• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Nu Verder •
    Het is 9 uur 's avonds en de eerste act staat op het punt te beginnen. Toch is er nog een hele boel tumult in de club.


    Veel plezier!


    Bowties were never Cooler

    Marcel Styles
    Ik probeerde me vast te houden, maar het deed zoveel pijn. Mijn tanden leken uit mijn kaak te trillen. Niall begon intussen te vloeken, terwijl ik compleet in elkaar stortte, zowel fysiek als mentaal. Ook nadat het trillen was gestopt, trilde ik nog na terwijl de tranen over mijn wangen stroomden. Ik voelde hoe Niall me tegen zich aan trok, wat eigenlijk het huilen en trillen alleen maar in de hand speelde. Ik klampte me met zwakke handjes aan hem vast en bleef snikken door zijn verontschuldiging heen. Ik verstopte mijn gezicht in zijn nek. "Het deed zo'n pijn." snikte ik zachtjes. Mijn hele lichaam voelde slap en pijnlijk, alleen mijn boxer zat nog oncomfortabel strak en nu leek de plug nog groter te zijn geworden. Langzaam werd toch het trillen van mijn lichaam iets minder, en het snikken ook, waardoor de plug toch weer handelbaar werd. Het zou nu wel een stuk langer duren voor ik eraan gewend was, maar het was verre van zo pijnlijk als tijdens het trillen. "Doe me dit alsjeblieft nooit meer aan." piepte ik nogsteeds met een gebroken stem. Ik kalmeerde langzaam door zijn handen die me langzaam over mijn rug gingen en zijn lekkere geurtje wat hij altijd op had. Hij rook naar kruiden en specerijen, naar warme chocolademelk en appeltaart op een koude wintermorgen. "Misschien is het beter als ik eerst ga douchen en omkleden." zei ik zachtjes. Ik vond het wel fijn in zijn armen, maar veel angsten waren weer teruggekomen en ik was bang dat ik meer zou verpesten dan me lief was als ik nu rond hem zou blijven hangen. Ik liet mijn armen hangen, maar deed geen enkele stap terug. Zijn warmte was namelijk wel heel erg fijn en kalmerend, maar ik ging hem nu echt niet meenemen naar mijn kleedkamer, hoe graag ik hem nu als steun ook bij me wilde houden, want ik wilde geen drama met mijn broer.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Toen de plug in Marcel's achterste op onverklaarbare wijze begon te trillen en te zoemen, raakte hij in paniek en stortte hij bijna in, maar omdat hij mij vast hield en ik hem, kon het voorkomen worden dat hij op de grond zou neerstorten. Vloekend hield ik hem vast en reikte ik naar de afstandbediening en drukte op de knop om hem uit te zetten. Het duurde een hele tijd voordat Marcel gestopt was met trillen. Hij was hier nog niet klaar voor en de twijfel of ik dit eigenlijk wel had moeten doen, werd nog groter. 'Stil maar, stil maar Marc, het is goed' suste ik zachtjes in z'n oor toen ik hem dicht tegen mij aan had gedrukt en ik hem veilig in mijn armen hield. Hij was er helemaal overstuur van en het enige wat ik kon doen op dit moment was hem troosten. 'Beloofd Marcel' fluisterde in z'n oor toen hij me piepend vroeg of ik hem dit nooit meer wilde laten mee maken. En ook al was het per ongeluk gebeurd, ik kon het niet verhinderen dat ik me er schuldig over voelde. Ik voelde hem langzaam kalmeren onder mijn strelingen op z'n rug en ik fluisterde zachtjes in z'n oor dat het goed was en dat ik bij hem was en dat het niet meer zou gebeuren. Ik knikte begrijpend toen hij zei dat het misschien beter was als hij zich eerst maar eens ging douchen en omkleden en ik voelde z'n armen van mijn lichaam afglijden en ik beet zachtjes op m'n lip. 'Moet ik met je mee, of ga je alleen'? vroeg ik hem bezorgd. Ik veegde een paar verdwaalde tranen van z'n gezicht af en ik kuste hem zacht op z'n voorhoofd. Het voelde alsof ik hem moest beschermen, maar ik wist niet of hij dat op prijs zou stellen en met een brede broer als Harry had hij eigenlijk ook geen bescherming van mij nodig. Ik streelde nog wat troostend over z'n rug en ik moest hem toen met tegenzin toch loslaten, zodat hij met of zonder mij naar z'n kleedkamer zou lopen.


    'Darling, just hold on'

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik moest nu eigenlijk wel eens van die bank afkomen en me gaan klaarmaken om naar de club te gaan. De pijn in m'n achterste was er nog steeds, maar minder als eerst en het zou vanzelf wel verdwijnen, Ik wilde naar de club om Will te zien, om hem in bed te krijgen en om hem helemaal plat te neuken. Ik had wel zin in een leuk avondje. Met veel moeite rolde ik mezelf van de bank af en ik belandde met mijn knieën op de grond en kwam ik langzaam en met een kreun omhoog. 'Het was het waard' gromde ik zachtjes en liep langzaam naar de trap, om die op te gaan en naar mijn slaapkamer te gaan en mijn schoenen aan te trekken. Toen ik die eenmaal aan had, trok ik mijn vest aan en keek ik nog even naar mezelf in de spiegel. Bont en blauw zag ik eruit, maar het zou me niet ervan kunnen weerhouden om naar de club te gaan en als ik Harry zou tegen komen, dan had ik nog wel een appeltje met hem te schillen. Ik liep weer naar beneden, vreemd genoeg deed dat minder zeer dan als ik naar boven liep, maar die gedachte was al weer snel verdwenen. Ik pakte mijn pakje sigaretten en aansteker die op de keukentafel lagen en liep toen de deur uit. Ik sloot de deur en stak toen een sigaret op waarbij ik diep inhaleerde en ik glimlachte een beetje. Ik verzekerd me ervan dat de deur op slot zat en ik maakte de welbekende gang van een kwartiertje naar de club. Voor de club bleef ik even staan en rookte mijn sigaret op, waarna ik hem op de grond gooide en er op stampte zodat hij zeker weten uit was. Een pijnscheut schoot door m'n lichaam heen bij die bewegingen, maar ik zette door en liep de club binnen. De muziek stond zachtjes aan en ik betrapte mezelf erop dat ik naar Will zocht, maar ik zag hem niet zo een twee drie. Ik besloot maar naar de bar te gaan en daar te gaan zitten. 'Een biertje' zei ik tegen Nath, al kende hij me zo langzamerhand wel goed genoeg dat ik dat eigenlijk niet meer tegen hem hoefde te zeggen. Het was nog rustig, maar daar zou straks zeer waarschijnlijk wel verandering in komen.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Het voelde iets onwennig hoe en dat Niall me kalmeerde, maar alles sinds ik de club in was gestapt had anders gevoeld dan normaal. Dat was voor het grootste deel niet slecht geweest, maar nu hielp het niet helemaal met het kalmeren. Ik werd uiteindelijk rustig genoeg om wat dingen te zeggen en grotendeels te stoppen met snikken. Ik stelde zacht voor dat het misschien beter was als ik mijn haren ging wassen en me om ging kleden voor het optreden van straks. Gelukkig werd hij niet boos ofzo, want ik liet hem wel achter. Toch was het wel nodig wilden we zo gewoon door willen met de rest. Ik drukte een zacht kusje op zijn lippen en glimlachte een beetje bij zijn bezorgde vraag. "Als je mee wil lopen zou dat erg fijn, maar ik weet niet of het slim is om mee naar binnen te komen. Je weet hoe Harry is." zei ik zacht met toch weer een glimlachje door het lieve kusje op mijn voorhoofd en het wegwrijven van mijn tranen. "Je bent een schatje, Niall. Vergeet dat alsjeblieft niet." zei ik zacht. Ongelukken gebeurden, net als paniekaanvallen, en zelfs al had hij het door zijn ongeluk veroorzaakt, hij had me er ook weer uit weten te krijgen, of in elk geval goed genoeg om weer iets te kunnen functioneren. Ik deed voorzichtig een stapje naar achter, om me weer aan te kleden. Het was namelijk heel vreemd voor mij om zonder kleren rond te lopen, zeker voor de act, terwijl mijn broer eigenlijk altijd half-naakt tot naakt hier rondliep. Het ging wat stroef, maar hoe meer ik bewoog, hoe beter het leek te gaan en hoe fijner het ding begon te zitten. Mijn lichaam begon eraan te wennen. Ik voelde het ding nogsteeds meer dan goed zitten, maar zolang ik zo maar normaal zou kunnen lopen en bewegen vond ik alles best. Toen ik al mijn kleren weer aan had