• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Nu Verder •
    Het is 9 uur 's avonds en de eerste act staat op het punt te beginnen. Toch is er nog een hele boel tumult in de club.


    Veel plezier!


    Bowties were never Cooler

    Marcel Styles
    Niall vond het gelukkig niet erg dat ik mijn lichaam niet onder controle kon houden. We hadden zeker nog een paar uur, wat hopelijk genoeg was. Zelf had ik ook echt geen idee hoelang zoiets duurde. Ik wist me weer te kalmeren en vroeg voorzichtig om nog een keer hetgeen te doen wat zo fijn had gevoelt, zeker nu die twee vingers in me niet helemaal prettig voelden. Het was ook niet vervelend, maar comfortabel was anders. Hij leek me te snappen en dit keer was het gevoel alleen maar intenser, waarschijnlijk omdat ik met de vinger gevoeliger werd en meer opgewonden, ondanks het ongemak. Een hoge kreun kwam uit mijn borst rollen, terwijl er weer een rilling van genot over mijn rug rolde. Ik bloosde knalrood toen ik merkte wat ik had gedaan. Ik keerde mijn hoofd van hem weg en kreeg zijn vraag even niet helemaal mee, omdat ik me nog iets moest herstellen van het gevoel van net. Ik had me niet weer aangespannen, maar zulk genot had ik nog nooit gevoeld. Toen ik niet veel later zijn tanden in mijn nek voelde, duwde ik zijn gezicht voorzichtig weg. Het was niet dat het vervelend voelde, maar ik was heel bang dat het dingen zou uitlokken bij mijn broer, of bij Will, en dat wilde ik koste wat het kost voorkomen. Zijn hand over mijn been deed me wat giechelen, omdat ik niet echt goed wist wat het betekende en het kietelde heel erg. Intussen bewoog hij zijn vingers ook nog eens, waardoor ik echt wat begon te kronkelen, omdat hij me kietelde en het heel vreemd voelde. "Niet kietelen." piepte ik naar hem. "Ga maar verder, maar niet kietelen. Heb genade." piepte ik. Het had wel geholpen met het vergeten van de druk en het rekken van mijn kringspier, maar toch had ik liever dat hij het niet deed, want zo had ik nog minder controle over mijn spieren.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    We hadden de tijd, het zou zeker nog een paar uur duren voordat iemand van ons het podium op moest en ik had de tijd om Marcel te helpen, met alles wat hij wilde weten en wat hij wilde doen. Ieder ander zou z'n geduld allang verloren hebben, ik niet. Ik had vaak genoeg maagden hier op het werk gehad en daar had ik ze ook met veel geduld, van hun maagdelijkheid afgeholpen. Marcel vroeg of ik het trucje met mijn vingers wilde doen en dat deed ik en verrast keek ik op toen er een kreun uit z'n mond rolde, iets wat betekende dat hij ervan genoot en dat ik mijn werk goed deed. 'Niet zo blozen' fluisterde ik met een lachje, 'Alhoewel, het maakt je nog knapper' vertelde ik hem met een knipoog. Toen ik mijn lippen in zijn nek zette en z'n huid tussen mijn tanden, was hij daar niet erg van gediend en duwde hij mijn gezicht weg. 'Sorry' mompelde ik zachtjes en ik bewoog mijn vingers in zijn strakke ingang. Ik moest zeggen dat hij al iets op begon te rekken, maar het was bij lange na niet genoeg, maar zolang Marcel niet zei dat ik op moest houden, ging ik door. Hij moest giechelen toen ik over z'n been heen bewoog en vertelde me toen dat ik hem niet moest kietelen. 'Ik kietel je niet Marc' grinnikte ik zachtjes, 'Het betekend alleen maar dat je daar heel gevoelig voor bent' verklaarde ik hem en ik bewoog mijn hand niet meer. 