• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 17:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sommige mensen zouden een Twitter aan moeten maken.


    Your make-up is terrible

    Goed van je dat je weer eens naar buiten gaat. Dat ben je ook al 3 jaar niet meer geweest. Niet verder dan de tuin in ieder geval.

    Sommigen begrijpen de functie van het LJH topic niet helemaal.


    Colonel schreef:
    Sommigen begrijpen de functie van het LJH topic niet helemaal.


    Of het idee van spam...


    Your make-up is terrible

    Ik ben niet stom hoor.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 17:55 ]

    Some people are so annoying. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    9 jaar gewacht maar mijn jeugd OTP is eindelijk canon. Thanks YouTube :'D Ik ga feest vieren.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Van die mensen die in het echt hartstikke aardig en sociaal zijn, altijd op je afstappen, met wie je wanneer je maar wilt een praatje kunt maken, maar die je dan via sms straal negeren. Fuckthisshit. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ugh. Lekker on orgineel. -.-'


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ken je niet eens in real en ik zit gewoon té erg te grijnzen wanneer je een berichtje stuurt. This is pretty stupid. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alsjeblieft, alsjeblieft, doe dat D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe moet ik nou weten of ik morgen naar de les moet of niet als je niet reageert? Straks sta ik daar om half negen voor niks. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    woooh, weer een onvoldoende voor eco, zo voorspelbaar


    Natsu Dragneel`s flames are brighter than my future

    Are you frigging kidding me?


    Fucking Hell, er rijden morgen geen treinen van Utrecht naar Apeldoorn en net wanneer ik naar mijn stage moet :C


    Stenenlikker