• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Nu Verder •
    Het is 9 uur 's avonds en de eerste act staat op het punt te beginnen. Toch is er nog een hele boel tumult in de club.


    Veel plezier!


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik bleef praatjes houden, want zo was ik nu eenmaal en dat kreeg je er gewoon niet uit, tenzij ik echt een wrak was en ik geloofde dat ik aan het einde van de avond een wrak zou zijn, vanwege een plug in mijn achterste die misschien, maar misschien ook niet de hele tijd tegen mijn prostaat zou aan duwen en daardoor zou ik aan het einde van de avond botergeil zijn. Mijn boxer en mijn broek voelde vreemd aan mijn lichaam, alsof ik een paar kilo aan was gekomen, maar dat kwam alleen maar door die plug die pijnlijk zeer deed. Maar ik liet me niet kennen en ik liep toch wel wat onwennig naar Will toe en fluisterde in z'n oor dat ik hem straks wel zou zien, want er moest ook weer gewerkt worden en hij beloofde me als hij zover was, dat hij me dan kwam halen. Hij gaf me nog een tik op m'n kont en ik slaakte een kreetje, want ik wist zeker dat hij me nu terug pakte op het feit dat ik hem net in z'n kruis had gepakt en in z'n oorlel had gebeten. Ik hobbelde het kantoor van Will uit en terwijl ik rechtdoor liep, zag ik dat Will naar de kleedkamers ging en ik verheugde me op de shows en ik kon het niet laten om even over mijn semi-harde lid te wrijven, die daar meteen op reageerde. Ik zou de hele avond wel hard blijven, maar aan het einde van de avond zou het pijnlijk hard zijn en dan zou ik geen genade met Will hebben. Zeer waarschijnlijk geen voorspel, maar gelijk hard en ruw en diep in het matras. Ik keek naar de kruk voor me bij de bar en besloot er maar gewoon op te gaan zitten, ik had niet de behoefte om de hele avond te gaan staan en dan zou ik op een gegeven moment de plug ook niet meer voelen. Heel voorzichtig ging ik zitten en ik beet hard op m'n lip toen ik de plug zeer duidelijk voelde zitten. Ik kon nog net een kruin binnen houden, maar het was echt ontzettend geil. Het zou een lange avond worden, maar dat zo vervelend vond ik dat echt niet. 'Een biertje Nath' vertelde ik de andere jongen. Ik kon me prima vermaken zo.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Het was niet mijn bedoeling geweest om zo bot te reageren op wat Louis zei, het flapte eruit voordat ik het wist en ik voelde me gelijk schuldig. Hij wist ondertussen wel dat hij fout had gezeten en ik hoefde geen zout in de wonden te wrijven, geen van beide hoorde dat te doen. Daarom verontschuldigde ik me bijna hetzelfde moment nog en legde mijn hand zacht op zijn wang. Hij moest niet denken dat ik hem hiermee rot wilde laten voelen of chanteren, want dat was dus echt niet zo. Dat deed je namelijk niet met mensen waarvan je hield. Zonder woorden zei ik dat tegen Louis, die liefde verdween niet zomaar, ook niet omdat hij vreemd was gegaan. De jongen werd rood, duidelijk van schaamte, het deed me toch goed om te zien dat hij echt spijt had van zijn acties. Dat gaf me hoop en misschien was die vals, ik zou altijd een beetje naïef blijven. Hij verontschuldigde zich en zei dat hij het niet had moeten doen, als antwoord haalde ik alleen een beetje mijn schouders op. Er viel niks zinnigs op te zeggen. Wat hij toen zei verbaasde me oprecht, op een goede manier. "Zou je dat echt doen? Voor mij?" vroeg ik ongelovig. Waarschijnlijk kreeg ik daar geen reactie meer op, want Marcel kwam binnen met de vraag of ik dit echt wilde doen. Dat hoefde ik niet lang over na te denken, want ik wilde heel zeker weten dat geen seconde zijn blik van me afwendde als ik op het podium stond. Dat deze act wat edgy was kon me niet schelen, ik kon ergere dingen bedenken. Het was hier blijkbaar nog niet druk genoeg, want Will kwam ook nog eens binnen om te vragen wat we gingen doen. "Dat zie je vanzelf wel," antwoordde ik met een brutale grijns. Hij was hier wel de baas, maar dat weerhield me hier dus absoluut niet van. Wat daarna kwam was ik een stuk minder fan van, maar ik knikte toch. Dat kwam wel goed, daar zorgden Louis en ik voor, om zo snel mogelijk hier weg te komen. Een of anderszijds, dat ging lukken. Sowieso wilde ik nog naar de jongen op mijn schoot kunnen kijken straks, misschien dat ik in de tussentijd iets kon regelen dat we gelijk konden gaan nadat hij was geweest. Ondanks alles had ik namelijk geen zin in nog meer problemen, zeker nadat ik gister nog was uitgekafferd.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tonlinskn

