• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Je zal dit vast niet lezen, maar misschien is dat maar goed ook. Ik weet toch dat je niet met me wilt praten. Je hebt me zoveel dingen geflikt en toch heb ik je vergeven. Je hoort mij er toch ook niet meer verder over praten? Mijn vertrouwen was toen ook beschadigd, maar later konden we het altijd uitpraten. Waar is de lieve jij gebleven? Ja, ik heb je meerdere malen geblokkeerd, maar als ik jou vergeven heb, waarom kan je dat dan niet bij mij? Ben ik dat dan helemaal niet waard? Voor jou was het misschien niet echt, maar zulke gevoelens krijg je niet vanzelf. Of je hebt alles gefaket. Je zegt dat ik moet stoppen met dingen invullen, maar dat is de enige optie als jij niet met me praat en verteld what. the. fack. ik verkeerd gedaan heb en waar je mee zit. Je geeft me niet eens een kans. Ik heb je zo erg gemist, ik mis je nog steeds zo erg.. wanneer is dit nou voorbij? Ik wil je terug. Nu herken ik je nauwelijks. Je was zo lief en je gaf me zo'n veilig gevoel, ik heb je verdedigd bij mensen omdat ik in je vertrouwde (en nog steeds ergens), jij was de reden dat ik elke morgen met een glimlach op stond.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Schiet alsjeblieft op. Ik wil dit zo graag doen. D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    8,5 voor mijn pws, tekstueel sterk boven gemiddeld, awwwwyiissssss.
    Nu nog deze SE week doorkomen ...


    i put the fun in funeral

    Elke keer denk ik weer: Wat als..?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Waarom is het zo moeilijk om mij ertoe te zetten om deze opdrachten te maken? -.-


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Woensdag begint mijn tentamenweek, maar ik heb geen motivatie om iets te gaan doen. :/
    Laatste tentamenweek, tho.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Send me back in time..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik voel me nu best een beetje lullig


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom vind ik niets meer over mijn vader dat hij wereldkampioen geweest is in 1997, maar wel dat hij weer naar het WK gaat? --'
    Ik wil effe kunnen lachen om hoe hij er toen uit zag met dat lange, slanke lichaam en die snor x'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En ik verkloot alles weer..


    -

    Ik ben zo slecht in het verzinnen van een thesis voor film analysis. ;-;
    Hopelijk is dit goed genoeg.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    WOW. Wrestlemania was awesome!


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik wil een originele rpg beginnen, nu nog wat bedenken ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Erg bedankt, je hebt het weer goed voor elkaar.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik dacht altijd dat Northern Lights/The Golden Compass een kinderboek was, maar jeetje, wat is het mooi en ingewikkeld geschreven.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."