• The Rouge Gentleman's Club is niet je normale stripclub in het uitgaansdistrict van London. Er staan hier namelijk geen schaars geklede dames op het podium. Dit is een club exclusief voor heren, er staan dan ook exclusief heren op het podium. Genoeg jonge knappe jongens verdienen dan ook een centje bij in deze bar, en zeker niet altijd op een nette manier.
    De sterren van de show, die avond na avond op het podium schitteren en met een blik tientallen, al dan niet honderden ponden kunnen verdienen zonder zich ook maar door een vinger van een klant aan te laten raken, zijn een zestal van de allerknapste jongens uit de UK: Een tweeling met weelderige krullen, een kleine jongen uit het noorden met een perfect rond achterste, een exotische schone met de meest magische ogen die je ooit zal zien, een adonis met een lichaam als een Grieks marmeren beeld, en een blond Iers engeltje, dat stiekem nog best een duiveltje zou kunnen zijn als hij ooit in je slaapkamer terecht zou komen. Jammer genoeg voor de klanten zal geen van deze ooit de vloer op komen voor een lapdance, laat staan met een klant het bed in duiken, of er moet wel iets heel bijzonders gebeuren. Achter de schermen is er namelijk nog veel meer aan de gang, dan dat je ooit zal verwachten of zou kunnen dromen.


    • Rollen •
    Strippers en Hoeren •
    [Naam - Stagename - Speler]
    • Niall James Horan • Blondie • Rouis
    • Zayn Javadd Malik • Eastern Angel• Isimat
    • Liam James Payne • Sex on legs • Nakashima
    • Harry Edward Styles • Omega • Zouweed
    • Marcel Richard Styles • Alpha • Bain
    • Louis William Tomlinson • Prince ass • Undique
    • • •

    Klanten en andere werknemers •
    [Naam - Rol - Speler]
    • Nathan Alistair Cadby Lancaster • Barman • serein
    • William James Brodie • Clubbaas • Bain
    • Cedric Morrisons • Klant • Phortion
    • Samuel 'Sam' Hendrickson • Klant • Rouis

    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag, wel zo nuttig in een stripclub.
    • Alleen C_A_L_M_ maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    • Nu Verder •
    Het is 9 uur 's avonds en de eerste act staat op het punt te beginnen. Toch is er nog een hele boel tumult in de club.


    Veel plezier!


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik dronk snel mijn water op, want ik had echt dorst gekregen van alle activiteiten en zette toen het glas weer terug op het nachtkastje. Ik vertelde Will dat mijn lichaam van hem was, want ik kon heus nog wel meer aan en ik was nu ook echt wel onderdanig en ik knikte bij zijn antwoord, want hij ging het me heus niet vertellen. Maar dat brutale randje was er ook nog en mijn hand gleed over z'n borst, richting zijn kruis, maar voordat ik hem bij z'n lengte had willen aanraken, was Will me al weer voor en pinde mijn pols nog best wel ruw tegen het bed aan, waardoor ik een geluidje maakte van schrik. Ik luisterde ademloos naar zijn woorden en mijn lichaam reageerde weer zo sterk op hem, vooral mijn harde lengte die nu nog harder werd en zeer pijnlijk deed. 'Ja, ik wil dat je dat met me doet, Will, alsjeblieft' mompelde schor en ik keek toe hoe hij wat uit het nachtkastje pakte en mijn ogen werden groot toen ik de klemmen zag. 'Fuck' Een vloek ontsnapte uit mijn mond, Will was gewoon Christian Grey, maar veel leuker dan die uit het boek en die stomme film die ik laatst had gezien. 'Ahh' Een kreun rolde uit mijn mond toen hij de klemmen niet alleen op mijn tepels zette, maar ook op mijn voorhuid en mijn ballen en ze stevig aandrukte. Na dit zou ik een compleet wrak zijn, zou ik door Will naar huis moeten gedragen worden omdat ik niet meer op mijn benen kon staan en kwam ik morgen mijn bed niet meer uit, dat zou zeker weten gebeuren. 'Shit' Will had z'n zweepje weer erbij gepakt en legde die op mijn harde lid en ik slikte toen ik zag dat hij weer zo hard was als net, want zo snel kon toch niet gezond zijn? Hij maakte me nog vast met handboeien aan het kettinkje die aan de klemmen hingen en ik bewoog mijn polsen een beetje en ik trok nu ook aan mijn tepels en ik keek Will met grote ogen aan. Hij ging er echt voor, zeker toen hij me vertelde dat ik er 25 zou krijgen voor mijn brutaliteit en dat hij zou door gaan, net zolang tot ik een onderdanig slet zou zijn. Ik piepte toen hij een klap recht op mijn lengte gaf en ik had me er niet op voor kunnen bereiden, natuurlijk kon dat niet, want ik bewoog mijn armen, waardoor ik aan de klemmen op mijn tepels trok. Ik gromde en ik haalde diep adem vanwege de pijn die door mijn lengte heen trok en ik voelde het ook echt wel iedere keer als ik mijn polsen bewoog, de klemmen op mijn tepels voelde. Hij zou gewoon door gaan of hij zette nog meer klemmen op mijn lichaam en dan vooral op mijn lid. Ik kreunde hard toen hij doorging met hard en meedogenloos te zijn door verder te slaan op mijn al zo mishandelde lid. Bij iedere klap kwam er een kreun uit mijn mond, bewogen mijn polsen en dan ook de klemmen op mijn tepels en ik kon niks doen om dat te stoppen omdat het een soort automatisme was. 'Fuck, Will' Ik wilde schreeuwen, maar mijn stem was al naar de klote, zodat ik nu stilletjes schreeuwde. Mijn lijf kronkelde heen en weer, ik was hard op weg om een echt wrak te worden.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Sam had de klemmetjes, en zeker de pijn die ze konden verschaffen, niet voorzien, maar zijn reactie was prachtig. Gekreun en gescheld, maar niets anders. Dat gescheld zou ik hem later wel afleren, maar eerst eens kijken of hij braaf kon zijn op enige mogelijke manier. Ik legde hem uit wat mijn bedoeling was en zorgde dat hij een deel van mijn werk voor me zou doen. De eerste klap maakte wel duidelijk hoe goed hij dat deed. Hij gromde en piepte en de pijn was van hem af te lezen, maar dat maakte hem duidelijk niet minder opgewonden, in tegendeel zelfs. Hij kreunde en trok aan zijn polsen, wat het voor hem alleen nog pijnlijker maakte, maar toen ik uiteindelijk de laatste van de 25 zweepslagen plaatste stroomde het voorvocht alweer rijkelijk, klopte mijn lid wat, en was zijn stem bijna compleet verdwenen. Zijn lid zou hij de komende tijd niet aan kunnen raken zonder hier aan te worden herrinderd. Ik streelde er nog even overheen en keek hem aan. "Je bent klaar, sletje." Ik legde het zweepje weg en maakte zijn handen los van het kettinkje. Ook haalde ik de klemmetjes van zijn tepels, die een klein beetje bloedden. Ik zou hem straks wel verzorgen waar nodig voor ik hem naar huis bracht. De rest liet ik zitten, want die zouden er waarschijnlijk vanzelf af geneukt worden. Nog even ging ik staan en duwde hem in de positie die ik wilde: Op zijn buik, op zijn knieën, maar niet steunend op zijn handen, maar op zijn schouders, zodat zijn kont nog beter in de lucht stak. Ik ging achter hem op mijn knieën zitten en drukte nog wat tegen de intens trillende plug. "Als ik eenmaal in je zit mag je vrij klaarkomen, sletje, omdat je zo enorm braaf bent geweest." zei ik zacht, voor ik de plug langzaam uit hem trok, om de rek nog wat te verlengen en hem echt te focussen op zijn ingang. Toen het speeltje uit hem was bleef zijn achterste mooi openstaan. Ik grijnsde en zette het ding uit, voor ik die weglegde en mijn eikel naar zijn ingang bracht. "Wat een prachtig uitzicht." zei ik nog voor ik hard in hem stootte. Hij was verre van zo strak als gister, maar nogsteeds strak genoeg om nauw om mijn lid te sluiten. Ik bleef een seconde wachten en begon toen hard en diep in hem te stoten, in de hoek waarvan ik had geleerd dat daar precies zijn prostaat zat. Zeker met mannen die groot geschapen waren, zoals Sam, was die soms moeilijk te vinden, maar ik wist nu precies waar die zat en bleef hard die plek raken. Met elke stoot trok ik hem aan zijn heupen hard naar achter, om zijn prostaat nog harder te raken. Mijn ademhaling werd langzaam oppervlakkig en sneller, tot een soort gehijg, en ik liet zo af en toe een genietende kreun gaan. "Je voelt echt heerlijk, Sammy. Precies zoals het hoort voor een geweldige slet als je bent." gromde ik hem hees toe tussen een aantal kreunen door. Dit zou niet heel lang meer duren, want we waren beiden enorm geil en zijn binnenste was de meest geweldige plek om in te stoten.

