• Soms kan ik me echt eeuwig ergeren aan de makers van tv-series!
    Zit je rustig naar een GE-WEL-DI-GE serie te kijken, eindigd het seizoen natuurlijk super spannend en dan loop je jezelf maanden af te vragen hoe het verder gaat, om dan te horen te krijgen dat een of andere hoge piet vind dat de serie niet genoeg opbrengt en daarom beter niet meer verder gaat.
    En dan krijgen we dus nooit meer te horen hoe het afloopt (huil)
    Hier kan ik me dan ook zo vreselijk aan ergeren!

    Eerst had ik het bij Heroes, een van mijn meest favoriete series ever. Het laatste seizoen eindigt zo shockerend en open dat iedereen op het puntje van zijn stoel zit, en dan komt er geen vervolg meer.
    Vandaag had ik het weer met The lying game, waarin je dus geen enkel antwoord krijgt op alle vragen die je je al 2 seizoenen lang afvraagt.
    Daarom ben ik vandaag dus super geïrriteerd en teleurgesteld :(

    Hebben jullie dat ook al gehad?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Inderdaad! De series die ik tot het einde heb gezien, lopen nog, of hebben een degelijk einde, maar het is super stom!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aww, wat jammer. :c

    Bij de animatieserie Avatar: The Legend Of Aang vraagt Zuko op het einde aan zijn vader:

    "Waar is mijn moeder?" Ik verwachte dat er een nieuw seizoen zou komen met de zoektocht naar haar.
    Ik wilde wel graag een antwoord op die vraag, dus vond het jammer dat ze daar geen vervolg op maakten. Ze hebben wel een vervolg gemaakt als stripserie die ik nog moet lezen. Dus uiteindelijk ga ik toch een antwoord daarop hebben, gelukkig. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Jaaaa IK heb dan dus met revolution (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    FoxAngel schreef:
    Aww, wat jammer. :c

    Bij de animatieserie Avatar: The Legend Of Aang vraagt Zuko op het einde aan zijn vader:
    "Waar is mijn moeder?" Ik verwachte dat er een nieuw seizoen zou komen met de zoektocht naar haar.
    Ik wilde wel graag een antwoord op die vraag, dus vond het jammer dat ze daar geen vervolg op maakten. Ze hebben wel een vervolg gemaakt als stripserie die ik nog moet lezen. Dus uiteindelijk ga ik toch een antwoord daarop hebben, gelukkig. ^^


    Jha, die heb ik ook gezien.
    Ik vond het jammer dat we daar geen antwoord op kregen, maar dat was maar één vraag en al de rest was wel een beetje ingevuld. Maar sommige series kunnen echt midden in een verhaallijn stoppen en dan weet je echt niet wat er gebeurd is - -""


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    JA. Duizend maal ja. Een paar maanden geleden heb ik allebei de seizoenen gekeken van In The Flesh, waar ik nu nog steeds helemaal weg van ben, maar twee dagen nadat ik de laatste aflevering had gezien kwam het nieuws uit dat het gecanceld was. Dat was echt heel erg naar. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    JA. Duizend maal ja. Een paar maanden geleden heb ik allebei de seizoenen gekeken van In The Flesh, waar ik nu nog steeds helemaal weg van ben, maar twee dagen nadat ik de laatste aflevering had gezien kwam het nieuws uit dat het gecanceld was. Dat was echt heel erg naar. :c


    Hah, die serie ken ik niet. En ik vond mezelf nog wel zo'n expert ^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Dit herken ik zo erg. Acht seizoenen lang verslaafd geweest aan Desperate Housewives en eindigt die serie toch wel niet met een open einde zeker. Man, ik was zo pissed! Ik wil nog steeds een negende seizoen of gewoon weten wat er nog ging gebeuren!


    16 - 09 - '17

    Al mijn series lopen nog of zijn al volledig afgelopen :'p
    En ik denk niet dat Game of Thrones snel zal stoppen, haha.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Leah4President schreef:
    Al mijn series lopen nog of zijn al volledig afgelopen :'p
    En ik denk niet dat Game of Thrones snel zal stoppen, haha.


    This.
    En pretty little liars (cat) en moord vrouw (cat) en flikken maastricht (cat)
    En op het moment kijk ik even niet actief castle, maar die meestal ook :')


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind