• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 17:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat fijn dat ik morgen en overmorgen om 5:00 op mag staan. Yay. (cat)


    Caution first, always.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Denk dat het tijd is om mijn account te inactiveren.

    Je maakt me woedend. Altijd maar alles verdraaien. Ik wacht op een wonder, of een karma.


    26 - 02 - '16

    Oh nee, ik hoop niet dat je ziek word schat... ik vorige week en jij deze week? Hoop het niet :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Allemantheia schreef:
    Denk dat het tijd is om mijn account te inactiveren.


    26 - 02 - '16

    Nou, hartelijk bedankt. Ik begrijp dat je het niet zo bedoeld had en weet ik veel, maar alsjeblieft, ik voel me nu wel buitengesloten. Blijkbaar wil je mij er niet bij hebben en ik kan er niet eens echt iets van zeggen, want dan ben ík degene die opeens van mening is veranderd. Sinds wanneer is dit opeens iets geworden dat exclusief van jullie is? Nice. Ja hoor, alles is oké.
    Hé, heb ik toch eindelijk eens een reden om over mijn zusje te klagen. Hoera.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het zo zo zielig. Maar wat kan ik er aan doen als het al 500 jaar geleden gebeurd is?

    Square schreef:
    Nou, hartelijk bedankt. Ik begrijp dat je het niet zo bedoeld had en weet ik veel, maar alsjeblieft, ik voel me nu wel buitengesloten. Blijkbaar wil je mij er niet bij hebben en ik kan er niet eens echt iets van zeggen, want dan ben ík degene die opeens van mening is veranderd. Sinds wanneer is dit opeens iets geworden dat exclusief van jullie is? Nice. Ja hoor, alles is oké.
    Hé, heb ik toch eindelijk eens een reden om over mijn zusje te klagen. Hoera.




    Huggie! <3




    OTOFT: Hmm.. I'm getting bored. And you're not really talking back which is not so awesome either.
    Let's play some more bubble shooter.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I just can't get you out of my friggin' head.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Cwtch schreef:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Hahaha ik hou van mijn kat ;')
    Ik roep mijn hond omdat ze altijd bij me ligt, maar ze was nogal traag. Rent ze de trap op, zit mijn kat op haar te wachten. Geeft hij haar twee tikken op haar kont toen ze boven was en naar mijn kamer liep, omdat ze op moet schieten, omdat ik wil slapen. Ik kom niet meer bij van het lachen. Hahahahaha.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 22:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I'm so glad that I know you. At least one that understands part of me, it's better than none.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Soundgarden schreef:
    I just can't get you out of my friggin' head.

    Hij is zo lief en zo knap :c.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.