• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Nu Verder •
    Het is 9 uur 's avonds en de eerste act staat op het punt te beginnen. Toch is er nog een hele boel tumult in de club.


    Veel plezier!


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson.

    Vanuit het niets fluistert hij me toe of hij al gezegd heeft dat ik er zo ontzettend goed uitzie en lipbijtend laat hij zijn handen brutaal afglijden naar mijn kont. Ik trek een wenkbrauw op, nee, ik grijp nog niet in, maar hij kan niet veel verder meer gaan, daar moet hij voor gewaarschuwd worden, al weet Harry het dondersgoed. Hij wilt dat ik voorzichtig met hem ben en ik tuit even bedenkelijk mijn lippen. "Hmm, ik zal het proberen." Ruige seks is het plan van vanavond helemaal niet, maar dat hoeft hij niet te weten, daarbij zal ik als het daarop uitloopt een beetje rustig doen, als hij daarom vraagt. Zodra hij een kneepje in mijn kont geeft is dat te veel en ik sla zijn hand weg om een afkeurend geluidje te maken. Foei, foei, hij weet toch dat hij dat niet mag. "Nah ah, kittens horen braaf te zijn en te luisteren naar hun baasje.' Ik praat maar niet te hard nee, we zijn dan wel in de club, maar niemand hoeft ons te horen praten. Dat we het met elkaar doen hoort geheim te zijn, maar dat is het duidelijk niet meer. Al betekend die openbaring ook niet dat iedereen hoeft te weten dat we wat hebben - niet dat deze woorden veel zeggen over dat vlak - of hoeven de intieme details te horen van ons seksleven.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Het moest een keer gezegd worden en dan liever door mij dan een ander die zijn handen op Louis wilde leggen, want hij zag er onweerstaanbaar uit. En niet zo'n beetje ook. Puur om hem uit te dagen, wat ik altijd deed, gleden mijn handen af naar zijn achterste. Ik liet een speelde grijns zien toen hij een wenkbrauw optrok, want hij zei niks en zonder waarschuwing ging ik vrolijk mijn gang. Ik vroeg of hij wel een beetje voorzichtig met me kon zijn, ik had morgen meer dan genoeg te doen en het hielp niet als ik niet eens fatsoenlijk kon lopen. Het was vreemd, bij Louis was ik altijd een top, maar vaak kwam ik er nog manker vanaf dan hij. Hij stemde ermee in, gelukkig was hij het type dat echt naar me luisterde en iets niet deed of stopte als ik het niet oké vond. Vaak genoeg had ik doorgemaakt dat mensen hun zin doordreven zonder rekening te houden met mij, maar nou ja, ik moest het maar zo zien dat ik hier niet voor mijn eigen plezier was. Om hem nog iets verder te drijven kneep ik in zijn kont en keek met grote, onschuldige ogen naar hem op toen hij een afkeurend geluidje maken. Schuldbewust legde ik mijn armen om zijn middel bij zijn straffende woorden, al had ik daar een heel brutaal antwoord op. "En baasjes horen hun kittens niet in de steek te laten," mompelde ik bijna onhoorbaar. Ondanks dat ik erg speels reageerde in zijn buurt, stak het echt nog wel wat hij had gedaan. Ik wilde hem niet nog rotter laten voelen, maar ik had het niet kunnen laten. Ik plaatste een hand licht op zijn wang en verontschuldigde me zachtjes, waarna mijn lippen de woorden vormden dat ik van hem hield zonder dat ik geluid maakte. Gisteravond was het een ander verhaal geweest, maar ik begreep dat Louis er niet comfortabel mee was het iedereen te laten weten, niet nu. Mijn broertje kwam binnen en ik keek naar hem op, om licht te grijnzen om zijn vraag en ik keek even naar de jongen op mijn schoot. "Ja, dat weet ik heel zeker," antwoordde ik standvastig. Het klopte niet helemaal, maar ik verzon wel iets op die kleine foutjes. Daarbij, die zorgen vergat ik meteen weer zodra ik in Louis' ogen keek. Hij was zeker geen heilige of een engel, maar misschien wel een gevallen engel, waarvan ik vastbesloten hem alleen de mijne te maken.


    Because I love him, do I need another reason?

