• Beste lezer.

    Hier hoort eigenlijk de beginpost te staan van ons awesome topic, maar helaas weigert men deze naar mij te sturen. Helaas ben ik ook te lui om zelf iets in elkaar te zetten, dus jullie moeten het maar met dit verhaaltje doen.

    Met vriendelijke groet,
    Xantha/Sinceriously.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 15:59 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    DeIevingne schreef:
    Guys, I need some advice.
    Dus, ik voel me de laatste dagen echt zwaar kut. Hoofdpijn en misselijk, en mijn keel is helemaal opgezwollen en ik klink als een oude kerel. En morgen heb ik dus studiedag. Maaar een vriendin van mij moet voor school naar een landelijk iets voor een speech - Junior Speaking Contest - en haar twee beste vriendinnen wilde eerst super graag mee, maar toen ze hoorde dat het op een studiedag was.... toen hadden ze ineens al iets.
    En daarom ga ik dus mee, samen met nog wat friends. Ze mag dus eigenlijk iets van 9 mensen meenemen, en ze heeft er maar 3. Haar hele familie kan niet komen en daar was ze al een beetje down over. Maar goed, ik voel me dus echt heel erg kut. En eigenlijk zou ik het liefst thuis blijven en uitzieken, aangezien ik de rest van de week het me niet kan permiteren ivm school optreden dans shit. Maaaaar ik vind het dus super zielig om haar te laten vallen, dus ik denk dat ik wel gewoon mee ga. Maarja, what would you guys do?
    That's a pretty though choice, yeah. Ik zou, als ik jou was, thuis blijven en uitzieken. Ik bedoel, ik snap dat je het echt rot vindt voor haar en dat haar vriendinnen haar ook stom behandelen enzo, maar als jij ziek bent dan gaat het hem ook niet echt worden, of wel soms?
    Daarbij wordt het hem er ook niet beter op als je hoofdpijn hebt en dan zo'n drukke week hebt, dus je moet echt gewoon even uitzieken. Daarbij zal aanmoedigen ook neit echt gaan met een opgezwollen keel en een stem van een oude kerel, niet?
    Doe wat jou het beste lijkt Ilona, maar dit is in ieder geval hoe ik erover denk. Vergeet niet om ook aan jezelf te denken, oké?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Sadist schreef:
    (...)
    Swear you will never roll your eyes again


    But I can't make that promise.. That's like saying I'll never eat cupcakes again


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    DeIevingne schreef:
    (...)\
    Pas om 1 uur gaan we weg, en 's avonds rond 6 u ofzo terug ^^.

    Het is van P!nk, alleen vergeet ik de naam steeds. Iets van Reason ofzo, dunno.


    Oooh, dan zou ik gewoon tegen har zeggen dat je- je op het moment nogal kut voelt, en dat je niet zeker weet of je kan, en je dus morgen even kijkt ^^


    take me back to the basics and the simple life

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    But I can't make that promise.. That's like saying I'll never eat cupcakes again

    Do it


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    BOOM! Ik ben trots op m'n brief voor Duits, naar Duistalnd, naar Anneke :Y)

