• Beste lezer.

    Hier hoort eigenlijk de beginpost te staan van ons awesome topic, maar helaas weigert men deze naar mij te sturen. Helaas ben ik ook te lui om zelf iets in elkaar te zetten, dus jullie moeten het maar met dit verhaaltje doen.

    Met vriendelijke groet,
    Xantha/Sinceriously.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 15:59 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guys, I need some advice.
    Dus, ik voel me de laatste dagen echt zwaar kut. Hoofdpijn en misselijk, en mijn keel is helemaal opgezwollen en ik klink als een oude kerel. En morgen heb ik dus studiedag. Maaar een vriendin van mij moet voor school naar een landelijk iets voor een speech - Junior Speaking Contest - en haar twee beste vriendinnen wilde eerst super graag mee, maar toen ze hoorde dat het op een studiedag was.... toen hadden ze ineens al iets.
    En daarom ga ik dus mee, samen met nog wat friends. Ze mag dus eigenlijk iets van 9 mensen meenemen, en ze heeft er maar 3. Haar hele familie kan niet komen en daar was ze al een beetje down over. Maar goed, ik voel me dus echt heel erg kut. En eigenlijk zou ik het liefst thuis blijven en uitzieken, aangezien ik de rest van de week het me niet kan permiteren ivm school optreden dans shit. Maaaaar ik vind het dus super zielig om haar te laten vallen, dus ik denk dat ik wel gewoon mee ga. Maarja, what would you guys do?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sadist schreef:
    (...)
    *keeps ignoring you*


    Sir, please.. Let me go :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aranyhid schreef:
    Mijn schoolrooster morgen:

    O9.45 - Wees bij het theater
    Tot en met 11.35 - Film Michiel de Ruiter.

    En dan ben ik vrij :')

    HEHEHE IK BEN MORGEN EIGENLIJK LEKKER VRIJ OOK AL GAAT DAT DUS NIET DOOR VANWEGE BOVENSTAANDE.
    Maaar HEEE NOA BEN JE ONS KOMEN JOINEN? (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    Guys, I need some advice.
    Dus, ik voel me de laatste dagen echt zwaar kut. Hoofdpijn en misselijk, en mijn keel is helemaal opgezwollen en ik klink als een oude kerel. En morgen heb ik dus studiedag. Maaar een vriendin van mij moet voor school naar een landelijk iets voor een speech - Junior Speaking Contest - en haar twee beste vriendinnen wilde eerst super graag mee, maar toen ze hoorde dat het op een studiedag was.... toen hadden ze ineens al iets.
    En daarom ga ik dus mee, samen met nog wat friends. Ze mag dus eigenlijk iets van 9 mensen meenemen, en ze heeft er maar 3. Haar hele familie kan niet komen en daar was ze al een beetje down over. Maar goed, ik voel me dus echt heel erg kut. En eigenlijk zou ik het liefst thuis blijven en uitzieken, aangezien ik de rest van de week het me niet kan permiteren ivm school optreden dans shit. Maaaaar ik vind het dus super zielig om haar te laten vallen, dus ik denk dat ik wel gewoon mee ga. Maarja, what would you guys do?

    Haar vertellen dat als het echt niet gaat, dat je naar huis gaat of zelfs thuis blijft. Iedereen kan ziek worden, of het nu zielig is of niet.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Sir, please.. Let me go :c

    GIve me one reason.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    DeIevingne schreef:
    Guys, I need some advice.
    Dus, ik voel me de laatste dagen echt zwaar kut. Hoofdpijn en misselijk, en mijn keel is helemaal opgezwollen en ik klink als een oude kerel. En morgen heb ik dus studiedag. Maaar een vriendin van mij moet voor school naar een landelijk iets voor een speech - Junior Speaking Contest - en haar twee beste vriendinnen wilde eerst super graag mee, maar toen ze hoorde dat het op een studiedag was.... toen hadden ze ineens al iets.
    En daarom ga ik dus mee, samen met nog wat friends. Ze mag dus eigenlijk iets van 9 mensen meenemen, en ze heeft er maar 3. Haar hele familie kan niet komen en daar was ze al een beetje down over. Maar goed, ik voel me dus echt heel erg kut. En eigenlijk zou ik het liefst thuis blijven en uitzieken, aangezien ik de rest van de week het me niet kan permiteren ivm school optreden dans shit. Maaaaar ik vind het dus super zielig om haar te laten vallen, dus ik denk dat ik wel gewoon mee ga. Maarja, what would you guys do?