    Will Brodie
    Ik keek geamuseerd toe hoe Sam de inhoud van de onschuldige van de twee kasten in zich opnam. Ik speelde intussen met het speeltje in mijn handen en wachtte tot hij alles had gevonden wat hij nodig had. Ik zag een aantal dingen voorbij komen, die zeker een interessante avond voorspelden. Het was allemaal nog best onschuldig en de plug had een limiet van de kracht van de trillingen erop zitten, maar toch zou het ding flink had kunnen trillen. Toen hij op het bureau kwam zitten vond ik iets minder, omdat hij nu langer leek dan ik, maar zijn onderdanige toon deed me wel goed. Hij accepteerde me op dit moment als dominant en dat gaaf me echt een heel goed gevoel. Ik ging staan en trok hem toen ook voorzichtig van mijn bureau af. "Ik wilde eigenlijk even kijken hoe dat mooie kontje van je eraan toe is, sletje." zei ik, terwijl ik rustig en behendig de riem, knoop, en gulp van zijn broek opende, om die naar zijn enkel te laten vallen. "Als je het geen probleem vind." voegde ik erbij. Ik liet mijn handen licht over de rondingen van zijn billen gaan. Ze leken perfect in mijn handen te passen. Ze waren niet zo extreem bol als die van Louis, maar ook niet zo plat als dat je ook wel tegenkwam bij jongens. Ik trok hem zo iets naar me toe en draaide hem daarna met een redelijk gemak om, zodat ik hem over mijn bureau kon buigen. Ik liet mijn handen rustig en voorzichtig aan de achterkant zijn onderbroek binnen glijden en liet mijn vingers rustig tussen zijn billen door gaan. Ik kon veel zeggen, maar niet dat ik eraf kon blijven. Hij had zich aan me onderworpen, vandaag zelfs geheel vrijwillig, dus echt klagen kon hij niet. Daarbij deed ik nu echt nog heel voorzichtig, straks met mijn verrassing voor hem iets minder, maar dat kon hij vast hebben. Sam was niet van suiker en het zou hopelijk de pijn voor volgende keren doen verminderen, gewoon omdat hij nu moest gaan leren dat ook zijn achteringang goed gebruikt ging worden, en dat kon alleen door die zo vaak mogelijk met een net iets te grote plug te vullen.


