• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

Schrijf hier dan alles van je af.

Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

JAAA IK HEB DE TRIOLOGIE! ECHT ZO JAMMER DAT DE ANDERE 2 DELEN NIET VERFILMD ZIJN!

@)Kingslayers

[ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 17:05 ]

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Urghhh, dit is nog frustrerender dan het essay zelf. Aan alleen het geluid heb ik toch niets, raar ding. Ik wil beeld.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ik verveel me vreselijk. :/

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Okay here it comes.

Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Cwtch schreef:
    JAAA IK HEB DE TRIOLOGIE! ECHT ZO JAMMER DAT DE ANDERE 2 DELEN NIET VERFILMD ZIJN!

@)Kingslayers

Ja hè! Ik heb nu de eerste twee delen gelezen (derde moet wachten, tentamens) en het verhaal wordt alleen maar beter. En dat laten ze dus liggen. D:

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

I couldn't be any happier. (:

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Hell yeah Beckendorf <3

Horowitz schreef:
    I couldn't be any happier. (:

26 - 02 - '16

Dr. Bill Vicars is een held. :Y)

Caution first, always.

Teveel inspiratie, zo weinig tijd.

"Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

Wat moet ik in vredesnaam in die bibliografie zetten als ik helemaal geen bronnen heb gebruikt? I'm so done with this. :')

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Ik heb niet normaal veel zin in Wolfcon. (:

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

I love generous people (bloos)

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik ben niet meer de pessimist en it feels so goooooooooood.

It was a long shot. And eventuelly, I gave up more than I kept. There is this question that remains. Was it worth it?

[ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 20:56 ]

Feel the fire, but do not succumb to it.

Pf, stom verslag nog gaan maken. Maar ik heb geen idee wat ik er in moet zetten. Meh.

Pretty is just a pretty word.