    Marcel Styles
    Ik kon niets meer inhouden. De gevoelens die Niall me gaf waren te overweldigend. Uiteindelijk werd het me echt te veel en kwam ik hevig trillend en gillend klaar. De tranen stroomde over mijn wangen en ik kon erna ook niet meer stoppen met trillen. Mijn buik, net als die van Niall waarschijnlijk, hadden het meest van mijn zaad opgevangen en niet veel later voelde ik Niall in mijn achterste spuiten, wat echt heel vreemd voelde, maar me ook heel erg dichtbij de blonde jongen deed voelen. Het was me allemaal veel te veel. Dat hij nog in me zat was een gevoel wat nu door mijn tijdelijk hypersensitieve lichaam werd opgevangen als pijn, wat de tranen alleen maar aanwakkerde. Toch kwamen de meesten doordat nu echt alles loskwam. Niall hield me vast en wiegde me wat, maar het hielp allemaal niet zo goed. Mijn ademhaling en hartslag waren nogsteeds vrij onregelmatig en ik was echt even compleet de weg kwijt. Het ergste was nog dat Niall's woorden het alleen erger maakte. Nooit had een buitenstaander me echt oprecht verteld dat ik dingen goed deed, tot vandaag dan, nog nooit had iemand, buiten Harry, me getroost, en dat maakte alles nog veel erger. Ik krulde me op tot een bolletje, waardoor ik hem in elk geval een stukje uit me wist te krijgen. Dit hielp iets, maar dit moest er gewoon allemaal uit en dat kostte tijd. Ik zou me daarna waarschijnlijk leeg voelen, maar dat was niet zeker, omdat het euforische gevoel van mijn eerste orgasme stevig standhield. Na even keek ik snikkend naar Niall en aaide zacht over zijn heup, in de hoop dat hij snapte dat hij nog in me zat en dat nu verre van prettig voelde. Ik was gewoon een sukkeltje wat niet eens gewoon kon genieten van een heerlijke avond seks, want dat was het zeker geweest. Het heerlijke gevoel was door al mijn beschermingsmuren gedrongen en had alle duistere wezens die ik ermee had opgesloten losgelaten. "Dank je." snikte ik zachtjes en erg hees. Dit zou ik echt niet kunnen verstoppen, niets hiervan, een gedachte die weer een nieuwe vloedgolf aan angstige tranen over mijn wangen stuurde. Ik wilde niet dat Harry Niall iets zou aandoen, want het was allemaal zo heerlijk geweest. "Ik moet zo naar huis." snikte ik zachtjes, want kalmeren zat er echt nog niet in. Ik wilde er zijn voor mijn broer terugkwam, wat in elk geval alle problemen hopelijk zou beperken tot morgen ochtend. Ik wilde Niall eigenlijk niet kwijt, ik wilde in zijn warme armen blijven liggen, maar dat kon jammer genoeg echt niet. Je kon niet altijd je zin hebben, dat wist ik maar al te goed.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik had pijn, dat kon je wel zeggen, maar ik had nog nooit zoveel pijn gehad als nu. Bij iedere klap die Will me met de zweep gaf, trok ik mijn armen omhoog wat niet ten goede kwam aan mijn tepels en het zou een wonder zijn dat ze er heelhuids vanaf zouden komen, want daar had ik een hard hoofd in dat, dat zou gebeuren. Bij zijn laatste klap kwam er eigenlijk alleen nog maar een zielig gekreun uit mijn mond. Mijn stem was weg, mijn lid klopte als een malle en stond rechtovereind en het voorvocht stroomde er nog net niet uit, Ik piepte zachtjes toen hij nog over mijn lengte heen durfde te strelen en ik beet hard op m'n lip om de tranen tegen te houden die opnieuw in mijn ooghoeken stonden. Ik wilde niet opnieuw gaan huilen, dan was ik kwetsbaar en dat wilde ik niet en zo mocht Will me ook niet zien. Ik was een bad boy en die hoorde niet te huilen. Hij maakte mijn handen los en haalde daarna ook de klemmen van mijn tepels af en waar ik zo bang voor was geweest, was gebeurd toen ik zag dat mijn tepels een beetje aan het bloeden waren. Ik maakte een geluidje vanuit mijn keel, die eigenlijk net zoals alles ook zeer deed, toen hij me op m'n buik en knieën duwde. Niet op m'n handen, waar ik toch wel grip mee zou hebben, maar met mijn schouders en het was eigenlijk geen lekkere positie, maar mijn kont stak zo wel in de lucht en dat was het belangrijkste wat telde. Ik maakte een grommend geluid toen hij tegen de plug aan duwde en mijn lengte smeekte er gewoon om klaar te komen, maar ik had nog geen toestemming van Will gehad, dus ik moest me echt concentreren om dat nog even uit te stellen, maar zijn woorden deden me mentaal zuchten, want ik wist niet hoelang ik het nog kon volhouden. Ik haalde zwaarder adem toen hij de plug langzaam uit mijn achterste haalde en toen die er eenmaal uit was, voelde het zo enorm leeg aan. het duurde niet lang dat ik zijn eikel tegen mijn ingang aan voelde en ik hoorde hem nog wat zeggen voordat hij onverwachts diep in me stootte en ik slaakte een kreetje en ik moest moeite doen om m'n evenwicht te bewaren. Ik kon niks meer uitbrengen, dan alleen maar gekreun, praten kon ik niet eens meer. Ik had geen tijd om bij te komen, want hij begon gelijk diep en hard in me te stoten en raakte iedere keer weer mijn prostaat en ik kon mezelf niet meer tegen houden en met een jammerkreetje liet ik mezelf gaan en kwam hard spuitend klaar. Pijn, overal pijn. Het was dat Will me vast hield bij m'n heupen, anders was ik zo ter aarde gestort. De tranen had ik niet meer tegen kunnen houden en liepen over mijn wangen heen naar beneden. Ik hoorde maar half wat hij allemaal tegen me zei. Het was hem gelukt om mij in een hoopje ellende te doen veranderen.


