• Natascha (Deadshot) en ik zijn bezig om een Quizlet fanpagina op Facebook aan te maken. Met deze pagina willen we graag de interesse wekken van nieuwe mensen, maar ook een plaats waarop leden kunnen kijken en wij dingen van Quizlet zelf zullen promoten. Maar hiervoor hebben we een pakkende naam nodig, eentje die weergeeft wat Quizlet is, maar ook nieuwsgierigheid zal opwekken. We willen graag mensen met de juiste interesses lokken en het tegelijk een beetje simpel houden.
    Wat kunnen we dan beter doen dan het aan jullie met je creativiteit vragen? Het zou gaaf zijn als jullie met wat leuke opties komen, die we daarna in een poll zetten zodat jullie kunnen stemmen op de leukste ervan!

    De pagina

    De poll!
    We hebben ook besloten dat Keep calm and waste your time on Quizlet op de omslagfoto zal komen, in plaats als naam voor de pagina.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 9:57 ]


    Your make-up is terrible

    Q-writers vind ik een beetje onhandig, aangezien dan echt de focus op schrijven wordt gelegd en niet op de rest van Q. Er is hier trouwens een tijd een reeks topic geweest van de 'Q-writers', geen idee of je dat wist (ging toen over wordgoal halen iedere twee weken)
    Anyway, euhm, ik ben niet goed in titels bedenken...

    'Quizlet-users' misschien? Simpele naam, maar geeft wel weer waar het over gaat.
    'Quizletters'?
    Persoonlijk zou ik sowieso het woord 'Quizlet' erin verwerken


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    Q-writers vind ik een beetje onhandig, aangezien dan echt de focus op schrijven wordt gelegd en niet op de rest van Q. Er is hier trouwens een tijd een reeks topic geweest van de 'Q-writers', geen idee of je dat wist (ging toen over wordgoal halen iedere twee weken)
    Anyway, euhm, ik ben niet goed in titels bedenken...

    'Quizlet-users' misschien? Simpele naam, maar geeft wel weer waar het over gaat.
    'Quizletters'?
    Persoonlijk zou ik sowieso het woord 'Quizlet' erin verwerken


    We kunnen ook altijd een lange titel nemen. Quizletfanpage: voor schrijvers, lezers en gezellige mensen. (of iets anders)

    Het klinkt niet zo catchy, maar het dekt wel de lading.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)

    We kunnen ook altijd een lange titel nemen. Quizletfanpage: voor schrijvers, lezers en gezellige mensen. (of iets anders)

    Het klinkt niet zo catchy, maar het dekt wel de lading.


    Vind ik zeker niet slecht klinken, maar misschien dan ook iets van quizzen erin zetten, aangezien dat de oorspronkelijke bedoeling was :)
    Als ik nog andere ideeën heb, laat ik het zeker weten


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Vind ik zeker niet slecht klinken, maar misschien dan ook iets van quizzen erin zetten, aangezien dat de oorspronkelijke bedoeling was :)
    Als ik nog andere ideeën heb, laat ik het zeker weten


    Dat is helemaal waar. '"Voor het creëren van quizzen, verhalen, lijstjes en gezellligheid" :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb hem geliked!


    Treat people with kindness

    Nog meer creatieve ideetjes?


    Your make-up is terrible

    Avandra schreef:
    Keep calm and waste your time on Quizlet


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik dacht misschien toch gewoon simpel:
    Quizlet fanpage: voor schrijvers, lezers, quizmakers en gezelligheidsmensen.

    (Mis ik nog wat belangrijks l?)

    En dan op de omslag de quote van Nana?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Quizics vind ik echt geweldig haha!


    Life is a beautiful struggle

    Hmm. Creators united...?


    Every villain is a hero in his own mind.

    De poll!
    We hebben ook besloten dat Keep calm and waste your time on Quizlet op de omslagfoto zal komen, in plaats als naam voor de pagina.


    Your make-up is terrible

    Whatsapp schreef:



    Not so funny. Idc. x"D


    Eigenlijk is dit zo geweldig dat ik vind dat we het idee van funny pictures moeten uitbuiten om Quizlet nog meer te promoten.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Eigenlijk is dit zo geweldig dat ik vind dat we het idee van funny pictures moeten uitbuiten om Quizlet nog meer te promoten.:Y)


    We zouden er een wedstrijd van moeten maken haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Deadshot schreef:
    (...)

    We zouden er een wedstrijd van moeten maken haha.


    Haha yeah, maar dat vraagt dan weer zoveel voorbereiding.:'c
    Laten we beginnen met een verzameltopic!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Haha yeah, maar dat vraagt dan weer zoveel voorbereiding.:'c
    Laten we beginnen met een verzameltopic!:'D


    Ja, dat is helemaal waar. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.