pakte ik mijn vlinderdasje en ging met mijn borst tegen Niall's rug aan staan om het stukje stof netjes rond zijn nek te knopen. "Staat je goed." fluisterde ik in zijn oor toen die eenmaal goed zat. Hierna pakte ik voorzichtig zijn hand om hem met voorzichtige stapjes toch een stukje mee te nemen naar de kleedkamer. Ik was benieuwd naar welke act Harry vanavond wilde doen, maar ook heel nerveus en bang dat hij zou zien wat er met me aan de hand was en daardoor boos of teleurgesteld zou worden. Voor de deur met de namen van mijn broer en mij bleef ik staan en ik keek Niall nog even aan, in de hoop dat hij me nog een woordje van moed of advies in kon spreken.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik kreeg het voor elkaar om Marcel te kalmeren nadat het net even helemaal verkeerd was gelopen met de plug die in z'n achterste zat. Ik vroeg bezorgd of ik met hem mee moest of dat hij het korte stukje zelf ging lopen. Harry schoot ook even door m'n hoofd, hij zou het vast niet leuk vinden dat ik nu met Marcel op trok, maar Marcel was oud en wijs genoeg om te weten met wie hij om ging en hij was ook verstandig genoeg om hem niet te vertellen wat we zojuist gedaan hadden. Hij drukte een zachte kus op m'n lippen en ik glimlachte een beetje triest toen hij zei dat ik wist hoe Harry was en dat wist ik inderdaad. Ik moest toch wel weer licht blozen toen hij zei dat ik een schat was en dat ik dat niet moest vergeten. 'Jij bent ook een schat' vertelde ik hem, 'Je verdient de wereld' Ik glimlachte wat verlegen. Hij deed een stap achteruit om zich weer aan te kleden en het ging gemakkelijker dan ik dacht, zeker omdat hij een plug in z'n achterste had en dat sommige bewegingen vreemd moesten voelen. Ik pakte mijn broek van de grond en trok deze aan en ik schrok even toen ik van achteren werd vast gepakt en ik haalde toch wel wat opgelucht adem toen het Marcel was. Hij knoopte z'n vlinderdasje rond mijn nek en draaide me glimlachend om toen hij zei dat hij me goed stond en ik kuste hem zachtjes op z'n voorhoofd. 'Dank je, maar jij bent de mooiste' zei ik toch wel een beetje verlegen. Het was een beetje raar om dit soort dingen tegen hem te zeggen, hij wist dat ik een crush op hem had, ik had het tegen hem gezegd in een dronken bui en misschien had hij ook wel gedacht dat ik een grapje had gemaakt, maar dronken mensen spraken altijd de waarheid, toch? Marcel pakte mijn hand en we liepen samen naar de kleedkamer toe die hij met Harry deelde en voor de deur bleven we staan. 'Nou, uhm..' Ik beet op m'n lip en keek hem aan. 'Als er wat is, dan kan je bij me terecht' Ik doelde ook een beetje op de plug, maar hij mocht altijd bij me komen als er problemen waren. 'Ik zal straks wel bij jullie optreden komen kijken' vertelde ik hem en ik streelde voorzichtig met mijn duim over z'n wang en ik glimlachte lief naar hem.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Niall's lieve woordjes deden me erg blozen en maakte me heel verlegen, waardoor ik me snel richtte om mezelf weer aan te kleden, gewoon om iets te doen. Zo kon ik me toch een beetje verstoppen en het feit dat mijn wangen roder werden dan een aardbei. Ik wilde net mijn strikje weer omknopen toen ik Niall zag. Ik had nu een aandenken aan hem, dan kon ik hem er ook een teruggeven. Daarbij wist ik zeker dat het hem heel goed zou staan. Ik voelde hem wel een beetje schrikken toen ik het stukje stof om zijn nek legde, maar al snel knoopte ik hem om en keek even voor ik hem zei hoe geweldig hij er wel niet uitzag. Hij was namelijk echt de mooiste jongen ooit, de allermooiste. Zijn woorden klonken dan ook vrij ongeloofwaardig in mijn oren, maar omdat het Niall was kon ik niets anders dan blozen en wegkijken. Gister had ik nog gedacht dat hij met mijn gevoelens dolde toen hij bezopen was, maar dat gevoel kreeg ik nu absoluut niet. Misschien had hij dan toch de waarheid gesproken, hoe vreemd