• Daar ben ik heel goed in namelijk, opgeven, excuses verzinnen, etc... Maar deze keer wil ik het anders doen! Ik wil eens serieus aan de slag gaan aan mijn lichaam en ik hoop dat er hier mensen zijn die mij willen steunen of misschien zelfs mee willen doen!!
    En gelukkig heb ik de perfecte workout gevonden! Ik heb hem al lang en ben er al enkele keren mee begonnen. Eén keer heb ik hem zelfs afgemaakt, maar ben toen jammer genoeg alsnog gestopt, waardoor het weer minder ging. En nu wil ik eens tonen dat ook ik kan volhouden!
    Hieronder het schema dat ik volg:


    (Klik op de foto om naar de site te gaan)

    Het werkt aan de hand van video's, die -vind ik persoonlijk- zeer goed uitgewerkt zijn. Het feit dat iemand tegen je zit te praten, zorgt er vaak voor dat je net dat meer kan doorbijten. Ben jij iemand die liever thuis alleen aan je lichaam werkt? Dan is dit vast iets voor jou! Doe mee en ik zet je erbij in de lijst.
    Ik zit ondertussen al aan dag 8, maar als er nog meer mensen willen beginnen, kunnen we elkaar misschien steunen of wat tips met elkaar delen!
    Buiten deze videoreeks ben ik ook bezig meer water te drinken (want dat deed ik echt veel te weinig, like misschien tussen een halve liter en een liter per dag) en met dit:


    Het voelt zo fijn om eindelijk eens iets te doen! Ik ben trots op mezelf en krik mijn zelfvertrouwen steeds meer op! En ik wil dat gevoel met jullie delen!



    Edit: Wie een beetje motivatie wil, kan misschien op mijn Pinterest-bord kijken

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 21:55 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Padeladelalala schreef:
    Zou het graag doen, maar heb de tijd er niet voor en weet begod niet wat alles is.

    Het tijdsgebrek snap ik, maar dat je niet weet wat alles is, hoef je je geen zorgen om maken als je die filmpjes zou volgen. Als je op de afbeelding van die beginnerscalender klikt dan kom je op de site terecht. Daar zie je opnieuw diezelfde foto, enkel staan eronder ook linkjes per dag. En op die manier kan je makkelijk de video's terugvinden die je moet doen. De filmpjes zelf zijn duidelijk, echt waar.

    @hotchwin: Leuk! Zeker eens proberen inderdaad. Ik moet je enkel waarschuwen: de eerste dag vind ik echt zwaar. De oefening die je daar met je benen moet doen kan ik bijna nooit volhouden, maar onthoudt dan gewoon dat je niet de enige bent! (;

    @Mulleroni: absoluut wel een reden om trots te zijn! Super bezig, meid, volhouden!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    _Baymax_ schreef:
    (...)
    Het tijdsgebrek snap ik, maar dat je niet weet wat alles is, hoef je je geen zorgen om maken als je die filmpjes zou volgen. Als je op de afbeelding van die beginnerscalender klikt dan kom je op de site terecht. Daar zie je opnieuw diezelfde foto, enkel staan eronder ook linkjes per dag. En op die manier kan je makkelijk de video's terugvinden die je moet doen. De filmpjes zelf zijn duidelijk, echt waar.

    @hotchwin: Leuk! Zeker eens proberen inderdaad. Ik moet je enkel waarschuwen: de eerste dag vind ik echt zwaar. De oefening die je daar met je benen moet doen kan ik bijna nooit volhouden, maar onthoudt dan gewoon dat je niet de enige bent! (;

    @Mulleroni: absoluut wel een reden om trots te zijn! Super bezig, meid, volhouden!



    Okee, bedankt!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet weer waarom ik nooit zulke filmpjes doe. (cat) Het is super onhandig dat je moet liggen en ondertussen niet op je beeldscherm kan kijken wat ze doen zonder een verrekte nek te krijgen.


    Your make-up is terrible

    Zelf doe ik elke dag bootcamp gewordeden, dat is buiten en heel goed voor je conditie en spieren je kan ook beginners en basis doen maar zelf kan je ook welles 5-10 km rennen maar bij bootcamp doe je ook veel oefeningen enzo ;) en ik doe wel mee :)


    tiptoe through the tulips...