    'Darling, just hold on'

    Niall Horan.
    Het was vreselijk om Marcel zo te zien huilen, maar ik snapte ook wel dat het kwam omdat hij z'n eerste echte orgasme had gehad en dat hij die heel erg intens beleefde en dat hij daardoor aan het huilen was. Desondanks hield ik hem dicht tegen me aan in mijn armen en wiegde ik hem heen en weer en probeerde ik hem met lieve woordjes te troosten. Mijn eigen orgasme kwam nu even op een tweede plek te staan, eerste maar eens kijken of ik Marcel een beetje kon kalmeren. Hij krulde zich op tot een bolletje, zover dat mogelijk was en ik was helemaal vergeten dat ik nog in hem zat, want hij duwde zich met deze beweging mij een stukje uit hem. Ik kuste hem zacht op z'n kruin en na een tijdje keek hij op en ik glimlacht wat onzeker naar hem. Ik voelde dat hij zacht over mijn heupen heen aaide en snel, maar toch voorzichtig schoof ik uit hem. Ik voelde plakkerig aan, maar hij ook en we zouden straks eerst maar eens een douche nemen, zodat we een beetje schoon voor de dag konden komen. Hij bedankte me snikkend en mijn hart brak toen ik hem zo zag. 'Het is goed Marcel' fluisterde ik zachtjes tegen hem, 'Je hoeft me niet te bedanken' Ik beet op m'n lip toen er nog meer tranen over z'n gezicht heen vloeide en voorzichtig streelde ik met mijn duim over z'n gezicht, om zo de tranen weg te vegen. 'Stil maar liefje' mompelde ik troostend tegen hem aan en met mijn andere hand streelde ik zachtjes over z'n rug, in de hoop dat het hem deed kalmeren. 'Kan je niet blijven'? vroeg ik hem zachtjes toen hij snikkend zei dat hij zo weg moest, 'Ik kan het logeerbed voor je opmaken' Ik wilde helemaal niet dat hij weg ging, zeker niet in deze toestand. 'Je kan hier douchen en dan maak ik het bed voor je op' zei ik zachtjes, in de hoop dat hij van gedachte zou veranderen. Ik wilde helemaal niet dat hij ging, ik wilde hem hier hebben en ik wilde hem de hele nacht in mijn armen houden en hem troosten en hem alle nare dingen doen laten vergeten die er ooit met hem waren gebeurd. 'Blijf bij mij, alsjeblieft'? vroeg ik hem met hoop in mijn stem. Ik kuste hem zacht op z'n voorhoofd en veegde de laatste tranen van z'n gezicht af.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Sam reageerde extreem heftig op alles wat ik deed, wat wel duidelijk maakte wat voor een wrak hij nu al was. Hij kreunde en gromde maar luisterde perfect. We waren er inmiddels allebei klaar voor, waardoor ik het ook niet veel langer uitstelde en al snel hard en diep in hem begon te stoten. Ik probeerde in een keer zijn prostaat te raken en dat lukte duidelijk, gezien zijn reactie. Ik bleef doorgaan, Harder, sneller, en dieper, alles om mijn genot en het zijne te verhogen. Hij geluiden waren teruggebracht tot een zacht gekreun en gejammer, maar het was toch duidelijk toen hij klaarkwam, hard en spuitend. Zijn lichaam spande zich nog een keer enorm stevig aan, en ik ging er recht doorheen, terwijl ik ook hard kreunde. Het voelde zo geweldig, net alsof hij nogsteeds een maagd was, zo strak. Hierdoor trok hij mij ook steeds sneller naar de rand. Toen hij eenmaal klaar was bleef ik wel stoten in zijn schijnbaar verlamde lichaam. Er leek echt geen leven meer in hem te zitten, maar ik voelde weeldegelijk nog een hartslag, waar ik wel blij mee was. Ik stootte nog en paar keer hard in hem en kwam toen zelf ook, luid kreunend en vloekend. Ik reed nog wel mijn orgasme uit, om mijn zaad zo diep mogelijk in hem te rijden en alles uit mijn ballen in hem te pompen. Daarna trok ik uit hem en ging hijgend naast het hoopje ellende liggen wat aan het begin van de avond nog lastpost Sam was geweest, maar nu alleen nog Sammy het sletje was. Ik drukte een kusje op zijn voorhoofd en rolde hem voorzichtig op zijn zijde. Zo kon ik hem verlossen van de laatste klemmetjes die nog aan hem geklemd zaten en hem daarna dicht tegen me aan houden. Tussen het hijgen door maakte ik zacht sussende geluidjes, terwijl ik met mijn vingers over zijn rug streelde. Misschien was dit toch nog wel te veel van het goede geweest. Hij had het ruw gewild, maar hij was hier nog niet aan gewend en het was hem duidelijk te veel geworden. Toen ik het hijgen zo ver vertraagd had gekregen dat ik alleen nog zwaar ademde aaide ik kort over zijn haren en keek hem aan. "Waarom heb je me niet gestopt, Sammy? Je weet toch dat het altijd mag? Ik zal nooit boos op je worden als je, je eigen grenzen aangeeft. Je hebt het echt geweldig gedaan, fantastisch zelfs, maar voortaan moet je het gewoon zeggen als het niet meer gaat, het te ver gaat, of je iets niet wil. Dan stop ik en verzinnen we samen iets anders, of stoppen we in het algemeen." drukte ik hem op het hart, voor ik zacht zijn tranen begon weg te vegen. Een onderdanig wrak was een ding, maar ik wilde niet over zijn grenzen stappen welke nog niet opgerekt konden worden omdat hij daar nog helemaal niet aan toe was. "Je bent geweldig, Sammy." mompelde ik nog zachtjes, terwijl ik door zijn haren bleef aaien.


    Bowties were never Cooler

    Marcel Styles
    Niall deed echt zijn best, meer dan ik ooit van hem zou durven te verlangen zelfs, maar dit moest ik gewoon even zelf doen. Ik moest zelf mijn innerlijke rust weer vinden en met wat tijd in elk geval wat tijdelijke muren opwerpen om alle demonen weer achter vast te zetten. Ik had na vandaag hopelijk weer wat tijd om meer permanente muren terug te zetten, maar nu kwam alles er nogsteeds ongestoord uit. Ik bedankt de jongen en zei uiteindelijk dat ik zo naar huis zou moeten. Hoe graag ik ook wilde blijven, dat kon gewoon niet. Ik wilde niet dat Harry hier achterkwam en kon zoizo niet slapen in een ander bed dan mijn eigen. Het had ook weken geduurd voor ik in mijn bed in dit appartement een goede nachtrust had kunnen krijgen. Ik schudde wilde mijn hoofd bij zijn voorstellen, terwijl de tranen langzaam opraakten en de paniek de overhand nam. Nu hij uit me was en de pijn was verdwenen, nam de paniek over en vooral de gedachten over wat er allemaal voor verschrikkelijks ging gebeuren als mijn broer hier achterkwam. Hij zou Niall tot moes slaan, mij in elk geval uitschelden, en mogelijk het huis uit trappen. Niall vroeg me om te blijven, maar ik kon het echt niet. "Sorry, echt sorry. Ik wil niet dat Harry hier achterkomt. In elk geval nu nog niet. Sorry. Douchen kan misschien wel, maar ik moet echt thuis zijn voor hij thuiskomt van Louis. Meestal is dat rond een uurtje of 5, maar het kan eerder zijn omdat ze eerder zijn vertrokken. Sorry." Ik vond het zo erg, ik bleef me maar verontschuldigen, want hij verdiende dat al zijn wensen werden ingewilligd, zeker na alles wat hij voor me had gedaan, maar dat kon ik gewoon niet op dit moment. Ik wilde hem niet verdrietig zien of teleurstellen, wat ik vroeger of later toch wel zou doen, maar net nadat hij me het grootste genot ooit had gegeven, zo groot dat het nogsteeds door mijn lichaam raasde, ondanks alle paniek en verschrikkelijke gedachten, verdiende hij telleurstelling het allerminst. Ik drukte heel zacht en twijfelachtig een kusje op zijn lippen voor ik rechtop ging zitten, waardoor er weer een rilling door mijn lichaam ging, zowel van de kou als het feit dat mijn lichaam nog extreem gevoelig was. "Je bent de beste, Niall, wat je ook verteld wordt en hoe mensen ook reageren. Je bent de beste en dat zal je altijd blijven." Met die zachte woordjes slingerde ik wat klungelig mijn benen over de bedrand en stond op, waardoor ik haast meteen zijn sperma langzaam naar beneden voelde lopen.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Het was Will gelukt om me in een hoopje ellende te doen veranderen, ik had nog nooit zoveel pijn gehad als nu en ik was helemaal op. Ik kon niks meer, alleen nog maar stilletjes huilen. Ik was teveel over mijn grenzen heen gegaan, alleen maar omdat ik hem wilde laten zien dat ik het best aankon, maar het was me allemaal te veel geworden. Het was dat Will me vast hield, anders was ik zo op het bed neer gevallen toen ik was klaar gekomen en ik voelde het goed toen hij binnen in mij klaar kwam. Toen hij uit me was gegaan, kon ik eindelijk gaan liggen en ik voelde dat hij naast me kwam liggen, maar ik hield m'n ogen gesloten, want als ik die open deed, zouden er een stortvloed aan tranen komen. Toch opende ik mijn ogen weer toen hij me een kus op m'n voorhoofd drukte en mij op me zij rolde, alles deed me zeer, het voelde alsof ik was aangereden door een vrachtwagen.Ik trok een pijnlijk gezicht toen hij de laatste klemmetjes verwijderde en me daarna dicht tegen hem aandrukte en ik zuchtte diep. Het klonk heel raar, want mijn stem was weg en het klonk meer als een fluitend geheel. Ik keek hem aan toen hij me vroeg waarom ik hem niet had gestopt en ik beet op m'n lip, want dat had ik inderdaad moeten doen, maar het was mijn trots geweest die had gezegd dat ik door had moeten gaan, ongeacht de pijn en daar had ik nu wel een beetje spijt van. Ik sloeg m'n ogen weer neer en maakte tekeningetjes op z'n borst. 'Ik..ik was bang om je teleur te stellen..' fluisterde ik zwakjes toen hij mijn tranen begon weg te vegen, 'Het spijt me Will' Ik slikte en verstopte mijn hoofd tegen zijn borst aan om hem maar niet aan te hoeven kijken en het voelde toch wel vreemd veilig in z'n armen, ook al kon hij een wrede meester voor me zijn. 'Het spijt me' fluisterde ik nog een keer. Ik had dit nog nooit zo meegemaakt en ik was er gewoon nog niet aan toe geweest om het zo heftig mee te maken. Ik was ook zo'n idioot soms.


    'Darling, just hold on'

    Niall Horan.
    Marcel bedankt me voor wat er was gebeurd en daar wilde ik eigenlijk niks van horen, want ik had het met alle liefde voor hem gedaan en ik zou het zo weer doen, als hij daar om mocht vragen. Het enige verschil was dat hij nu geen maagd meer was en dat hij nu al een beetje ervaring had op het gebied van seks. Hij zei even later dat hij moest gaan, maar ik wilde niet dat hij ging, ik wilde dat hij bleef slapen, want in deze toestand kon hij zeker niet alleen naar huis rijden. Maar hij wilde daar niks van weten en verontschuldigde zich meerdere malen en zei dat als Harry er achter kwam, dat hij me dan tot moes zou slaan. 'Ik ben niet bang voor hem Marcel'' zei ik zachtjes tegen hem. Ik vond het helemaal niet leuk dat hij bang was voor de reactie van Harry, maar ik kon hem moeilijk dwingen om de nacht bij mij door te brengen. 'Het is al goed Marcel' Ik probeerde naar hem te glimlachen, maar ik was toch wel een beetje teleurgesteld dat het allemaal niet kon en dat hij zo weer naar huis zou gaan en ik alleen hier zou blijven. Hij gaf me een kus, maar ik voelde de twijfel in dit intieme gebaar, alsof hij voelde wat ik dacht en ik kon eigenlijk niks anders doen, dan hem terug zoenen. 'Dat kan ik hetzelfde over jou zeggen Marcel' mompelde ik zachtjes tegen hem na zijn woorden. Ik zou me nergens iets van aantrekken, in tegenstelling tot Marcel die een gevoelige jongen was. Hij rolde zich van me weg en ik keek toe hoe hij opstond en ik zag wat sperma naar beneden glijden en ik zuchtte. 'Ik zal je de badkamer even wijzen' zei ik toen en ik stond nu ook op van het bed en ik voelde de spierpijn van alles wat er was gebeurd en morgen zou het vast nog erger zijn. 'Kom' Ik pakte voorzichtig zijn hand en nam hem mee naar de badkamer. 'Hier heb ik een handdoek' Ik pakte een handdoek uit de kast die in de badkamer stond. 'En daar staan shampoo en zeep als je dat nodig hebt' zei ik met een trieste glimlach, 'Ik zal je alleen laten' Ik streelde nog zachtjes over z'n wang heen, voordat ik hem echt alleen in de badkamer verliet en ik diep zuchtte.


    'Darling, just hold on'

    Marcel Styles
    Niall was misschien niet bang voor Harry, maar dat maakte mijn paniek niet minder. Ik wist waartoe mijn broer in staat was en ik wilde absoluut niet dat Niall zijn wraak zou proeven. Hij mocht het blonde Ierse Engeltje al niet, en hoefde alleen een reden te hebben om hem compleet tot moes te slaan. Toch voelde ik me er enorm schuldig over dat ik hem hier achter zou laten. Dat wilde ik ook weer niet, maar mijn angst voor mijn broer's woede was groter dan mijn wens om bij Niall te blijven liggen. Ik gaf hem nog een kleine kus en een groot gemeend compliment. Zijn compliment terug deed me knalrood blozen en zorgde ervoor dat ik me net iets sneller door mijn ongemakkelijkheid het bed uit rolde. Mijn hele lichaam was stijf en deed pijn, terwijl een warm plakkerig stroompje sperma langs mijn been omlaag liep. Ik keek hem stilletjes aan bij zijn woorden en hobbelde mank achter hem aan. Zelfs na twee uur aan mijn onderbroek aan de vlaggenstok te hebben gehangen een paar jaar geleden, had ik niet zo mank gelopen. Ik liet me leiden tot in zijn badkamer, die even prachtig was als de rest van zijn appartement, maar verbleekte zoals alles in de aanwezigheid van de prachtige jongen. Ik pakte de handdoek aan en legde die voorzichtig op de wastafel. Niall zei me dat hij me alleen zou laten, maar dat wilde ik niet. Ik pakte hem net voor hij wilde verdwijnen, voorzichtig bij zijn pols. "Blijf. Ik wil zo graag bij je blijven, maar wat Harry vanmiddag heeft gedaan met je is niets in vergelijking met waartoe hij in staat is. Ik wil je niet kwijt." Ik trok hem voorzichtig naar me toe en drukte nog een kus op zijn lippen. Mijn paniek was echt nog niet over, maar dat Niall in elk geval niet meer pushte dat ik hier bleef, nam het een klein beetje af. Ik trok langzaam terug en draaide de kraan open, zodat het warme water begon te lopen. Na even begon de spiegel iets te beslaan, waardoor ik ook wel wist dat het water warm was. Ik stapte voorzichtig in de douche en wenkte Niall me te volgen. Nu zou ik weer in een verschrikkelijke pluizebol veranderen, maar gelukkig had ik een elastiekje, die ik nu om mijn pols deed, zodat ik wel mijn haren kon wassen. Ik vond het verschrikkelijk om hem teleur te stellen door te gaan, maar ik hoopte dat hij nog wel even met me wilde knuffelen in de douche voor ik naar huis zou moeten gaan.