    Harry is nogal ongelovig als ik zeg dat ik minder ga proberen te drinken en alles. Het siert hem wel, hoe hij het er niet in blijft wrijven wat ik gedaan heb en dat hij dit niet perse van me verwachtte, maar er wel een soort van blij mee lijkt te zijn. Antwoord kan ik niet echt meer geven omdat Marcel aan komt zetten, dus knik ik enkel. Daarna komt ook nog Will de boel eens heerlijk opleuken met onder andere de mededeling dat Harry en ik pas weg mogen als we een paar klanten gehad hebben. Braaf knik ik. Ja dag, niet dus. Hij heeft pech. Wij maken weet ik veel hoe lange uren, bijna de hele week door met een sloprnde bezigheid (al moet ik zeggen dat ik er altijd wel een beetje energie voor over heb) en zeker na de blamage van gisteren hebben wij het recht wel op een avondje iets meer rust, Zayn en Liam deden dat eerder, zij nemen nu dan maar onze klanten over zoals wij dat gisteren voor hen deden. Hoe dan ook, ik neem Harry vanavond mee naar huis, en niet midden in de nacht na werktijden, nee vanavond. En ik ga mijn uiterste best doen er een goede avond van te maken voor hem, zeker weten.


    Reality's overrated.

    Will Brodie
    Ik kwam misschien niet altijd met goed nieuws, maar de twee tortelduifjes konden me nog wel wat respect tonen. Zeker Harry zijn opmerking viel verkeerd. Toch knikten de twee wel bij mijn mededeling dat ze dit pand niet mochten verlaten voor ze allebei een klant hadden gedaan. "Harry, een beetje respect alsjeblieft. Ik betaal nogsteeds je salaris." zei ik streng. De twee hadden het gister zwaar gehad, maar ik kon het echt niet veroorloven ze vandaag vrij van lichamelijke diensten te stellen. "Morgen hoeven jullie allebei geen klanten te doen. Ik weet dat het gister niet lekker liep, maar jullie weten ook dat het vandaag, zoals altijd op vrijdag, de piek dag is. Sam zal jullie niet dwarszitten, dus als je een beetje goed kiest krijg je betaalt voor een uur voor drie keer zuigen en drie keer stuiteren. Er zitten genoeg van die mannetjes in de zaal die al bijna zijn klaargekomen voor de optredens voorbij zijn. Er is geen excuus, want binnen een kwartier toch weer buiten." zei ik tegen ze. "Ik hoor zo wel, welke acts jullie doen." zei ik, voor ik weer naar buiten stapte en liep naar Niall's kleedkamer. "Hey Blondie. Weet je al wat je gaat doen vanavond?" vroeg ik aan hem, leunend in de deurpost. Met Niall had ik tenminste nooit moeite met het feit dat hij met klanten naar bed moest. Hij deed het gewoon, leverde goed werk en blije klanten af. Het viel me op dat er een open flesje glijmiddel naast zijn bank stond en hij een vlinderdasje droeg, die volgens mij niet van hier was. Ach, wie was ik om te oordelen over het feit dat hij met zichzelf bezig was geweest. Het zorgde er vooral voor dat zijn lid alleen maar groter leek in de string die hij aan had onder zijn pakje, en dat was alleen maar goed voor de inkomsten. Nu vond ik het iets minder dat hij fragiele Marcel najaagde, maar zolang er niet werd gevochten of Marcel het podium niet meer op durfde, kon ik er weinig van zeggen. "De werkdruk ligt vandaag wat hoger dan andere dagen, maar dat weet je. Sam is wel uit de roulatie, dus waarschijnlijk heb je allemaal korte afspraken." zei ik tegen hem. De vaste klanten kostten altijd het meeste tijd, terwijl sporadische klanten zo klaar waren met wippen. Ik zou gewoon even kijken wie welke hoer aanvroeg, maar met het feit dat ik Sam nam, was een hoop drama en moeite afgewenteld.