• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Nu Verder •
    Het is 9 uur 's avonds en de eerste act staat op het punt te beginnen. Toch is er nog een hele boel tumult in de club.


    Veel plezier!


    Bowties were never Cooler

    Marcel Styles
    Ik luisterde stilletjes naar het antwoord op mijn vraag over het uitstellen. Het eerste stelde me een beetje teleur, want ondanks dat het heerlijk had gevoeld het grootste deel van de tijd, voelde ik nu nogsteeds een licht brandende pijn in mijn achterste. Het was niet zo erg als de keer dat ze een fles chilisaus in mijn onderbroek hadden leeggespoten op de middelbare, maar prettig was anders. Toch kon ik wel waarderen dat hij me zo min mogelijk wilde laten lijden. Zijn bijvoeging maakte me toch iets meer hoopvol, maar toen hij begon over de hele avond vol voelen kreeg ik een vreemd idee. Het volle gevoel was namelijk niet te boosdoener. Nu ik daaraan begon te wennen was het eigenlijk best lekker, maar het oprekken van mijn spieren die daar tegen worstelden, dat deed pijn. Daarbij klonk het idee, zoals wel meer ideeën die me tot nu toe niet hadden aangestaan, best opwindend. "Waarom niet? Wat als ik graag de hele avond door jou me vol wil voelen?" vroeg ik aan hem voor ik overstapte op wat we verder konden doen om toch van die verschrikkelijke onwetendheid af te komen, waar hij ook nog plezier aan kon beleven. Dat verdiende hij echt wel, met al het geduld wat hij nu al met me had moeten hebben. Ik liet mijn handen over zijn rug glijden en knikte bij zijn vragen. Hij begon niet veel later dingen op te noemen, die ik alleen van het prijzenlijstje kende, op een na. Ik had dus echt geen idee wat het allemaal inhield. Hij liet de keuze bij mij liggen, maar hoe kon ik kiezen als ik twee van de dingen niet kende en de derde alleen nog maar op een onschuldige manier met Harry op het podium had gedaan? Ik bloosde knalrood bij zijn complimentje, wat als reactie kwam op het mijne, en ik gleed heel voorzichtig met mijn handen zijn boxer in, om zijn gespierde billen zacht vast te kunnen pakken. "Kan je me eerst uitleggen wat het allemaal inhoud? Anders weet ik niet wat ik kies." zei ik met nog iets rodere kaken, maar tot mijn verbazing wist ik wel oogcontact te houden. Ik had nooit durven dromen dat een lieve jongen die m'n onschuldigheid van me afnam, zo goed kon zijn voor mijn zelfvertrouwen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik keek Marcel verbaasd aan toen hij het eigenlijk geen slecht idee vond, over de butt plug. Het was maar een voorbeeld geweest, maar Marcel was er serieus over gaan nadenken en hoe langer ik er over nadacht, kon het misschien geen slecht idee zijn. Zo bleef hij opgerekt en hoefde ik aan het einde van de avond niet veel meer te doen, maar ik was er nog steeds wel twijfelachtig over. 'Ik doe het alleen, als je het echt zeker weet' zei ik toen aarzelend en ik keek hem aan, 'Je moet er echt achter staan, dat je er niet later spijt van krijgt en dat ik hem eruit moet halen, voordat de avond nog niet eens voorbij is' Zijn handen gleden over mijn rug en ik zag hem blozen toen ik hem een complimentje gaf en ik nam me voor om hem zo vaak mogelijk een complimentje te geven, omdat hij er gewoon zo ontzettend schattig en onschuldig eruit zag als hij bloosde. Ik voelde z'n handen verder naar beneden afdwalen en ze gingen mijn boxer in en grepen daarna mijn billen vast en ik beet op m'n lip. Hij had echt geen idee wat hij allemaal met mij deed. Hij vroeg me wat ik bedoelde met de dingen die ik net had opgenoemd en hij schaamde zich er geloof ik een beetje voor, want het rood stond nu echt op z'n kaken en ik glimlachte een beetje. 'Een blowjob is dat je met je mond, mijn lengte in jou mond neemt en me dan zo verwend' Ik bleef hem aan kijken om z'n reacties zo te peilen op de dingen die ik allemaal zei. 