    Bowties were never Cooler

    Marcel Styles
    Als Niall zo lief en beleefd deed had hij iets aandoenlijks, zoals een jonge puppy. Nu was hij wel een pup die tegen alles op reed wat hij kon vinden, maar rond mij was hij enorm lief en geduldig en dat waardeerde ik enorm. Ik nam afscheid van de blonde jongen en stapte toen mijn gedeelde kleedkamer binnen, om daar mijn broer als katje aan te treffen met playboy bunny Louis op zijn schoot. Ik wilde niet eens weten wat er gaande was. Ik vroeg Harry voorzichtig of we echt die act gingen doen, gezien die zeker voor mij extreem gewaagd was en ik me er zelfs nu niet heel comfortabel bij voelde. Hij zei resoluut dat dit inderdaad onze act was en ik slikte even, al was ik blij dat ik wel normaal genoeg eruitzag en bewoog, zodat hij niet opmerkte dat een voor mijn doen erg grote plug op dit moment mijn binnenste opvulde en mijn anus flink oprekte. "Okay." zei ik zacht, voor ik wegliep om een handdoek te pakken en naar de douches verdween om daar alle gel uit mijn haren te wassen, en ook mijn semi-harde lid goed overal te wassen, net als de rest van mijn onderlichaam. Nu zou ik nog wel gaan zweten, maar ik had dit al even niet gedaan en nu was ik hier altijd nog alleen en kon ik even de tijd nemen ervoor zonder dat de anderen er waren en meekeken. Toen ik zeker schoon was en alle gel weer uit mijn haren was verdwenen, zette ik het water uit en droogde me vlug af, om met de handdoek om mijn middel de kledingrekken in te duiken. Ik was normaal al paranoïa over wat anderen van me dachten, zeker zonder kleren aan. Nu kon ik dat met de vieze mannetjes in de club na al die jaren wel met moeite van me af schuiven, maar met mijn collega's en broer zeker niet. Nu was die paranoïa alleen maar erger doordat mijn geslacht wat hard was en ik heel bang was dat iemand die plug zou opvallen. Het eerste wat ik dan ook deed was mijn zwarte string aantrekken en erover mijn alpha broekje, voor ik, net ietsje comfortabeller, opzoek ging naar mijn kostuum. Inmiddels was de pijn van de plug bijna geheel weggetrokken en voelde ik alleen nog de rek en het hele fijne volle gevoel. Ik betrapte mezelf er zelfs op dat ik nieuwsgierig was naar hoe Niall's lid in me zou voelen. Ik had het in de douches namelijk wel eens gezien en het was zeker niet klein. Nu was niemand hier klein geschapen. Ik vond uiteindelijk mijn kostuum en trok het aan, voor ik stilletjes terugging naar de kleedkamer om uit de kast een goed zweepje te zoeken.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Rustig bekeek ik de speeltjes die Will in z'n kast had liggen, maar ik vermoedde ook wel dat dit niet alles was en dat hij vast nog wel ergens een plaats had voor zijn kinky fantasieën, maar voor nu besloot ik er geen problemen van te maken en ik pakte de spullen die ik nodig had en ook nog wat extra's en met een grijns liep ik naar hem toe en ging ik op het bureau zitten en legde ik de speeltjes naast me neer. Ik stelde me onderdanig naar hem op, maar hij was het er niet mee eens dat ik boven hem uit torende en hij ging staan en hij trok me van het bureau af. Voordat ik het wist had hij mijn broek al open gemaakt en viel hij op mijn enkels met de woorden dat hij wilde weten hoe mijn kont er aan toe was. Ik kon het hem toch wel vertellen, niet dat ik het erg vond als hij aan me zat, integendeel zelfs. 'Natuurlijk vind ik dat geen probleem Will' zei ik zoetjes en met een grijns, 'Jij mag altijd aan mij zitten' Ik voelde z'n handen over de rondingen van mijn billen gaan en ik beet op m'n lip. Ik vond dit al opwindend, kon je nagaan wat er dan zou gebeuren als Will me helemaal onder handen zou nemen. Hij trok me iets naar hem toe en met gemak kon hij mij omdraaien en liet hij me over het bureau buigen, zodat hij weet ik veel wat met mij kon doen. Ik ging wat wijder staan, zodat hij het allemaal kon zien en ik grijnsde breed toen ik z'n vingers over m'n billen voelde gaan. Het stak nog wel een beetje, maar echt zeer kon ik het al niet eens meer noemen. Als ik maar bewoog, dan ging het wel, als ik niks deed, dan kwam de pijn weer opzetten. 'Wat ga je met me doen Will? Ga je me nemen op het bureau, dat heb ik nou altijd al eens willen doen en ik vind het totaal niet erg om door jou genomen te worden' vertel ik hem dan brutaal en ik schud wat met mijn kont. Hij is niet de enige hier die spelletjes kan spelen.