    [Insert my whatsapp profile pic somewhere]
    Hey Anneke,
    wie geht’s dir? In dieses Brief müssen wir erzählen was man hier kann machen und was wir gern machen in unsere Freizeit. Wann sie hier sind, es ist Frühling, und fast Sommer. So das Wetter ist sehr schön und warm.
    • Sprookjeswonderland; http://www.sprookjeswonderland.nl/home/
    In Enkhuizen ist Sprookjeswonderland, es ist eine große Spielplatz mit Attraktionen, die meisten Besuchers sind kleinere Kindern, von eins bis acht oder neun. Sprookjeswonderland ist sehr schön, und ungeachtet das wir kein kleine Kindern mehr sind, ist es sehr schön um dahin zu gehen.
    • Schwimmbäder
    In Enkhuizen, Grootebroek und Hoogkarspel sind Schwimmbäder. In Enkhuizen und Grootebroek sind es Schwimmhalle, und in Hoogkarspel ist es ein Freibad. Alle Schwimmbäder haben ein Rutschbahn, und zwei Baden.
    • Streekbos
    Das Streekbos ist ein Wald, aber es ist nicht so groß. Er ist ein See, und man kann da schwimmen. In das Streekbos sind auch Spielplatzen, Fußwege, ein Minigolfbahn, und am April öffnet das Streekbos ein Klimpark (?) (http://klimparkstreekbos.nl/).
    • Ijselmeer/Markermeer
    Das Ijselmeer/Markermeer ist ein See wo man kann schwimmen und fahren mit ein Boot. Um die See hin sind mehrere kleine Strände. Am diese Strände kann man sitzen, fußballern, volleyballen und was man nochmal wöll.
    • Happy Days
    Happy Days ist ein Center, wo man kann bowlen, lasergamen, mit dem Go-Kart ein Rennen fahren, essen, etc. Es ist sehr spaß.
    • Amsterdam
    Von Grootebroek nach Amsterdam mit dem Zug dauert nicht so lang. So man kann schnell nach Amsterdam, als man das wöll. In Amsterdam ist genug zu machen, so das könne ich nicht so schnell alle erzählen.
    In meiner Freizeit möchte ich gern zeichnen, lesen und schreiben. Also trainiere ich zweimal Athletik in der Woche, und möchte ich das gern. Einmal in der Woche reite ich. Die Foto wer du siehst in dieses Dokument, bin ich mit Pasja, nach dem Preisverlesung. Wir waren 2e geworden in die L1! Mit 180 Noten, mit ein Punktgewinn ☺
    Wann ich zeichnen, zeichnen ich am liebsten normal mit Bleistiften, will ich nicht so gut kann zeichnen mit Pinsel und Farbe. Also zeichnen ich gern mit Pastell, aber ich könne meine Pastell-Bleistiften nicht so gut spitzen, weil all die Pastell abbröckelt.
    Schreiben mache ich gern ab der Site www.Quizlet.nl, wo mein Username an den Moment Yetti ist. Aber lang nicht alles was ich schreibe, setze ich online so man es kann lesen. Quizlet ist ein feine Site, wo man Niederländisch, Englisch und Deutsch sprechen mag, aber weil es ein Niederländische Site ist, sprechen fast alle Niederländisch.
    Ich lese viel, am liebsten am Englisch, weil wir viele Englische Buchen haben. Am liebsten lese ich normale Buchen, von Papier. Ereaders mag ich nicht. Buchen von Papier lesen so viel toller.
    In meine Freizeit bin ich auch gern mit meine Freunden (Lola (Celina), Megan (Eileen), Liza (Helena), Kirsten und Simone). Das ist sehr spaß!
    Tschüs,
    Leonie ☺☺☺

    [ bericht aangepast op 23 maart 2015 - 17:41 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Sadist schreef:
    (...)
    Do it


    You're tearing me apart, sir :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    You're tearing me apart, sir :c
    Ik ben aan het wachten tot je RED gaat schreeuwen :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Awe schreef:
    (...) That's a pretty though choice, yeah. Ik zou, als ik jou was, thuis blijven en uitzieken. Ik bedoel, ik snap dat je het echt rot vindt voor haar en dat haar vriendinnen haar ook stom behandelen enzo, maar als jij ziek bent dan gaat het hem ook niet echt worden, of wel soms?
    Daarbij wordt het hem er ook niet beter op als je hoofdpijn hebt en dan zo'n drukke week hebt, dus je moet echt gewoon even uitzieken. Daarbij zal aanmoedigen ook neit echt gaan met een opgezwollen keel en een stem van een oude kerel, niet?
    Doe wat jou het beste lijkt Ilona, maar dit is in ieder geval hoe ik erover denk. Vergeet niet om ook aan jezelf te denken, oké?

    Wow, zo klinkt het net alsof ik één of ander self-sacrificing Abnegation worth persoon ben ofzo xd.
    Maar kijk, als ik gewoon een Panadol inneem gaat het allemaal wel, snap je. Dus dan kan ik net zo goed een panadol nemen en me normaal voelen en mee gaan, right?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sadist schreef:
    (...) Ik ben aan het wachten tot je RED gaat schreeuwen :'D


    Kun je nog wel ff wachten want ben zo paardrijden x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Iloon, ik zou inderdaad gewoon uitzieken, hoe zielig het nog is. Nou ja, je zou het nog even kunnen proberen. Misschien is het morgen minder geworden.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Wow, zo klinkt het net alsof ik één of ander self-sacrificing Abnegation worth persoon ben ofzo xd.
    Maar kijk, als ik gewoon een Panadol inneem gaat het allemaal wel, snap je. Dus dan kan ik net zo goed een panadol nemen en me normaal voelen en mee gaan, right?
    Dat kan je best doen, en je kan je best wel normaal voelen, maar voel je je dan ook wel écht normaal, als de gedachte dat je eigenlijk gewoon hartstikke ziek bent en alles door je hoofd blijft spoken?
    En ja, Abnegation zou eigenlijk best wel een goede factie zijn voor jou :')


