• Aardappel.


    -

    OHMYGAWDMORGANILOVEYOU


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Saith schreef:
    LalalalaikhaatDuitslalalala.


    wat moet je doen voor Duits, darling?


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)

    dat ook ja, maar het begon ook niet eens op 1 april. Daarbij vond ik vorig jaar wel grappiger, daar kon ik om lachen, hoe erg ik JB ook haat. Maar dat is ook iets waar iedereen op Q bij werd betrokken, en dit is eigenlijk alleen degenen die het net zien, het staat niet op de voorpagina, en degene die er aan meededen.. Had dan bevoordeeld alle templates op zwart gezet, en de tekst op lichtgrijs, zodat je die netaan kan lezen ofzo.. Weet ik veel, gewoon iets met de hele site


    Ja, daar ben ik het mee eens ja.

    @Jente Duits zuigt, pretty hard in fact.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 18:19 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    DeIevingne schreef:
    (...)

    wat moet je doen voor Duits, darling?


    Woordjes leren. En ik wil in mijn bed liggen met The Selection. Die ik pas na de toetsweek mag lezen van mijn ouder, thaaa.


    -

    Ilona? Wil jij posten met Max btw? Ik heb veel moeite gedaan met al deze codes op mijn mobiel dus ik geef veel om je.


    -

    Saith schreef:
    (...)

    Woordjes leren. En ik wil in mijn bed liggen met The Selection. Die ik pas na de toetsweek mag lezen van mijn ouder, thaaa.


    awhh. Moeilijke woordjes?
    Just fack Duits en lees The Selection


    “A queen will always turn pain into power.”

    Saith schreef:
    Ilona? Wil jij posten met Max btw? Ik heb veel moeite gedaan met al deze codes op mijn mobiel dus ik geef veel om je.


    Haha, zal ik zo doen ja, even m'n laptop d'r ook bij pakken ^^, alhoewel, ik weet niet over hoe lang we gaan eten, dus het kan ook zijn dat het na het eten pas komt ^^
    Had Leo gepost dan?


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)

    awhh. Moeilijke woordjes?
    Just fack Duits en lees The Selection


    Valt wel mee, maar mijn brein is een vergiet op het moment. Ik lijk tien minuten over een woord te doen.

    Dan moet ik eerst de boeken beneden gaan stelen :')


    -

    DeIevingne schreef:
    (...)

    Haha, zal ik zo doen ja, even m'n laptop d'r ook bij pakken ^^, alhoewel, ik weet niet over hoe lang we gaan eten, dus het kan ook zijn dat het na het eten pas komt ^^
    Had Leo gepost dan?


    Jups.


    -

    Saith schreef:
    (...)

    Valt wel mee, maar mijn brein is een vergiet op het moment. Ik lijk tien minuten over een woord te doen.

    Dan moet ik eerst de boeken beneden gaan stelen :')


    Oei, succes daar mee. Ik kan als een ninja naar je toekomen, samen met mijn eenhoorn, en je ouders afleidden met de eenhoorn, die dan ondertussen een kartonnen kopie uitschijt, die ik dan op die plek van je boeken neerzet, en dan kan jij de echte boeken pakken! ^^

    Oeh, dan ga ik Leo's post even lezen ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)

    Oei, succes daar mee. Ik kan als een ninja naar je toekomen, samen met mijn eenhoorn, en je ouders afleidden met de eenhoorn, die dan ondertussen een kartonnen kopie uitschijt, die ik dan op die plek van je boeken neerzet, en dan kan jij de echte boeken pakken! ^^

    Oeh, dan ga ik Leo's post even lezen ^^


    Ik heb een beter plan. Je komt als ninia naar me toe samen met je eenhoorn en neemt me dan mee naar regenboogland waar we de hele tijd regenboog snoep eten en boeken lezen en kletsen.

    [ bericht aangepast op 1 april 2015 - 18:29 ]


    -

    Saith schreef:
    (...)

    Ik heb een beter plan. Je komt als ninia naar me toe samen met je eenhoorn en neemt me dan mee naar regenboogland waar we de hele tijd regenboog snoep eten en boeken lezen en kletsen.


    Nog beter! Maar dan moeten we Leo en Lau ook oppikken, en nog een paar anderen ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    DeIevingne schreef:
    (...)

    Nog beter! Maar dan moeten we Leo en Lau ook oppikken, en nog een paar anderen ^^


    Jup. Jij regelt de awesome ninjakostuums, de eenhoorns en de m&m's om mensen mee te bekogelen. Dan regel ik de rakettickets naar regenboogland.


    -

    Lensherr schreef:
    (...)

    Thank you Darling (cat)

    I did not spoil :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Saith schreef:
    (...)

    Jup. Jij regelt de awesome ninjakostuums, de eenhoorns en de m&m's om mensen mee te bekogelen. Dan regel ik de rakettickets naar regenboogland.


    komt voor mekaar ^^


    “A queen will always turn pain into power.”