'Als ik er nu een derde vinger bij doe, dan gaat dat pijn doen, ik kan het ook met deze twee vingers proberen' vertelde ik hem en ik bewoog mijn vingers wat sneller en bleef over zijn wand heen schrapen, want ik had nu ook wel door dat hij daar heel gevoelig voor was. 'Denk je dat je het aan kan, als ik je ga aftrekken'? waagde ik hem toen te vragen. Dat zou namelijk ook een keer gaan gebeuren en ik wilde echt niet alles haasten, maar als hij ooit met iemand anders dan mij seks ging hebben, zou het ook snel gaan en die zou niet zoals mij, heel geduldig met hem zijn.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Niall's complimentje deed me alleen maar erger blozen. Ik vond het alleen minder prettig dat hij me een zuigzoen in mijn nek begon te geven. Niet dat het gevoel onprettig was, in tegenstelling tot het oprekken, maar ik was gewoon erg bang voor reacties. Hij begon alleen iets anders te doen wat nog wel eens fout zou kunnen aflopen, gezien ik echt niet goed tegen kietelen kon. Ik smeekte hem te stoppen, maar hij sprak me alleen tegen dat hij me niet kietelde. Gelukkig stopte hij wel en legde hij me verder uit wat er aan de hand was. Hierdoor kon ik me beter concentreren, zowel op wat hij van achter met me deed, als op wat hij zei. Zijn bijnaam gaf me een goed gevoel, zelfs al voelde het ook wat vreemd, maar alles voelde vreemd op dit moment. Ik wist dat hij de waarheid sprak over het feit dat het pijn zou doen als hij een derde vinger erbij zou brengen, maar ik gokte ook dat het wel zou moeten gebeuren in de nabije toekomst. Toch kon ik niets zetten, want al snel voelde hij het tempo op, waardoor mijn kreunen net wat luider en nog wat hoger werden en ik zonder iets te merken wat met mijn heupen begon te rollen. Het voelde echt enorm goed. Als dit straks ook zo zou voelen, snapte ik niet waarom Harry er zo'n probleem van maakte. Mijn ogen schoten open, van het gesloten zijn van genot, en keken hem recht aan door zijn vraag. Ik wist nog wel wat het inhield, maar ik snapte niet zo goed wat hij daarmee op dit punt wilde bereiken. Toch wist ik zeker dat hij wist wat hij deed, dus ik knikte maar en liet mijn handen van zijn onderrug naar zijn haren glijden om daar doorheen te kunnen aaien. "Ik vertrouw je kunnen. Doe wat je denkt dat goed is." mompelde ik tussen het kreunen door. Het ging mij allemaal wat snel, maar het voelde goed genoeg om me niet af te sluiten en me erdoor te laten overrompelen. Misschien dat het minder overweldigend zou worden als ik het vaker had gedaan, maar dat was nu echt niet aan de orde. Nu was ik blij dat het grotendeels uit genot bestond, en nauwelijks uit pijn of ongemak. Dit gaf me kracht om steeds een stapje verder te gaan. Alleen het vragen al was voor mij 3 bruggen te ver normaal gesproken, maar nu gaf elke brug die ik overstak, me kracht om voet te zetten op de volgende, en daar was ik de blonde Ier eeuwig dankbaar voor, want hij liet me zo voelen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 16:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Het geluid van het kreunen van Marcel, was een mooi geluid om te horen. Dit was nou het genot waar ik naar op zoek was en dat ik hem wilde geven, want daar had hij gewoon recht op. Mijn vingers bewogen al wat sneller in hem en maakte bewegingen en raakte de wand van zijn binnenste aan. Hij was al aardig opgerekt, maar ik was ook bang dat als ik er derde vinger bij zou doen, dat ik hem pijn zou doen, maar dat bracht me dan ook weer op een idee. Als ik hem daarvan af kon leiden, zou dat helemaal mooi zijn en dan was ik trotser op hem, dan dat ik nu al was. Ik vroeg aan hem of hij het goed vond dat ik hem zou aftrekken en hij zei dat hij me vertrouwde en ik kon het niet laten om even glunderend te lachen, want dat was toch best wel een compliment. 