• Omdat ik niet denk dat hier iemand Zoeloe kan even vertalen 'Vaarwel Quizlet, hallo zon !'

    Nee nee geen zorgen ik verlaat jullie niet voorgoed, maar ik wilde toch eens melden dat ik dit Pasen niet gewoon paaseitjes ga zitten rapen :')



    Op school kregen we de kans om naar Zuid-Afrika te gaan, slechts 15 leerlingen van het 5de middelbaar -Belgisch schoolsysteem- en twee leerkrachten mochten zich wagen aan een schrijf- en mondelinge proef om deze paasvakantie te besteden aan het helpen van aidsweeskindjes -nee, nee die hebben geen aids hoor ;)- En ra ra ra wie er toen bij die 15 geselecteerd werd ..... Ikke :'D

    H.O.P.E. Flanders is een Vlaamse organisatie die zich inzet in het zuiden voor kwetsbare kinderen, die onrechtstreeks slachtoffers worden van HIV/aids. Door verlies van een of beide ouders raken ze zelf in de vicieuze cirkel van armoede en ziekte. Geen kostwinner betekent honger, gebrek aan kennis en extreme armoede. Hope leert hen de nodige lifeskils en heeft hun een kans op een mooie toekomst

    Ik vind het echt geweldig, de groep vind ik super en ik sta te popelen zondag het avontuur van mijn leven te beginnen ! Vandaag mijn twee valiezen en rugzak volgepropt en ik hoop echt dat de kindjes het geweldig vinden, namelijk één van de valiezen zit vol met leuke spulletjes voor hen.

    De eerste dagen besteden we onze tijd aan het project zelf en gaan we opstap met de kleine kindjes en helpen we met hutten bouwen, de laatste dagen voornamelijk toeristische activiteiten. Zo slapen we de drie laatste dagen gewoon in het natuurpark Kruger ! :3



    Nu ik ga hier niet de hele planning opschrijven want ik ben nu al een hyperactief konijn ! Maar dus hierbij wil ik melden dat ik jullie zal missen 5 april tot 17 april en om het topic nog ietswat nuttig te houden. Wie van jullie gaat er op vakantie? ;3

    -Geen idee of dit het juiste subforum is-


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wat super vet!
    En wat prachtig dat je zo iets moois mag gaan doen, echt jaloers (:


    Can't control my second personality

    Haha, nou ik heb wel wat Zulu geleerd toen ik zelf naar Zuid-Afrika ging.
    Maar echt ontzettend gaaf! Heel tof om zulk mooi werk te mogen doen en het Kruger Park is echt een top afsluiter!
    Heel erg veel plezier, ik weet zeker dat het een onvergetelijke ervaring zal worden. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wauw, dat lijkt me echt een heel bijzondere ervaring. Wat gaaf dat je school dat aanbiedt! Ik wens je heel veel plezier, maar het klinkt alsof dat wel goed komt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heel veel plezier! Gaaf dat je bent uitgekozen en dat je wat kan betekenen voor de kindjes daar :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Square schreef:
    Wauw, dat lijkt me echt een heel bijzondere ervaring. Wat gaaf dat je school dat aanbiedt! Ik wens je heel veel plezier, maar het klinkt alsof dat wel goed komt. ^^


    Queer zijn is gewoon alles

    involved schreef:
    Wat super vet!
    En wat prachtig dat je zo iets moois mag gaan doen, echt jaloers (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys