• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Cwtch • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Neighbourhood • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Avgeropoulos • Saartje • Jillz • 17 •
    Shore • Kim • Appelsap • 18 •
    Sadist • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Horowitz • Miriam • Ice Tea • 16 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Dobrien • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Wrestler • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 14 •
    Florrie • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Flashing • Kyle • IJsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    HalfBloodPrince • Sharon • Safari • 20 •
    Ocelot • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: This Time - Glee Cast

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 10 april.
    - Rani met I Found - Amber Run
    - Sylvie met Thunder - Jessie J
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 10 april 2015 - 18:02 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Praat jij maar eens als ze het al door je strot in douwen en continu lopen te zeuren dat je weer naar de kerk moet. Ik ben klaar met die religie.


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    Ik ook. Ik hoef die shit niet te zien.


    Haha me neither, al die verzinsels ;p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)

    Haha me neither, al die verzinsels ;p


    Er schijnen van die mensen uit een bepaalde richting uit het christelijk geloof te zijn die beweren dat die man niet eens bestaan heeft.


    26 - 02 - '16

    Uhm, Erieka, het doet me ergens wel pijn dat je zo slecht over geloof praat. Niet iedereen gelooft en niet iedereen zal geloven. Maar ik geloof wel. Paar jaren geleden was ik op het punt om een einde aan mijn leven te maken. Ik dacht dagelijks aan een mes in mijn armen te steken en vervolgens over een brug springen. Dus voor mij is God wel echt mijn redder. Kan je in het vervolg aub rekening hiermee houden?


    -

    Dat kan best zijn, maar ik vind het wat overdreven gezegd. Ik ga enkel naar de kerk als er een begrafenis is, maar ik heb wel nog respect tegenover het geloof.


    16 - 09 - '17

    Oké, ik had het niet zo moeten zeggen. Sorry!
    Ik ben gewoon geïrriteerd om meerdere dingen en teen floepte dit eruit. C'mon, alsof jullie dat nooit eens hebben.


    26 - 02 - '16

    Florrie schreef:
    Shit? Sorry Erieka, ik snap dat je niet gelooft, ik ben zelf ook geen erge gelovige, maar shit vind ik echt geen mooi woord om daar aan te plakken. Het is best serieus.


    Mee eens.


    wat was dit ookalweer

    Ocelot schreef:
    Oké, ik had het niet zo moeten zeggen. Sorry!
    Ik ben gewoon geïrriteerd om meerdere dingen en teen floepte dit eruit. C'mon, alsof jullie dat nooit eens hebben.


    Natuurlijk heeft iedereen het wel eens, maar er is een grens weet je? Dit kan net zo goed als racisme gezien worden. Het was echt te overdreven en best onbeleefd.


    16 - 09 - '17

    Oké, sorry. Ik zal wel niets meer zeggen.


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    Oké, ik had het niet zo moeten zeggen. Sorry!
    Ik ben gewoon geïrriteerd om meerdere dingen en teen floepte dit eruit. C'mon, alsof jullie dat nooit eens hebben.

    Inderdaad, iedereen heeft weleens zulke uitbarstingen. Maar ik vind persoonlijk dat er nu eenmaal dingen zijn die je kan zeggen en wat je voor jezelf moet houden. Want eenmaal gezegd, kan het niet omgedraaid worden.


    -

    Tja, het is eenmaal een mening. Don't blame on me now ik kom hier niet voor ruzie. Maar ik vind dat meningen over geloof ook gegeven mogen worden, misschien verwoorden mensen het soms wat verkeerd, maar mensen maken ook fouten. Just saying.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meningen mogen zeker gegeven worden, maar het woord shit vond ik toch wel wat ver gaan.


    16 - 09 - '17

    Sommige vinden het gewoon shit, het betekend maar poep. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    So rude...


    16 - 09 - '17

    Als ze nou aan kwamen zetten met tering geloof of tyfus zooi had ik het goed begrepen als mensen boos zouden zijn, maar shit. . . men zegt dat dagelijks.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.