'Als ik te snel ga, dan zeg je het maar gewoon' fluisterde ik in z'n oor. Ik pakte de tube glijmiddel tussen m'n tanden, ik wist precies de trucjes die ik daarmee kon doen, zeker omdat ik niet mijn twee vingers uit z'n achterste wilde halen en ik spoot wat van het koude spul op mijn vrije hand. 'Dit gaat even koud worden' mompelde ik en ik legde een hand om zijn lengte en bewoog langzaam heen en weer. Mijn duim drukte tegen z'n eikel aan en wreef rondjes. 'Voel je je goed'? vroeg ik hem toen, mijn vingers maakte schaarbewegingen in zijn hol. 'Ontspan Marcel, het voelt goed nietwaar? We hebben de hele avond, het komt helemaal goed' suste ik hem, zodat hij zich meer op z'n gemak zou komen te voelen en ook in de hoop dat hij zich meer liet gaan, dat hij die schulp van zich af trok. 'Je doet het goed Marc, zo goed' moedigde ik hem wat aan en ik keek naar de jongen die onder me lag en ik kon het niet laten om hem toch weer een kus op z'n lippen te geven.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Ik knikte stilletjes bij Niall zijn woorden en was eerlijk gezegd ook blij dat ik hem zag glunderen. Het was toch fijn om te weten dat hij dit niet alleen deed omdat hij me sneu vond. Als hij te snel ging, zou hij dat snel genoeg merken. Dan zou ik weer helemaal kortsluiten, maar dat was nu gelukkig niet aan de orde. Ik wist niet hoe ver weg het was, vooral omdat dit alles zo extreem nieuw en buiten mijn comfortzone was, maar het voelde nu vooral heel goed. Hij waarschuwde me dit keer wel voor de kou, maar nogsteeds kon ik het niet helpen dat ik er een beetje van schrok. Als het straks echt zo ver was, mocht hij dat spul wel een beetje opwarmen, want ander was dat oprekken nergens goed voor. Ik spande me nu een stuk minder aan dan de eerste keer, maar weer spanden mijn spieren iets op door de kou, die hij dit keer om mijn halfharde lengte wikkelde. Het warmde iets op voor hij met zijn duim tegen mijn eikel drukte en er rondjes over begon te wrijven, wat me weer naar adem deed happen en zacht liet piepen. Het voelde heel erg goed, misschien net iets te goed, zeker in combinatie met wat hij allemaal in mijn anus aan het bewerkstelligen was. Ik wist nu niet wat ik fijner vond, maar Niall was er zeker heel erg goed in. Ik kreunde hoog en kronkelde van genot. Ik kreeg een kus van hem, maar ondanks dat ik hem terug wilde kussen, was mijn volume niet echt terug te schroeven. Niall was hier echt goed in. Ik was een tijdje vergeten dat dit ook gewoon zijn baan was, maar dat was me nu weer heel erg duidelijk. "Ga maar verder." piepte ik nu toch iets hees, toen mijn lid echt hard begon te worden. Het voelde of ik het aankon, en anders merkte ik het snel genoeg. "God! Dit voelt goed." piepte ik net iets te hoog om ook maar enigsinds mannelijk te klinken. Ik klonk als een gillende keukenmeid, maar wel een die een hele goede beurt kreeg. Ik leek steeds minder zenuwachtig te worden, al wist ik niet wat er zou gebeuren als het echt zo ver was en ik op mijn knietjes voor hem zat.


    Bowties were never Cooler

    Louis Wilkuam Tomlinson.