'Een handjob is misschien wat makkelijker, dat is wat ik nu bij jou net deed' Mijn hand die nog steeds om z'n lengte heen lag en die eigenlijk gestopt was omdat Marcel zich toch nog bedacht en die bewoog weer zachtjes heen en weer. 'Dit is goed, toch'? vroeg ik hem een beetje onzeker. 'En ja, zoenen is gewoon zoenen en dat we elkaar aanraken op intieme plekjes' ging ik door. De jongen bleef me aankijken, iets wat goed was en daardoor kreeg hij ook meer zelfvertrouwen had ik het idee. Ik had geen idee wat hij wilde en of hij door zou zetten. De butt plug was naar mijn idee, nog steeds geen goed idee, maar ik kon het hem ook niet weigeren, zeker als hij me lief aan zou kijken, maar als ik het zou doen, zou ik natuurlijk ook geen misbruik ervan maken.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Ik snapte Niall's objecties tegen het ding wat me opgerekt zou houden, maar zelf leek het me een goed idee. Dan zou ik eraan kunnen wennen zonder dat het hem nog veel moeite zou kosten en zou het vanavond hopelijk allemaal makkelijker gaan. Ik werd wat rood door zijn complimentje en daarna nog wel roder toen ik hem vroeg naar wat hij bedoelde met zijn voorstellen. Hij deed er gelukkig niet zo moeilijk over en begon het rustig uit te leggen. Ik luisterde en het ene stond me toch iets meer aan dan het andere. Toen hij zijn hand weer rustig begon te bewegen knikte ik stilletjes en luisterde nog even naar de uitleg van hetgeen wat me voor nu het meest aanstond. Ik gaf hem een zacht kneepje in zijn achterste en schonk hem een kleine glimlach. "Kunnen we gewoon beginnen met zoenen en wel zien waar het schip strand? Maar ik wil niet dat al je harde werk tot nu toe verloren gaat. Ik wil me graag vol voelen Niall, door jou, de hele avond. Nu, op het podium, en straks tijdens mijn huiswerk." zei ik zacht met een smekende ondertoon en grote smekende groene ogen. Het was vreemd om dit uit mijn eigen mond te horen, heel vreemd, vooral omdat het niet voor een show was, in tegendeel, het was echt. Ik wilde er de rest van de avond aan herrinderd worden wat voor magie hij allemaal uit kon halen met mijn lichaam, hoe goed hij me kon laten voelen, en dat dit nog niet het einde was van ons avontuurtje. Ik wilde er namelijk geen einde aan maken, zelfs al zou dat straks wel moeten omdat ik met Harry nog moest bespreken welke routine we vanavond zouden doen en om uit te vinden wanneer we allebei op het podium moesten staan. Mijn ogen gleden onwillekeurig even van Niall af naar de klok boven de deur, die aangaf dat we nog een uur hadden voor de deuren open gingen en twee tot de eerste act zou beginnen. Nu hoopte ik echt dat de eerste act Louis, Zayn of Liam zou zijn, zodat we nog iets meer tijd hadden. Harry en ik waren nooit als eerste, maar Niall wel, dus het was nu maar even afwachten en hopen voor het beste. Ik keek de jongen weer aan en schonk hem een onschuldige maar stralende glimlach. Hij was de liefste jongen hier, daar was ik zeker van, maar wilde me ook dingen leren die menig ander voor me verborgen hield, waaronder mijn bloedeigen broer.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik legde Marcel geduldig uit wat een blowjob was en hetzelfde deed ik dat bij de handjob. Mijn had die nog steeds om z'n lengte lag, bewoog ik weer zachtjes heen en weer en ik vroeg hem of hij daar oké mee was en hij knikte stilletjes, maar ik wilde ook niks overhaasten, dus mijn hand ging toch door, met wat haperingen. 'Dat is goed' zei ik met een scheve glimlach toen hij zei dat we ook eerst konden zoenen met elkaar en dat we daarna weer verder zagen. Ik was echt verbaasd toen Marcel me zowat smeekte om die butt plug en er bereid voor was om hem de hele avond in te houden en ik kon hem niks weigeren. De jongen was z'n comfortzone uit gekropen en begon te experimenteren, het was bijna schattig om te zien dat hij het echt graag wilde. 