• Supernatural.


    We're all going to hell. Might as well enjoy the ride.
    Bang voor de boeman onder je bed? Of heb je misschien een monster in je kast? Dan zijn ze echt. Wat je ouders je ook verteld hebben als klein kind, they're alive. Overal zijn ze te vinden, maar dit verhaal loopt zich af in de Verenigde Staten.
          Demonen, heksen, weerwolven, vampiers, noem ze maar op. De wereld is niet zo veilig als je dacht. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen. Misschien is je buurman wel een demon. Of is de oppasser van je kind een heks? Ze bevinden zich in/rond plekken waarvan je het nooit verwacht had.
          Dan zijn er ook nog de jagers. Deze verzetten zich tegen het kwaad en roeien ze uit. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. De dood in de ogen kunnen kijken is één van de dingen waar ze rekening mee moeten houden.

    Vragen? Stel ze maar.

    Rollen:
    Vrouwen:
    Mhyresa • Daesys Tartaris • 1,6
    AlateCaden Meredith Garrison • 1,3
    Cissy • Skinwalker
    Deathly_Hallows • Hunter
    Takamasa Demon • 1,8
    Melitta • Aurelia • 1,6
    Undine • Maelys Mortis • 1,9

    Mannen:
    AlateValentine 'Val' Jaceward Veilliers • 1,4
    Halsey • Hunter
    TakamasaDean • 1,5
    Wrestler • Wallace Locke • 1,3
    CashbyCimeries • 1,9
    Mhyresa • Sebastian Tadeas Vinter • 1,8
    Melitta • Azraël • 1,6
    StelmariaAndreas Harry Henstridge • 1,9
    Assassin • Nathaniel Hughes • 1,10

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol (Jager of 't Paranormale):
          Een wezen? Wat voor en schrijf de krachten erbij.
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 22):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis (hoeft niet lang te zijn):
    • Overig:

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 20:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    ik schei er mee uit. ik ben hier dus niet goed in met die rollen

    Hoezo? Vanwege de rollen?
    Als je ergens hulp mee wilt, dan wil ik je graag helpen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Undine schreef:
    (...)
    Michael *-*, damn.

    @ HalfBloodPrince: Ik ga daar niet over. :'D
    @ Mhyresa: Omg, Bela. . .


    Yeaaaah
    No.
    I changed my mind.
    Voor wat ik in gedachten heb is en blijft er maar een die dat kan vertegenwoordigen ;D
    Nu moet ik echter wel wat aanpassen voor ze af is


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Hoezo? Vanwege de rollen?
    Als je ergens hulp mee wilt, dan wil ik je graag helpen.


    ik ben nooit zo goed geweest om rollen heeel uitgebreid te doen, dat zit mij dwars en dat van die demon snap ik wel maar ik vind die witte ogen gewoon awesome


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    ik ben nooit zo goed geweest om rollen heeel uitgebreid te doen, dat zit mij dwars en dat van die demon snap ik wel maar ik vind die witte ogen gewoon awesome

    Als je het alleen dwars zit van de uitgebreide rollen, wil ik je er best mee helpen. Maar je kan wel stukken van 300 woorden schrijven toch? Want dat is wel een must voor deze RPG. En je wilt alleen die demon vanwege dat je die witte ogen awesome vindt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Als je het alleen dwars zit van de uitgebreide rollen, wil ik je er best mee helpen. Maar je kan wel stukken van 300 woorden schrijven toch? Want dat is wel een must voor deze RPG. En je wilt alleen die demon vanwege dat je die witte ogen awesome vindt?


    De rpg zelf is het probleem helemaal niet, daar ga ik weleens regelmatig over de 300 :Y) en die demon wil die niet perse alleen voor die ogen omdat het leuk is om twee uiterste te spelen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Plus ik heb al soort van een idee voor die demon


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Plus ik heb al soort van een idee voor die demon

    Soms werkt het gewoon niet mee.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    (...)
    Soms werkt het gewoon niet mee.


    Hoe bedoel je? Als je je mening niet toelicht heb ik er niks aan


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    De rpg zelf is het probleem helemaal niet, daar ga ik weleens regelmatig over de 300 :Y) en die demon wil die niet perse alleen voor die ogen omdat het leuk is om twee uiterste te spelen

    Ah oké, maar moet ik je dan meehelpen met je rol? (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Ah oké, maar moet ik je dan meehelpen met je rol? (:


    Als je dat willt doen (flower)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Als je dat willt doen (flower)

    Dan moet je me wel vertellen hoe je personage is, anders kan ik je niet helpen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben aan het twijfelen. Zal ik Dean van Supernatural helemaal doen of alleen zijn uiterlijk nemen en er zelf een karakter bij maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je? Als je je mening niet toelicht heb ik er niks aan

    Nou, precies zoals ik het zeg: soms werkt het niet mee. Het kan zijn dat je geen inspiratie voor een rol hebt, niet genoeg tijd, topicmaakster is ergens niet mee eens, bla bla bla. Noem het maar op, it happens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik denk dat ik me toch uitschrijf omdat ik geen tijd op kan brengen voor deze RPG. Sorry daarvoor maar ik ga het de komende tijd heel druk hebben met school. :'c


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Takamasa schreef:
    Ik ben aan het twijfelen. Zal ik Dean van Supernatural helemaal doen of alleen zijn uiterlijk nemen en er zelf een karakter bij maken?


    Je kan ook een mengeling maken? Kleine karaktertrekjes van Dean maar daar zelf een heel karakter omheen bouwen?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.