    Ondanks de onvermijdelijke consequenties wou Harry wel met mij mee, sterker nog, hij brscht de nacht duizend keer liever door bij mij. Ik glimlach en druk mijn lippen weer even op zijn wang. Dst hij morgenochtend zo vroeg weg moet stoort me nuet, natuurlijk had ik liever wakker geworden met zijn warme lichaam tegen dat van mij, zijj krullen kietelend tegen mijn huid en stirkem had ik voor morgenochtend ook nog wel een plannetje (dst zie je niet alleen in de films maar ook in reclanes, nou, dsn moet het wel goed zijn) maar ik kan mezelf al uiterst gelukkig stellen dat hij überhaupt mee wilt, dat hij het toestaat dat ik hem inhuur, dat we elkaar inhuren. Al gaan we hele andere activiteiten doen dan hij denkt, in eerste instantie dan. "Familie is belangrijk," zeg ik. Ja, dat vind ik echt, al klinkt dst nog zo stom gezien mijn slechte contacten tegenwoordig met mijn eigen familie. Ik vind het gewoon hrrl lastig, maar dat betekent niet dat ik minder om ze geef. Maar wat nou als ze bijvoorbeeld een vraag stellen, hoe kom je aan je geld Louis? Nou, een antwoord heb ik niet klaarliggen. Ik ben een hopeloze leugenaar en zeker tegenover mijn familie is dit geen optie, de waarheid spreken? Absoluut niet, dan kan ik net zo goed meteen alle vage contacten die we nu nog hebben opzeggen. "Hopelijk blijkt die tegenzij nergens voor nodig te zijn." Ik druk een kus op zijn neus, puur omdst ik dat altijd al eens heb willen doen. Ik begrijp heel goed dat hij nog een leven heeft buiten de club - en mij -, dat ik mou zo sneu bem dat niet te hebbem betekent niet dat iedereen zo'n hopeloos geval is. Het is niet dat ik geen eigenwaarde heb, ik had best wat van mijn leven kunnen maken als ik mijn best had gedaan. Ik had niet als stripper en bovenal als hoer hoeven eindigen, maar zo is het wel gegaan. Ik heb geen diploma's en ik zou kunnen proberen mijn school af te maken, maar ik ben nou eenmaal niet zo'n leerder. Tsja, ieder zo zijn eigen ding niet? Ik gebruik gewoom liever mijn penis dsn mijn hersenen, zo simpel is het.


    Reality's overrated.

    Niall Horan.
    Ik waarschuwde Marcel dat mijn hand koud aan zou voelen door de glijdmiddel en ondanks dat ik hem had gewaarschuwd, schrok hij toch even toen ik een hand om z'n half harde lengte sloot. Ik drukte met mijn duim tegen zijn eikel aan en begon rondjes te wrijven en ik hield hem goed in de gaten of hij dit lekker vond of niet en het eerste was het geval. Hij kreunde en kronkelde onder mijn aanrakingen en ik grijnsde scheef. 'Dit voelt goed, of niet Marcel'? fluisterde ik in z' oor. Mijn hand maakte bewegingen op en neer, heel langzaam, ik wilde nog niet te snel gaan. Mijn ringvinger duwde ik nu ook tegen z'n ingang aan, maar hij was zeker nog niet genoeg opgerekt en daarom bleef ik maar bewegingen maken in z'n anus. Om hem een beetje af te leiden dat ik een derde vinger er bij hem in zou brengen, begon ik met mijn hand wat sneller te bewegen en heel voorzichtig manoeuvreerde ik mijn ringvinger bij mijn wijsvinger en middelvinger. Hij zou zich vast wel weer aanspannen, maar het moest toch een keer gebeuren. 'Gaat het'? vroeg ik hem toen toch een beetje bezorgd. Ik wilde nu ook niet dat hij dacht dat ik toch te snel zou gaan en dat ik helemaal niet wilde helpen en dat ik hem alleen maar in bed zou hebben om helemaal plat te neuken, want dat waren mijn intenties helemaal niet. Marcel had me om hulp gevraagd en ik zou hem daarbij helpen. Mijn eigen lengte was al stijf, maar hij zou nog geduld moeten hebben. Ik wilde niks overhaasten. Mijn duim drukte wat harder op z'n eikel en mijn hand ging nu nog sneller dan daarnet. 