'Goed dan' zei ik met een zucht, 'Omdat ik je zo lief vind' zei ik toen met een gniffel. Ik boog me naar hem toe en gaf hem een kus op het puntje van z'n neus. 'Ik zal het ding even pakken' gaf ik toen aan en ik liet hem met tegenzin los en stapte van de bank af. Ik keek even kort naar de klok voordat ik naar mijn kast toe liep en de deur opentrok. We hadden nog een uur voordat de eerste act op moest en meestal was ik altijd de eerste die op moest, maar ik was nu eigenlijk met mijn hoofd meer bij Marcel dan bij mijn act. Ik bekeek mijn speeltjes, Will was niet de enige die wat had, al spande hij wel de kroon, ik pakte een butt plug die nog een redelijk normale grote had en die Marcel niet zou afschrikken. Ik kon hem opblazen zo groot ik hem wilde en zo kon Marcel mij ook aangeven of het te groot voor hem werd. Ik liep terug naar Marcel en liet het ding aan hem zien. 'Ik stop hem zo bij je naar binnen' legde ik hem uit, 'Dan laat ik hem opblazen en dan kan je aangeven wanneer ik moet stoppen' ik beet zachtjes op m'n lip. 'Het heeft ook nog een andere functie' Ik liet hem de afstandsbediening zien. 'Door hem bij je in te plaatsen kan ik je genot geven, hij gaat dan trillen, zachte trillingen of hele hevige trillingen, maar dat zal ik je maar niet aan doen' ik glimlachte scheef bij die woorden en keek hem aan.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Louis' wangen werden rood bij mijn compliment dat hij lief was, enkel de waarheid, en als dat niet het schattigste was dat ik ooit had gezien wist ik het ook niet meer. Jammer genoeg kon ik niet lang meer mijn nieuwsgierigheid naar vanavond verbergen en vroeg ik hem of ik een hint kon krijgen, waardoor de blos gelijk verdween en een grijns ervoor in de plaats kwam. Hij keek me bedenkelijk aan, alsof hij heel hard nadacht om een hint te geven die niet gelijk alles weggaf, maar ook weer niet te vaag was. Om zeker te weten dat hij wel antwoord gaf keek ik hem zo smekend als ik kon aan en pruilde een beetje. Daar had Louis nooit tegen gekund en ik hoopte nu ook niet. Mijn handen gleden over zijn armen terwijl ik wachtte en ik keek hem schuin aan toen hij uiteindelijk antwoord gaf. Zacht en het brandde. Ik nam aan dat hetgene waarover hij het had zowel zacht was als brandde, wat me liet denken in de richting van een leren zweep of iets dergelijks. Eigenlijk kon ik er niet zeker van zijn, Louis' brein werkte op vreemde manieren die ik grotendeels nog steeds niet begreep. Ik kon hier wel de hele avond mijn hoofd over breken, maar dat had toch geen zin en ik zag het vanzelf wel. Het was te zien dat hij moeite had zich in te houden, waarvoor wist ik niet, maar ik kon wel een paar gokken wagen. "Heb ik al gezegd hoe ontzettend goed je eruit ziet zo?" fluisterde ik en beet licht op mijn lip, waarna mijn handen brutaal afgleden naar zijn kont. Ik verwachtte niet dat Louis er serieus op in ging, want vannacht had hij al genoeg met me te doen als ik nog niet uitgeteld was. Deze avond kon me niet snel genoeg voorbij gaan en voor de eerste keer vond ik het jammer dat ik niet als eerste aan de beurt was op het podium, anders hadden we sneller weggekund. "Wees wel een beetje voorzichtig straks, oké? Mijn moeder kennende gaan we namelijk nog een stuk lopen en dat gaat moeilijk als ik bont en blauw ben," zei ik tegen hem en gaf een klein kneepje in zijn kont. Ik had al vaker voor langere tijd blauwe plekken en rode plekken gehad op mijn rug, kont en benen dankzij hem, maar dit keer kon ik het niet te erg hebben.


    Because I love him, do I need another reason?

