• Supernatural.


    We're all going to hell. Might as well enjoy the ride.
    Bang voor de boeman onder je bed? Of heb je misschien een monster in je kast? Dan zijn ze echt. Wat je ouders je ook verteld hebben als klein kind, they're alive. Overal zijn ze te vinden, maar dit verhaal loopt zich af in de Verenigde Staten.
          Demonen, heksen, weerwolven, vampiers, noem ze maar op. De wereld is niet zo veilig als je dacht. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen. Misschien is je buurman wel een demon. Of is de oppasser van je kind een heks? Ze bevinden zich in/rond plekken waarvan je het nooit verwacht had.
          Dan zijn er ook nog de jagers. Deze verzetten zich tegen het kwaad en roeien ze uit. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. De dood in de ogen kunnen kijken is één van de dingen waar ze rekening mee moeten houden.

    Vragen? Stel ze maar.

    Rollen:
    Vrouwen:
    Mhyresa • Daesys Tartaris • 1,6
    AlateCaden Meredith Garrison • 1,3
    Cissy • Skinwalker
    Deathly_Hallows • Hunter
    Takamasa Demon • 1,8
    Melitta • Aurelia • 1,6
    Undine • Maelys Mortis • 1,9

    Mannen:
    AlateValentine 'Val' Jaceward Veilliers • 1,4
    Halsey • Hunter
    TakamasaDean • 1,5
    Wrestler • Wallace Locke • 1,3
    CashbyCimeries • 1,9
    Mhyresa • Sebastian Tadeas Vinter • 1,8
    Melitta • Azraël • 1,6
    StelmariaAndreas Harry Henstridge • 1,9
    Assassin • Nathaniel Hughes • 1,10

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol (Jager of 't Paranormale):
          Een wezen? Wat voor en schrijf de krachten erbij.
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 22):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis (hoeft niet lang te zijn):
    • Overig:

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 20:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Haha, oke. Heb je het dan over de aankomende maandag of de 13e?


    De dertiende, ik ga op monitorcursus van morgen tot zondag.


    help

    Heb je nog rollen nodig?


    Your make-up is terrible

    Wait, ik bedoelde een skinwalker in plaats wan weerwolf xd is die nu vrij in plaats van weerwolf?


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Cissy schreef:
    Wait, ik bedoelde een skinwalker in plaats wan weerwolf xd is die nu vrij in plaats van weerwolf?

    Als je een skinwalker wilt, dan verander ik dat wel.

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 16:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Als je een skinwalker wilt, dan verander ik dat wel.


    Ah, thanks :-)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Assassin schreef:
    Heb je nog rollen nodig?

    Nikki.:Y)
    The more the merrier.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Nikki.:Y)
    The more the merrier.


    Nice. 8D Is een man goed? Dan ga ik even kijken wat ik ervan ga maken. :3


    Your make-up is terrible

    Het is niet zozeer nodig, maar als je het wilt dan doe je dat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dus, je hebt keuze voor allebei. :3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik had het over haar eerste vraag.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is het goed als ik een Nephilim maak?


    Your make-up is terrible

    Nathaniel Hughes


    Rol
          • Weerwolf
          Een weerwolf van puur bloed, geboren uit generaties van weerwolven voor hen. Deze soort staat in verbinding met zijn dierlijke kant en kan veranderen wanneer ze dat willen. Ze zijn ook tijdens hun menselijke vorm krachtiger en sneller, ook genezen ze sneller. Ze hebben geen last van geheugenverlies tijdens hun transformatie en kunnen ervoor kiezen om enkel op dierenharten te leven, hoewel dat lastig is als ze eenmaal de smaak van mensen te pakken hebben. Hun beten zijn besmettelijk. Als ze veranderd zijn, is hun kracht en snelheid nog groter, ze zijn lenig en kunnen beter horen en zien. Ze zijn echter wel erg gevoelig voor zilver, ze kunnen er absoluut niet tegen en kunnen er zelfs door gedood worden.
    Naam
          Nathaniel Hughes
    Leeftijd
          28 jaar
    Karakter
          Nathaniel is een kalm en mysterieus persoon. Hoewel zijn ogen vaak voor hem spreken, is het lastig om meer over hem te weten te komen. Je kan zien wat hij voelt, maar meer ook niet. Hij wijd zich daar verder ook nooit over uit. Zijn leven kan voor anderen dus erg mysterieus overkomen, terwijl hij eigenlijk best normaal is. Hij komt vaak verveeld over, omdat hij dat ook is. Nathaniel werkt amper voor zijn geld, hij belegd het enkel en overlegt daar eens in de zoveel tijd over met anderen, maar voor de rest probeert hij zijn tijd ook maar wat op te vullen. Hierdoor probeert hij altijd iets nieuws te zoeken dat hem kan vermaken, het liefst zo vreemd mogelijk. Je zou kunnen zeggen dat hij op zoek is naar een freak show.
          Ondanks de flinke portie geld, zul je in zijn huis niet de nieuwste apparatuur vinden. Nathaniel is nogal een digibeet en kan er niet goed mee omgaan. Mensen vinden hem nog al eens vreemd dat hij enkel een vaste lijn heeft en geen mobiele telefoon, maar hij ergert zich alleen maar aan die dingen. Hij is echter wel een grote muziek fan, waardoor je door zijn huis allerlei verouderde muziekinstallaties kan vinden. Hij draait de hele dag door muziek, wat vooral klassiek of opera is.
          Door de kalmte van Nathaniel is hij ook niet erg agressief. Het kost heel wat om hem uit te lokken. Hij raakt af en toe wel geïrriteerd, maar is echt geen vechtersbaas. Ondanks zijn kalmte, is hij af en toe wel erg rusteloos. Hij doet nooit voor langere tijd niks en is altijd wel ergens over aan het nadenken. Nathaniel heeft zijn intelligentie mee, maar doet er soms de verkeerde dingen mee. Zo is hij af en toe niet erg behoedzaam en lijkt hij een beetje impulsief te zijn, mede omdat hij snel enthousiast kan worden. Van uitdagingen houdt hij echter niet. Hoewel hij een goede verliezer is, verliest hij toch niet vaak. Uitdagingen vind hij gewoon te banaal om aan mee te doen.
          Waar hij behoorlijk onbekend mee is, zijn negatieve gevoelens. Zo weet hij niet goed wat afwijzing is, of het gevoel dat mensen hem niet mogen. Over het algemeen gaat hij deze mensen uit de weg, hij vind zelf dat hij mensen goed kan inschatten en veel mensenkennis heeft, dus als het eens gebeurd dat hij afgewezen wordt of iemand hem echt niet mag, is hij helemaal ondersteboven. Hierdoor kan je ook wel zien dat hij niet altijd even realistisch is en vaak in een droomwereld leeft.
          Door zijn mensenkennis, probeert hij mensen altijd zo goed mogelijk te bestuderen, te begrijpen en te doorgronden, iets wat echt zijn hobby is. Hij kan je urenlang bekijken zonder een woord te zeggen om te zien hoe je in elkaar zit. Dit vergt veel geduld, iets wat hij wel heeft, ondanks dat hij zo verwend is. Waarschijnlijk komt dat vooral omdat het in zijn karakter zit, want aangeleerd is het zeker niet.
    Uiterlijk
          Qua uiterlijk is Nathaniel nou niet echt een spring in het oog. Hij is niet klein, maar ook niet bijzonder lang met zijn 1,77. Daarbij is hij slank gespierd, wat betekent dat hij niet echt breed is. Echt mannelijk ziet hij er ook niet uit, zijn uiterlijk vertoont wat meer vrouwelijke trekjes. De aandacht wordt meer getrokken door de rustige uitstraling die hij heeft, een zelfbeheersing die hij nooit lijkt te verliezen en die gepaard gaat met mysterie.
          Nathaniel heeft een erg bleke huid, tegen het ongezonde aan. Hij houdt niet van de zon en is daar dus ook nooit te vinden, groot en deels omdat hij een echt nachtmens is. Zijn huid is gaaf, mede door zijn helende krachten, en zonder tatoeages of piercings. Zijn kledingstijl valt wel te beschrijven als raar en ouderwets, maar Nathaniel vind het smaakvol om de kleding uit de 19de eeuw met wat nieuwerwetse ideeën te combineren. Hij schrikt niet weg van kleuren, zolang het maar niet te bont wordt. Hierdoor ziet zijn kleding er altijd een beetje semi-formeel uit, of juist als een verzameling uit de tweedehands winkel.