'Voelt goed huh'? fluisterde ik toen met schorre stem. Hij was zo mooi, net zoals die geluiden die uit z'n mond kwamen. Alles aan hem was gewoon mooi.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Het was jammer dat ik al zowat bij dag en dauw op moest staan, maar dit mocht ik niet overslaan want anders hield het nooit op. Zonde, ik kreeg Louis bijna nooit te zien als hij net wakker werd, met zijn schorre ochtendstem en de schattige slaperigheid. Het was dus teveel gevraagd om die kans te krijgen en wakker te worden met hem in mijn armen. Alhoewel, ik kon vast wel een beetje te laat komen, zeker met nachten als deze. Ik knikte instemmend bij zijn woorden dat familie belangrijk was, het was het belangrijkste in dit leven, al begreep ik het als het voor hem anders was. Ik wist in ieder geval zeker dat hij van ze hield. "Dat hoop ik ook," mompelde ik en er ontsnapte een giechel uit mijn mond toen Louis me een kus op mijn neus gaf. Dat was ik niet van hem gewend, of dat hij me überhaupt zacht zoende, maar ik wilde er wel erg graag aan wennen. Hij was een ontzettende softie eigenlijk nu hij had toegegeven zoveel om me te geven, en ik vond het heerlijk. "Je bent best wel lief, weet je dat?" zei ik grijnzend tegen hem en aaide met mijn vingers licht over zijn wang. Het kon me niet schelen wat anderen van hem dachten, ik was niet voor niets verliefd op hem geworden. Ook al had Louis geen opleiding en was hij af en toe niet de slimste, hij was prachtig en deed echt zijn best voor me op dit moment, hij had een goed hart en dat was wat telde. Ik beet op mijn lip en dacht na over vanavond, nadat wij al op het podium hadden gestaan en hij me meenam naar zijn huis. Wat hij met me ging doen had ik volgens mij een redelijk beeld van, maar ik was veel te nieuwsgierig. "Kun je me ook echt geen hint geven over straks?" vroeg ik hem met een kleine pruillip en smekende ogen. Normaal kon hij daar al niet goed tegen negen van de tien keer en ik hoopte dat het mee zou helpen dat ik nu meer zijn kitten was dan tevoren. Zijn reactie daarop was veel te leuk geweest, misschien dat ik dit wel vaker ging dragen, maar in privé sferen en alleen voor Louis, dat zou hij vast wel kunnen waarderen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Marcel Styles
    Niall bleef me dingen vragen, maar echt antwoorden kon ik niet. Al het genot wat hij me gaf overrompelde me enorm en ik wist gewoon niet meer hoe ik genoeg kracht kon verzamelen om iets samenhangends uit mijn mond te krijgen, gezien mijn hele wezen nu niets meer was van een onsamenhangende kronkelende noedel. Ik voelde wel hoe hij meer druk uitoefende op mijn anus, maar op een of andere manier volgde er niets op, zodat ik de lichte spanning die ik had opgepakt weer liet varen en alleen maar genoot van de manier waarop hij met zijn magische handjes mijn lichaam op twee fronten deed overspoelen met genot. Toch verzwaarde de druk niet veel later weer, maar dit keer gevolgd door een scherpe pijn. Ik spande me als vanzelf weer op en kromp wat in elkaar omdat de pijn alleen maar erger werd. Dit bedoelden ze allebei dus met dat het pijn kan doen. Ik had na het genot niet gedacht dat het nog zoveel pijn kon doen als er een klein beetje meer bij kwam, maar ik had het duidelijk fout gehad. Uit alle macht probeerde ik me te ontspannen, maar het lukte niet echt tot hij me bezorgd vroeg of het ging. Ik beet wat op mijn lip en haalde wat stotterig adem, terwijl ik probeerde niet compleet dicht te klappen. Hij bedoelde het goed en ik wist ook wel dat dit moest, maar de pijn had me overvallen. Doordat hij doorging met mijn lengte plezieren met zijn vrije hand, had ik nog een kleine houvast, waardoor ik me toch langzaam weer kon gaan ontspannen en de pijn zo ook langzaam weer iets afnam. "Rustig aan." piepte ik zacht. Ik was, zoals hij al had gezegd heel gevoelig daar beneden en deze derde vinger had bijna een einde gemaakt aan dit alles. Ik kon het wel aan, ik had ergere pijnen doorstaan, maar ik had wel even tijd nodig om eraan te wennen en me weer volledig te ontspannen voor hij verder ging.