• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 17:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eat Pray Love is echt mijn favoriete film. (flower) Ik wil ooit nog eens mijn eigen variant van een Eat Pray Love-reis maken.

    +

    Regen reinigt al het verdorven in de wereld, alleen niet iedereen laat de regen toe. Meh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I wanna be productive but I also wanna watch The Walking Dead.


    kindness is never a burden.

    Kind, die moeilijke woorden en lange stukken maken je niet bepaald een geweldige schrijfster.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Tuurlijk kan ik niet meer slapen als je alleen maar met de deuren slaat en hard praat. Kunnen we echt geen rekening houden met anderen tegenwoordig?

    I don't understand.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Polaris schreef:
    I don't understand.


    kindness is never a burden.

    Wauw, deze twee Jehova meisjes waren snel weer weg. In deze buurt heeft het geen zin om over je geloof te praten. Iedereen is of gereformeerd of ongelovig.

    Tadashi schreef:
    I wanna be productive but I also wanna watch The Walking Dead Supernatural.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Markiplier schreef:
    Kind, die moeilijke woorden en lange stukken maken je niet bepaald een geweldige schrijfster.


    Wees blij dat ze tenminste moeilijke woorden weet en lange stukken schrijft. Ik ken genoeg mensen die niet eens woorden weten die in het dagelijks leven gebruikt worden. En als je het zo erg vind. Geef haar dan alsjeblieft tips om te verbeteren. En kat haar niet af. Want van wat ik opmaak uit je post is dat je je aan haar irriteert. Sorry als dit bot overkwam, ik irriteer mij alleen als mensen zo gaan praten over iemands schrijfwerk. Iedereen heeft ruimte om te verbeteren. Dus ook in schrijven.

    OT: Ik zweer het, ik doe alle moeite in deze vriendschap. Als jullie goed met elkaar omgaan dan ben ik er niet. En als jullie ruzie met elkaar hebben dan ben ik er opeens wel. Zoek alsjeblieft een andere klaagpaal. Want als jullie zo gaan doen dan ben ik er ook klaar mee.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Soms word ik echt gek van mezelf.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Waarom denk je dat ik zeg dat je ermee moet stoppen? Omdat ik om je geef. Het verpest je. Jij bent sterker dan dat. Dat weet ik, omdat je er eerder vanaf bent gekomen. Zou ik het zeggen als ik niks meer om je gaf? Dan had ik je niet eens meer van de blok gehaald. Jij kan het waarschijnlijk niks schelen hoe ik mijn lichaam verpest, maar mij kan het wel van jou schelen. Maar goed, wat weet ik nu eenmaal? Ik ken je toch niet. Je vriendin zal 't vast allemaal wel beter weten. Fijn, dan zeg ik het niet meer. Weet ik mijn plek weer, want jij zou me wel beter moeten kennen dan dat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit méén je toch niet. Je wéét dat ik geen pesto eet - ik heb er fucking ooit eens van moeten kotsen - en wat breng je mee? Een broodje met pesto. For fuck's sake zeg, kan jij nooit iets goed doen.


    kindness is never a burden.

    Nou mag die zon ook wel weg blijven (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ok — dan ga ik wel alleen naar de bioscoop.


    Ik wou dat je eens de tijd nam om mij te appen.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'