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Ik liet mijn handen over zijn billen gaan voor ik hem over mijn bureau heen boog. Zijn billen waren geweldig en ik kon het echt niet laten om eraan te zitten. Bij zijn brutale woorden schud ik met een grinnik mijn hoofd en geef hem een zachte tik tegen zijn kont. "Niet zo brutaal, sletje." zei ik, voor ik met mijn vingers achter het elastiek haakte en de stof net genoeg naar beneden trok. Ik zag nog een paar duidelijk handafdrukken van mij staan. Ik grijnsde en streelde hem nog even over zijn huid, voor ik zijn billen uit elkaar trok en eigenlijk direct zag dat hij net iets minder strak was dan gister. "Je moet wat geduld leren hebben. Ik neem je echt nog wel een keer op dit bureau, zo hard dat het niet veel later tegen de muur knalt, maar niet nu. Niet te gretig." zei ik voor ik even wat aan mijn eigen vingers likte. Ik greep zijn bips nog iets steviger vast terwijl ik zonder enige voorbereiding mijn middelvinger twee vingerkootjes bij hem binnendrukte. "Ik zal ervoor zorgen dat je de hele avond eraan herrinderd wordt waarvoor dat mooie kontje van je eigenlijk is." zei ik terwijl ik een tweede vinger in zijn achterste drukte. Ik schraapte mijn vingers wat over zijn binnenste en probeerde hem wat meer op te rekken, want ik had geen kleine opblaasbare plug gepakt. Hij kon het vast wel hebben en een beetje pijn kon hij ook wel aan. Ik pakte met mijn vrije hand het flesje glijmiddel van mijn bureau en deed wat op het speeltje, zodat ik hem zo naar binnen kon duwen. "Ben je er klaar voor, Sammy? Om dat mooie achterste van je te vullen met het koele rubber van mijn speeltjes?" vroeg ik aan hem. Ik wist dat het nog wat vroeg was voor een derde vinger, maar ging wel rustig verder met het uitrekken van zijn achterste, zelfs al zou ik hem vandaag niet gebruiken. Zolang zijn kont maar elke dag werd opgerekt, zou het met de keer makkelijker gaan en korter duren, waardoor we meer tijd hadden voor andere dingen.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Hij ging met z'n handen over de rondingen van mijn billen en ik vond het geweldig om door hem aangeraakt te worden. Ik kon het niet precies verklaren wat het was, maar ik er werd er zowaar opgewonden van. Hij draaide me om en liet me over het bureau heen hangen en ik kon het niet laten om brutaal tegen hem te praten en ik kan hem nog net zien als ik mijn hoofd wat draai. Hij vind dat ik niet brutaal moet doen, maar dat is het aard van het beestje en ik grijns. 'Ik ben alleen maar brutaal voor jou meester' zeg ik zoetjes. Ik stel me onderdanig naar hem op en ik zoek de grens op en ga er net niet over heen. 'ik kijk er naar uit Will, dat word vast heel leuk' antwoordde ik toen hij zei dat hij me ooit nog wel eens op het bureau zou nemen, maar dat ik niet te gretig moest zijn. Ik vond het al heel wat dat ik mijn dominantie positie af stond aan Will en dat ik ook een onderdanige kant in mij had. Dat had niemand anders hoeven flikken bij mij. Hij trok m'n billen uit elkaar en dat voelde ik maar al te goed, maar ik gaf geen kik. Even gebeurde er niets en ik wilde al achter om kijken en vragen wat hij aan het doen was, tot hij zonder waarschuwing zijn middelvinger bij me naar binnen schoof. Ik kreunde zachtjes en mijn spieren protesteerde en ik moest me aan het bureau vast houden. 'Fuck' bracht ik uit toen hij me zei dat ik de de hele avond aan zou worden herinnerend waarvoor mijn kont eigenlijk was en ik kreeg al allemaal visioenen, de een nog erger dan de andere, maar op een vreemde manier wel leuk. Ik probeerde te ontspannen, zeker toen hij een tweede vinger erbij schoof, maar ik verkrampte en ik haalde diep adem om toch te kunnen ontsnappen. Ik kon er ook niks aan doen dat er een paar kreunen uit mond mond rolde, met zijn naam erbij. 'Ja, ja' Ik kreunde een bevestiging toen hij me vroeg of ik er klaar voor was. Will's vingers in mijn anus voelde vreemd, maar ook zo lekker en ik wist dat ik er aan moest wennen, maar na een tijdje zou ik er vast wel aan gewend zijn en hoefde ik minder voorbereid te worden. 'Kom op Will' zei ik knarsentandend en opnieuw kwam er een kreun uit m'n mond.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Sam's brutale gedrag vond ik niets, maar zolang hij zich voor de rest onderdanig opstelde, zou ik hem er niet te zwaar voor straffen. Ik likte even aan mijn vingers en bracht er toen zonder waarschuwing een bij hem in. Hij had duidelijk veel verwacht, maar dit niet, want ik voelde zijn spieren rond mijn vinger sluiten en hij begon te vloeken. Lichtelijk hees van opwinding door zijn gekreun vertelde ik hem over mijn plannen, nogsteeds vrij vaag, voor ik een tweede vinger in zijn binnenste drukte en zo wat begon te bewegen, om hem voor te bereiden op de plug. Hij spande zich duidelijk nog erger aan, bijna pijnlijk voor mij, maar daar liet ik me niet door tegenhouden. Het was niet helemaal fijn voor hem, maar als ik hier doorheen ging, zou hij meer opgerekt zijn. Toen hij dan toch ontspande bewoog ik meer met mijn vingers en vroeg of hij klaar was. Zijn heerlijke, verrassend opwindende, kreunen waren al wel een antwoord, maar een verbaal antwoord volgde snel. Ik deed met mijn vrije hand wat glijmiddel op de buttplug en grijnsde doordat hij me nog verder smeekte. "Rustig aan, sletje. Al het goede zal tot je komen zolang je naar je meester luisterd." zei ik tegen hem, voor ik mijn vingers uit hem haalde en de punt van de plug tegen zijn ingang zette. "Ontspan, Sammy. Door aan te spannen maak je het alleen pijnlijker voor jezelf." zei ik voor ik met een lichte druk het zwart rubberen speeltje langzaam bij hem binnen probeerde te duwen. Eigenlijk was Sam nog net niet los genoeg voor deze. De rek die ik mijn werknemers aanraadde met deze plug was drie vingers, zodat die er vrij pijnloos in zou gaan, maar gezien Sam ongeduldig was, merkte hij nu vanzelf waarom ik dat niet wilde hebben. Ik