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Marcel spande zich enorm aan toen ik mijn derde vinger bij hem naar binnen bracht en misschien was die derde vinger toch nog wat te vroeg geweest, maar ik haalde hem er niet uit, zodat hij er aan kon wennen. Hij haalde wat stotterig adem en ik keek bezorgd naar de jongen. Hij moest z'n grenzen aan kunnen geven, als hij dat niet deed, kon ik niet weten of het goed ging of niet. Langzaam voelde ik hem toch weer ontspannen, ook omdat ik met mijn hand over zijn lengte heen ging. Hij piepte tegen me dat ik rustig aan moest doen en ik besloot op dat moment om alleen maar over z'n lengte heen en weer te gaan en mijn vingers even stil te leggen, zodat hij ook kon wennen aan het volle gevoel in z'n anus. Het was niet niks om zo ineens drie vingers in je achterste te hebben en ik snapte het best dat je er dan even aan moest wennen. 'Als ik te snel ga, moet je het gewoon zeggen' gaf ik bij hem aan. Ik had liever dat hij het zei, dan dat hij er niks van zei en dat ik hem alleen maar pijn deed. Toen ik bedacht dat het wel kon doen, bewoog ik mijn drie vingers weer en schraapte over z'n binnenwand heen en bewoog ze langzaam heen en weer. Ik voelde ook dat hij langzaam maar zeker uitgerekt werd en dat het ook zover was voor de volgende stap. Ook al had ik hem uitgerekt, het zou zeer waarschijnlijk een pijnlijke ervaring worden en ik zou zoveel mogelijk glijdmiddel over mijn eigen lengte heen smeren en glijdmiddel smeren bij z'n lengte, zodat het toch nog wat makkelijker voor ons beide zou worden. 'Ben je klaar voor de volgende stap'? vroeg ik hem toen. Mijn hand bleef over z'n lengte heen bewegen, net zoals mijn vingers, die in hem bleven bewegen en zelfs wat sneller dan voorheen.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Ik voelde me op dit moment heel vol, te vol zelfs. Drie vingers deden echt pijn en maakte heel goed duidelijk dat ik nog veel te doen en te ontdekken had op dit vlak. Het kostte me op dit moment al mijn kracht en moeite niet kort te sluiten. Nu kon ik me iets ontspannen door me te concentreren op wat hij met mijn lid deed, maar de pijn ebde voor mijn goeding veel te langzaam weg. Ik knikte stilletjes bij zijn woorden en sloot mijn ogen om me zo goed als ik kon te ontspannen. Ik ontspande me alleen enorm krampachtig, waardoor ik mijn buik en rugspieren tot kramp aan toe aanspande. Toen hij zijn vingers weer over mijn binnenste liet schrapen kreeg het genot voor even weer de overhand en kon ik me voor even ontspannen, voor het grootste deel van de overgebleven pijn weer terugkeerde. Ik klauwde zacht in zijn haren, in de hoop hem ertoe te zetten het vaker te doen. Drie vingers waren dan wel eigenlijk te veel voor me, maar het gaf me toch nog heel veel genot, ondanks de erge pijn. Hij begon over de volgende stap... De volgende stap was waarschijnlijk echt seks. Het zou mijn eerste keer zijn, mijn eerste echte keer. Wilde ik dat wel hier op een bank in een hoerenclub? Ik raakte plots wat in de stress en liet mijn ogen openschieten. "Niall... Wacht... Kunnen we dit niet ergens anders... Of een andere keer... Afmaken? Ik