    Will Brodie
    Sam had duidelijk veel pijn, zoveel dat ik me echt schuldig voelde. Ik hield hem stevig tegen me aan en probeerde hem zo goed mogelijk gerust te stellen. Ik was veel te ver gegaan en hij had niets gezegd. Ik aaide zacht door zijn haren en zuchtte zachtjes bij zijn woorden. Ik veegde rustig zijn tranen weg en drukte mijn lippen weer op zijn voorhoofd. "Je hoeft je niet te verontschuldigen, Sammy, en je stelt me zeker nooit teleur. Je bent zo sterk en kan al zoveel aan, wat zelfs professionals niet kunnen. Ik ben enorm trots op je en je stelt me nooit teleur als je de aangeeft dat je iets niet kunt, verandert dat niet. Als iemand zich hier moet verontschuldigen en iemand teleur hebt gesteld ben ik het wel. Ik ben maar doorgegaan, heb je over grenzen heen getrokken waar je nog niet zeker over was, en ben niet gestopt toen het eigenlijk duidelijk had moeten zijn dat je hier nog niet klaar voor bent, zeker niet in deze rol." Ik bleef door zijn haren aaien tot hij toch een beetje bij zou komen. Ik drukte een kusje op zijn lippen en keek hem aan. "Wil je dat ik je zo naar huis breng en daar lekker in bed leg, of wil je met mij mee, zodat je niet alleen bent vannacht en morgenochtend?" vroeg ik aan hem. Ik wist niet waar hij woonde, maar gezien hij vaak kwam lopen zou het niet enorm ver zijn. Zelf woonde ik in een penthouse in een oude scheepshal die omgetoverd was tot luxe appartementen. Ik woonde er graag, al was het een stukje van de club af, die echt in het hart van de binnenstad lag. Ik legde mijn hoofd tegen het zijne aan en wachtte rustig op een antwoord, wat het ook was. Ik had hem dit aangedaan en nu was het ook aan mij om hem goed te verzorgen. Het liefst zou ik hem met mij meenemen, zodat ik een oogje in het zeil kon houden voor als het echt veel te veel bleek. Stiekem vond ik het ook gewoon fijn om met hem te knuffelen, zijn warme adem tegen mijn huid te voelen slaan, en gewoon iemand dicht bij me te voelen. Zelfs naar mezelf gaf ik dit niet toe, maar ik kon niet negeren dat het goed voelde om hier met hem te liggen en hem gerust te stellen.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Ik huilde stilletjes en ik voelde me echt alsof ik door een vrachtauto was geschept. Bij iedere beweging die ik maakte voelde ik de pijn. Ik, vond mezelf nooit een emotioneel persoon, als je die woede aanvallen niet mee telde, maar nu kwam alles er dan toch echt uit. Op zijn vragen antwoordde ik dat ik hem niet had willen teleurstellen en dat het me speet. Ik had mijn hoofd tegen zijn borst aangelegd en ik kon toch nog een beetje glimlachen toen hij een kus op mijn voorhoofd drukte. Ik luisterde naar hem toen hij zei dat ik me niet hoefde te verontschuldigen en dat ik hem niet had teleurgesteld, al voelde dat voor mij wel zo. Ik moest toch wel een beetje blozen toen hij zei dat hij trots op me was, dat ik al best wel veel aan kon, maar dit was toch echt teveel geweest. Ik werd weer wat rustiger toen hij door mijn haren heen streelde, want dan voelde fijn en ik voelde me veilig bij hem. Ik kuste hem voorzichtig terug en ik luisterde naar zijn woorden en ik beet op m'n lip. Ik wilde wel naar huis, maar ik wilde niet alleen zijn, ik wilde dat hij bij me bleef, want ik vond het fijn om zo met hem te liggen, veilig in z'n armen. Maar als ik met hem mee naar huis zou gaan, kon dat natuurlijk ook en ik was stiekem wel een beetje nieuwsgierig hoe hij woonde. 'Ik wil wel met jou mee naar huis' fluisterde ik in z'n oor. Ik streelde zachtjes over z'n borst, ik vond hem lief op dit moment. Ik vond het heel erg fijn dat hij dit voor me deed en dat hij voor me wilde zorgen. 'Je bent lief Will' mompelde ik zachtjes. k zuchtte diep, want straks zou ik uit bed moeten en de pijn tegemoet komen, maar ik kon het voor nu nog even uitstellen omdat ik in Will's veilige armen lag en dat voelde ontzettend goed.


    'Darling, just hold on'