    Marcel Styles
    Niall stemde met mijn beide plannen in, al leek hij iets minder enthousiast te zijn over mijn tweede plan. Toch stemde hij in en zijn reden deed me weer blozen, net als het lieve kusje op mijn neus. Je kon zeggen wat je wilde van Niall, maar niet dat hij onvoorzichtig met me was. Hij was lief en zacht en deed echt zijn best me te laten genieten en de pijn te minimaliseren. Toen hij zei dat hij het ging pakken knikte ik dankbaar en sloot mijn ogen weer even om te voelen wat hij deed. Daar was ik toch iets minder blij mee, want hij haalde zijn vingers uit me, nu zou dat wel moeten, maar dat ter zijde, en liet me onprettig leeg voelen. Het was wel fijn dat de pijn van het rekken voorbij was, maar dat mijn hol nu helemaal leeg was, was geen positief iets in mijn belevenis van dit moment. Ik opende mijn ogen weer, ging rechtop zitten en keek over Niall's schouder heen, waar ik een klein stukje van de inhouden van zijn kast kon zien, een kast die Harry en ik thuis ook hadden staan, en ook in onze kleedkamer. Zelf had ik een klein hoekje, waar ik mezelf nog wel eens in verstopte, maar voor de rest had ik er nooit echt in gekeken. Ik zag wat dingen die Harry wel eens rond de kleedkamer en het appartement had laten slingeren, maar ik had geen idee wat het allemaal was. Toen hij zich weer naar me toe draaide zag ik een dingetje in zijn handen wat ik herkende qua vorm. Gelukkig was die niet zo groot. Ik liet voorzichtig mijn vingers over het gladde rubber glijden terwijl ik naar de blonde Ier luisterde die vertelde wat het dingetje allemaal kon. Even keek ik met grote ogen naar de afstandbediening in zijn hand en knikte. "Dank je" kwam zacht uit mijn keel. Dat opblazen en alles gaf me nog wel een handelbare, goede, nervositeit, maar dat trillen was zoals hij al zei net een stapje te ver. Ik drukte een een zacht kusje op zijn lippen. "Hoe wil je me nu hebben?" vroeg ik zachtjes. Dit was gewoon echt aan hem om te bepalen, omdat hij wist wat het beste werkte. Ik was echt aan hem overgeleverd op dit vlak en snapte nu ook wat Harry bedoelde met iemand vinden die je vertrouwde, want anders was ik nog nooit zo ver gekomen. Ik wist dat het waarschijnlijk weer koud werd als hij het in zou brengen, maar net als de vorige keren zou het vast weer goed komen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Met tegenzin moest ik Marcel dan toch loslaten en ter compensatie gaf ik hem een kus op z'n neus en toen moest ik echt opstaan om naar mijn kast te lopen en te bekijken welke plug ik bij hem in zou stoppen. Ik had veel speeltjes, je moest wat over hebben voor de klant die kinky wilde. Je kon het zo gek niet bedenken en ik had het wel in de kast liggen, maar zelfs ik kon niet aan Will tippen. Will was toch wel de master in dit soort dingen en soms had ik stiekem wel eens iets uit zijn kast meegenomen en later weer netjes schoongemaakt terug gelegd en bij mij weten was Will daar nooit achter gekomen. Ik koos een plug uit die makkelijk in te brengen was en die ik zover kon oppompen zover Marcel dat kon houden. Ik wilde hem geen pijn doen, maar ik kon hem ook niet weigeren op dit punt. Hij wilde dat volle gevoel behouden en wie was ik dan om hem dat te weigeren. Ik sloot de kast weer en liep terug naar Marcel om hem de plug te laten zien en het hem uit te leggen. Ik vertelde er ook bij dat het ding trillingen kon geven om hem van genot te voorzien, maar dat vond ik dan weer net iets te ver gaan. Dat wilde ik hem nog niet aan doen, pas als hij daar klaar voor was. Hij was het daar ook mee eens en hij bedankt me zachtjes. 'Geen dank Marc' zei ik met een voorzichtige glimlach terug en ik kuste hem zacht terug toen hij z'n lippen op die van mij drukte. Ik was blij dat hij me hiervoor genoeg vertrouwde. 'Kan je..kan je op de bank gaan liggen, op je buik'? vroeg ik hem toen aarzelend toen hij me vroeg hoe ik hem wilde hebben, 'En dan met je billen omhoog zodat ik hem goed in kan brengen'? Ik keek hem vragend aan. Nog steeds was het zo, van als het hem te veel werd, dat hij het altijd kon aangeven en dan zouden we ermee stoppen.