• Aardappel.


    -

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Oh gwn zo van "Jup."
    Maar da's een beetje downside van het internet gezien je dingen gauw anders inteprenteert x)

    @Xant ja.. In principe wel ja, al ben ik wel van mening dat je als moderator een voorbeeldfunctie hebt en dus wel eventjes wat beter moet nadenken over wat voor grapjes je uithaalt :/


    Oh, haha. Nope ik ben niet boos :')


    -

    Nog 10 vragen te gaan haha


    be gay do crimes

    Ik heb een voorgevoel...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    EDDY BAKKES TOE


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sadist schreef:
    Ik heb een voorgevoel...


    Wat dan?

    @Marjo succes ermee :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Wat dan?

    @Marjo succes ermee :3

    Dat een persoon niet die specifieke persoon is. Maar ik kan niet zeggen wie want dan spoil ik mensen *Kuch*Xantha*kuch*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sadist schreef:
    (...)
    Dat een persoon niet die specifieke persoon is. Maar ik kan niet zeggen wie want dan spoil ik mensen *Kuch*Xantha*kuch*


    Aawh..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vind die '1 april grap' hier op Q niet zo grappig, en eigenlijk ook een beetje oneerlijk..


    take me back to the basics and the simple life

    Yetti schreef:
    Ik vind die '1 april grap' hier op Q niet zo grappig, en eigenlijk ook een beetje oneerlijk..
    *puts finger slowly in the air*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yetti schreef:
    Ik vind die '1 april grap' hier op Q niet zo grappig, en eigenlijk ook een beetje oneerlijk..


    Agree


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yetti schreef:
    Ik vind die '1 april grap' hier op Q niet zo grappig, en eigenlijk ook een beetje oneerlijk..


    agreed.. Altho ik eerst niet mee deed, ik vind t alsnog lullig voor degene die wel mee zouden doen, en zich er op verheugden dat ze een kans maakten..


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)

    agreed.. Altho ik eerst niet mee deed, ik vind t alsnog lullig voor degene die wel mee zouden doen, en zich er op verheugden dat ze een kans maakten..


    Dat is nog niet eens hetgeen wat mij er niet aan bevalt.. Maar het feit dat er getrollt wordt met de leden terwijl je als moderator een voorbeeldfunctie hebt :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Dat is nog niet eens hetgeen wat mij er niet aan bevalt.. Maar het feit dat er getrollt wordt met de leden terwijl je als moderator een voorbeeldfunctie hebt :/


    dat ook ja, maar het begon ook niet eens op 1 april. Daarbij vond ik vorig jaar wel grappiger, daar kon ik om lachen, hoe erg ik JB ook haat. Maar dat is ook iets waar iedereen op Q bij werd betrokken, en dit is eigenlijk alleen degenen die het net zien, het staat niet op de voorpagina, en degene die er aan meededen.. Had dan bevoordeeld alle templates op zwart gezet, en de tekst op lichtgrijs, zodat je die netaan kan lezen ofzo.. Weet ik veel, gewoon iets met de hele site


    “A queen will always turn pain into power.”

    LalalalaikhaatDuitslalalala.


    -

    Sadist schreef:
    (...)
    Dat een persoon niet die specifieke persoon is. Maar ik kan niet zeggen wie want dan spoil ik mensen *Kuch*Xantha*kuch*


    Thank you Darling (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."