dat ook was in mijn ogen. Harry was namelijk degene die mensen voor zich won, ik niet. Ik was het eenzame kattenvrouwtje van ons tweeën. Ik pakte voorzichtig zijn hand vast en liep met hem naar de kleedkamer van mij en mijn broer. Nog even keek ik Niall aan en knikte bij zijn woorden. Een kleine glimlach speelde om mijn lippen en ik aaide zacht nog eens door zijn haren. "En ik kom bij jou kijken, met m'n bril op." zei ik zacht. Ik drukte nog een kusje op de rug van zijn hand, voor ik de deur opende en zijn hand losliet. "Tot straks." Ik stapte de kleedkamer binnen en zag daar mijn broer zitten in het enige pakje wat we ooit hadden geschrapt omdat het me toch iets te ver ging. Hij had echt bijna niets aan en ik had geen idee hoe hij nu nog ging strippen. Louis stond dicht bij hem en zag eruit als een lederen playboybunny. Ik wist wat het was door de kalender van een van mijn studiegenoten. "Hazza. Weet je zeker dat je die act vanavond wil doen?" vroeg ik voorzichtig. Misschien lukte het me, misschien nu wel, maar het was nog best intimiderend, omdat ik een leeuwentemmer zou moeten spelen en met een zweepje om zou moeten gaan, en zo zelfverzekerd was ik meestal in de club, en zeker op het podium niet.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik beloofde Marcel dat ik straks bij hem zou komen kijken, als hij samen met Harry op moest. Hij glimlachte en streelde zacht door m'n haren en ik glimlachte terug naar hem. Als hij glimlachte werkte het aanstekelijk en dan kon je alleen maar hetzelfde doen. Hij vertelde dat hij ook bij mij kwam kijken en ik knikte. 'Dat vind ik leuk' Hij trok mijn hand naar zich toe en ik voelde me langzaam weer rood worden toen hij een kusje op de rug van mijn hand gaf en daarna afscheid van mij nam. 'Ja, tot straks' Marcel deed me gewoon week voelen van binnen. Hij dacht er misschien anders over, maar ik vond hem echt heel leuk en toen ik dat gisteren tegen hem had gezegd, had ik daar geen woord van gelogen. Ik keek nog even naar de deur en draaide me toen om en liep terug naar mijn eigen kleedkamer. Ik zou straks zeer waarschijnlijk als eerste moeten beginnen, iets wat negen van de tien keer altijd was en ik wist eigenlijk nog niet wat ik nu als routine ging doen. Marcel had me teveel afgeleid, maar voor nu vond ik dat niet eens zo heel erg. Ik bleef voor mijn kast staan en opende de deur en ik keurde de outfits. Ik aaide even over het vlinderdasje wat Marcel me had gegeven en klakte met mijn tong. Ik schoof wat kleren aan de kant en mijn ogen begonnen te glimmen toen ik het politie uniform zag hangen, daar paste het perfect bij. Ik was zeker niet van plan om het vlinderdasje af te doen, niet voor de komende uren, iets wat ik nu wel zeker wist en als ik zou gaan strippen op het podium bleef hij ook om. Snel kleedde ik me om en met gel bracht ik mijn haar wat in model en keek naar de pet. Die zou ik straks wel op doen en tijdens de act zou ik hem het publiek in moeten gooien en dan naar de desbetreffende persoon gaan die de pet had gevangen en hem dan een lapdance te geven en dan de pet snel weer mee te nemen. Dat had Will leuker gevonden als bijvoeging voor de act en mij had het niet zoveel uitgemaakt. Ik kon de klanten wel plezieren met mijn acts.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Toen iedereen zijn eigen weg begon te gaan en alle hoeren naar de kleedkamers waren verdwenen, liep ik even naar Nath voor een glaasje water. Ik dronk het rustig op en hield een kort gesprekje of hij klaar was of niet, maar dat was wel duidelijk gezien zijn glanzende glazen en schone bar. Ik knikte naar hem en liep toen maar naar de deur, om die open te gooien. Ach, aan drinken kon je altijd goed verdienen en iedereen wist wanneer de hoeren het podium op gingen. Hierna liep ik naar mijn bureau om posters af te drukken, die ik zo bij de deur zou ophangen als promotie voor de nieuwe poot van de zaak. Ik