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Ik glimlachte bij zijn woorden en kuste hem eventjes. Het was fijn om dit met hem te delen en ook nog gewoon te kunnen kussen tussendoor. Hij had geen haast en deed alles fijn en rustig. Ik trok langzaam terug van zijn fijne zachte kusbare lippen. Niet veel later vroeg ik aan hem hoe hij me wilde hebben, waardoor hij zich duidelijk minder gemakkelijk voelde dan hiervoor. Ik knikte bij zijn vraag en liet me weer langzaam achterover vallen. Zo kon ik me wat makkelijker omdraaien, maar dat lag niet zo lekker, doordat ik toch best opgewonden was. Met de weinige spieren die ik wel had, wist ik mijn benen iets te spreiden en mijn kont iets omhoog te drukken. Zo wist ik ook de onaangename druk van mijn lichaam op mijn stevige lengte weg te nemen en voelde ik hoe mijn ingang iets voor hem open kwam te staan. Ik zou zo wel kijken hoeveel druk ik aan zou kunnen, ik hoopte dat het evenveel was als zijn vingers me net hadden gegeven, maar ik wist het niet. Misschien dat zelfs iets meer lukte als Niall zijn best deed, maar we wisten beiden dat we allebei nog normaal het podium op moesten, en vooral ook niets aan Harry of Will konden laten merken, dus daar moesten we ook nog rekening mee houden. "Zo?" vroeg ik zacht aan hem, toch wat onzeker over mijn positie. Ik wiebelde iets met mijn achterste, wachtend tot er iets ging gebeuren. Ik keek ook even achterom, maar durfde eigenlijk niet te kijken als hij het dingetje bij me binnen zou drukken en op zou pompen, gewoon omdat ik bang was dat ik bang zou worden. Niall liet me namelijk enorm fijn voelen. Nu was dat ook wel zijn werd, net als ervoor zorgen dat ik me speciaal voelde, maar toch voelde het of hij het echt meende, of ik echt speciaal was, en dan niet op de manier hoe ik het speciale vlindertje was op school door mijn vreemde kleding en compleet niet-bestaande sociale vaardigheden. Ik legde mijn armen zo neer dat ik mijn hoofd er vreemd comfortabel op neer kon leggen. Dit was voor mij een nieuwe houding, een houding waarin ik echt niets meer in de hand had en volledig aan hem was overgeleverd. Het was een beetje eng, maar voelde na dit alles heel goed en ik was oprecht niet bang voor hem, niet op dit moment, ookal was ik wel best nerveus, maar niet op een verkeerde manier.

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 0:06 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Marcel vroeg aan me hoe hij het beste kon gaan liggen en ik gaf aan dat hij maar op z'n buik moest gaan liggen en dan zo z'n kont omhoog moest doen. Zo kon ik er beter bij en was het misschien ook wel de gemakkelijkste manier om de plug bij hem in te brengen. Marcel deed het en ik ging achter hem zitten en ik streelde over z'n rug, naar beneden, zo naar z'n ingang. Ik zou liegen als ik zei dat ik me niet hoefde te beheersen. Marcel was prachtig en ook was hij gehoorzaam. Maar ik zou nu geen misbruik van hem maken, zeker niet omdat hij nog best wel onzeker over dingen was en hij vertrouwde me, iets wat ik eigenlijk nooit van had durven dromen. Zeker niet na gisteren, wat er allemaal was gebeurd en toch was hij naar mij gekomen. 'Ik ga hem er nu instoppen Marcel, het kan een beetje koud en ongemakkelijk worden' gaf ik toen bij hem aan. Ik trok voorzichtig zijn beide billen nog wat uit elkaar en schoof toen heel voorzichtig de plug bij hem naar binnen. Het was gemakkelijker, ook omdat hij al uitgerekt was, maar ik kon me voorstellen dat het bij Marcel toch nog pijnlijk zou kunnen worden. 'Ik duw hem nog een klein beetje meer naar binnen' vertelde ik tegen Marcel. Ik moest hem zodanig naar binnen schuiven dat ik hem er nog wel uit kon halen, want anders had ik een probleem. Toen ik zeker wist dat hij op een goede plek zat, haalde ik mijn vingers weg. 'Gaat het'? vroeg ik aan Marcel en ik streelde zachtjes over z'n rug. 