weet niet of dat kan... Maar het doet best veel pijn... En ik wil niets verpesten... Als het eenmaal gaande is..." stotterde ik onzeker en met een duidelijke ondertoon van pijn in mijn stem. Ik had echt geen idee of het kon, die later, of in elk geval ergens anders, afmaken. Misschien vanavond na werk, of morgen, maar dan zou dit vast weer geheel opnieuw moeten gebeuren. Daarbij wilde ik hem nu ook niet laten hangen, want ik zag de bobbel in zijn ondergoed echt wel, maar ik was gewoon heel bang dat ik compleet in zou storten zodra hij het probeerde. Dat zou echt alles verpesten en dit waarschijnlijk echt onmogelijk maken voor in elk geval een aantal jaren.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Mijn drie vingers schraapte weer over zijn binnenwand en bewogen langzaam heen en weer. Marcel klauwde zacht in mijn haren, iets wat er op kon duiden dat hij het wel lekker vond en dat ik gewoon door moest gaan, met waar ik mee bezig was. Het moest hem waarschijnlijk toch nog wel pijn doen, want hij was toch wel weer wat aangespannen, maar het ging toch al wel wat beter. Het ging eigenlijk heel goed en ik was trots op hem dat hij er zo mee om ging en dat hij steeds meer wilde, tot ik over de volgende stap begon. De volgende stap was seks en dat begrijp hij ook heel goed, maar hij sperde z'n ogen wijd open en keek me aan en ik zag een stressende blik in z'n ogen. 'Marcel..' begon ik al, maar hij viel me zowat in de reden en vroeg of we konden wachten en of we het niet ergens anders konden doen of zelfs een andere keer. Naar mijn idee zag hij er ontzettend tegenop en dat gevoel versterkte nog meer toen die arme jongen begon te stotteren dar hij het niet wilde verpesten, als we eenmaal seks hadden. 'Marcel, ik heb je gezegd dat als je het niet zag zitten, dat je dat gewoon bij me kon aangeven' vertelde ik hem zachtjes. Ik was niet echt boos, ik begreep het wel. Het was niet niks, je moest niet zomaar je maagdelijkheid aan de eerste de beste geven. 'Als jij er nog niet aan toe bent, dan wachten we' vertelde ik hem begripvol, 'We kunnen het een andere keer afmaken, misschien vanavond naar het werk of wanneer jou het uitkomt'? Ik beet op m'n lip en keek hem aan. 'Ik wil gewoon niet dat je iets doet, waar je niet honderd procent achter staat babe' mompelde ik zachtjes, 'Je eerste keer moet de mooiste zijn'


    'Darling, just hold on'

    Louis William Tomlinson.

    De kus op mijn neus doet hem giechelen, waarna hij grijnzend zegt, zijn vingers licht aaiend over mijn wang, dat ik best wel lief ben. Ik begin lichtjes te blozen, ik weet niet helemaal zeker of dat een goed ding is of niet. Als de krullenbol vraagt om een hint ben ik echter weer terug in mijn element en een grijns speelt zich op om mijn lippen, ik had het kunnen verwachten. Ondanks dat ik het niet nodig heb kijk ik hem kort aan alsof ik diep nadenk, maar daarmee komt mijn blik ook op zijn kleine pruillipje en smekende ogen. Oh, dat is niet eerlijk. Ik zou het hem bijna helemaal vertellen, maar kan mezelf nog net tegen houden. "Het is zacht en het brand." Het deken waar we onder zouden kunnen liggen is pluizig en zacht en kaarsen branden, ik geef een hint, maar of hij hier iets mee opschiet? Begrijp me niet verkeerd, Harry ziet er geweldig uit, absoluut prachtig, maar ik begin lichtelijk ongemakkelijk te worden, juist omdat hij er zo geweldig uit ziet. Ik kan me bijna niet meer inhouden, zowel met hem te vertellen over vanavond als hem te bespringen, want shit, die pruillip doet het iedere keer weer en ik heb gewoon geen woorden voor zijn uiterlijk.


    Reality's overrated.