begon daarna wat dingen te regelen, tot ik een berichtje binnenkreeg dat Sam er was en of hij binnen mocht. Ik bevestigde het en werkte toen snel hetgeen af waarmee ik bezig was. Ik schreef nog wat memo's en stond toen op. Vandaag zou ik weer gewoon alles aan elkaar praten in een net pak. Ik vond het wel leuk om op te trainden, maar echt mijn vak was het niet. Ik deed maar wat, terwijl de rest van de jongens echt oefenden en wisten wat ze deden. Ik wisselde mijn joggingbroek en t-shirt om voor mijn nette kleding voor zo op het podium, natuurlijk wel met een aantal knoopjes open, want dit bleef een stripclub. Hierna liep ik de nu nog rustige club in en zag Sam eigenlijk direct op zijn standaard plekje zitten. Ik verwelkomde nog wat andere klanten op mijn weg naar hem toe. Uiteindelijk stond ik achter hem en legde een hand rustig op zijn schouder. "Is mijn sexy sletje teruggekomen voor een tweede ronde?" vroeg ik zacht en verleidelijk in zijn oor, voor ik er een zacht kusje onder drukte en naast hem op een van de barkrukken ging zitten. Ik zou het echt niet erg vinden om er nog een ronde met hem tegenaan te gaan, al snapte ik het ook wel als hij liever een van de jongens pakte om zijn kont wat rust te geven. Met die gedachte liet ik mijn hand van zijn schouder naar zijn achterste gaan en gaf er een klein kneepje in, gewoon om te zien hoe erg hij het te pakken had. Daarop kon ik de avond ook misschien wat op afzwakken, maar zeker niet zomaar, want we hielden allebei van ruw, maar zijn welzijn was natuurlijk ook belangrijk, net als dat val al mijn andere bedpartners en werknemers.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Nadat ik mijn sigaret had uitgetrapt, opende ik de deur van de club. Het was er rustig, maar het was een zaterdagavond en dus zou het straks ontzettend druk zijn, maar ik hoefde me geen zorgen te maken dat ik straks niet aan mijn trekken kon komen. Ik had Will en daar zou ik straks wel druk mee zijn, ik kon niet wachten om hem in bed te krijgen en hem helemaal plat te neuken. Dat ik zelf pijn had, daar kon ik wel tegen en ik moest er gewoon niet aan denken en dan voelde je het ook niet. Ik ging aan de bar zitten en bestelde bij Nath een biertje. Will was nergens te bekennen, maar die zou straks vast wel opduiken. Toen het glas voor me werd neer gezet, wilde ik het glas net op pakken om een slok te nemen toen ik een hand op mijn schouder voelde en hoorde ik zijn stem zacht en verleidelijk in mijn oor. Ik huiverde een beetje toen hij een zachte kus onder mijn oor drukte. 'Will' zei ik grijnzend toen de man naast me kwam zitten. Hij zag er goed uit in het pak wat hij aanhad, eigenlijk ongelofelijke sexy en het zou straks wel een beetje zonde zijn als ik hem daaruit zou helpen, maar het was niet anders. 'Ik ben klaar voor een tweede ronde' vertelde ik hem met een knipoog. Misschien dat ik straks nog wel een van de andere jongens mee pakte. Louis stond nog steeds op m'n lijstje en Marcel had ik ook zover gekregen, misschien kreeg ik hem vanavond dan ook wel weer zo ver, ik moest dan alleen wel uit kijken voor zijn andere helft, maar als hij me met een vinger zou aanraken, dan zou ik hem het dubbele terug geven. Ik was het zeker nog niet vergeten, niet zolang die blauwe plekken er nog zaten en nog lang daarna. Ik schrok toen Will me in m'n kont kneep en ik maakte een protesterend geluidje. 'Waarom deed je dat'? Ik wiebelde wat over de kruk heen, want nu zat hij ineens niet zo lekker meer. Als ik er niet aan dacht zat ik goed, als ik er wel aan dacht, zat het niet lekker en deed het zeer. 'Je ziet er ongelofelijk sexy uit in dat pak' vertelde ik hem toen snel met een grijns en om een ander onderwerp te hebben, 'Ik kan niet wachten om je daar uit te halen' Ik grijnsde nog breder en legde een hand op z'n been en knipoogde naar hem.