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Nadat ik afscheid had genomen van Marcel, was ik naar mijn eigen kleedkamer gegaan. Ik was voor de kast gaan staan en ik had dacht na over de act van vanavond. Ik had eigenlijk geen idee wat ik wilde gaan doen, maar het moest wel iets zijn wat een leuke indruk zou achter laten bij de gasten en het zou vanavond drukker zijn dan normaal, dus ik moest wel mijn best doen. Het moest ook matchen met de vlinderstrik van Marcel, want die zou ik voorlopig ook niet af doen. Ik keek keurend de kast door en besloot toen toen het agenten pakje aan te trekken, met jarretels aan toe. Deze act kon vast de goedkeuring van Will wel weg dragen en snel kleedde ik me om. Zoals altijd voelde het wel een beetje gek om jarretels aan te trekken, maar na een poosje was ik er wel weer aan gewend en liep ik er mee alsof ik ze dagelijks aan had. Ik keek nog even of ik mezelf nog moest scheren, want zo ijdel was ik dan ook weer wel, maar dat was nog niet nodig. Ik keek op toen ik een stem hoorde en ik zag Will in de deuropening staan die aan me vroeg of ik al wist wat ik ging doen. 'Ja, mijn agenten act' zei ik toen met een scheve glimlach en ik trok een van de kousen iets omhoog. 'Paaldansen, strippen tot ik bijna naakt ben en dan degene die mijn pet heeft, nog een kleine beloning geven' zei ik gebarend naar de pet en ik keek hem geamuseerd aan. Het was een van mijn beste acts en de klanten hielden ervan. Ik humde begrijpend toen hij zei dat de werkdruk hoger lag dan de vorige dagen, dat snapte ik ook nog wel. Het was zaterdag, mensen waren vrij en gingen dan feesten en zuipen en ging naar een seksclub en dan ging je naar de bekendste, deze dus. 'Heeft Sam zijn kleine Sammie geblesseerd'? vroeg ik toen met een grijns toen Will zei dat Sam uit de roulatie was en ik pakte een bus aftershave en spoot wat onder m'n oksel. Het zou best grappig zijn als Sam nu eens een keer niet in iedereen z'n penis zou kunnen steken. Hij was niet de enige klant en ik had hem liever niet dan wel, maar dat wist Will al kwam het ook wel eens voor dat ik Sam wel in mijn bed vond en dan moest ik echt wel moeite doen om z'n tempo bij te houden. 'Het maakt mij niet' zei ik schouderophalend op z'n opmerking dat het waarschijnlijk allemaal korte afspraken waren, 'Ik moet straks zeker als eerste vroeg ik hem toen nog voor de zekerheid en ik bekeek mezelf nog in de spiegel en trok m'n slipje nog iets omhoog zodat mijn lengte duidelijk te zien was.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Niall was gelukkig wel respectvol naar me en beantwoordde gewoon mijn vragen. Ook hij had gekozen voor een gouden oude act, maar dat was zeker niet erg. De klanten vonden het geweldig en door de lapdance kreeg hij ook wat extra inkomsten. Win-win dus. Ik legde hem uit dat het erg druk werd vandaag. Vaak businessmannen die voor het weekend naar huis gingen, maar eerst de stress van hun werk eraf wilden drinken en kijken. Zaterdag hadden we het ook wel druk, maar verre van zo druk als op vrijdag, zeker qua klanten voor een beurt. Dan hadden de mensen die binnenkwamen toch een stuk minder geld dan vandaag. Ik vertelde hem wel dat Sam niet voor vervelende verrassingen zou zorgen. Ik wist dat geen van de jongens hem graag als klant had, dus iets van goed nieuws kon ik vandaag toch wel brengen. Ik schudde met een zachte grinnik mijn hoofd bij Niall's woorden. "Hij loopt eerder wat mank." zei ik met een vrij trotse grijns. Ik zei het dan wel niet, maar kon het ook niet helemaal geheim houden. Ik vond het net iets te leuk dat het me met redelijk gemak was gelukt. Bij Niall's opmerking over als eerste gaan schudde ik mijn hoofd. "Als tweede. Eerst Louis, dan Jij, gevolgd door Liam, Harry en Marcel, en als laatste Zayn." zei ik tegen hem. Dan had Louis ook geen enkel excuus meer om in elk geval niet een klant te nemen. Hij was toch net iets opstandiger dan de krullenbol, die meestal, zeker na een uitkaffering van gister, nog enigsinds luisterde. Ik drukte een kus op zijn wang en aaide door zijn haren. "Je ziet er goed uit, Ni. Een hartenbreker, dat ben je, en dat is alleen maar een goed ding in deze lijn van werk." zei ik tegen hem. Het was misschien erg, maar het was ons werk om dromen te verkopen en sommigen het uit laten komen. We verkochten onze lichamen voor geld, heel veel geld. Ik aaide nog even over zijn wang en keek even naar de klok. "Maak je jezelf rustig aan toch maar klaar en als degene aan je zit tijdens de lapdance, moet je het laten merken. Dan wordt er iets aan gedaan." zei ik rustig tegen hem. Hij was dan wel een hoer, maar de jongen hoefde niet aangerand te worden als hij andere aspecten van zijn werk, of zijn leven, bedreef. De jongen was een goede hoer, maar ook een goede jongen, en moest geen problemen krijgen in de rest van zijn leven door dit werk. Toch hield ik met hem dezelfde standaarden als met de rest en moest Marcel met rust laten, zeker als de verlegen jongen geen aandacht wilde. Ik kon namelijk zelfs tegen het blonde engeltje streng zijn, zoals ik gister ook weer had gedemonstreerd, ookal was hij niet degene die het meestal het hardst nodig had.