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Yetti schreef:
    BOOM! Ik ben trots op m'n brief voor Duits, naar Duistalnd, naar Anneke :Y)
    [Insert my whatsapp profile pic somewhere]
    Hey Anneke,
    wie geht’s dir? In dieses Brief müssen wir erzählen was man hier kann machen und was wir gern machen in unsere Freizeit. Wann sie hier sind, es ist Frühling, und fast Sommer. So das Wetter ist sehr schön und warm.
    • Sprookjeswonderland; http://www.sprookjeswonderland.nl/home/
    In Enkhuizen ist Sprookjeswonderland, es ist eine große Spielplatz mit Attraktionen, die meisten Besuchers sind kleinere Kindern, von eins bis acht oder neun. Sprookjeswonderland ist sehr schön, und ungeachtet das wir kein kleine Kindern mehr sind, ist es sehr schön um dahin zu gehen.
    • Schwimmbäder
    In Enkhuizen, Grootebroek und Hoogkarspel sind Schwimmbäder. In Enkhuizen und Grootebroek sind es Schwimmhalle, und in Hoogkarspel ist es ein Freibad. Alle Schwimmbäder haben ein Rutschbahn, und zwei Baden.
    • Streekbos
    Das Streekbos ist ein Wald, aber es ist nicht so groß. Er ist ein See, und man kann da schwimmen. In das Streekbos sind auch Spielplatzen, Fußwege, ein Minigolfbahn, und am April öffnet das Streekbos ein Klimpark (?) (http://klimparkstreekbos.nl/).
    • Ijselmeer/Markermeer
    Das Ijselmeer/Markermeer ist ein See wo man kann schwimmen und fahren mit ein Boot. Um die See hin sind mehrere kleine Strände. Am diese Strände kann man sitzen, fußballern, volleyballen und was man nochmal wöll.
    • Happy Days
    Happy Days ist ein Center, wo man kann bowlen, lasergamen, mit dem Go-Kart ein Rennen fahren, essen, etc. Es ist sehr spaß.
    • Amsterdam
    Von Grootebroek nach Amsterdam mit dem Zug dauert nicht so lang. So man kann schnell nach Amsterdam, als man das wöll. In Amsterdam ist genug zu machen, so das könne ich nicht so schnell alle erzählen.
    In meiner Freizeit möchte ich gern zeichnen, lesen und schreiben. Also trainiere ich zweimal Athletik in der Woche, und möchte ich das gern. Einmal in der Woche reite ich. Die Foto wer du siehst in dieses Dokument, bin ich mit Pasja, nach dem Preisverlesung. Wir waren 2e geworden in die L1! Mit 180 Noten, mit ein Punktgewinn ☺
    Wann ich zeichnen, zeichnen ich am liebsten normal mit Bleistiften, will ich nicht so gut kann zeichnen mit Pinsel und Farbe. Also zeichnen ich gern mit Pastell, aber ich könne meine Pastell-Bleistiften nicht so gut spitzen, weil all die Pastell abbröckelt.
    Schreiben mache ich gern ab der Site www.Quizlet.nl, wo mein Username an den Moment Yetti ist. Aber lang nicht alles was ich schreibe, setze ich online so man es kann lesen. Quizlet ist ein feine Site, wo man Niederländisch, Englisch und Deutsch sprechen mag, aber weil es ein Niederländische Site ist, sprechen fast alle Niederländisch.
    Ich lese viel, am liebsten am Englisch, weil wir viele Englische Buchen haben. Am liebsten lese ich normale Buchen, von Papier. Ereaders mag ich nicht. Buchen von Papier lesen so viel toller.
    In meine Freizeit bin ich auch gern mit meine Freunden (Lola (Celina), Megan (Eileen), Liza (Helena), Kirsten und Simone). Das ist sehr spaß!
    Tschüs,
    Leonie ☺☺☺

    Omg, dat is echt pro. 'Ereaders mag ich nicht.' dat klinkt echt grappig xd.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Wat the fuck (excuses voor mn taalgebruik)
    Er rijdt nu dus iemand mee waar ik vroeger mee "bevriend" was en me vervolgens out of the nowhere is gaan negeren. Fijn :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Awe schreef:
    (...) Dat kan je best doen, en je kan je best wel normaal voelen, maar voel je je dan ook wel écht normaal, als de gedachte dat je eigenlijk gewoon hartstikke ziek bent en alles door je hoofd blijft spoken?
    En ja, Abnegation zou eigenlijk best wel een goede factie zijn voor jou :')

    Nou, ik voel me natuurlijk niet op top fit enzo, maar wel gewoon redelijk normaal :')

    Well thanks, I guess. Maar ik denk eerder of Dauntless of Amity, ook al is dat precies het tegengestelde xd


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)
    Omg, dat is echt pro. 'Ereaders mag ich nicht.' dat klinkt echt grappig xd.


    :Y)


    take me back to the basics and the simple life