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Ik grijnsde bij Sam's huivering en ging naast hem zitten op een kruk. Hij zag er goed uit, maar de blauwe plekken van gisteren stonden nu alleen nog maar duidelijker op zijn huid. Ik had Harry er al voor op zijn kop gegeven, maar ik had zo een gevoel dat als Sam zijn handen op de jongen kon krijgen hij nog minder jarig zou zijn dan normaal. Aan de ene kant snapte ik dat wel, maar aan de andere kant moest ik mijn werknemers ook ertegen beschermen. Zijn woorden deden me grijnzen en ik liet langzaam mijn hand afzakken om te zien hoe die tweede ronde vormgegeven zou moeten worden. Zijn protest en ongemak maakte dat wel duidelijk. In elk geval vandaag had hij kontrust. "Gewoon om te zien waar we staan." zei ik rustig. Meer ging ik hem niet uitleggen, want hij bleef onderdanig aan mij. Ik ging hem ook niet de illusie geven dat het anders was. Zijn complimentje over mijn pak deed me glimlachen en ik knikte bij wat volgde. "Jij ziet er ook zeker goed uit, Sammy. Maar zeg eens. Laat je je voorsmeren vanavond, of ben ik de enige die je hard gaat laten spuiten?" vroeg ik aan hem met een verleidelijke toon in mijn stem, terwijl ik met twee vingers over de rug van zijn hand streelde. Ik moest zo nog even backstage gaan om te controleren of iedereen klaar was en het rooster door te nemen. Het was het standaard rooster, maar het was goed als iedereen wist waar hij aantoe was. Daarbij wilde ik graag weten welke act uit hun repertoire ze gingen doen, omdat ik het toch aan elkaar moest praten. Vanavond was een drukke avond, met zeker twee, maar waarschijnlijk drie, klanten per hoer. Het zou goede winst opleveren, maar als de avond voorbij was kon je ze altijd eigenlijk allemaal opvegen, zelfs neukkonijn Louis zo af en toe. Dit was ook een avond waarop ik geen gekke uitspattingen wilde hebben. Dat kon elke avond, maar niet op vrijdag, en dat wisten ze allemaal. Ik hoopte daarom dat ik gister duidelijk genoeg was geweest met de consequenties, want vandaag zouden ze nog genadelozer zijn. Ik drukte zacht een kus op Sam's wang en aaide door zijn haren. "Als je een herrindering aan onze afspraak vanavond wil hebben, moet je zo even meelopen. Dan zorg ik dat je in elk geval niet vergeet dat je nog iets te wachten staat." zei ik met een scheve grijns. Hij was niet de enige hier die spelletjes speelde en gezien hij toch altijd de dominante positie nam rond de hoeren, kon dit prima.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik kreeg een vaag antwoord terug toen ik vroeg waar het voor nodig was om mijn kont aan te raken en ik schudde even mijn hoofd. Hij was soms heel moeilijk om te lezen en nu kreeg ik van dat antwoord nu ook niet echt hoogte van hem. Ik bewoog wat ongemakkelijk over mijn stoel heen, omdat hij bij z'n aanraking de pijn weer had gestimuleerd. Ik gaf hem een complimentje over z'n pak, dat hij er sexy uit zag en hij zei dat ik er ook goed uit zag en toen de vraag wat ik vanavond ging doen of dat hij de enige was die mij zou komen laten spuiten en ik kreeg er al visioenen van en mijn broek begon al iets strakker te zitten dan normaal. 'Ik heb nog geen idee' zei ik hees en ik schraapte mijn keel. Ik had mijn hand op z'n been gelegd en langzaam streelde hij met z'n vingers over mijn hand en ik grijnsde een beetje. 'Ik heb ook wel zin om met jou de hele avond in het bed te liggen' vertelde ik hem toen zwoel en ik streelde mijn hand iets naar boven en kwam bij z'n liezen uit. 'Wat dacht je ervan om je speeltjes eens uit te proberen'? vroeg ik hem toen op een zwoele fluistertoon toen hij me zacht op mijn wang zoende en door m'n haren streelde. Mijn hand ging nog iets omhoog en ik legde hem pontificaal op z'n kruis en kneep daar zachtjes in. Ik wist wat hij daar verborg, ik had het gisteren nog mogen aanschouwen en mogen voelen en ik zou het helemaal niet erg vinden als ik hem weer diep in mij zou krijgen, maar vanavond was het zijn beurt om onderop te liggen en ik zou z'n speeltjes op hem gebruiken. 