• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 17:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom wil je überhaupt een kind op je 16e? Ik weet dat vroeg kinderen willen erfelijk is, maar dan nog waarom?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 11:32 ]

    De leuke RPG's sterven uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laptop, doe eens niet zo langzaam D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Onderhand word ik hier hoorndol van, verzin zelf eens iets.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nope. I don't think true love is something I can get. But oh well, at least I have my dog. xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit ga je niet menen. Moet ik nu serieus nog een dag zonder telefoon?! Wat als er nu iets gebeurt en ik kan niet bellen/sms'en/whatsappen/whatever. UGH!


    26 - 02 - '16

    Als je het per se wil weten dan stuur even een volwassen bericht. Maar nee hoor.


    Well, you just screwed it up yourself. Ik bied je een kans en dan pak je die niet aan. Zelf weten, hoor.


    26 - 02 - '16

    Dit doet echt pijn maar het is zo fucking sad. :')


    Caution first, always.

    Je bent echt lachwekkend.


    Nu weet ik weer waarom ik zo'n fan van ze ben. Ik zit met een grijns van oor tot oor op m'n gezicht. Thank you guys, I love you so much!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Als jullie een meningsverschil hebben is dat prima, maar laat mij er buiten.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nouhou!!!
    Je gaat altijd zo lief op in je muziek, en begint zo lief te dansen op de muziek en dat op het station.
    Stop met het zo schattig zijn, nou wordt ik nog meer verliefd op je (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik merk het.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Drag me to the grave