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Nadat ik me had aangekleed kwam Will op inspectie en vroeg aan me welke act ik vanavond zou gaan doen en ik gaf aan dat ik mijn agenten act zou gaan doen. De klanten hielden ervan en zeker als je dat podium af kwam om mensen een lapdance te geven of alleen maar even aan te raken. Dan kwamen ze al bijna klaar, iets wat wel een beetje overdreven was, maar zo zat de maatschappij nu eenmaal in in elkaar. Seks en drugs, als je daar aan deed, hoorde je er helemaal bij. Ik keek Will verrast aan na mijn opmerking over Sam's kleine vriend en dat het dat niet was, maar dat Sam mank liep. 'Hoe..'? Het begon me te dagen toen Will begon te grijnzen en ik begon zachtjes te lachen. 'Je hebt het voor elkaar gekregen om die grote Samuel onder je te krijgen' zeg ik dan geamuseerd, 'Dat is nog nooit iemand gelukt' Ik grinnik een beetje en zet de bus aftershave op het plankje naast de grote spiegel. Dat had ik nou niet verwacht en ik hou mijn mond over Marcel, want Will zal het nooit goed vinden wat ik met de jongen doe. Deze keer hoefde ik niet als eerste en moest Louis al eerste en ik knikte bij z'n woorden. 'Mooi zo' Het maakte me ook eigenlijk niet uit wanneer ik begon, al was het wel zo dat als je als eerste ging dat je dan wel een goede indruk moest achter laten en als je als laatste ging dan wist iedereen op het einde van de avond nog wie je was, Ik humde een beetje toen hij een kus op m'n wang gaf en door m'n haren aaide, het was toch altijd wel fijn om persoonlijke aandacht van Will te krijgen. 'Dank je' zei ik met een trotse grijns toen hij me vertelde dat ik er goed uit zag, als een echte hartenbreker. 'Ik kan jou vanavond ook nog wel komen verwennen'? fluisterde ik toen zachtjes in z'n oor en ik grinnikte zachtjes toen ik me daarna van hem weg draaide. 'Dat komt wel goed, je weet toch dat ik voor mezelf kan opkomen'? zei ik daarna toen hij zei dat ik het moest laten weten als er iemand me aanraakte, 'Ik ben niet op m'n mondje gevallen' Ik knipoogde naar hem en ik grijnsde breed.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Louis knikte ook, maar ik kon aan hem zien dat hij het niet meende. Ik durfde al mijn geld erop ik te zetten dat hij me bij de de eerste de beste gelegenheid mee naar buiten zou sleuren, waar ik nihil tegen ging protesteren. Het was alleen een kwestie van hoe we het beste weg konden sneaken. Mijn opmerking werd niet echt gewaardeerd en ik zuchtte. Over mensen zonder humor gesproken. Daarbij, hij behandelde ons niet echt als werknemers, dus waarom moesten wij andersom hem wel behandelen zoals hij was. Als we vandaag gewoon werkten konden we morgen vroeg naar huis, maar daar had ik niks aan. Dan was ik sowieso gesloopt omdat ik een groot deel van de dag weggeweest zou zijn en dan had Louis niks meer aan me. Zonder er echt op te reageren wendde ik me weer tot de jongen voordat mijn enigszins goede humeur verpest werd. Mijn handen gleden zacht over zijn rug en ik keek vragend naar hem op. "Wat vind jij? Ik heb echt geen behoefte aan anderen vanavond, maar ik heb hier al genoeg problemen," mompelde ik en trok hem aan zijn middel dichter tegen me aan. Ik ging niet loslaten tot het absoluut moest. Een arm hield ik stevig en beschermend om zijn lijf, terwijl ik met de ander de leren halsband beter om mijn nek deed en het belletje geluid maakte. Ik drukte een kus op zijn wang en keek om me heen. Het zou wel zo zijn dat Will iets had bedacht om ons ervan te weerhouden weg te gaan zonder een klant gedaan te hebben. Elke andere avond zou ik het graag gedaan hebben, maar voor het eerst wilde ik gewoon weg, met Louis mee. Iemand die om meer gaf dan alleen mijn lichaam. "Dus, wat ga jij straks doen hm?" vroeg ik hem. Natuurlijk stond ik dan vooraan, tenminste, als ik me niet per se tussen de klanten moest mengen dan. En ik hoorde ervoor te zorgen dat niet al teveel mensen hem teveel aandacht schonken, hij bleef de mijne, al kon ik niet veel flikken zonder op te vallen. Zolang ik het maar subtiel hield kon ik veel doen om ongure types een beetje op afstand te kunnen houden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Will Brodie