'Dat is goed' zei ik met een brede grijns toen hij zei dat ik straks maar even mee moest lopen. Ik was benieuwd wat hij voor me in petto had en ik vond het enorm opwindend.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Het was eigenlijk wel leuk om weer wat in dit vak rond te dwalen. Het was toch anders om dit in een stripclub met een, dan wel vaste, klant te doen, dan met een half tot geheel bezopen lamstraal uit een van de diverse clubs hier in de stad. Met Sam kon ik een stuk beter mijn ei kwijt. Ik glimlachte toen hij het niet erg vond alleen met mij te gaan vanavond. Dan hadden de andere jongens meer tijd voor andere klanten en had ik hem in elk geval nog geheel fris straks. Ik voelde intussen zijn vingers naar mijn liezen gaan en wachtte maar gewoon af tot hoever hij zou gaan. Zijn woorden tijdens de kus op zijn wang deden me grijnzen, tot hij me zacht deed kreunen door een kneepje in mijn kruis. Ik wist net een kreuntje binnen te houden, en maakte in plaats daarvan een afkeurend geluidje, voor ik zijn hand weghaalde en mijn eigen hand op zijn kruis legde. Ik deed hem een vaag voorstel, waar hij zonder problemen mee instemde. Toch wilde ik alles nu al even duidelijk weergeven. Ik sloot mijn hand dus toch maar vrij stevig om zijn zaakje, zodat hij me zeker zou voelen. "En wat voor speeltjes had je dan in gedachten, mijn sletje? Ik denk dat je namelijk wel iets in gedachten hebt, want we weten allebei dat je een stout sletje bent." zei ik zacht en zwoel in zijn oor, voor ik nog iets harder in zijn kruis kneep, voor ik hem losliet en bij Nath nog een glas water bestelde. Ik kon nog wel een glas gebruiken voor ik toch echt even backstage moest gaan, of in elk geval even naar mijn bureau om naar ze om te roepen even door te geven welke act ze deden. Zonder dat ik dat wist kon ik ze namelijk ook niet aankondigen. Toch zou ik het liefst eerst even alles met Sam afhandelen tot vanavond voor ik me afsloot van de klanten en me op mijn jongens zou richten, die inmiddels hopelijk allemaal bijna klaar waren voor hun acts.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik vertelde Will dat ik het nog niet wist, maar dat ik het ook niet erg zou vinden om de hele avond met hem in bed door te brengen. Ik wist waar hij toe in staat kon zijn en daar verheugde ik me stiekem ook op, maar eerst zou ik hem eens helemaal in het matras neuken. Mijn hand gleed naar boven, naar z'n liezen en gaat steeds verder naar boven tot ik bij z'n kruis uit kom en daar zachtjes in kneep. Ik krijg niet de gewenste reactie, hij haalt juist mijn hand weg en legt de zijne op mijn kruis en hij knijpt nog best wel stevig in mijn kruis en ik kreun zachtjes. 'Het is zo lekker als je dat doet' vertel ik hem dan met schorre stem en een grijns. Ik grijns nog breder als hij aan me vraagt welke speeltjes ik dan in gedachte voor hem heb. Ik heb die kast gisteren wel gezien, zodra Will de deur open had gedaan had ik alles in me opgenomen. Hij had een walhalla aan seks speeltjes en hij kon ze niet alleen maar gebruiken op klanten en misschien wel werknemers. want daar zag ik Will ook wel voor aan. Ik kon er vast wel ook iets leuks mee doen. 'Wat dacht je ervan als je blinddoek' fluister ik dan zwoel tegen hem en ik leg een hand op zijn borst en streel naar beneden, 'En dan maak ik je vast aan het bed' ga ik verder met ondeugende ogen, 'En je hebt vast wel een butt plug, die stop ik in je mooie achterste en dan druk ik misschien, maar misschien ook niet per ongeluk op de hoogste knop' Ik zie het al helemaal voor me, Will die kreunend op dat bed ligt en dan als ik een wrak van hem heb gemaakt, dan neem ik hem, hard en ruw. 'En misschien kan ik nog wel andere speeltjes op je gebruiken' fluister ik in z'n oor en bijt zachtjes in z'n oorlel en ik ben hardnekkig. Ik leg weer een hand op z'n kruis en knijp daar wat harder in dan ik net deed.