    Marcel Styles
    Niall's handelingen waren stilgevallen, maar hij vulde me nogsteeds helemaal op en had met zijn hand mijn lengte omsloten. Ik luisterde naar zijn woorden, waar vrij duidelijk van werd dat hij niet boos was, maar ik voelde me nogsteeds wel schuldig. Aan de andere kant wilde ik dit nogsteeds, maar ik had gewoon even tijd nodig om echt langzaam de pijn te veranderen in de druk die ik net voelde. Ik legde mijn hand zacht op zijn arm en keek hem recht aan. "Is er een mogelijkheid dat als we het tot vanavond uitstellen, we het oprekken kunnen overslaan? Dat het zo blijft zoals het nu is en we straks als de pijn is weggeëbd na werk door kunnen gaan? Of over een uurtje als dat genoeg blijkt te zijn? Het is ook weer zo wat als je zo blijft zitten en misschien kan je mij dan het een en ander leren om jou te plezieren... Als je dat wil dan." zei ik voorzichtig. Ik wilde het echt niet afblazen, daarvoor had ik te veel onbeschrijfelijk genot ervaren in dit kleine tijdsbestek, maar nu had ik echt even nodig om alles op een rijtje te zetten en vooral rustig te wennen aan dit pijnlijk volle gevoel, wat het bijna mis had laten gaan. Ik moest even alles kwijtraken en goed kalmeren, maar dat betekende niet, dat hij me niet nog wat dingen kon bijbrengen. Nu zou ik niet alles durven, noch doen, maar het kon vast geen kwaad om wat dingetjes te weten. Daarbij had hij mij al zo ontzettend veel genot geschonken, dat hij het zeker verdiende er iets voor terug te krijgen. Ik liet lichtjes mijn handen over zijn rug omlaag zakken tot aan de rand van zijn boxer. Zijn laatste woorden zonken maar langzaam binnen. "Ik krijg het in elk geval van de mooiste." zei ik zacht. Ik meende het echt. Blijkbaar waren wij de mooiste jongens van het land, en Niall was de mooiste van ons allemaal. Ik wist niet of het liefde was, ik wist niet wat romantische liefde was, maar ondanks zijn fouten mocht ik hem zeer zeker.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Marcel vroeg aan mij of er een mogelijkheid was dat we de seks tot vanavond konden uitstellen of dat we het oprekken konden overslaan en ik schudde eigenlijk vrijwel direct mijn hoofd. 'Zo werkt het niet, als ik jou niet voorbereid met oprekken en meteen met het echt werk begin, dan doet het veel pijn, nog meer pijn dan je nu al hebt en ik je wil je zo min mogelijk pijn besparen' Ik beet op m'n lip en keek hem aan. 'Het is natuurlijk wel zo omdat ik je al eerder heb opgerekt, dat het dan makkelijker word en ik kan er moeilijk een butt plug in doen, zodat je de hele avond gevuld bent, dat lijkt me ook niet zo fijn' zei ik hoofdschuddend. Ik huiverde lichtjes toen hij met zijn hand over mijn rug heen ging en stopte bij de rand van mijn boxer. 'Weet je dat zeker'? vroeg ik hem toen, toen hij vroeg of ik hem wilde leren hoe hij mij kon plezieren. 'Ik wil niet dat je iets doet, waar je niet achter staat' zei ik toen met een schorre stem. Natuurlijk had ik een lichte erectie, ieder ander zou dat ook krijgen als hij met de persoon van zijn dromen iets deed waar ik eigenlijk alleen maar over had kunnen dromen. Ik had nooit gedacht dat het zover tot ons zou kunnen komen en ik wilde hem met alle liefde, alles leren wat hij maar wilde. 'Je kan me een blowjob geven, of een handjob, of we houden het simpel en we zoenen elkaar alleen en raken elkaar aan'? Het was zijn keuze, hij mocht kiezen. Ik bloosde lichtjes toen hij reageerde op mijn opmerking dat zijn eerste keer de mooiste moest zijn en hij zei dat het van de mooiste kreeg. ;Jij bent ook de mooiste' zei ik met een scheve glimlach, 'En de liefste' Ik kon het ook niet helpen dat ik hem zo leuk vond, hij was gewoon eerlijk en zo puur. Ik had het echt zwaar te pakken over hem, want hij was gewoon de leukste en dat was niemand anders.


    'Darling, just hold on'