    Niall had me duidelijk door en begon te lachen. "Wat zal ik zeggen? Ik heb een stuk meer ervaring dan jullie en ben net nog iets dominanter. Maar even tussen ons, toen hij eenmaal merkte dat hij me niet de baas kon, was hij een mak lammetje." zei ik met een grijns. Ik was er echt trots op, zelfs al was het minder lastig geweest om hem onder de duim te krijgen dan gedacht. Vroeger ging dat toch lastiger, al was dat misschien ook omdat ik toen betaald werd om iets tegen te stribbelen, maar me uiteindelijk over te geven, of ik werd betaald om de leiding te hebben en niet meer los te laten. Ik vertelde de jongen het schema van vanavond voor ik hem wat persoonlijke aandacht gaf. Misschien behandelde ik de jongens niet echt als werknemers, maar eerder als familie. Ja, ik was streng voor ze, maar zonder regels en grenzen zou alles uit elkaar vallen. Ik wilde dat niet. Ik gaf Niall nog een welgemeend complimentje en aaide even over zijn hoofd. "Ik heb vanavond al een afspraak, maar bedankt voor het aanbod, schatje." zei ik met nog een kus op zijn haren. Ik zei hem nog dat hij het gewoon moest laten merken als hij problemen kreeg met een klant. Zijn antwoord liet iets te veel aan het toeval over. "Altijd lief en beleefd blijven, he Ni? Zij betalen onze salarissen." waarschuwde ik hem op een rustige toon. Ik wist dat hij echt zijn mening wel gaf als er iets gebeurde, maar soms kon hij net iets te bot uit de hoek komen, en dat was niet goed voor een nogsteeds groeiende zaak. Seks en voedsel, twee dingen die altijd bleven verkopen, zelfs in de crisis. Ik gaf hem nog een klein kneepje in zijn achterste en een knipoog. "Ik zie je straks nog wel op het podium." zei ik, voor ik terugliep naar de kamer waar Louis en Harry zaten, waar Marcel uit liep, richting Niall's kleedkamer. "Louis, je moet op over een kwartier." zei ik tegen hem, voor ik richting het podium liep. Vanuit mijn ooghoek dacht ik dat ik Marcel Niall zacht zag kussen met een redelijk aan de maat zweepje in zijn hand, maar dat zou ik me vast hebben ingebeeld. Dat was iets wat de jongen nooit zou doen. Ik stapte het podium op om de avond te openen en de klanten in te lichten over de geplande uitbreiding.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik had Will wel door toen hij met een trotse grijns vertelde dat Sam mank liep en ik had er echt bewondering voor dat hij dat had aangedurfd. Ik had het een keer bij hem geprobeerd, maar dat was me niet in dank afgenomen en ik had nog een week met een blauw oor rond gelopen, waardoor ik dat had moeten camoufleren met wat make-up. Ik grinnikte zacht toen Will vertelde hoe het was gegaan en ik schudde m'n hoofd en ik kon aan hem zien dat hij het helemaal geweldig had gevonden. Hij straalde nog net niet. Ik knikte begrijpend toen hij zei dat ik als tweede zou gaan en Louis als eerste, daar zou hij vast wel z'n redenen voor hebben en het ging me eigenlijk ook helemaal niks aan. Net zo min dat het me iets aan ging dat Louis en Harry iets met elkaar leken te hebben, al was dat ook niet echt een geheim meer omdat iedereen blind moest zijn, wilde je niet zien dat er iets speelde tussen die twee. Ik vroeg met een grijns aan Will of ik hem vanavond nog kon verwennen, maar de andere man bleek al een afspraak te zijn. 'Oeh, leuk' Ik wiebelde niet echt subtiel met mijn wenkbrauwen, maar ik was wel zo discreet om niet te vragen met wie. Dat ging me ook helemaal niet aan. Ik was echt niet op m'n mondje gevallen en ik kon de klant ook wel duidelijk laten weten en merken dat ik er niet van gediend was als hij aan me zat, maar dat was niet wat Will eigenlijk bedoelde en ik knikte braaf toen hij zei dat ik lief en beleefd moest blijven, omdat door de klanten het geld binnen kwam en daar kwam mijn salaris weer van. 