had hem in het begin gewaarschuwd, maar als hij niet wilde luisteren, dan toch niet? Hij merkte het vast wel. Ik moest er steeds meer druk op zetten, tot uiteindelijk zijn kringspier om het breedste gedeelte was en de rest er vrij makkelijk in ging, waardoor alleen het einde achterbleef. Ik wiebelde er nog wat aan, in de hoop om de punt net tegen zijn prostaat te krijgen. Zo zou hij een botergeil wrak zijn voor de avond voorbij was. "Zit die goed, Sammy? Ik ga even de pomp pakken. Als die niet goed zit, mag je hem zelf bijstellen, anders houd je die handjes mooi waar ze nu liggen." zei ik, voor ik hem losliet om mijn handen af te doen aan een detoldoekje en uit de kast een slangetje met een pompballon te pakken, zodat de man echt goed vol zou zitten, pijnlijk vol, terwijl hij zou kijken naar de shows.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik wist van mezelf dat ik heel erg brutaal kon zijn en dat, dat negen van de tien keer altijd gevolgen had en dat ik me er dan ook niks van aantrok. Niemand kon mij vertellen wat ik moest doen en zeker vreemde niet. Maar als ik bij Will in de buurt was gedroeg ik me onderdanig, met een randje brutaalheid, maar ik ging nooit over de grens. Hij wist precies hoe je iemand moest behandelen, om iemand onderdanig te krijgen en bij mij was dat gebeurd, ook al had ik altijd gezegd dat niemand dat voor elkaar zou krijgen bij mij. Ik verkramp als hij onverwachts een vinger bij me naar binnen duwt. dit had ik het minst verwacht en ik moet ontspannen, zeker als hij er een tweede vinger bij stopt. Het windt me allemaal ook op en ik zou bijna mijn eigen plan vergeten en hem gewoon smeken om mij hier en nu op het bureau te nemen. Het dominante mannetje in mij kan ook een onderdanig mannetje zijn en ik vind het heerlijk als hij me slet noemt en het geeft me het gevoel dat ik op dat moment even alleen voor hem ben. 'Ja, ik luister naar je' fluister ik hees en het voelt ineens vreemd leeg als hij z'n vingers weg haalt, maar dat duurt ook niet lang, want ik voel iets tegen mijn ingang drukken en het enige wat er nu door mijn gedachte heen schiet is dat hij een plug bij me naar binnen zal duwen en het idee dat ik er de hele avond mee zal lopen, wind me ontzettend op. Ik bijt hard op m'n lip en ik probeer echt te ontspannen, maar ik kan het ook niet helpen als er een pijnkreetje uit mijn mond rolt, als Will hem met lichte druk, voor mij is het een helse pijn, de plug naar binnen duwt. 'Fuck' Ik haal diep adem en ik voelde dat Will er nog iets aan duwde en volgens mij deed hij het expres, want ik voelde het wel, toen hij licht mijn prostaat raakte met het einde of het was mijn verbeelding en ik was gewoon ontzettend gevoelig. 'Oh, wat geil' flapte ik eruit en ik knikte wat aarzelend. 'Hij zit goed, denk ik' Will zou vast niet tevreden zijn met dit antwoord en ik bleef netjes wachten tot hij terug kwam met de pomp, maar voor mijn gevoel zat ik al vol en meer zou ik dan ook echt niet aan kunnen, maar ik was altijd iemand die de grens opzocht en er zelfs nog over heen durfde te gaan, dus als Will dacht dat hij me nog voller kon maken, zou ik die uitdaging met plezier aan gaan.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Het was best bijzonder hoe makkelijk ik Sam eigenlijk onderdanig kon krijgen. Normaal kostte het toch wel meer dan een avondje met een stel handboeien om een dominant iemand tot zo onderdanig te breken. Ergens zat er in Sam toch een onderdanige jongen die aangemoedigd moest worden om naar buiten te komen. Ik oefende wat druk uit op de plug, die langzaam bij hem binnengleed. Sam vloekte en kreunde, zeker niet van genot. Toch ging ik door tot het speeltje helemaal in hem verdwenen was. Ik zorgde nog dat het in de hoek zat waarin ik gister zijn prostaat had gevonden. Ik wist eigenlijk zeker dat ik goed zat toen hij er plots uitflapte dat hij het geil vond. Ik liet hem toen maar even helemaal los en vroeg hem o het zelf beter af te stellen waar nodig, terwijl ik terugliep naar de kast. Daar haalde ik de spulletjes uit die ik nodig had en liep toen weer terug. Zijn antwoord die ik had gekregen was voor mij toch echt niet genoeg. Een beetje goed was niet waar ik voor ging, in geen enkel aspect van mijn leven. Als je dat wel deed, kwam je nooit aan de top. "Daar zit het probleem, sletje van me. Je moet niet denken. De plug zit goed of niet. Ik doe het denken wel voor je, Sammy." zei ik tegen hem, voor ik, met hetzelfde vlugge gefriemel net aan zijn broek, de pomp aan de buttplug bevestigde. Ik boog over hem heen en drukte een kus op zijn wang. "Rekken is niet altijd fijn, Sammy. Als het echt pijn doet moet je het zeggen." zei ik tegen hem, voor ik weer rechtop ging staan en heel langzaam de plug begon op te pompen. Ik kon inmiddels aan zijn achterste wel zien, hoever ik kon gaan, maar hij was vast nog enorm gevoelig na gisteren, dus het was goed voor hem om te weten dat hij me ook gewoon kon zeggen te stoppen omdat het teveel pijn deed. "Maar je doet het echt heel goed, Sammy, net als gisteren. Je luistert goed en durft je grenzen te verleggen. Je bent het beste sletje die iemand zich kan wensen." sprak ik hem lovend toe. Ik meende het echt. De plug was net te groot voor hem, maar toch gaf hij amper een kick, hij onderging gewillig alles wat ik op hem losliet, terwijl zelfs de jongens hier na een avond als gister wel een avondje rust zouden willen, en bleef ondanks zijn brutaliteit erg onderdanig. Ik had het nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar als ik iemand als langdurig speelmaatje zou willen, zou het Sam zijn, zelfs al wist ik nog niet hoe hij zou zijn als hij de touwtjes in handen zou krijgen in een seksuele setting, maar dat zou ik later wel zien.