• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 17:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien moet ik het toch eens zeggen :/


    <3

    Oh please, you don't really think I believe in that crap, do you?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I want a really long hug.

    "(Should I complete and deliver WINDS OF WINTER before these cons roll round, I reserve the right to change my mind)."

    *screeches*

    THERES A CHANCE.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik wil me niet weer een periode zo rot voelen. Ik wil gewoon eens echt gelukkig zijn. Ik wil niet overal een buitenstaander zijn en ik haat het dat ik nergens echt bij hoor. Ik wil gewoon eens ergens echt bij horen, maar ik word zo moe van het proberen, van sociaal doen. Waarom is het voor anderen zo makkelijk om zich ergens in te mengen, maar lijkt het voor mij zo onmogelijk? Ik kan er echt niet meer tegen om moeite te doen voor mensen die ook geen moeite voor mij doen. Ik wil gewoon voor eens voor iemand eens de belangrijkste zijn, en niet altijd maar ergens onder aan het lijstje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik houd niet eens echt van op vakantie gaan, en nu ga ik misschien drie keer. Hoe heb ik dat voor elkaar gekregen? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je weet niet half hoeveel ik je mis


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Iparis schreef:
    Ik wil me niet weer een periode zo rot voelen. Ik wil gewoon eens echt gelukkig zijn. Ik wil niet overal een buitenstaander zijn en ik haat het dat ik nergens echt bij hoor. Ik wil gewoon eens ergens echt bij horen, maar ik word zo moe van het proberen, van sociaal doen. Waarom is het voor anderen zo makkelijk om zich ergens in te mengen, maar lijkt het voor mij zo onmogelijk? Ik kan er echt niet meer tegen om moeite te doen voor mensen die ook geen moeite voor mij doen. Ik wil gewoon voor eens voor iemand eens de belangrijkste zijn, en niet altijd maar ergens onder aan het lijstje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is het dan zo ongeloofwaardig dat iemand wèl echt van me houdt? Verdien ik die liefde dan helemaal niet? Ik wist niet dat je me zo erg haatte.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien moet je eens voor één iemand gaan en niet iedereen proberen bij je te halen als iemand met honing op z'n kont.


    Jugendstil schreef:
    Je weet niet half hoeveel ik je mis


    Pretty is just a pretty word.

    Zie je nou wel? Gisteren maar zeuren over dat ik niks deed, maar ondertussen zit ik hier wel met de enormste spierpijn die ik in tijden heb gehad. Ik heb gisteren echt wel wat gezweet, hoor. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jammer dat het zo bewolkt is. Ik had graag nog even naar de zonsverduistering gekeken.

    Rijles ging.superbagger, kon er ook nog wel bij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lol, ik zie dat je iemand hebt gevonden? Ik wens haar veel succes ermee, jullie gaan het zeker nog moeilijk hebben jou kennende.


    Ik wil een tuin vol egels