• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 17:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hoop het echt voor je, nichtje, dat je nog lang met deze jongen een relatie zal hebben en dat je de goede keuze hebt gemaakt door niet je ex nóg een kans te hebben gegeven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    En ik ben de definitie geworden van zeik wijf.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Neeee, ik wil morgenochtend niet nog een keer om 5:00 mijn nest uit. Fuck off. :l


    Caution first, always.

    My friend was right, Bring Me the Horizon is niet zo goed live. Toch twijfel ik, I do want to see them live, but they're not good. Decisions, decisions...
    En die reclame van Insurgent begint tegen te steken.


    kindness is never a burden.

    Yesssss, de trein rijd weer en ik hoef er pas om 10 uur te zijn, dus ik kan langer blijven slapen :Y)


    Stenenlikker

    Melitta schreef:
    Ik wil nu eigenlijk wel eens weten wat je van me wilt...


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Je bent de meest laffe persoon die ik ken.


    26 - 02 - '16

    Purple hair, here I come :Y)


    kindness is never a burden.

    Ik snap echt niet hoe personen die zelf op de rand hebben gestaan anderen zó de grond in kunnen praten.


    Vrijdag in Emmen maar eventjes naar een winkel gaan. Misschien dat ze mijn mobiel repareren kunnen. Misschien dat het een kwestie is van nieuwe batterij erin droppen. Hopelijk. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wtf is galapenjo, of hoe je dat ook schrijft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Padeladelalala schreef:
    Wtf is galapenjo, of hoe je dat ook schrijft.


    Een soort peper dacht ik ergens gehoord te hebben? Geen idee of het wel zo is.

    OT: Bored... weer...


    16 - 09 - '17

    Padeladelalala schreef:
    Wtf is galapenjo, of hoe je dat ook schrijft.


    Wat Sylvie zegt: een soort peper. Een van de pittigste geloof ik.


    26 - 02 - '16

    Ja. Ja dat is slecht, ja.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik wacht hier al de hele week op en nu moeten jullie, ouders nota bene, eerst jullie spelletje afspelen, terwijl ik al de hele tijd hardop aan het aftellen ben tot het begint zodat jullie op tijd kunnen stoppen! Dit is echt niet leuk van jullie, stelletje kleuters.


    Your make-up is terrible