• i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    .


    obsessive rage

    Harry’s cheek twitches, which Louis has now come to label as ‘Harry’s laugh’ (though it’s far from any actual form of a laugh, but still) and Louis grins, imitating the doodle with the pencil case in his hand for an added touch.

    And then Harry makes a noise in his throat that sounds like amusement, and Louis almost comments on it, almost, but Harry doesn’t meet his eye and he can’t do it. He just can’t. Because some fight will probably ensue from it, or Harry will deny it, or, worse still, it might prevent him from every doing it again, so Louis looks down at the pencil case and remains quiet, biting back a grin.

    There’s silence, an odd silence, and one glance upward tells Louis that Harry looks noticeably uncomfortable.

    And that isn’t right. Louis can’t have that. And, sure, he doesn’t know what’s caused it, but no matter, because Louis just can’t have that. They’re supposed to be progressing.

    There’s a pang of silence, with Harry’s eyes blindly skimming over the words of the outline, fiddling with his rings, and Louis keeps his eyes down on the pencil case.

    “One time I imagined stuffing him in the rubbish bin and catapulting it out the window.”

    And, just like that, Harry’s shoulders loosen and he makes the noise again.

    Louis feels like Christmas.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.



    Wow, lekker fangirlish doe ik weer...

    [ bericht aangepast op 24 dec 2015 - 9:39 ]


    obsessive rage


    I don't understand that reference. - Castiel

    Een telefoonnummer die ik hier niet ga plaatsen

    Inktzwart schreef:



    Wow, lekker fangirlish doe ik weer...


    // Mew Mew Poweeeer :') Dat keek ik echt altijd vroeger haha


    Oh leuk dit, scheikunde:
    In deze module leer je:
    • Wat esters en amiden zijn en hoe de systematische naamgeving van deze
    stoffen werkt.
    • Waar esters voor gebruikt worden.

    Trees schreef:
    (...)

    // Mew Mew Poweeeer :') Dat keek ik echt altijd vroeger haha


    Oh leuk dit, scheikunde:
    In deze module leer je:
    • Wat esters en amiden zijn en hoe de systematische naamgeving van deze
    stoffen werkt.
    • Waar esters voor gebruikt worden.


    Nee nee, dit is toch echt Kisshu en geen Dren XD
    Want ik vind Kisshu wel leuk en Dren niet... (Kisshu is de Japanse versie)

    Aah, mooie karakteromschrijving heb ik gekopieerd.
    Naam Brad McCourtney
    Kracht Brad is ongelooflijk sterk.
    Verandering Bij volle maan verandert Brad in een ongetemd beest, een grote wolf, die hij maar zelden kan beheersen.
    Hobby's Brad brengt zijn tijd graag door in het bos en bij zijn vrienden, de twee plekken waar hij zich het veiligste voelt.
    Angsten De grootste angst van hem is dat Brad zijn vrienden kwijt zou raken, omdat ze werkelijk alles voor hem zijn. (Dit zijn Kane en Lotta, omdat ze beide net als hem een beestachtige kant hebben die ze niet altijd weten te verbergen) Ook heeft hij bindingsangst.
    Leeftijd 16 ( jarig op 3 maart )
    Karakter Brad kan heel gemeen en hard zijn tegen mensen, of onredelijk en gevoelloos. Zo kennen de meeste mensen hem, misschien omdat hij voor een deel ook het beschadigde, chagrijnige schepsel is dat hij aan de buitenwereld laat zien. Dieper in hem zit ook de vriendelijkere, voorzichtige versie van Brad die niemand pijn wil doen. Deze zit echter altijd in de worsteling met zichzelf en breekt nooit helemaal door het oppervlak. Hij doet nogal afstotelijk tegen Lucy, omdat hij haar eigenlijk leuk vind, maar durft het niet te zeggen wegens zijn bindingsangst. Hij heeft een hekel aan geroddel, tenzij hij het zelf doet en kan behoorlijk ijdel zijn. De meeste meisjes vinden hem hartstikke leuk, maar de jongens kunnen hem niet uitstaan wegens zijn arrogantie.Hij kan absoluut niet goed leren en is dan ook niet erg geliefd bij docenten.
    Ras Weerwolf
    Uiterlijk Brad heeft grote bruine ogen die zo ongeveer altijd leeg staan, ook zijn vrienden kunnen er nauwelijks emotie uit halen. Zijn huid is gebruind door de zon waar hij zo van houdt, omdat deze hem niet kan transformeren in de wolf waar hij zo'n hekel aan heeft. Zijn haar heeft dezelfde donkere, warme kleur als zijn ogen. Hij is redelijk gespierd en heeft iets wilds over zich heen. Hij is redelijk groot en kan daarmee een bedreigende uitstraling hebben.
    Sterrenbeeld Vissen.
    Verleden Brads moeder is op zijn vierde omgekomen in een brand, en zijn vader gaf hem daarvan de schuld. Toen Brad wilde vluchten van de mishandeling thuis die hij elke dag tegemoet ging, raakte hij dodelijk gewond na aangevallen te zijn door vampiers. Één, Kane, kon het niet uitstaan dat zijn soort kinderen zo kwelde en redde Brad door hem uit een voetafdruk van een wolf te drinken, wat één van de oudere manieren is om weerwolf te worden. Kane hielp Brad zijn huis uit en Brad groeide bij hem op, eerst leek hij grote broer, later, toen de leeftijd tussen hen in kleiner werd, werden ze haast tweeling. Brad heeft in zijn beestvorm Lotta achterna gezeten, die daarna ook zoals hij was; half beest. Niet meer menselijk.