'Ik ga hem nu oppompen, zeg het maar als hij goed is' vertelde ik hem toen en ik pakte de afstandsbediening en ik drukte op het knopje om hem te laten oppompen. Ik hoorde een zacht zoemend geluid en ik keek naar Marcel. 'Hij kan een beetje gaan trillen, niet schrikken' zei ik toen snel. Ik beet op m'n lip en legde mijn vinger op het knopje, zodat als Marcel een seintje gaf, dat ik hem meteen uit kon drukken.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Ik ging liggen zoals Niall had aangegeven en wachtte wat ongeduldig tot hij verder zou gaan. Zo met mijn kont in de lucht en mijn schouders tegen de bank was nu niet een geheel gemakkelijke houding. Ik sloot mijn ogen en wachtte, terwijl ik zijn vingers volgde die over mijn rug naar mijn achterste gingen. Hierdoor wist ik me nogmeer te ontspannen en zakte mijn rug nog iets door. Gister was niet leuk geweest, in eigenlijk elk opzicht, maar ik kon hem, en zovelen met hem, niet afschrijven om een incident. Dat was niet eerlijk en op dit punt was ik heel blij dat ik het niet had gedaan. Anders hadden we hier nu nooit zo gezeten. Bij zijn woorden opende ik mijn ogen weer en zette me ongemerkt schrap voor wat ging komen. Het viel gelukkig mee, een koude stroom lucht toen hij mijn billen wat uit elkaar haalde en een vooral erg koude sensatie van het speeltje, wat minder snel opwarmde dan zijn vingers van net, maar gelukkig geen pijn. Ik spande me door de kou iets op en rilde, maar gelukkig had hij de maat zo gekozen dat het wel goed zat. Toch bleek het ding zelf niet goed te zitten, want al snel duwde hij hem verder bij me binnen met een kleine opmerking erbij. Het voelde weer wat onwennig, omdat het nu geen vingers waren, maar een rond rubber ding dat me opvulde, maar het verhielp in elk geval dat lege gevoel wat ik net had gehad. Ik draaide mijn hoofd wat naar Niall en schonk hem een glimlach. "Alles gaat prima." zei ik zacht, voor ik me omdraaide en weer doorzakte in mijn net opgespannen rug door zijn strelingen. Niall begon al vrij snel, net toen het dingetje een beetje warm werd, over oppompen. Dat kon ik wel aan. Het voelde nu als iets tussen een en twee vingers in, dus wat groter ging vast wel. Plots begon het ding langzaam uit te zetten, maar tegelijkertijd ook te trillen, wat me natuurlijk weer mijn spieren deed spannen, waardoor ik het nog veel erger maakte. Echt onaangenaam waren de trillingen niet zolang ze alleen in mijn anus bleven, maar door het aanspannen trilde nu al mijn spieren mee. Ik sloot mijn ogen en dwong mezelf spier voor spier te ontspannen, maar hierdoor had ik pas net te laat door dat het ding in mijn kont pijnlijk groot begon te worden. "Stop, alsjeblieft."piepte ik zacht, maar hopelijk hard genoeg om me kenbaar te maken. Het speeltje was nu eigenlijk net te groot voor me, maar ik had nog tijd eraan te wennen, en hopelijk stopte me dat van straks rondwaggelen als een of andere mongool, waardoor iedereen zou weten wat er aan de hand was. Het was namelijk mijn eer te na, voor zover ik eer had, om te zeggen dat het te groot was.

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 10:09 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik vertelde Marcel rustig dat ik de plug bij hem naar binnen zou stoppen. Ik moest het wel rustig doen, als ik het te gehaast zou doen, zou het bij Marcel alleen maar pijn opleveren en dat wilde ik nu juist voorkomen. Hij hield zich goed en ik was trots op hem en hij gaf eigenlijk geen kik toen ik hem er daarna nog wat verder inschoof omdat hij nog niet helemaal goed zat. 'Je doet het goed' vertelde ik hem zachtjes en ik streelde zachtjes over z'n rug. Hij draaide zich even naar mij om om te tegen mij te bevestigen dat het goed was en met die woorden kon ik ook weer verder. Ik pakte de afstandsbediening en vertelde hem dat ik hem op ging pompen en ik drukte het knopje in. Snel zei ik er ook nog bij dat hij kon gaan trillen en dat hij niet moest schrikken. Ik hield mijn vinger op de knop, dat zodra hij het zei dat ik hem meteen stop kon zetten, zodat de plug niet al te groot zou worden en dat hij nog redelijk fatsoenlijk de avond door kon komen. Ik hoorde hem zacht piepen en snel drukte ik de knop uit en keek ik bezorgd naar Marcel. Het zoemen was nu ook opgehouden. 