• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 17:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat televisie programma "I wanna marry Harry" is zo sneu omg. Hij is niet eens een echte prins en die meiden doen gewoon té erg hun best om hem voor zich te winnen :W


    26 - 02 - '16

    Yes, eindelijk blond haar. Ik ben dat blauwe/paarse/roze helemaal zat. Misschien dat ik wel gewoon felgroen of lila erdoorheen gooi, maar nooit meer blauw. Helemaal gek geworden door dat blauw.

    Na anderhalf jaar hiermee gedeald te hebben, ben ik ontzettend bang om de ( hopelijk ) laatste stap te zetten. Wat nou als het mis gaat, wat nou als het niks verbeterd, wat nou als als dit helemaal voor niks is geweest. Ik wil mezelf niet nog een keer teleur laten stellen. Ik ben zo bang dat ik over een jaar weer van een andere chirurg te horen krijg dat de vorige het fout heeft gedaan. Ik wil gewoon niet meer.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vrijdagavond en ik ben al klaar met schrijven. *O* Dat betekent dat ik productiever dan ooit ben, haha.


    Your make-up is terrible

    Het is wel weer duidelijk dat we enkel "praten" wanneer ik het gesprek begin. Good to know. En ik nog wel denken dat ik een van je betere vriendinnen was, but clearly not.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 22:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fuck you.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pfft, ik ben gewoon in slaap gevallen daarnet... Nee, ik ben niet moe hoor.


    Your make-up is terrible

    Je hoeft mij echt niet een berichtje te sturen dat je het rot vind, want ik weet toch wel dat het je niks kan schelen. Donder toch een eind op.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 23:00 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik weet dat ik eigenlijk al laat ben dus wil ik die mail niet versturen, maar als ik het helemaal niet doe kom ik ook niet verder en wordt het alleen maar later. Meh. Waarom is dit soort info nou niet gewoon op internet te vinden? :c

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 23:57 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben nog niet moe.

    Ik word gefrustreerd door zowat iedereen. :') De een is aan het sletten, de ander aan het zeiken, just get the fuck out.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Polaris schreef:
    Je hoeft mij echt niet een berichtje te sturen dat je het rot vind, want ik weet toch wel dat het je niks kan schelen. Donder toch een eind op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jammer dat hunny ziek is. Had hem graag gezien dit weekend. Dan nog maar een week wachten.

    Volgens mij denk je dat ik je alweer ten volste vertrouw. . . No way José. Ik vertrouw niemand.


    En dat scheelt ook weer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered