• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Today was a good day ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Omg yessss, pure chocolade van Tony's. I'm happy.


    Caution first, always.

    Ik ben zo blij dat ik jou heb <3


    Ik ga mij schamen in een hoekje. Ik ben zo een kind.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het storm, het storm hard.... en ik moet er Door heen fietsen. (cat)
    Waarom Mag ik niet terug naar bed en mijn warme deken over mijn hoofd trekken?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 6:55 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Mocht ik op jonge leeftijd sterven van uitputting dan gaat vandaag de dag zijn.


    Dankzij die regen zit mijn mascara overal, behalve op mijn wimpers. Ben ik even blij dat ik maar tot twaalf uur les heb. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Elros schreef:
    Het storm, het storm hard.... en ik moet er Door heen fietsen. (cat)
    Waarom Mag ik niet terug naar bed en mijn warme deken over mijn hoofd trekken?


    -

    Een belangrijke presentatie houden met ontzettende.keelpijn, dat wordt nog.wat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I just don't want to care anymore.


    -

    Waarom besta je niet?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    GODDAMNIT!!!!! Waarom kwam die realisatie niet eerder ;-; we hebben gewoon de verkeerde primers gebruikt, OMDAT WE DIE RESULTATEN VERKEERD GEÏNTERPRETEERD HEBBEN ;-; ;-; ;-;
    Wie vermoord me even? Goooodddd, wat baal ik hier nu van...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kom ik überhaupt wel op op school vandaag of waai ik gewoon weg?


    'Darling, just hold on'

    Ik ben toch wel blij dat ik met de trein ben. :3


    wat was dit ookalweer

    Niemand komt me uit mijn bed trekken en zelf ga ik dat ook niet doen, dus ik blijf liggen. Ik wil echt niet door die keiharde wind fietsen, hoor. Dan val ik om als ik op school aankom en heb ik de rest van de dag geen energie meer.