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Het voelt vreemd als Will z'n vingers weg haalt uit mijn anus. Het voelt heel leeg aan en ik heb het liefste dat hij z'n vingers terug stopt en dat hij me gewoon neemt op het bureau, maar hij heeft echt andere plannen met mij en ik verstrak helemaal als hij een plug bij me naar binnen duwt. Mijn spieren spannen zich samen en ik moet alle moeite doen om te ontspannen, want ik moet er wel aan wennen, zeker als de plug de hele avond in mijn anus zal zitten. Ik had het gevoel dat hij het expres heel dicht bij mij prostaat zou doen, of het was gewoon nog extreem gevoelig, maar ieder geval flapte ik eruit dat ik het ontzettend geil vond. Mijn gevoel was juist geweest toen ik toch wat aarzelend had gezegd dat ik het dacht dat de plug zat, want dat antwoord was voor Will niet goed genoeg. De plug was eigenlijk te groot, zover was ik ook al wel, maar ik wist wat mijn grenzen waren en ik ging er het liefst nog een stukje overheen. Ik voelde hem wat friemelen bij m'n achterste. 'Ja, dan zeg ik het' fluisterde ik met schorre stem toen hij zei dat ik het moest zeggen als het pijn ging doen, maar ik ging de uitdaging aan om hem zo groot mogelijk te maken. Pijn was iets voor watjes en ik was al over mijn grenzen heen gegaan door Will de dominante factor te laten zijn en dan kon ik dit toch zeker ook wel aan. Ik voelde de pomp langzaam groter worden en ik begon zwaarder adem te halen, maar ik weigerde Will te laten stoppen en het begon al serieus zeer te doen, mijn spieren spande zich aan en probeerde die vreemde indringer uit mijn anus te duwen, maar dat lukte niet, gelukkig niet. 'Ik ben jou sletje, meester' zei ik met een pijnlijke grijns. Ik had nog steeds praatjes en dat zou ook wel blijven, maar ik had wel pijn en ik probeerde dat niet aan Will te laten zien. Ik pakte de rand van het bureau blad vast en ademde een paar keer in. Toen ik het echt niet meer kon houden, besloot ik dat het zo wel goed was geweest en het voelde echt alsof mijn achterste in brand stond, maar dat zou ik natuurlijk niet toegeven. 'Je mag stoppen' fluisterde ik, maar hopelijk hard genoeg voor hem om het te horen.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Sam stemde schor toe dat hij me zou aangeven wanneer ik moest stoppen. We hadden dan nog geen safe-word afgesproken, maar stop zou nu goed genoeg zijn. Ik begon heel rustig te pompen en aaide zacht over zijn onderrug, die nu ook bloot lag. Ik voelde hem steeds iets meer aanspannen, en probeerde de spanning met lieve woordjes, die ik weeldegelijk meende, wat te verminderen. Zijn woorden deden me grijnzen. Dit kwam niet alleen door wat hij zei, wat me een heel goed gevoel gaf, maar ook dat hij nog praatjes had. Ik zou zo te zien zoizo niet heel veel verder meer kunnen gaan voor hij zou uitscheuren, wat ik zeker wilde voorkomen. Ik pompte het ding nu heel langzaam verder op. Ik hoorde hem iets fluisteren en ik wist wat het moest zijn. Ik stopte dan ook meteen en maakte de pomp los. "Zit die goed, of niet?" vroeg ik aan hem. Ik hoopte dat hij nu wel een volwaardig antwoord gaf voor zijn status op dit moment. Hij was hier om te voelen, te smeken, te kwijlen, te kreunen. Dat denken liet hij maar aan mij over zolang ik de dominante positie had. Ik schuurde even nog wat plagend met mijn kruis tegen zijn kont aan. Daarna gaf ik een tik tegen zijn bil aan en vouwde toen mijn handen om zijn schouders om hem weer rustig rechtop te zetten. Ik hield hem nog wel even vast, voor als hij toch niet zo stevig op zijn benen stond. "Als de plug goed zit, kan je je boxer en broek weer aantrekken, Sammy. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat al je gekozen speeltjes straks netjes in een van de kamertjes liggen. Ik denk dat het dezelfde als gister wordt, maar ik kan nog niets beloven." zei ik voor ik mijn lippen nog een paar keer in zijn nek drukte. "Ik beloof je wel dat je dan geiler bent dan een konijn zonder partner in de paartijd, sletje." fluisterde ik en ik likte nog even over zijn oorschelp, voor ik hem losliet en weer rustig naar de kast liep om de pomp op te bergen. Je kon veel zeggen, maar ik hield graag alles netjes en opgeruimd, mijn hele club eigenlijk, maar zeker mijn eigen kantoor en kasten. Ik draaide de kast weer op slot en draaide me naar Sam. "Ik moet nu eigenlijk aan het werk, Sammy." zei ik, terwijl ik me naar de deur begaf en daar wachtte op Sam, die waarschijnlijk nog wel even vreemd zou lopen, wat misschien nog wel het leukste was voor mij deze avond... Tot ons gezamenlijke avontuurtje dan...