'Ja baas' mompelde ik. Ik kon dan wel brutaal zijn af en toe, ik had wel respect voor Will en hij behandelde me niet alleen als werknemer, maar ook als een familie lid en dat zag je niet vaak.Hij nam afscheid van me door me in m'n kont te knijpen en te knipogen en ik rolde met mijn ogen. 'Tot straks' Hij verdween uit mijn kleedkamer en ik draaide me terug naar de spiegel en haalde nog een hand door m'n haar. Door de pet zou m'n haar toch in de war gaan zitten, dus veel hoefde ik er eigenlijk niet aan te doen. Ik zag iemand verschijnen in mijn ooghoek en ik draaide me om en zag Marcel staan. 'Hey Marc' zei ik met een glimlach en geheel onverwachts kreeg ik een kus op m'n wang en ik begon een beetje te blozen. 'Ik moet straks als tweede' zei ik toen gauw, om de aandacht van mijn rode hoofd een beetje af te leiden.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Ik luisterde mee naar het gesprek tussen Harry, Louis en Will. Dit beangstigde me toch wel. Ten eerste waren het drie ervaren mannen die waarschijnlijk direct doorhadden dat ik anders liep dan anders, zelfs al probeerde ik normaal te lopen. Het volle gevoel zorgde voor een fijne tinteling in mijn onderbuik, maar de rek was nogsteeds een niet helemaal prettige druk, al was de ergste pijn wel weggetrokken. Ook was het ding zo groot dat voor mijn gevoel mijn billen vreemd zaten, maar in de spiegel zag je er maar bar weinig van. Ten tweede was Harry heel brutaal bezig en ik was dan altijd als de dood dat hij een schorsing kreeg en ik alleen een act moest gaan doen. Dat kon ik namelijk echt niet. Fysiek misschien wel, maar mentaal absoluut niet. Toen Will verdween kon ik me weer richten op het zoeken van een zweepje die me niet te intimiderend was, maar wel leek op die van een leeuwentemmer. Ik vond uiteindelijk een elegant zwart exemplaar van ongeveer de lengte van mijn vingertoppen tot mijn elleboog. Ik pakte het voorzichtig vast en keek er even naar, voor ik besloot die maar te kiezen en de kast te sluiten. Harry had nog een stuk meer van dit soort dingen, maar die hoefde ik niet in handen te hebben. Ik liet mijn vingers licht over het leder gaan en keek toen naar Harry. Mijn krullen droogden langzaam op, maar waren nog niet ver genoeg om in model te doen, als je wilde manen een model kon noemen, en mijn broer had geen aandacht voor me, dus ik besloot, nu ik toch weer rustig was, naar Niall te gaan. De douche had gewerkt, net als de tijd dat ik aan het zoeken was geweest en mijn hoofd wat kon ordenen. Ik was normaal een heel georganiseerd persoon en zodra er ergens chaos door ontstond, meestal door stress of paniek, sloeg ik compleet dicht en had ik tijd nodig alles weer te ordenen voor ik verder kon met waarmee ik bezig was. Ik scharrelde dus weer rustig naar de blondine toe en drukte zacht een kusje op zijn wang, terwijl ik wat friemelde aan de zweep in mijn handen. Het ding maakte me nogsteeds vrij zenuwachtig en ik had geen idee hoe het op het podium ermee zou lopen. We hadden het wel geoefend, maar dat was even geleden en ik had geen idee of Harry nog wel zin had in sommige aspecten van onze act, zoals het op schoot kruipen bij een van de klanten om mijn hoed terug te halen als een katje met een muis in z'n bek, nadat ik de hoed het publiek in had gegooid. Ik zou het wel zien, en tot dan, of in elk geval tot hij op moest, kon ik bij Niall blijven. Of hij moest me wegsturen, wat ook een goede mogelijkheid was. "Dat is mooi. Mag ik dan nu een echte kus, alsjeblieft, nu de afstandsbediening veilig is opgeborgen." zei ik met een kleine glimlach, voor ik beide armen voorzichtig om zijn nek legde en zo eigenlijk onopgemerkt zacht met het zweepje tegen zijn kont tikte.