• Natascha (Deadshot) en ik zijn bezig om een Quizlet fanpagina op Facebook aan te maken. Met deze pagina willen we graag de interesse wekken van nieuwe mensen, maar ook een plaats waarop leden kunnen kijken en wij dingen van Quizlet zelf zullen promoten. Maar hiervoor hebben we een pakkende naam nodig, eentje die weergeeft wat Quizlet is, maar ook nieuwsgierigheid zal opwekken. We willen graag mensen met de juiste interesses lokken en het tegelijk een beetje simpel houden.
    Wat kunnen we dan beter doen dan het aan jullie met je creativiteit vragen? Het zou gaaf zijn als jullie met wat leuke opties komen, die we daarna in een poll zetten zodat jullie kunnen stemmen op de leukste ervan!

    De pagina

    De poll!
    We hebben ook besloten dat Keep calm and waste your time on Quizlet op de omslagfoto zal komen, in plaats als naam voor de pagina.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 9:57 ]


    Your make-up is terrible

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dit zou de nieuwe slogan van Q moeten worden in plaats van ''Laat zien wie je bent!'':'D


    Haha, ja!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dit zou de nieuwe slogan van Q moeten worden in plaats van ''Laat zien wie je bent!'':'D


    Jarne, ik ben het niet met je eens.... wel als tweede slogan


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    Jarne, ik ben het niet met je eens.... wel als tweede slogan

    Het is misschien wel een leuke slogan voor de FB-pagina, ergens in de omslag ofzo. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)
    Het is misschien wel een leuke slogan voor de FB-pagina, ergens in de omslag ofzo. :p


    Dat is een goed idee :Y)


    Ik denk dat ik moet leren om met photoshop om te gaan :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Dit is trouwens de pagina. Er heeft in elk geval al iemand geliked die Quizlet niet kent, hehe. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    Dit is trouwens de pagina. Er heeft in elk geval al iemand geliked die Quizlet niet kent, hehe. :Y)


    Jullie hebben er een like bij


    Rest in Peace, Son of Gondor

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Jullie hebben er een like bij


    Ik zag het. Er zijn er al zevenendertig. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Jullie hebben er een like bij


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"



    Not so funny. Idc. x"D


    wat was dit ookalweer

    Whatsapp schreef:



    Not so funny. Idc. x"D


    Ik vind hem geweldig xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hehe :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Whatsapp schreef:



    Not so funny. Idc. x"D


    Ghahahahaha :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Whatsapp schreef:



    Not so funny. Idc. x"D


    This is genius. hahahahhaha


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Quizwritelisters


    Idk


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Whatsapp schreef:



    Not so funny. Idc. x"D


    HIj is gieren :D


    Music is my escape from Bullshit in life <3