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik stemde er schor mee in dat ik het zou aangeven als het teveel zou worden, maar ik wilde mezelf ook niet laten kennen en het net zolang uitstellen tot ik bijna zou uitscheuren. Ik voelde de plug steeds groter worden in mijn anus en mijn spieren spande zich aan, om dat vreemde ding dat zij al indringer beschouwde, weg te duwen, maar hij bleef zitten waar hij zat, geen ene millimeter wijkende. Will probeerde me nog wel af te leiden, met lieve woordjes en met moeite kon ik hem nog wel vertellen dat ik zijn slet was. Toch was het voor mij op een geven moment echt te veel en moest ik echt wel tegen Will zeggen dat hij op moest houden. M'n achterste leek in brand te staan en ik had echt het gevoel dat ik ieder moment kon uitscheuren. Ik was Will dankbaar dat hij ook gelijk stopte toen ik het aan hem vroeg, hij had, om mij te kunnen pesten, toch nog even door kunnen pompen, maar dat deed hij niet. 'Hij zit goed' beantwoordde ik zijn vraag en er ontsnapte een kreetje uit mijn mond toen hij over mijn gevoelige achterste heen wreef. 'Die krijg je terug straks' beloofde ik hem met een knipoog. Die praatjes bleven er wel en kreeg je er ook niet zomaar uit en ik zou straks ook niet voorzichtig met hem zijn. Hij trok me weer voorzichtig overeind en het voelde echt heel vreemd en mijn billen probeerde zich samen te knijpen, maar omdat die plug daar zat, kon dat niet. Ik knikte bij z'n woorden en ik beet op m'n lip toen hij z'n lippen een paar keer in m'n nek drukte. Het waren allemaal gevoelige plekjes die hij zo had weten te vinden. ER rolde een kreun over m'n lippen heen toen Will begon over het feit dat ik geiler dan een konijn zou zijn en zijn woorden deden me ontzettend opwinden en ik kreeg er gewoon een spontane stijve van. Hij liet me los en ik moest even bukken om m'n broek en boxer omhoog te trekken en het voelde ontzettend raar, ze voelde strakker dan normaal, alsof het mijn eigen kleren niet waren, maar het was het toch wel. 'Ja, dat begrijp ik' zei zachtjes toen hij zei dat hij nu eigenlijk weer aan het werk moest. Ik had geen idee of je het aan mij kon zien dat ik een plug in m'n achterste zat en ik probeerde zo normaal mogelijk naar de deur deur te lopen, maar zelfs dat ging voor mijn gevoel heel raar. Het waren allemaal nieuwe ervaringen, maar wel hele leuke ervaringen. 'Ik zie je straks wel' fluisterde ik hem toen zoetjes in z'n oor toen ik bij hem in de deuropening was en ik greep nog even in z'n kruis en likte over z'n oorlel en ik grijnsde breed.