          Het bruine haar van Nathaniel zit meestal op een ongewone wijze. Het is aan de voorkant langer en draagt het altijd los naar voren. Soms netjes, soms wat rommeliger. Van stoppels houdt hij echter niet, waardoor hij altijd netjes geschoren voor de dag komt. Zijn groen/bruine ogen zeggen vaak meer dan zijn mond en verraden zijn emoties. Hij heeft een ronde kin, met duidelijk zichtbare jukbeenderen, wat hem een zacht gezicht geeft. Zijn neus is redelijk klein, maar heeft net onder zijn neusbrug een kleine bobbel zitten waardoor hij niet helemaal recht is. Daaronder heeft hij lichtroze, smalle lippen.
          Verder heeft Nathaniel een vreemd onschuldige gezichtsuitdrukking. Door zijn ogen komen de meeste emoties naar buiten, ze lichten snel op als hij enthousiast wordt, maar staan ook vaak een tikkeltje verveeld, omdat je hem niet snel interesseert. Toch zou je hem bijna naïef kunnen noemen als je naar hem kijkt, naar zijn gezicht en de manier waarop hij zich beweegt. Hij lijkt altijd onbezorgd en als hij iets wilt, weet hij hoe hij zijn ogen moet gebruiken. Nathaniel is zich dan ook behoorlijk bewust van zijn uiterlijk en welk effect hij daarmee kan bereiken.
    Geschiedenis
          Nathaniel is geboren in Engeland, vlak bij Londen. Hij is enigst kind en een typisch rijkelui's kind. Zijn moeder had veel geërfd geld en werkte niet. Hij heeft nooit een idee gehad wie zijn vader is, maar dat deerde hem nooit, aangezien hij altijd redelijk verwend is en zijn zin kreeg. Mensen gaven hem ook graag zijn zin door zijn innerlijk, waardoor hij afwijzing niet gewoon is. Rond zijn 15de is hij naar de Verenigde Staten verhuisd, waar zijn moeder een man gevonden had. Zijn moeder overleed echter voordat ze getrouwd waren en al het geld ging naar hem. Hij kan het geld goed beheren, maar geeft vaak ook behoorlijk wat uit.
          Het werd al snel vrij duidelijk dat Nathaniel niet helemaal normaal was, vooral omdat hij nogal snel genas. Zijn moeder had het raadsel omtrent zijn vader al opgelost, maar heeft Nathaniel daar pas erg laat over vertelt. Het duurde dan ook even voordat hij voor het eerst veranderde in een weerwolf en het kostte hem behoorlijk wat tijd om dit onder controle te krijgen. Ondertussen is dit hem wel gelukt. Hij heeft echt geen interesse in andere weerwolven en dingen die eraan gerelateerd zijn.
    Overig
          Nathaniel plakt niet graag een etiketje op zijn seksualiteit, waarschijnlijk ook omdat deze erg divers is. Dat betekent niet dat hij overal maar voor gaat, hoewel hij tussen mannen en vrouwen echt geen onderscheid maakt. Hij vind zichzelf een erg seksueel persoon en kickt vaak ook op vreemde dingen. Hij experimenteert er veel in, maar houdt altijd vast aan zijn eigen grenzen, die hij duidelijk aan zal geven.
          De tweede zonde waar Nathaniel zich graag aan overgeeft, zijn verdovende middelen. Hoe exotischer, hoe beter, volgens hem. Hij drinkt graag alcohol, maar niet teveel. Hij houdt er niet van om dronken te worden, maar gelukkig kan hij er redelijk goed tegen. Hij geeft soms feestjes, welke voor buitenstaanders soms erg raar lijken, waar hij van verdovende middelen altijd genoeg heeft. Hij woont alleen in een groot huis, dus dat gaat makkelijk.

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 22:14 ]


    Your make-up is terrible

    Is het erg als ik mijn mannelijk personage vallen laat? Ik ben bang dat ik hem ga verwaarlozen, bovendien zou er een even aantal zijn tussen de personages. ;x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Assassin schreef:
    Is het goed als ik een Nephilim maak?


    Ik wil niet heel vervelend zijn, maar een Nephilim is niet toegestaan. Deze soort wezens zijn een verboden ras en zeer zeldzaam - gezien ze bij geboorte in principe worden uitgeroeid.
    We hebben een white eyed demon moeten weigeren, dus dan zou het niet eerlijk zijn om dit wel toe te laten (:

    @Alate, dit is mogelijk. We hebben niets aan een rol als deze niet wordt gebruikt. Ben je er zeker van?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Seizoen 8 finale spoiler.

    Dat zal wel anders zijn nadat al die engelen gevallen zijn. (cat) Ik denk niet dat ze dan nog zo zeldzaam zullen zijn.


    Anyway, ik zal wel even wat anders proberen te bedenken.


    Your make-up is terrible