• Daar ben ik heel goed in namelijk, opgeven, excuses verzinnen, etc... Maar deze keer wil ik het anders doen! Ik wil eens serieus aan de slag gaan aan mijn lichaam en ik hoop dat er hier mensen zijn die mij willen steunen of misschien zelfs mee willen doen!!
    En gelukkig heb ik de perfecte workout gevonden! Ik heb hem al lang en ben er al enkele keren mee begonnen. Eén keer heb ik hem zelfs afgemaakt, maar ben toen jammer genoeg alsnog gestopt, waardoor het weer minder ging. En nu wil ik eens tonen dat ook ik kan volhouden!
    Hieronder het schema dat ik volg:


    (Klik op de foto om naar de site te gaan)

    Het werkt aan de hand van video's, die -vind ik persoonlijk- zeer goed uitgewerkt zijn. Het feit dat iemand tegen je zit te praten, zorgt er vaak voor dat je net dat meer kan doorbijten. Ben jij iemand die liever thuis alleen aan je lichaam werkt? Dan is dit vast iets voor jou! Doe mee en ik zet je erbij in de lijst.
    Ik zit ondertussen al aan dag 8, maar als er nog meer mensen willen beginnen, kunnen we elkaar misschien steunen of wat tips met elkaar delen!
    Buiten deze videoreeks ben ik ook bezig meer water te drinken (want dat deed ik echt veel te weinig, like misschien tussen een halve liter en een liter per dag) en met dit:


    Het voelt zo fijn om eindelijk eens iets te doen! Ik ben trots op mezelf en krik mijn zelfvertrouwen steeds meer op! En ik wil dat gevoel met jullie delen!



    Edit: Wie een beetje motivatie wil, kan misschien op mijn Pinterest-bord kijken

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 21:55 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SarahXDavid schreef:
    (...)

    Van mij mag je. Ik heb wel alleen tijd daarvoor in de weekends.
    Na het werk zou ik dat echt niet meer vol kunnen houden denk ik xD

    Ah het is het doen dat telt. Als je het dan wel altijd in het weekend doet, is dat ook zeer sterk. ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zet mij er ook maar bij. Ik ben 'sportief' door wekelijks rondjes te skeeleren van 7 kilometer en/of meer.


    26 - 02 - '16

    Burgeon schreef:
    Zet mij er ook maar bij. Ik ben 'sportief' door wekelijks rondjes te skeeleren van 7 kilometer en/of meer.

    Dat mag je zeker zeggen ja! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik skeeler voornamelijk dit rondje:


    26 - 02 - '16

    Burgeon schreef:
    Ik skeeler voornamelijk dit rondje:



    Ah. Skeeleren is echt heerlijk!


    "Ignite, my love. Ignite."

    _Baymax_ schreef:
    (...)
    Je staat erbij!
    Ow, veel beterschap! Blessures zijn verschrikkelijk ;/


    Ik heb nu al een drie weken niet meer getraind, en moet zeker nog drie weken rusten. ;C Gelukkig mag ik wel nog zwemmen om mijn conditie op peil te houden. Blessures zijn zwaar kut.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Blackthorn schreef:
    (...)

    Ah. Skeeleren is echt heerlijk!


    Yaash. Skeeleren is super. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    Yaash. Skeeleren is super. (:


    Ik vind het sowieso super dat het nu lekker weer begint te worden. Dan kan ik gewoon weer gaan skeeleren en lopen.


    "Ignite, my love. Ignite."