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 0:25 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Will ging niet in op mijn uitnodiging of ik hem zou verwennen vanavond nadat al het werk was gedaan, maar hij sloeg het aanbod aan en verteld al andere plannen te hebben. Ik grijnsde toen ik dat hoorde en wiebelde veelzeggend met mijn wenkbrauwen. Hij waarschuwde me dat ik lief en beleefd moest blijven tegen de klanten, ook al was ik er niet van gediend als ze me aanraakte en ik kon heus m'n mannetje wel staan, maar ik wist en Will wist het ook dat ik nogal bot uit de hoek kon komen en dat viel bij sommige mensen nogal verkeerd, maar ik stemde er mee in dat ik aardig zou blijven, ook al werd ik half aangerand. We namen afscheid van elkaar en ik draaide me weer naar de spiegel om een beetje met mijn haar te spelen. Het was nou niet zo dat het netjes moest zijn, door de pet en het dansen zou het toch wel weer door de war heen gaan. Marcel kwam binnen en ik begroette hem en hij begroette me met een kus op mijn wang, waardoor ik weer begon te blozen en snel vertelde ik hem dat ik als tweede zou gaan vanavond. Hij zag er leuk uit in z'n pakje en ik kon het niet laten om hem helemaal van top tot teen te bekijken. 'Je ziet er prachtig uit' vertelde ik hem toen hij zijn armen om mijn nek heen legde en me vroeg om een echte kus nu de afstandsbediening niet meer in de buurt was. 'Natuurlijk mag dat' zei ik met een scheve grijns en ik was me ervan bewust dat hij met z'n zweepje tegen mijn kont aan tikte en ik had geen idee of hij dat nu expres deed of dat hij er helemaal geen erg van had. Ik trok hem nog wat dichter naar me toe en ik legde mijn handen op z'n heupen en heel voorzichtig gaf ik hem een kus. Het voelde goed om bij Marcel in de buurt te zijn en als je me had verteld dat dit zou gebeuren, had ik je voor gek verklaard. Onzekere en verlegen Marcel kwam langzaam maar beetje uit z'n schulp en dit kwam onder andere door mijn hulp. 'Zit de plug nog goed'? vroeg ik hem toen zachtjes en ik streelde heel licht over z'n gezicht heen en ik glimlachte naar hem.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Het voelde vreemd fijn om bij Niall te zijn. Gisteren was gewoon een grote puinzooi geweest, zowel hier als thuis, maar nu leek alles toch een stuk beter te gaan. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en bloosde wat toen ik merkte dat hij zijn ogen over mijn lichaam liet gaan. Ik was er nog altijd vrij onzeker over en vond het zelf niet echt een mooi lichaam. Dit was ook een van de redenen dat ik door Niall's woorden nog erger begon te blozen en zo snel mogelijk het onderwerp wilde veranderen. Ik zou mezelf namelijk nooit als prachtig kunnen zie, want dat was ik niet. Ik bewoog was onzeker met mijn handen, waardoor ik onbewust op zijn achterste tikte met het zweepje, terwijl ik vroeg of ik de kus van net nog een keertje echt goed kreeg. Ik glimlachte bij zijn toestemming en liet me gewillig naar hem toe trekken, zodat we echt dicht tegen elkaar stonden en onze lichamen elkaar bijna raakten. Ik voelde al snel zijn lippen op die van mij en zijn handen op mijn heupen. Zachtjes kuste ik hem terug, niet extreem lang, maar lang genoeg om in elk geval die van net te negeren. Mijn glimlach toen hij terugtrok was dan ook iets zekerder dan ervoor en het kwam niet eens in me op een stap achteruit te nemen voor wat persoonlijke ruimte. Niall hielp me mijn grenzen steeds wat verder te verleggen, en ik was er nog heel lang niet, maar misschien dat ik ooit op een dag wel alleen het podium op durfde, of iemand mee durfde te nemen na de show, want opstaan tegen mijn pestkoppen ging echt niet gebeuren. Bij zijn vraag over de plug spande ik me als vanzelf wat aan, waardoor de rek erger werd en de pijn terugkwam, al was het minder erg dan voorheen. "Ik denk het. Hij zit nogsteeds in me en vult me fijn op." zei ik zacht. Ik had geen idee hoe het moest voelen als die goed zat, of al die fout zat, maar voor nu zat die voor mijn gevoel nog prima. Ik liet mijn ogen even over zijn lichaam dwalen en glimlachte. Hij zag er echt heel goed uit met zijn warrige haren en het bloesje. "Je bent prachtig." zei ik zacht met nog een klein kusje op zijn lippen. "Doe je vanavond voorzichtig? Ik zou niet willen dat mensen je pijn doen." voegde ik eraantoe. Het was niet alleen omdat we nog een afspraak hadden, maar ook omdat ik echt niet wilde dat hem iets overkwam.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.
