• Supernatural.


    We're all going to hell. Might as well enjoy the ride.
    Bang voor de boeman onder je bed? Of heb je misschien een monster in je kast? Dan zijn ze echt. Wat je ouders je ook verteld hebben als klein kind, they're alive. Overal zijn ze te vinden, maar dit verhaal loopt zich af in de Verenigde Staten.
          Demonen, heksen, weerwolven, vampiers, noem ze maar op. De wereld is niet zo veilig als je dacht. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen. Misschien is je buurman wel een demon. Of is de oppasser van je kind een heks? Ze bevinden zich in/rond plekken waarvan je het nooit verwacht had.
          Dan zijn er ook nog de jagers. Deze verzetten zich tegen het kwaad en roeien ze uit. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. De dood in de ogen kunnen kijken is één van de dingen waar ze rekening mee moeten houden.

    Vragen? Stel ze maar.

    Rollen:
    Vrouwen:
    Mhyresa • Daesys Tartaris • 1,6
    AlateCaden Meredith Garrison • 1,3
    Cissy • Skinwalker
    Deathly_Hallows • Hunter
    Takamasa Demon • 1,8
    Melitta • Aurelia • 1,6
    Undine • Maelys Mortis • 1,9

    Mannen:
    AlateValentine 'Val' Jaceward Veilliers • 1,4
    Halsey • Hunter
    TakamasaDean • 1,5
    Wrestler • Wallace Locke • 1,3
    CashbyCimeries • 1,9
    Mhyresa • Sebastian Tadeas Vinter • 1,8
    Melitta • Azraël • 1,6
    StelmariaAndreas Harry Henstridge • 1,9
    Assassin • Nathaniel Hughes • 1,10

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol (Jager of 't Paranormale):
          Een wezen? Wat voor en schrijf de krachten erbij.
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 22):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis (hoeft niet lang te zijn):
    • Overig:

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 20:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Assassin schreef:
    Seizoen 8 finale spoiler.

    Dat zal wel anders zijn nadat al die engelen gevallen zijn. (cat) Ik denk niet dat ze dan nog zo zeldzaam zullen zijn.


    Anyway, ik zal wel even wat anders proberen te bedenken.


    Voor het laten vallen van de engelen hebben ze het hart van de enige Nephilim gebruikt die nog in leven was. Daarna zijn ze niet meer gezien. Ze worden nog steeds beschouwd als een walgelijke afstammeling van mens en engel


    Thanks!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mhyresa schreef:
    (...)

    Voor het laten vallen van de engelen hebben ze het hart van de enige Nephilim gebruikt die nog in leven was. Daarna zijn ze niet meer gezien. Ze worden nog steeds beschouwd als een walgelijke afstammeling van mens en engel


    Thanks!


    I know, het was meer bedoeld als vunzig grapje van al die engelen die ineens in een menselijk lichaam zitten, haha. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    I know, het was meer bedoeld als vunzig grapje van al die engelen die ineens in een menselijk lichaam zitten, haha. 8D


    Woeps
    You lost me there
    All dem angels be like: (:<

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 21:49 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mhyresa schreef:
    (...)

    Woeps
    You lost me there
    All dem angels be like: (:<


    Hehehe.

    Ik heb een weerwolf van hem gemaakt. :3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hehehe.

    Ik heb een weerwolf van hem gemaakt. :3


    Rawr!
    :B
    Helemaal awesome

    [ bericht aangepast op 8 april 2015 - 22:20 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Alate schreef:
    Is het erg als ik mijn mannelijk personage vallen laat? Ik ben bang dat ik hem ga verwaarlozen, bovendien zou er een even aantal zijn tussen de personages. ;x

    Dat is goed, maar zoals Mhyresa/Janine al vroeg; ben je hier zeker van?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hoe ver is iedereen met hun rollen? Ik upload/bewerk die van mij aankomende zondag en wil dan die week het speeltopic openen. Degenen die zich tot dan niets hebben laten horen schrijf ik uit. (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik bedenk nog steeds hoe mijn personage een heks is geworden, want ze zou geen deal maken met demonen en ze is absoluut geen leerling. Alleen, ze hoort het wel op de één of andere manier te zijn en het moet tevens bij Supernatural horen. Dus ik denk er nog eens over na. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:
    Ik bedenk nog steeds hoe mijn personage een heks is geworden, want ze zou geen deal maken met demonen en ze is absoluut geen leerling. Alleen, ze hoort het wel op de één of andere manier te zijn en het moet tevens bij Supernatural horen. Dus ik denk er nog eens over na. :'D


    In supernatural zijn er 3 soorten heksen
    - de heksen die krachten hebben verkregen door een deal met demon (as you said)
    - Heksen die van nature over een kracht beschikken
    - Heksen die via veel trainen en leren magie onder de knie hebben gekregen -> door in training te zijn bij een andere heks(veel voorkomend) of door zelf te trainen(minder voorkomend)

    Misschien dat je daar iets aan hebt?

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 11:23 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Die van mij is af. ;3


    Your make-up is terrible

    Undine schreef:
    Ik bedenk nog steeds hoe mijn personage een heks is geworden, want ze zou geen deal maken met demonen en ze is absoluut geen leerling. Alleen, ze hoort het wel op de één of andere manier te zijn en het moet tevens bij Supernatural horen. Dus ik denk er nog eens over na. :'D

    Wat ik dus wou schrijven voordat mn mobiel uitviel :'D Je kan ook doen dat ze is opgegroeid in een heksenfamilie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik maak de mijne af als ik terug kom van het ziekenhuis


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Melitta -> Rhaella.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mhyresa schreef:
    (...)

    In supernatural zijn er 3 soorten heksen
    - de heksen die krachten hebben verkregen door een deal met demon (as you said)
    - Heksen die van nature over een kracht beschikken
    - Heksen die via veel trainen en leren magie onder de knie hebben gekregen -> door in training te zijn bij een andere heks(veel voorkomend) of door zelf te trainen(minder voorkomend)

    Misschien dat je daar iets aan hebt?

    Bedankt voor het meedenken, that is very.nice of you (en mijn zus, 'f course).
    Ik weet van de verschillende heksen, alleen is ze dus geen leerling. En de heksen die van nature al die krachten hebben, zijn van zichzelf al machtig. Ik wil geen Mary Sue karakter of godmodden, etc., snap je? Als ze in een heksenfamilie is geboren, moet ik erbij verzinnen hoe dat is gegaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Takamasa schreef:
    (...)
    Dat is goed, maar zoals Mhyresa/Janine al vroeg; ben je hier zeker van?


    Ja.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."