    obsessive rage

    Scream en andere ongepaste filmtitels


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga op reis en ik neem mee een tent, een e-reader met alle boeken erop die er bestaan, alle K3 albums, een fototoestel, mijn schrijfspullen, een wereldbol met een lampje en een stekker, een Ipad, mijn dierbaarste boeken, mijn tandenborstel, WiFi, mijn beste vriendin, voedsel, Ice Tea, een lekker kopje thee, mijn luchtbed, een tas die groot genoeg is om er alles in te doen dat we op noemen, twintig potten Ben & Jerry's ijs (Cookie Dough), een woordenboek met de taal die ze in Atlantis spreken, mijn tekenblok, koekjes, de gehele cast van WickedUK + Willemijn Verkaik, Jeremy Taylor en Sam Lupton, mijn kat, mijn slippers, mijn lievelings film, mijn Glamdring, tv, mijn laptop, een karaoke CD van Grease, een recepten boek voor boterkoekjes, mijn one ring, een paar van mijn favoriete knuffels, Zac Efron, Sam & Dean, mijn Warrior Cats boeken, mijn 24-DVD box.

    Bæ/bae is a Danish word for poop. Also used by people on the internet who think it means baby, sweetie etc.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omfg Inge
    "Je hebt inwendige stippels. Je persoonlijkheid heeft stippels."
    Dit is zo verschrikkelijk geniaal, omfg. Je persoonlijkheid heeft stippels- hoe verzin je het. Ik vind het zo ongelofelijk grappig, maar een hele regel haha's in caps lock zouden het niet goed genoeg uitdrukken, dus doe ik dat maar niet.
    Siriusly, dit is zo verschrikkelijk geweldig. Ik ga een award voor je maken. *schraapt haar keel*
    'Dames en Heren, Q'ers en muggles, mag ik evven uw aandacht voor deze met stipt perfecte conversatie. Met nadruk op deze zin, die al zo geweldig is dat ik hem als signa ga nemen (met jouw toestemming natuurlijk) : "Je hebt inwendige stippels. Je persoonlijkheid heeft stippels." De award van werkelijk-super-geweldige-hilarische-zin voor deze ingineus bedachte conversatie gaat daarvoor naar Inge! En als je het daar niet mee eens bent, is er iets siriusly ron with you. Een groot applaus voor Inge!'

    En om een of andere reden zit ik weer om half twee bij jouw story, het begint een goede gewoonte te worden. (Aangezien je verhaal, I solemnly swear, zó goed is, kan ik het geen slechte gewoonte noemen)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Vanillesmaak: 12
    Tumblr: 1 (-1)
    Katten: 24 (+1)
    De maan: 16
    YouTube: 12


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    http://www.judoinside.com/event/10884/2016_Dutch_Open_Espoir_U18_Eindhoven


    "Ignite, my love. Ignite."



    HIER NIET OP KLIKKEN