• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 17:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Iparis schreef:
    Ik wil me niet weer een periode zo rot voelen. Ik wil gewoon eens echt gelukkig zijn. Ik wil niet overal een buitenstaander zijn en ik haat het dat ik nergens echt bij hoor. Ik wil gewoon eens ergens echt bij horen, maar ik word zo moe van het proberen, van sociaal doen. Waarom is het voor anderen zo makkelijk om zich ergens in te mengen, maar lijkt het voor mij zo onmogelijk? Ik kan er echt niet meer tegen om moeite te doen voor mensen die ook geen moeite voor mij doen. Ik wil gewoon voor eens voor iemand eens de belangrijkste zijn, en niet altijd maar ergens onder aan het lijstje.


    Misschien probeer je het bij de verkeerde mensen.


    Your make-up is terrible

    Als je twijfelt tussen mij en een ander alsjeblieft kies dan voor die ander.
    Ook al doet het pijn en wil ik je hebben

    [ bericht aangepast op 20 maart 2015 - 18:46 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Zenuwinzinking, here I come :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Stay positive you.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zou willen dat ik nee kon zeggen.

    I utterly feel I'm worth less than shit.


    •

    Morgen Pierce The Veil en Sleeping With Sirens *-*.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    I am genuinely paranoid that everyone secretly hates me and thinks I am really annoying and ugly and is pretending to be my friend and it’s all part of some big joke.


    Your make-up is terrible

    God, I wanna dye my hair and have a nose piercing and have a car and go out and SHIT. Urg, why ain't I eighteen or nineteen or whatever yet.


    kindness is never a burden.

    Tadashi schreef:
    God, I wanna dye my hair and have a nose piercing and have a car and go out and SHIT. Urg, why ain't I eighteen or nineteen or whatever yet.


    I know the feeling. Ik ben al negentien en ik heb al een neuspiercing gehad. Die is er echter niet meer (helaas) en ik heb ook nog geen auto of gekleurd haar, al zou ik dat graag willen ;3


    26 - 02 - '16

    Clown was echt grappig, fucking Eli Roth.


    I'm your little ray of pitch black.

    ^ Aanrader of totaal niet? :') Eli Roth is wel nice though.

    'OT': Bankenhangen, yeeeees. Ik sterf van de pijn in mijn rug.


    Caution first, always.

    Oh my gosh. "The Dress" zit nu ook in de Sims 4. :W


    26 - 02 - '16

    Damn, hoe heb ik ooit deze shit zo hard kunnen missen. Begrijp me niet verkeerd, ik hou ontzettend veel van hen, maar het is gewoon écht zo goed als onmogelijk om terug bij een manisch-depressieve, agressief ingestelde, kettingrokende moeder en ontzettend aandachtshoerig zusje dat altijd wel iets weet te vinden om mensen mee te kwetsen, te gaan wonen. Eén weekendje kan leuk zijn, maar dan toch liever mijn internaatsleven.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ga naar bed voordat jij thuis komt.
    OP dit moment heb ik namelijk totaal niet de behoefte om je verhalen aan te horen, over hoe gelukkig je wel niet bent met dat nieuwe vriendje van je.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about