• Pretty Little Liars
    Warning: Kan spoilers bevatten!



    Never trust a pretty girl with an ugly secret.




    Pretty Little Liars:



    Oude topics:
    1, 2, 3, 4, 5, 6

    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween Special opening
    Pretty Little Liars Christmas Special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, themesong

    Speciale afleveringen:
    Seizoen 2, Aflevering 13: The First Secret, 19 oktober 2011 > Halloween
    Seizoen 3, Aflevering 13: This Is A Dark Ride, 23 oktober 2012 > Halloween
    Seizoen 4, Aflevering 13: Grave The World, 22 oktober 2013 > Halloween
    Seizoen 5, Seizoen Special: We Love You Till DeAth, 22 oktober 2014 > Q&A Halloween
    Seizoen 5, Aflevering 13: How the 'A' Stole Christmas, 16 december 2014 > Kerst

    [ bericht aangepast op 5 mei 2015 - 14:14 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik ga mezelf binnenkort even storten op alle usernameveranderingen. Ik heb nu even geen tijd :c.

    En OMG ik kan niet wachten tot de nieuwe aflevering (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Maleficia schreef:
    Ik ga mezelf binnenkort even storten op alle usernameveranderingen. Ik heb nu even geen tijd :c.
    En OMG ik kan niet wachten tot de nieuwe aflevering (:

    Het is oké haha
    EN I KNOW RIGHT OMG MORGEN! :'D


    Life is a beautiful struggle

    Ik dacht dat er een vandaag een nieuwe PLL aflevering zou zijn?


    Pretty is just a pretty word.

    Marijsel schreef:
    Ik dacht dat er een vandaag een nieuwe PLL aflevering zou zijn?


    Die is er al!
    Hier kun je -zonder ondertiteling- kijken;
    Klik!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    901FreeAtLast schreef:
    (...)

    Die is er al!
    Hier kun je -zonder ondertiteling- kijken;
    Klik!

    Thank you! Heb ik vanavond gelukkig toch nog wat te doen! (krul)


    Pretty is just a pretty word.

    Wat vonden jullie van de vorige aflevering? Ik begin steeds meer te denken dat Sara niet Sara maar Bethany is tbh en Kenneth was zeker weten aan het liegen. Ook heb ik gehoord dat Jason Charles nog kan herinneren en dat Spencer een nieuwe verslaving krijgt en nu niet aan pillen maar het uitzoeken wie Charles is. Ook weet ik bijna wel zeker dat Andrew Charles niet is aangezien Sara vroeg of Emily het zeker wist.. en het zou anders te voor de hang liggend zijn.. Ugh ik kan niet wachten tot volgende week


    Life is a beautiful struggle

    Altijd als er een nieuw personage is, vind ik diegene gelijk verdacht, haha. Wie ben jij en waarom krijg jij zoveel aandacht?


    Your make-up is terrible

    Martinez schreef:
    Wat vonden jullie van de vorige aflevering? Ik begin steeds meer te denken dat Sara niet Sara maar Bethany is tbh en Kenneth was zeker weten aan het liegen. Ook heb ik gehoord dat Jason Charles nog kan herinneren en dat Spencer een nieuwe verslaving krijgt en nu niet aan pillen maar het uitzoeken wie Charles is. Ook weet ik bijna wel zeker dat Andrew Charles niet is aangezien Sara vroeg of Emily het zeker wist.. en het zou anders te voor de hang liggend zijn.. Ugh ik kan niet wachten tot volgende week


    Aan de ene kant zie ik het ook best wel aan komen dat Sara Bethany is, maar aan de andere kant is het wel hetzelfde meisje als op die site waar ze op keken toen ze in seizoen (wat, 2 of 3?) nog op Alison-zoektoch waren en Sara Harvey tegen kwamen. Dan kan het natuurlijk altijd nog dat Sara en Bethany twins zijn, wat wel een mogelijkheid is. En dat Sara dan degene is in Alisons graf. En indeed, sowieso liegt Kenneth. En dat Jason Charles nog herinnerd had ik gezien in de promo, maar dat van Spencers verslaving wist ik niet. En obviously not, misschien dat Andrew hem hielp ofzo, maar het is Charles echt niet. Ook heeft Andrew geen motief om Sara/Bethany op te sluiten, dusja.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cliffhanger...OFCOURSE. Ugh


    -

    Gailsel schreef:
    Cliffhanger...OFCOURSE. Ugh

    INDERDAAD (no_chears)


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    (...)
    INDERDAAD (no_chears)


    16 - 09 - '17

    Waar kijken jullie de afleveringen?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Howland schreef:
    Waar kijken jullie de afleveringen?


    Hier kijk ik altijd.


    16 - 09 - '17

    Mendez is nu Noblezada ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omfg, die aflevering .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.