'Gaat het'? vroeg ik hem bezorgd. Ik was er nog steeds niet uit of dit wel zo'n goed idee was geweest, maar Marcel had het graag gewild en ik kon het hem gewoonweg niet weigeren. Ik hielp hem voorzichtig overeind en gaf hem z'n boxer aan. 'Het voelt nu wel heel ongemakkelijk, maar het went vanzelf' gaf ik bij hem aan. Het was nu aan hem of hij er de hele avond mee zou kunnen blijven lopen, maar ik zou hem er ook niet mee af rekenen als hij besloot als de avond nog niet voorbij was, dat ik hem er toch nog uit moest halen. 'Wat wil je nu gaan doen'? vroeg ik hem daarna, toch wel een beetje aarzelend.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Niall bleef me geruststellen, maar dat trillen was nu nog wel erg veel van goede. Het kostte me veel moeite Mezelf in de hand te houden en te ontspannen. Hierdoor was ik ook net te laat met stop zeggen, maar gelukkig stopte Niall het ding wel meteen. Ik ademde wat zwaar om bij te komen van dit korte momentje waarin het me echt bijna te veel werd. Mijn achterste brandde wat en de druk op mijn spieren was niet echt prettig, maar ik hoopte gewoon dat het goed kwam. Ik knikte langzaam en liet me op mijn benen helpen. Nu kwam pas echt het volle gevoel compleet tot z'n recht. Ik wiebelde wat met mijn achterste en nam een paar voorzichtige stapjes, gewoon om het uit te proberen. Het voelde heel vreemd, maar hopelijk kon ik er, net als aan de rest, aan wennen en ervan genieten. Ik knikte bij zijn woorden en trok nog een beetje onvast op mijn benen mijn boxer weer aan. Het stukje stof leek opeens niet meer te passen en zat echt niet lekker strak. Ik probeerde het, net als de druk op mijn kringspier, van me af te zetten en me op de blondine te richten. Zijn vraag deed me glimlachen en ik legde mijn handen zacht op zijn borst. "Wat dacht je hiervan?" vroeg ik zacht, voor ik mijn lippen op die van hem drukte. Normaal was ik niet van het voortouw, ik volgde liever, maar zijn lippen waren wel heel erg aanlokkelijk. Daarbij was hij me er nog een paar verschuldigd. We hadden nog tijd zat om wat aan te klooien en hij zou me dan hopelijk ook kunnen helpen met het vergeten wat er allemaal met mijn lichaam aan de hand was. Ik liet mijn handen langzaam over zijn borst naar beneden glijden, over zijn flanken naar zijn bips, gewoon omdat het echt wel heerlijk was om aan te zitten en vast te grijpen. Als hij het niet wilde hoorde ik het wel, want het jochie was niet op zijn mondje gevallen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Marcel had even een momentje nodig om op adem te komen, toen ik de afstandsbediening van de plug had uitgezet, zodat het gezoem en het trillen binnen in hem ook was opgehouden. Ik trok de jongen voorzichtig overeind en hield hem dicht bij me, zodat ik kon ingrijpen als het allemaal teveel werd. Ik pakte z'n boxer van de grond en gaf deze terug aan Marcel. Ik vroeg bezorgd of het met hem ging en hij knikte en ik hield mijn handen voor hem uit, toen hij toch wat wankel op z'n benen leek te staan. Hij keek naar me op toen ik aan hem vroeg wat we nu gingen doen en de glimlach die hij me gaf, deed me zowat smelten. Ik had het flink van hem te pakken, ik kon er gewoon niks aan doen dat ik op hem verliefd was. Hij legde z'n handen op m'n borst en voordat ik mijn handen toch wat aarzelend op z'n heupen neer legde, gooide ik de afstandsbediening op de bank neer en ik keek hem een beetje afwachtend aan. 'Ik klaag niet' zei ik als grapje toen hij me zoende. Het was wel verbazend dat Marcel toch wel uit z'n schulp leek te komen. Eerst wilde hij al door me ontmaagd worden, daarna was het voor hem geen probleem om een seks speeltje in z'n achterste te hebben en toen ik daarna aan hem vroeg wat we gingen doen, nam hij het voortouw en zoende hij me. Ik had er geen problemen mee en al helemaal niet toen hij z'n handen langzaam naar beneden liet glijden en ze verder liet afzakken naar mijn billen en ze daarna stevig vast pakte. Ik ging wat dichter tegen hem aan staan en ik liet mijn hand van zijn heup naar z'n billen afglijden en pakte die vast en streelde over z'n billen heen. Waarschijnlijk was het daar wel gevoelig, maar dat kon hij me dan zeggen en dan zou ik hem daar loslaten. Ik beet zachtjes in z'n lip en likte met mijn lippen over het plekje heen waar ik hem zojuist had gebeten. 