    Sweet sweet Iloontje. Gezondheid stat altijd op nummer 1. Altijd. Dus ik zou gewoon lekker thuis blijven, en lekker uitslapen en uitzieken. Het is dan misschien heel jammer voor haar, maar het is ook niet de bedoeling dat jij nog zieker wordt doordat je met haar meegaat.


    take me back to the basics and the simple life

    Sadist schreef:
    (...)
    GIve me one reason.

    JUST GIVE ME A REASON JUST A LITTLE IS ENOUGH. JUST A SECOND WE'RE NOT BROKEN JUST YET, AND WE WILL LEARN TO LOVE AGAAAAAAIN.
    Ik haat dat liedje heeeel stiekem maar okeee


    “A queen will always turn pain into power.”

    Yetti schreef:
    (...)

    Sweet sweet Iloontje. Gezondheid stat altijd op nummer 1. Altijd. Dus ik zou gewoon lekker thuis blijven, en lekker uitslapen en uitzieken. Het is dan misschien heel jammer voor haar, maar het is ook niet de bedoeling dat jij nog zieker wordt doordat je met haar meegaat.

    Ja maar bij mij niet. Het is ook gewoon zo dat ze echt heel erg lief is enzo, maar dat haar beste vriendinnen haar echt als vuil behandelen. Ik vindt het echt zielig :c


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Ja maar bij mij niet. Het is ook gewoon zo dat ze echt heel erg lief is enzo, maar dat haar beste vriendinnen haar echt als vuil behandelen. Ik vindt het echt zielig :c


    :') Dat snap ik, maar wil je riskeren dat je na morgen ziek thuis moet blijven? Weet je wat? Hoe laat begint het? Als je om een uur of negen of later pas bij haar hoeft te zijn o.i.d, dan zou ik eerst gewoon opstaan, en dan kijken hoe je- je voelt.


    take me back to the basics and the simple life

    Sadist schreef:
    (...)
    GIve me one reason.


    Ik ben aardig 8)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    DeIevingne schreef:
    (...)
    JUST GIVE ME A REASON JUST A LITTLE IS ENOUGH. JUST A SECOND WE'RE NOT BROKEN JUST YET, AND WE WILL LEARN TO LOVE AGAAAAAAIN.
    Ik haat dat liedje heeeel stiekem maar okeee

    Ken ik niet denk ik
    @Wendy not good enough


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yetti schreef:
    (...)

    :') Dat snap ik, maar wil je riskeren dat je na morgen ziek thuis moet blijven? Weet je wat? Hoe laat begint het? Als je om een uur of negen of later pas bij haar hoeft te zijn o.i.d, dan zou ik eerst gewoon opstaan, en dan kijken hoe je- je voelt.
    \
    Pas om 1 uur gaan we weg, en 's avonds rond 6 u ofzo terug ^^.

    Het is van P!nk, alleen vergeet ik de naam steeds. Iets van Reason ofzo, dunno.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sadist schreef:
    (...)
    Ken ik niet denk ik
    @Wendy not good enough


    But.. Meh :c What should I do?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    DeIevingne schreef:
    (...)\
    Pas om 1 uur gaan we weg, en 's avonds rond 6 u ofzo terug ^^.

    Het is van P!nk, alleen vergeet ik de naam steeds. Iets van Reason ofzo, dunno.

    Oh dat ken ik wel, ik vind het ook geen leuk lied :'D

    IK WIL MIJN POWERPOINT AAN IEMAND LATEN ZIEN VOOR KEURING D:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    But.. Meh :c What should I do?

    Swear you will never roll your eyes again


    Sidera nostra contrahent solem lunamque