• Supernatural.


    “We're all going to hell. Might as well enjoy the ride.”
    Bang voor de boeman onder je bed? Of heb je misschien een monster in je kast? Dan zijn ze echt. Wat je ouders je ook verteld hebben als klein kind, they're alive. Overal zijn ze te vinden, maar dit verhaal loopt zich af in de Verenigde Staten.
          Demonen, heksen, weerwolven, vampiers, noem ze maar op. De wereld is niet zo veilig als je dacht. Het bovennatuurlijke zit overal verscholen. Misschien is je buurman wel een demon. Of is de oppasser van je kind een heks? Ze bevinden zich in/rond plekken waarvan je het nooit verwacht had.
          Dan zijn er ook nog de jagers. Deze verzetten zich tegen het kwaad en roeien ze uit. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit leven moeten accepteren. De dood in de ogen kunnen kijken is één van de dingen waar ze rekening mee moeten houden.

    Vragen? Stel ze maar.

    Rollen:
    Vrouwen:
    Mhyresa • Daesys Tartaris • 1,6
    Alate • Caden Meredith Garrison • 1,3
    Cissy • Skinwalker
    Deathly_Hallows • Hunter
    Takamasa • Demon • 1,8
    Melitta • Aurelia • 1,6
    Undine • Maelys Mortis • 1,9

    Mannen:
    Alate • Valentine 'Val' Jaceward Veilliers • 1,4
    Halsey • Hunter
    Takamasa • Dean • 1,5
    Wrestler • Wallace Locke • 1,3
    Cashby • Cimeries • 1,9
    Mhyresa • Sebastian Tadeas Vinter • 1,8
    Melitta • Azraël • 1,6
    Stelmaria • Andreas Harry Henstridge • 1,9
    Assassin • Nathaniel Hughes • 1,10

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • Vermoord geen andere personage zonder toestemming.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 300 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    Invullijstje:
    • Rol (Jager of 't Paranormale):
          Een wezen? Wat voor en schrijf de krachten erbij.
    • Naam:
    • Leeftijd (het liefst ouder dan 22):
    • Karakter:
    • Uiterlijk:
    • Geschiedenis (hoeft niet lang te zijn):
    • Overig:

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 20:47 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Daelyn Orsay Willow
    “I will take what is mine with fire and blood.”



          Rol,
    Vampier. Hierbij komt extra kracht, snelheid en lenigheid, prikkelbaarderer zintuigen, onsterfelijkheid, een snelle genezing en een enorm uithoudingsvermogen.

          Leeftijd
    Daelyn heeft het uiterlijk van een jonge vrouw in de twintig — ze zwerft echter al bijna vier eeuwen op deze wereld rond.

          Karakter
    Mede doordat zij een behoorlijke control—freak is, wordt zij al snel aangezien voor een dominant iemand. Zij wilt graag iedereen onder controle hebben en kan ontzettend boos worden wanneer dit niet lukt. Wanneer dit gebeurt moet je niet bij haar in de buurt zijn. Zij zal alles en iedereen die haar in de weg staat uit de weg ruimen. Dit hoeft niet altijd met moord te gebeuren, ook simpelweg met haar charmes of denkwerk krijgt zij al snel mensen aan haar kant. Als er iets gedaan moet worden neemt Daelyn vaak de leiding — tot de irritatie van velen anderen.

    Daelyn is er eigenlijk altijd van overtuigt dat haar mening klopt — ze zal dan ook nooit toegeven dat ze fout zit. Discussiëren zit er bij haar niet in, simpelweg omdat ze niet naar je zal luisteren. Daelyn zal erg ver gaan om je te laten zien dat haar mening klopt. Wanneer ze je niet mag heeft ze ook vaak de drang om tegen je in te gaan — zelfs als ze weet dat je gelijk hebt. Dit doet ze enkel om je te irriteren of om te kijken hoe je met druk omgaat.

    Het tengere meisje is behoorlijk wraakzuchtig wanneer je haar goed kent. Doe je haar — of een dierbare, iets aan dan zal je er spijt van krijgen. Ze zal niet rusten voordat ze haar wraak heeft genomen. Toen ze net een vampier was heeft ze een obsessie gehad met de man die haar had veranderd en deze obsessie stopte pas toen ze hem vermoorde. Ze heeft zelf pas één keer, in bijna vierhonderd jaar, iemand verandert in een vampier — dit omdat de desbetreffende persoon anders zou sterven. Een eeuw later werd hij uiteindelijk alsnog vermoord. Een dood waar zij het nog steeds heel moeilijk mee heeft. Hierdoor jaagt zij al tijden op jagers en vampieren waar zij onderling geen goede band mee heeft.



