• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bijna weggewaaid, maar ik ben op school aangekomen. Ugh. Typisch Nederlands weer weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom blijf je toch achter die jongen aanlopen? Je bent veel te goed voor hem en hij gebruikt je duidelijk. Waarom wil je niet naar me luisteren? Laat hem gaan en verbreek het contact.

    Ugh. Halve paniekaanval in de bus. Waarom moet ik jou daar nou weer tegen komen?


    Als ik binnenkort niet van rekendocent verwisseld raak, gaan er tafels door de klas vliegen. En met een beetje geluk knalt die dan tegen die man zijn klote kop aan. :@

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 10:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rare konijnen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    What the hell.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    !Regret¡

    Ik heb geen zin om weer twee uur daar te gaan zitten. >;l


    Caution first, always.

    Oké, ik vind dit echt creepy.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het zo vervelend als je overdag gaat slapen. Maar ik snap dat je moe bent als je gewerkt hebt.


    Om een paar takjes op de rails rijden de treinen niet. Welkom in Nederland, het land van de extremen. Een beetje wind is code oranje, met een beetje sneeuw breekt de hel los en rijden de treinen niet, als het een beetje vriest ook niet.. Goed bezig.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 13:24 ]

    Is jouw muur van elastiek? Zo snel als dat ik die muur om jou heen af kon bouwen, zo snel heb je 'm weer gemaakt. I don't get it. You're a nice guy. Don't act like a ''know-it-all''. You're better than that.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het verliefde meisje in mij is nu de tango aan het dansen!!

    Ik ga niveau 4 doen, HIJ gaat niveau 4 doen. Voor mij dus nog 2 jaar extra om hem ervan te overtuigen dat we bij elkaar horen... en hem nog 2 jaar lang elke dag zien HAPPY MEEEEE :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Cwtch schreef:
    Is jouw muur van elastiek? Zo snel als dat ik die muur om jou heen af kon bouwen, zo snel heb je 'm weer gemaakt. I don't get it. You're a nice guy. Don't act like a ''know-it-all''. You're better than that.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wew gelukkig reed mijn trein op de goede tijd. Vanmorgen kwam ik bijna te laat xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Boompje om in mijn buurt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.