    Ik vind het fijn als Marcel bij me is, ik voel me dan echt op m'n gemak bij hem en het is fijn om te weten dat hij me zoveel vertrouwt dat ik hem mag kussen en dat hij voor mij een seks speeltje in z'n achterste mee draagt. k vertelde Marcel dat ik hem prachtig vond en door mijn woorden begon hij nog meer te blozen en de jongen hoefde echt niet zo onzeker over zichzelf te zijn, want ik vond hem mooi zoals hij was, zelfs als hij sloeber kleding droeg, dan vond ik hem nog prachtig. Ik voelde het zweepje wat hij in z'n handen had, op mijn kont tikken, maar het leek me zeer waarschijnlijk dat hij het onbewust deed en ik vond het ook niet erg. Natuurlijk vond ik het goed als hij me zoende en ik trok hem wat dichter naar me toe, zodat we bijna neus aan neus stonden en ik drukte heel licht mijn lippen op de zijne. Ik vond hem echt heel leuk en de vlinders dwarrelde door mijn buik heen, maar ik was ook bang als ik tegen hem zou zeggen dat ik hem leuk vond, dat er dan weer afstand tussen ons in werd gecreëerd en ik had het gisteren wel tegen hem gezegd, maar toen was ik niet bepaald nuchter geweest en toen hij had hij vast gedacht dat het een grote grap was, maar nu was het anders. Nu moest hij toch ook iets voelen, of er tenminste gedachtes over hebben, dat hoopte ik tenminste. De kus was niet lang en toen ik me terug trok, vond ik dat eigenlijk wel een beetje jammer, maar toch ging ik niet verder en vroeg ik hem of de plug nog goed zat en ik kreeg een bevestigend antwoord. 'Dat is mooi' zei ik met een glimlachje, 'Dat gevoel moest je vast houden en niet denken aan pijn en ongemakkelijkheid' Ik zag hoe hij me bekeek, net zoals ik hem even daarvoor had bekeken en mijn glimlach werd breder toen hij zei dat hij me prachtig vond en me daarna een kus op m'n lippen gaf en ik streelde vederlicht over z'n gezicht. 'Ik blijf zeggen dat jij ook prachtig bent' fluisterde ik tegen z'n lippen toen ik hem opnieuw zoende, 'Een hele knappe prins' Ik glimlachte en knikte toen hij me vroeg of ik voorzichtig deed vanavond. 'Ik doe altijd voorzichtig en als ik er niet van gediend ben, dan zeg ik dat' De waarschuwing van Will zat nog steeds in m'n achterhoofd, maar als puntje bij paaltje kwam, zat Will ook niet altijd op te letten en moest ik het zelf opknappen en was een kneep in hun geslachtsdelen het enige wat ik maar hoefde te doen om ze te laten stoppen. 'Ik kan voor mezelf opkomen' gaf ik bij Marcel aan en ik knipoogde naar hem.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    De kussen van Niall gaven me een voor mij onbekende kriebel in mijn buik. Het voelde wel fijn om rond hem te zijn, maar wat het echt was, daar was ik niet zeker van. Ik had Niall altijd de mooiste jongen hier gevonden, daar was geen twijfel over mogelijk, en gister met Louis en Niall had ik toch zeker een steek van jaloezie gevoeld. Ik keek de jongen in zijn mooie ijsblauwe ogen. Gisteren was hij dronken geweest toen hij had gezegd dat hij van me hield. Het had even heel bijzonder gevoeld, maar zodra ik merkte dat er drank in het spel was, was dat gevoel heel snel verdwenen. Hij had het alleen gezegd door de drank. Ik kon gewoon niet geloven dat hij dat meende, net als dat hij meende dat ik mooi was, want dat was ik niet. Ik knikte bij zijn raad over het speeltje in mijn kont. Hij zou het wel weten en het was niet heel moeilijk om me te concentreren op het goede gevoel, als de pijn wegtrok met dat ik me weer wat ontspande. Ik liet mijn ogen over zijn lichaam gaan. Hij zag er heel goed uit, zoals altijd. Ik zei het tegen hem met nog een kusje, maar het effect was dat hij me weer mooi noemde was toch niet echt iets wat ik niet had gewild. Het maakte me namelijk best ongemakkelijk. Hij leek namelijk zo oprecht, terwijl ik wist dat het een leugen was. Zijn kusje hielp me iets, waardoor ik me iets kon ontspannen, maar ik kon het toch niet helemaal van me af zetten dat hij tegen me loog. Ik vroeg hem of hij wel voorzichtig wilde doen, want hij zag er enorm goed uit en ik wilde niet dat hij pijn leed of werd aangerand terwijl hij werkte. Zelf ging ik juist daarom de vloer niet meer op. Ik kon het gewoon niet aan. Ik grijnsde bij zijn knipoog en legde mijn hoofd even te rusten op zijn schouder. "Mooi" zei ik zachtjes, voor ik hem een zacht kusje in zijn nek gaf. "Zal ik gewoon hierachter op je wachten tot sluitingstijd?" mompelde ik. Normaal ging ik wel eerder weg, zodra we klaar waren en mijn huiswerk af was, maar Harry zou toch niet in de kleedkamer komen, gezien hij ofwel met klanten, ofwel met Louis bezig zou zijn. Morgen zouden Harry en ik wel wat tijd samen doorbrengen en hij had betering van zijn gedrag beloofd, maar nu was hij toch nog vooral bezig met zijn vriendje. Nu was ik ook bezig met Niall, maar goed, dat was ook heel erg nieuw, zeker in deze setting.


    Bowties were never Cooler