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 8:54 ]


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Ik grijnsde bij zijn reactie op mijn hand. Het was niet dat ik het net niet fijn had gevonden om door hem aangeraakt te worden, maar ik stond mijn dominante positie niet zomaar af. Ik vroeg hem welke speeltjes hij wilde gaan gebruiken toen hij daarover begon. Ik had kasten vol, zowel die klanten ook mochten gebruiken en die op klanten gebruikt mochten worden, als speeltjes die alleen door en op personeel werden gebruikt. Sam zou vast in die tweede kast willen duiken, maar daar had ik toch wat objecties tegen. Daarbij zat die op slot en lag de sleutel op een plek waar alleen ik wist waar die lag, zodat ik kon zeggen dat het de administratiekast was, wat ook deels zo was maar dat terzijde. Achter het grote schilderij aan de muur van mijn bureau. Ik sloot mijn ogen toen hij een scenario begon te schetsen. Ik wist dat ik het vandaag zou krijgen, en het was fijn te weten wat hij ongeveer in gedachten had. Zacht humde ik wat, terwijl ik het helemaal voor me zag. Heel erg was het nog niet, helemaal niet eigenlijk. Dit keer kon ik me dan ook niet meer inhouden toen hij me iets harder in mijn kruis greep. Een zachte lage kreun rolde over mijn lippen, voor ik mijn ogen opende. "Als je dan even meeloopt, dan kan je uitzoeken wat je wil gebruiken, en kan ik je gelijk wat geven zodat je de afspraak niet vergeet." zei ik licht hees, voor ik zijn hand weer van mijn kruis haalde en opstond. Ik wist eigenlijk zeker dat Sam me zou volgen, gezien hij er duidelijk nieuwsgierig naar was en erg veel zin leek te hebben in vanavond. Ik kon niet ontkennen dat ik er ergens ook best wel zin in had, maar het afgeven van mijn dominante positie, wat ik sinds ik weg was bij het bureau niet meer had gedaan, zou nog lastig worden. Ik liep rustig naar mijn kantoor toe en opende de deur. Hierna liep ik naar de kast voor de klanten en maakte deze open. Ondanks dat me meest extreme spulletjes er niet lagen, was er meer dan genoeg voor hem om uit te kiezen. Zelf haalde ik er vast een ding uit, maar wat het was zou hij straks zelf wel merken, voor ik op mijn stoel ging zitten en wachtte tot Sam zich bij me voegde.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Hij humde wat en ik zag het als een teken van goedkeuring toen ik hem vertelde wat ik met hem zou willen doen. Blinddoeken, vastmaken aan het bed en dan een plug in zijn mooie gevormde achterste en dan per ongeluk gelijk de hoogste knop in drukken en als hij dan een wrak was, dan zou ik de plug eruit halen en dan zou ik hem gelijk diep in het matras neuken, diep en ruw. Mijn hand streelde van zijn borst, naar zijn buik en belandde uiteindelijk op z'n kruis en ik kneep nu wel wat harder dan dat ik net had gedaan en kreeg ik nu ook het gewenste resultaat. Een kreun rolde over z'n lippen en ik grijnsde breed. 'Stoute Will' fluisterde ik zoet met plagende stem in z'n oor. Will stond daarna op, met de mededeling dat als ik met hem mee liep dat ik dan iets kon uitzoeken en zou hij me ook iets geven waardoor ik de afspraak niet zou vergeten en ik was best nieuwsgierig wat hij me dan zou geven, Will kennende was het vast iets spectaculairs. Met een grijns volgde ik de andere man naar zijn kantoor en ik wachtte netjes tot hij de kast had open gemaakt en in de tussentijd keek ik even z'n kantoor rond. Het was groot en als ik zou willen zou ik hem overal kunnen nemen, maar ik hield me nog in. Will was ondertussen op z'n stoel gaan zitten en ik keek keurend in de kast voor mij en ik was eigenlijk niet zo verbaasd dat hij zoveel seks speeltjes had. Ik pakte de spullen die ik nodig had en ik pakte nog wat extra's, zoals een cockring, een dildo en een zweepje en toen liep ik naar Will en ging ik voor hem op het bureau zitten. 'Wat wil je me geven, baas'? vroeg ik hem, met een grijns, maar wel onderdanig naar hem toe.


    'Darling, just hold on'