'Je bent om te zoenen' fluisterde ik hem toen gniffelend toe.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Ik voelde zijn handen op mijn heupen en glimlachte een beetje, het voelde fijn om zijn liefde zachthandig te voelen. Er was namelijk weeldegelijk een plekje in mijn hart veroverd door hem, anders was dit echt nooit gebeurt. Toch was die glimlach van korte duur want net toen ik mijn lippen op die van hem drukte, die de afstandbediening op de bank en zorgde ervoor dat het speeltje in mijn anus weer werd aangezet. Nu leek die niet meer groter te worden, maar begon wel hevig te trillen. Mijn benen werden snel week en ik probeerde zo voorzichtig mogelijk me aan hem vast te grijpen om niet te vallen. Mijn ademhaling werd zwaarder en dat Niall mijn kont greep hielp ook niet mee. Hij had het vast niet expres gedaan, maar dit ging nu echt te ver. Hij beet en likte wel aan mijn lip, maar ik voelde nog maar een ding en spande me steeds meer aan om het buiten te sluiten, waardoor het alleen maar erger werd. "Niall, zet het uit, alsjeblieft." smeekte ik hem toen ik mijn stem weer had gevonden. Mijn stem trilde ook wat en de tranen sprongen in mijn ogen. Misschien was het beter als ik zo me toch maar gewoon eerst eens alleen zou gaan omkleden en mijn haren wassen, voor we verder gingen. Dit waren voor mij al heel veel stappen geweest en ik wilde geen enkele stap terugnemen, maar dit brak me. Het deed pijn, maakte mijn benen week en zorgde ervoor dat het fijne volle gevoel een stuk minder fijn werd. Niet veel later begaven mijn benen het en viel ik met tranen in mijn ogen op de grond. Ik trok mijn benen op en sloeg mijn armen om mijn benen, om mezelf bij elkaar te houden. Het voelde of ik van binnenuit uit elkaar werd getrild door de buttplug. "Alsjeblieft." piepte ik smekend naar de blonde jongen. Mijn hele lichaam was gespannen en trilde zichtbaar. Ik was nu echt even klaar met spelen. Harry zou hier niet van horen, en ik hoopte dat Niall me kon kalmeren als dat getril eenmaal was gestopt.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik zie z'n mooie glimlach als ik z'n heupen vast pak en ik zou willen dat ik nu een fotocamera had, zodat ik die mooie glimlach voor altijd kan vastleggen. Ik moest de afstandsbediening daardoor wel op de bank gooien en op het moment dat ik hem eigenlijk wilde zoenen, ging de plug in Marcel's anus op onverklaarbare wijze aan en begon deze te trillen. Marcel vond het alles behalve leuk en ik voelde hem echt ontzettend hard trillen, wat dus zou betekenen dat hij op de hoogste stand was gesprongen. Hij smeekte me zowat om het ding uit te zetten. 'Shit' Ik raakte al half in paniek omdat Marcel zich stevig aan mij moest vast houden. 'Fuck, fuck, fuck' vloekte ik hard en ik bleef hem vast houden zodat hij niet kon vallen en ik pakte snel de afstandbediening om de plug uit te zetten. 'Godverdomme' Dat stomme ding had ons intieme momentje verpest en ik wist nu voor de volgende keer dat ik wel wat zorgvuldiger met de afstandbediening om zou gaan. 'Gaat het'? vroeg ik hem bezorgd toen het trillen en zoemen was opgehouden en ik trok hem wat dichter tegen hem aan en ik streelde zachtjes over z'n rug. Het was misschien ook allemaal een beetje te veel voor hem geweest en ik was al ontzettend trots op hem dat hij al zoveel had bereikt in een avond en ik zou het ook niet gek vinden als hij die plug nu al helemaal niet meer in z'n achterste zou willen hebben. 'Sorry, het spijt me' zei ik verontschuldigend en ik beet hard op m'n lip. Dit had gewoon niet mogen gebeuren en ik voelde me nu best wel schuldig hierover.


    'Darling, just hold on'