    Niall Horan.
    Ik vond het niet leuk dat Marcel niet bij me bleef slapen, maar ik kon hem ook niet dwingen en ik respecteerde hem goed genoeg daarvoor om ook niet verder aan te dringen en dus liet ik het maar zo. Hij gaf me een complimentje voordat hij uit bed rolde, maar ik gaf hem ook hetzelfde compliment terug en hij moest hard blozen toen ik die woorden tegen hem had gezegd. Ik zag mijn zaad naar beneden lopen, van z'n been, zo naar de grond en ik had eigenlijk niet verwacht dat ik zoveel in hem had gespoten. Ik stapte nu ook uit bed en pakte zijn hand om de badkamer te wijzen. Ik voelde hem naast me niet helemaal recht op zijn voeten lopen en dit kwam alleen maar omdat ik hem had genomen. Morgen zou hij echt spierpijn hebben en zou hij waarschijnlijk nog manker lopen dan wat hij nu deed. Hij pakte de handdoek aan die ik hem gaf en legde die neer op de wastafel, zodat hij er straks bij kon. Ik zei dat ik hem alleen zou laten, zodat hij nog wat privacy had, maar voordat ik de badkamer uit kon lopen, pakte hij me bij m'n pols vast en vroeg of ik bleef en zei dat Harry wel meer in z'n mars had dan wat hij vanavond had gedaan en dat hij me niet kwijt wilde. Ik keek hem aan en ik knikte toen. 'Goed, dan douchen we samen' zei ik zacht. Ik had nu eigenlijk de douche moeten verlaten, de vlinders in mijn buik, waren er nog steeds en ik kon niks aan mijn gevoelens voor hem doen, want hij was gewoon leuk, maar hij zou waarschijnlijk nooit een relatie met me willen, maar ik snapte ook wel dat ik het gewoon een keer moest vragen, maar voor nu vond ik het geen goed moment, maar ik kon het er ook gewoon zo uitflappen. Ik beet op m'n lip toen hij onder de douche ging staan en me wenkte en ik ging achter hem staan en voorzichtig sloeg ik mijn armen om hem heen en liet de stralen water over me heen komen. Het voelde fijn om zo met hem te staan en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. 'Zal ik zo je haren wassen'? vroeg ik zachtjes in z'n oor. Ik was nog wel een beetje teleurgesteld, dat hij niet kon blijven, maar er zou vast wel een keer komen dat hij wel kon blijven en dat hij niet bang was voor de reactie van Harry. 'Je bent lief Marc' fluisterde ik toen in z'n oor. Hij was de liefste en de leukste jongen van de wereld.


    'Darling, just hold on'

    Will Brodie
    Ik hield Sam dicht tegen me aan om hem te beschermen, al waren ik en hij nu juist degenen tegen wie hij beschermd moest worden. Ik vroeg hem naar wiens huis hij wilde gaan, waarop hij zei dat hij met me mee wilde. Ik glimlachte en drukte mijn lippen nog zacht op zijn hoofd. Hij was echt de slechtste niet, al had hij wat slechte trekken. Ik grinnikte zacht en ging zo zitten dat hij in mijn armen op mijn schoot hing. "Dat weet ik nog zo net niet, Sammy. Zonder mij had je hier niet zo gelegen." Ik draaide me nog wat en sloeg mijn armen steviger om hem heen. Zo kon ik met enige moeite gaan staan met hem als een soort grote baby in mijn armen. "Denk je dat je kan staan? En jezelf kan aankleden? Of moet ik je helpen? Bij mij thuis kan je douchen, maar je kan moeilijk zonder kleren over straat." zei ik met een glimlachje tegen hem. Heel erg zou ik het niet vinden, maar het kon gewoon niet en zijn kleren moesten zoizo mee. Ik drukte nog een speels kusje op zijn neus. Zijn gezicht was op zijn tranen na het enige van hem wat niet was geschaad. Hij had een knap koppie, daar kon niemand omheen, en hij had een prachtig lichaam, zelfs al zat het compleet onder de blauwe plekken, kneuzingen, en striemen. Ik drukte wat kusjes op de rest van zijn gezicht en wachtte tot hij duidelijk maakte wat hij zou kiezen. Tot dan zou ik hem veilig in mijn armen houden, zelfs al waren die ook nogsteeds wat slapjes. Sam was dan wel zwaarder dan een veertje, maar nogsteeds licht genoeg om te houden. Toch zou ik hem wel terugleggen op het bed als hij niet kon staan, want ik was ook geen superheld en had echt de kracht niet om hem voor eeuwig omhoog te houden. "Je bent nog altijd prachtig, Sammy." fluisterde ik zacht in zijn oor. Normaal wist hij dat vast en was hij net iets te zelfverzekerd erover, maar nu was hij zo kwetsbaar dat een beetje zelfvertrouwen geen kwaad kon


    Bowties were never Cooler

    Marcel Styles
    Ik was er wat onzeker over toen ik Niall tegenhield, maar toen hij na mijn verhaaltje toch instemde samen te douchen, maakte mijn hart een sprongetje. Het voelde heel erg raar, maar ook wel weer heel goed. Ik voelde hem zijn armen om me heen slaan en spande me perongeluk wat op. Toch ontspande ik me snel en leunde wat tegen hem aan. Zacht humde ik wat en genoot van de warmte van zijn lichaam en het water uit de douche. Het was gewoon heel erg fijn om even nog in rust samen te zijn. Ik sloot mijn ogen en genoot gewoon. Bij Niall's woorden opende ik loom mijn ogen en drukte een zacht kusje op zijn wang. "Alleen als ik de jouwe mag wassen." mompelde ik met een klein glimlachje. Toch keek ik al snel weg en keek met een verlegen knalrood hoofd naar mijn voeten toen hij me een complimentje gaf. Ik kon daar echt heel slecht tegen, zelfs al was dit vooral erg lief. Ik viel dan ook niet direct weer direct terug in paniek, maar stond wel even aan de grond genageld. "Verre van zo lief als jij, Ni." zei ik zachtjes. Ik vleide het mijne even tegen zijn hoofd aan voor ik me voorzichtig omdraaide en over zijn kaak streelde. Die was altijd zichtbaar zacht, en voelde nog veel zachter. Zelf had ik nog best wel last van prikkende stoppels op mijn kaak. Aan de andere kant had hij geweldig borsthaar, terwijl ik die zielige paar plukjes maar van mijn borst waxte, eigenlijk het door Harry liet waxen, omdat het er echt niet uitzag. Ik plukte zacht en wat afwezig aan zijn borstharen. Het was gewoon fijn om toch iets te doen te hebben en om onschuldig aan hem te zitten. Ik pakte uiteindelijk een van de flesjes die hij had aangewezen als shampoo. Ik opende het flesje en direct kwam de heerlijke aardachtige geur er vanaf, waar Niall altijd zo lekker naar rook. Het was een mengeling van bos met een vleugje sinaasappel en wat kruidigs tussendoor. Het was gewoon heerlijk en ik was dan ook meer dan blij om zijn haren, en stiekem ook zijn borsthaar, ermee in te zepen met alle liefde die ik in mijn magere lichaam had. Langzaam begon de kamer steeds meer lekker te geuren naar zijn shampoo en ik hoopte dat zijn zeep hetzelfde geurde. Het zou misschien wel wat weggeven dat ik naar Niall rook in de morgen, maar dat was nu echt mijn minste zorg. Ik genoot enorm van de geur en bleef met zijn haren spelen. Ik had nog nooit een relatie gehad en was er nu nog best bang voor. Ik was er zeker niet klaar voor, maar vond het wel enorm fijn om gewoon met hem te knuffelen.