          Uiterlijk


    Door haar tengere lichaam wordt Daelyn al snel onderschat — en terecht, als ze een mens zou zijn. Doordat zij een vampier is heeft zij een behoorlijke dosis kracht waarvan zij maar al te vaak gebruik maakt. Hoewel je dus niet aan haar uiterlijk zou zien dat ze een volwassen man twintig meter van haar af kan gooien, kan ze dit wel. Ze heeft een lengte van 178CM waar ze behoorlijk blij mee is. Hiermee wordt haar dominante houding alleen maar versterkt.
    Daelyn heeft donker haar dat net boven haar billen eindigt. Hoewel deze haren behoorlijk irritant kunnen zijn laat ze deze vaak los hangen. Ze heeft een smalle neus en normale, zalmroze lippen die ze vaak donkerrood stift. Haar huid is egaal, mede door haar snelle genezing. Daelyn’s ogen zijn een prachtige kleur blauw al worden deze donkerder wanneer ze haar vampierlijke uitstraling laat zien. Ze heeft een mooi gebit maar ook deze veranderen af en toe in vlijmscherpe giftanden. Over het algemeen draagt Daelyn vooral zwarte kleding — en dan het liefst jurkjes, met een behoorlijke dosis make—up.


    “Most vampire lore is crap. A cross won’t repel them.
    Sunlight won’t kill them and neither will a stake to the heart. But the bloodlust — that part is true.
    They need fresh human blood to survive. They were once people, so you won’t know it’s a vampire until it’s too late.”

    — John Winchester




          Geschiedenis


    Daelyn is geboren in de zeventiende eeuw — 1618 welteverstaan. Haar geboortedatum weet ze niet meer precies maar het ligt ongeveer tussen november en januari. Haar ouders hadden het erg goed en waren het doelpunt van vele overvallen. Eén keer ging dit mis en het veranderde Daelyn’s leven drastisch. Toen ze zich realiseerde dat ze een vampier was heeft ze een jarenlange obsessie gehad met de man die haar veranderde totdat ze hem uiteindelijk doodde. Door de eeuwen heen is ze een aantal keer van nest veranderd, meestal kwam dit door de Hunters. Rond de achttiende eeuw begon ze met al haar wraak. Iedereen die haar dierbaren had gedood maar ook mensen die getracht hadden haar te doodden werden plotseling bruut vermoord en niemand wist het te verklaren. Daarna begon ze steeds meer in de schaduwen te leven.

          Overig
    Ze heeft een gruwelijke hekel aan haar eerste naam. Die naam hoorde bij de persoon die ze was en niet meer bij de persoon die ze nu is. Mensen die haar kennen noemen haar dan ook bij haar tweede naam — Orsay.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 23:18 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Poisoning schreef:
    (...)
    Hmm, dan moet ik even je geschiedenis teruglezen om te kijken of het bij mijn personage past.


    Laat maar weten dan, of je wat vindt.


    help

    Stelmaria schreef:
    Eventjes vlug een vraagje: Ik vroeg me af of iemand Andreas wilde kennen van voor hij stierf? Er was iemand die daar iets van zei in mijn gastenboek, maar ik ben op kamp geweest en mijn overzicht ligt in de knoop. :') Als er mensen zijn die één of andere relatie van voor zijn tijd als Crossroad Demon - of tijdens, I don't really care - zou willen, contacteer me dan heel graag in mijn gb, zodat het topic niet wordt volgespamd. ^^


    Cass?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik heb Locke ook voor jullie. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    Ik heb Locke ook voor jullie. c:


    He's handsome. (;


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    As iemand nog iets leuks in gedachten heeft qua relatie voor Seb of Dae, let me know!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik heb het speeltopic geopend! Happy hunting / killing!


    † Love? I want to sleep.

    Dionysia schreef:
    Ik ben op dit moment bezig met mijn rol maar ik kom niet echt uit de faceclaim. . . Anyway — mijn rol komt dus zo. (:

    SOML.
    I like her, tho.

    @Stelmaria: Oh, dan zou het op zich wel kunnen. Mocht je er nog één willen: Maelys is bereid een verbintenis aan te gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is er ook al een praattopic eigenlijk?


    help

    Wat is het begin?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Iraious schreef:
    Wat is het begin?

    Dat maakt niet zoveel uit. Ieder zijn eigen ding. Het is echter wel avond, dus wat je personage normaal gesproken doet op dat uur.

    @ Stelmaria: Nee, maar die maak ik vanavond aan.

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 12:14 ]


    † Love? I want to sleep.

    Als iemand trouwens enige vorm van relatie met Daelyn wilt, stuur maar een privébericht.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Cimeries staat ook altijd open voor relaties, zal vanavond een postje maken


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Praattopic!

    Ik heb geen idee waarom, maar de opmaak werkt niet mee.
    Dus na een paar verwoede pogingen heb ik het opgegeven (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Net zoals Dean en Rebekka! (:


    † Love? I want to sleep.