• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:



    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5, 6

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 14:14 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Nee, maar echt hoor. Dat shirt staat hem echt wauwie. En zijn haar zit zo goed. Wow. (ZIJN ARMEN)


    Danmarks Dynamite.

    I need him in my life :-(


    Life is a beautiful struggle

    Talley schreef:
    Nee, maar echt hoor. Dat shirt staat hem echt wauwie. En zijn haar zit zo goed. Wow. (ZIJN ARMEN)


    Niet kwijlen, Gabsie!


    16 - 09 - '17

    Even een Devious Maids gifje er bij gooien. Hij kwijlt ook, zie je dat. ^.^
    @ Sylvie, I will keep it to myself, haha!
    @ Jelly, SAME

    [ bericht aangepast op 21 juli 2015 - 0:47 ]


    Danmarks Dynamite.

    Mag ik dit joinen? Ik ben vandaag begonnen met kijken en ben er al helemaal weg van. ^^ Ik zit wel pas aan aflevering 4, haha.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    Mag ik dit joinen? Ik ben vandaag begonnen met kijken en ben er al helemaal weg van. ^^ Ik zit wel pas aan aflevering 4, haha.


    Hi Meliss! Mwhihi.


    Danmarks Dynamite.

    IK BEGIN NU TOCH WEL ZENUWACHTIG TE WORDEN VOOR EPISODE 10
    En alweer die hoofdletter T's in Charles' brief... maar Toby kan het dus niet zijn, want hij was tegelijkertijd met Charlie in één ruimte - dus ik weet het allemaal niet meer. Oh, en ik weet niet wat er is met die nieuwe kokkin, maar zij is ook een beetje shady. Toen Spencer en Aria volgens mij in de Brew zaten en Spencer iets zei over A, zag je haar (ik ben haar naam vergeten) even omdraaien, kijken, een telefoon uit haar broekzak halen en weglopen... Is ze een handlanger van Charles ofzo? In ieder geval, I don't trust her.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    IK BEGIN NU TOCH WEL ZENUWACHTIG TE WORDEN VOOR EPISODE 10
    En alweer die hoofdletter T's in Charles' brief... maar Toby kan het dus niet zijn, want hij was tegelijkertijd met Charlie in één ruimte - dus ik weet het allemaal niet meer. Oh, en ik weet niet wat er is met die nieuwe kokkin, maar zij is ook een beetje shady. Toen Spencer en Aria volgens mij in de Brew zaten en Spencer iets zei over A, zag je haar (ik ben haar naam vergeten) even omdraaien, kijken, een telefoon uit haar broekzak halen en weglopen... Is ze een handlanger van Charles ofzo? In ieder geval, I don't trust her.

    Dat van die kokkin viel mij dus ook op! Ik dacht dat het aan mij lag. Anyway, met die hoofdletters T's in die kaart, is hetzelfde handschrift als Byron..


    Nu weet ik niet of ze dit expres gedaan hebben of ons de verkeerde kant op te sturen maar ik denk niet dat het Byron is.. Dat zou een beetje.. weird zijn.. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Beauregard schreef:
    IK BEGIN NU TOCH WEL ZENUWACHTIG TE WORDEN VOOR EPISODE 10
    En alweer die hoofdletter T's in Charles' brief... maar Toby kan het dus niet zijn, want hij was tegelijkertijd met Charlie in één ruimte - dus ik weet het allemaal niet meer. Oh, en ik weet niet wat er is met die nieuwe kokkin, maar zij is ook een beetje shady. Toen Spencer en Aria volgens mij in de Brew zaten en Spencer iets zei over A, zag je haar (ik ben haar naam vergeten) even omdraaien, kijken, een telefoon uit haar broekzak halen en weglopen... Is ze een handlanger van Charles ofzo? In ieder geval, I don't trust her.


    Ja, dat van die kokkin viel mij ook al op. Ik dacht meteen, hmm, zij doet vreemd! Ik bedoel, zo stiekem luisteren en dan meteen verdwijnen (met telefoon?), heel vreemd...
    En wat een aflevering man! We wisten het bijna, maar nog net niet!


    16 - 09 - '17

    Benzo -> Carlin


    Life is a beautiful struggle

    Can I just promote this story: KLIK.
    Het's van mij en Esmée aka McClair. c:


    Danmarks Dynamite.

    Yitzhak is nu Schraeder ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Adsjshzjgdfjzegvfjyerg. Ik ben klaar met seizoen 1 en ik vind dit zó geweldig. 8D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vedere > Martinez > Benzo > Carlin :')


    Life is a beautiful struggle

    Orvieto schreef:
    Adsjshzjgdfjzegvfjyerg. Ik ben klaar met seizoen 1 en ik vind dit zó geweldig. 8D

    Het is ook zó geweldig :')
    Wait for the rest hihi


    Life is a beautiful struggle