    KyleBroflovski schreef:
    Zelf doe ik elke dag bootcamp gewordeden, dat is buiten en heel goed voor je conditie en spieren je kan ook beginners en basis doen maar zelf kan je ook welles 5-10 km rennen maar bij bootcamp doe je ook veel oefeningen enzo ;) en ik doe wel mee :)

    Nice!! ;)

    @Pratchett: Ik heb een laptop en heb er daarom niet zo'n problemen mee, maar ik snap wel dat het irritant kan zijn.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pratchett schreef:
    Ik weet weer waarom ik nooit zulke filmpjes doe. (cat) Het is super onhandig dat je moet liggen en ondertussen niet op je beeldscherm kan kijken wat ze doen zonder een verrekte nek te krijgen.

    Got to love my iPad. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    _Baymax_ schreef:
    (...)
    Nice!! ;)

    @Pratchett: Ik heb een laptop en heb er daarom niet zo'n problemen mee, maar ik snap wel dat het irritant kan zijn.


    Ik kijk het op mijn laptop. (cat) Ik snap niet hoe je dat doet.


    Your make-up is terrible

    Wish me luck! Ik ga nu dag 9 afwerken. Iedereen die ooit ABC Abs gedaan heeft, snapt mijn angst en anders, heel veel succes als je zover bent, haha!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Pratchett schreef:
    (...)

    Ik kijk het op mijn laptop. (cat) Ik snap niet hoe je dat doet.

    Ik zet hem op de grond en draai af en toe het scherm gewoon wat anders voor ik begin aan een oefening. Verder gaat het gemakkelijk bij mij. Hoe doe jij het dan?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    _Baymax_ schreef:
    @Maleficia: Moet je zeker doen!! Zal ik je erbij zetten?

    @Beckmann: Eerlijk gezegd doe ik die oefeningen zelfs niet. Ik hou me aan de video's en doe af en toe -zoals nu met die workout onder de spoiler- eens wat extra. Je kan ze natuurlijk ook gewoon op een ander tijdstip doen!

    @Blackthorn: Hihi, yeey, welcome!



    Ik denk trouwens dat ik het iets algemener ga maken. Wie gewoon gezond wil zijn, mag al in het lijstje, aangezien gewoon niet iedereen lichamelijk de kans heeft om te sporten.


    Doe maar!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Nou ik zou dat ook wel willen doen.
    Maar ik ken die bewegingen niet allemaal wat er onder die spoilerknop staat xD
    Zal ik wel eens op zoeken :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SarahXDavid schreef:
    Nou ik zou dat ook wel willen doen.
    Maar ik ken die bewegingen niet allemaal wat er onder die spoilerknop staat xD
    Zal ik wel eens op zoeken :)

    Die zijn wel makkelijk op te zoeken ja ;)
    Zal ik je erbij zetten dus?

    [ bericht aangepast op 17 maart 2015 - 19:39 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik doe elke dag mijn (verplichte) oefeningen ook. :Y) Dus zet me er maar bij, het is niet dat ik een bepaald schema volg, maar van mijn trainer is het best dat ik het frequent doe. Verder loop ik drie keer per week.
    Momenteel mag ik geen sport beoefenen. Geblesseerde hierzo. :C


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    _Baymax_ schreef:
    (...)
    Die zijn wel makkelijk op te zoeken ja ;)
    Zal ik je erbij zetten dus?


    Van mij mag je. Ik heb wel alleen tijd daarvoor in de weekends.
    Na het werk zou ik dat echt niet meer vol kunnen houden denk ik xD


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Dotan schreef:
    Ik doe elke dag mijn (verplichte) oefeningen ook. :Y) Dus zet me er maar bij, het is niet dat ik een bepaald schema volg, maar van mijn trainer is het best dat ik het frequent doe. Verder loop ik drie keer per week.
    Momenteel mag ik geen sport beoefenen. Geblesseerde hierzo. :C

    Je staat erbij!
    Ow, veel beterschap! Blessures zijn verschrikkelijk ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”