    'Darling, just hold on'

    Louis William Tomlinson.

    Zijn brutale mond terug zal ik normaal wel bestraffen, maar nu heeft hij enkel groot gelijk en beschaamd word ik rood, geen verlegen blos ditmaal maar een tomatenkop. Ik voel me schuldig, dat kan je wel zeggen ja. Dat deed ik al, maar dat is door de dag, en zeker na zijn reactie, alleen maar erger geworden. Ja, hij verontsxhuldigd zich daarna, maar hij is niet de gene die dat moet doen, ook vormen zijn lippen dat hij van me houd, opnieuw, en dat doet me tintelen van binnen, al heeft de schaamte rn schuld nu echt even de overhand. "Sorry," zeg Iik zachtjes. "Dat had ik niet moeten doen." Ik kouw op mijn lip maar stop hier snel mee als ik aan de lipstick denk. "Ik ga minder proberen te drinken en koop geen pillen meer en dan ga ik mijn uiterste best doen me in te houden," mompel ik zachtjes ej zelfs hier ook weer beschaamd. Marcel komt me van mijn schaamte redden door Harry te vragen of ze dit echt gingen doen, doelend op hun act en Harry's pakje, Harry weet het zeker. Beter voor mij, ik zie Harry graag als kitten op het podium, ik kijk er nu al naar uit, al zal het aan de andere kant moeilijk inhouden worden. Ik heb zin om te beginnen, nog niet zo om zelf het podium op te gaan, maar wel om hem te zien en om hem daarna mee te nemen naar mijn appartement. Die moet ik trouwens wel in sneltreinvaart opruimrn. Harry weet dat er standaard een bom is ontploft en ik ga ook niet hrlemaal opruimen, dat is ook onmogelijk, maar voor hem wil ik het toch een beetje netjes maken en dat is voor mij heel bijzonder. Alleen dat zegt eigenlijk al dat ik om hem geef en misschien ook wel van hem hou.

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 22:24 ]


    Reality's overrated.

    Will Brodie
    Sam bleef praatjes houden, wat misschien ook wel erg leuk aan hem was. Zo had ik toch altijd een reden hem iets harder dan de meesten aan te pakken. Ik hielp hem overeind en zag dat hij echt even aan de plug moest wennen. Vanavond zou ik dat ook wel even moeten, want het was al even geleden dat ik zelf zo'n ding in me had gehad, maar het was zeker niet mijn eerste keer, maar wel die van Sam. Gelukkig luisterde hij ondanks alle praatjes wel goed naar me en hoefde ik hem voor ongehoorzaamheid eigenlijk niet te straffen. Toch kon ik nu niet verder spelen, want ik moest nog de zaken voor vanavond met de jongens doorspreken. Sam hobbelde duidelijk nog wat onwennig naar me toe. Ik grijnsde bij zijn woorden en drukte nog een kus op zijn wang. "Als alles zover is kom ik je halen." zei ik, voor ik hem met een tik op zijn kont, juist door het kneepje in mijn zaakje, mijn kantoor uit stuurde. Ik volgde hem en sloot mijn kantoor achter me af, voor ik naar de backstage verdween. Daar sprak ik eerst met Zayn, die zijn Aladdin-routine weer wilde doen. Dat was altijd een crowdpleaser, dus ik was er wel blij mee dat hij dit vandaag weer wilde doen. Hierna liep ik naar Liam en vroeg ook aan hem wat hij wilde doen. Hij wilde juist een Incredible Hulk act doen. Weer een echte klassieker, maar het stond goed bij de klanten hoe hij de kleding van zijn lichaam scheurde. Hij mocht het daarom niet meer dan eens per twee weken doen, door de kosten van de kleding. Ik liep daarna door naar de kleedkamer van de tweeling, waar ik binnen een interessant schouwspel aantrof. Natuurlijk Harry en Louis, het zou ook weer eens niet, maar het kostuum van Harry had ik nog nooit gezien, en die van Marcel, die in de kast aan het graven was, ook niet, terwijl Louis nu echt een playboykonijntje was, zoals hij plagerig wel eens werd genoemd. "Harry, Louis, wat doen jullie vanavond?" vroeg ik aan de jongens. Marcel wilde ik niet storen, die jongen had met dit alles vaak al genoeg moeite, dus daarom liet ik hem liever wat met rust, zeker hierachter. "En als jullie vanavond iets willen doen samen, wil ik wel dat jullie allebei minimaal een klant, liever twee, hebben gehad. Het is heel druk vanavond." zei ik tegen de jongens. Dat ze iets hadden was niet mijn zaak, maar de jongens moesten wel hun werk blijven doen. Ik zette dit nu gewoon als stok achter de deur, zodat de jongens ook wisten waar ze aan toe waren, en zeker op een dag als vandaag duldde ik nog minder tegenspraak dan normaal.

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 23:36 ]


    Bowties were never Cooler