    Bowties were never Cooler

    Samuel 'Sam' Hendrickson.
    Het voelde veilig om in Will's armen te liggen, als het kon zou ik gewoon de hele nacht met zo liggen, maar dat kon niet. Will moest de club afsluiten en dan zouden we naar zijn huis gaan. Ik wilde nu niet naar huis, om daar alleen te zijn met mijn pijn, dan kon ik beter iemand bij me hebben en dan ging ik nog het liefste met Will mee. Ik zei met een fluisterstem dat hij lief was en hij grinnikte zacht en zei dat hij dat nog zo net niet was, omdat als hij er niet was geweest, dan was dit ook niet gebeurd. 'Verpest het nou niet' zei ik zachtjes, met een lichte glimlach op mijn gezicht. Hij sloeg zijn armen steviger om mij heen en ik leunde tegen zijn borst aan. 'Ik denk wel dat ik kan staan' zei ik als antwoord op zijn vraag, 'En dat zou je vast niet erg vinden als ik naakt over straat ging' Een schor gegiechel kwam uit mijn mond en ik hield gauw mijn mond, want giechelen had nooit in mijn woordenboek gestaan en dit was vreemd voor mij. Will had me echt doen veranderen en ik wist nog niet of dat goed of slecht was. 'Hm' Ik humde zachtjes toen hij een speels kusje op mijn neus gaf en ik bloosde lichtjes bij z'n woorden toen hij me prachtig noemde. 'Jij bent ook prachtig Will' fluisterde ik hem toe. Ik besloot dat ik toch maar wilde opstaan, ondanks de pijn die ik had. Ik kon het vast wel handelen en ik wilde nu ook weer niet dat hij me moest aankleden als een baby. 'Ik ga proberen of ik mezelf kan aankleden' gaf ik bij hem aan. Ik duwde zijn armen iets opzij en schoof toen langzaam naar de rand van het bed, om daarna mijn benen uit het bed te gooien en ze op de grond neer te zetten. Mijn ademhaling versnelde iets, vanwege de pijn die ik overal in mijn lichaam voelde, maar ik liet me niet kennen en langzaam stond ik op en snel moest ik me aan het nachtkastje vast houden, want ik zakte haast door mijn benen heen. 'Het gaat wel' zei ik snel, voordat Will me straks weer subiet op het bed zou leggen en me daar voorzichtig zou aankleden. 'Het gaat wel' zei ik nog een keer, mezelf vertellende dat ik gewoon door moest gaan en dat Will echt niet zo bezorgd over me hoefde te zijn. En als ik me kleren kon pakken en mezelf kon aankleden, was dat weer een overwinning voor mij.


    'Darling, just hold on'

    Niall Horan.
    Ik stemde ermee in om samen met Marcel te douchen. Ik kon het ook niet weigeren, ik kon helemaal niks van Marcel weigeren, ik had het zo erg te pakken. Ik was zo verliefd op hem, dat hij in mijn ogen gewoon niks fout kon doen. Ik liep achter hem aan de douche in en sloeg daarna mijn armen om hem heen. Ik voelde hem lichtjes aanspannen, maar daarna leunde hij toch tegen me aan en voelde ik hem meer en meer ontspannen. Het was fijn om hem zo in mijn armen te hebben, ook al zou het maar voor even zijn en zou hij straks weer mijn huis verlaten, maar daar moest ik nu gewoon niet aandenken. Op mijn vraag antwoordde hij dat hij het alleen zou doen als hij de mijne mocht wassen en gaf me een kus op mijn wang. 'Natuurlijk gekkie' zei ik met een glimlachje. Ik gaf hem een complimentje, maar hij vond ik dat ik liever was dan hem, maar dat was niet zo. Hij mocht dan heel verlegen zijn, hij was toch echt wel de liefste van ons twee. We stonden even voor een momentje onder de stromende douche, voordat hij zich omdraaide en zacht over mijn kaak heen streelde. Ik sloot mijn ogen genietend onder zijn aanrakingen. Het was altijd al een zwak geweest als mensen over mijn kaak heen streelde of in mijn nek. Daar kon ik echt van genieten, misschien dat het vreemd was voor andere mensen, maar niet voor mij. Hij begon wat over mijn borsthaar te plukken en ik tilde zijn kin op, om hem daarna een vederlichte kus op zijn mond te plaatsen. Ik hield van hem, maar als ik dat nu tegen hem zou zeggen, zou ik dit alles verpesten en dat wilde ik niet, dan hield ik maar gewoon mijn mond. Marcel pakte mijn fles shampoo van het rekje en opende de fles, om daarna shampoo in mijn haar te stoppen en langzaam te masseren. Hij deed het zelfs op mijn borsthaar, wat ik eigenlijk niet had verwacht, maar ik liet het maar zo. 'Vind je deze shampoo lekker Marc'? vroeg ik hem zachtjes, terwijl ik de fles van hem overnam en er wat op mijn hand spoot en daarna bij hem in zijn haar begon te masseren. 'Nu ruik je naar mij' zei ik licht geamuseerd. Ik geloofde ook niet dat hij dat erg zou vinden. Het was fijn dat hij hier was, en ook al wilde ik dat hij hier bleef slapen, ik zou straks toch afscheid van hem nemen. Mijn handen bleven met zijn haren bezig en ik boog me iets naar hem toe, om hem nog eens een kus op zijn mond te geven.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    'Darling, just hold on'