• ik ben 15 jaar en zwanger van een meisje ik ben nu 21 weken zwanger en ik hou het kind maar ik ben erg bang voor de bevalling en ik weet niet wat ik precies moet doen na de bevalling kan iemand mij helpen of heeft het zelf meegemaakt?

    Alvast bedankt

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    Ik zou je mond maar houden, jij bent diegene die zo nodig je mening moest uiten over hoe slecht het was en je geeft mij de schuld.

    dit bedoel ik dus. Jij bent geen haar beter met je reacties.

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)


    Oh ja ik lok het uit, geef mij lekker de schuld. Ik ben hardstikke pissed dat mensen haar niet geloven, ruzie gaan maken etc, ze vraagt alleen om hulp. Nu is het opeens mijn schuld he?
    Calm your tits, niemand zegt dat het jouw schuld is. Het is gewoon ontzettend vervelend dat je de normale feedback negeert en enkel op een paar vervelende reacties reageert. Het is volkomen normaal dat je op deze site reacties krijg van mensen dat ze seks op je 15e onverstandig vinden. Sommige mensen zijn gewoon nog een beetje van de oude stempel, dat kan je ze niet kwalijk nemen. Sommige reacties zijn misschien vervelend, maar je kan er ook normaal op reageren en niet iedereen opfokken. We maken geen ruzie, het is een discussie over bepaalde onderwerpen. Je verhaal is gewoon niet 100 % waterdicht en daarom komen er reacties waarom ze niet sneller gereageerd heeft op dat gescheurd condoom.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ze helpt mij alleen maar omdat zij wat meer ervaring heeft op quizlet dan ik ik weet zelf niet hoe een topic precies werkt en was vergeten meer info op te zetten erover daarom doet zij dat nu en Ij heeft toestemming van mij over alles wat ze schrijft over mij


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Overkill schreef:
    Even offtopic, maar mods kunnen toch heel makkelijk zien of iemand dezelfde persoon is, in verband met ip-adres? Je zou zeggen dat we het nu wel gehoord zouden hebben als dit een dubbelaccount was.


    Niet echt, omdat ze zegt dat ze op hetzelfde IP zitten omdat ze bij elkaar zijn. Dan moeten ze eerst zo'n test doen waarbij ze een foto maken met hun usernames er op en alles.


    Your make-up is terrible

    Dullahan schreef:
    (...)
    dit bedoel ik dus. Jij bent geen haar beter met je reacties.



    Sorry, ik word gewoon snel boos. Ik kan er gewoon niet tegen dat zij in de problemen zit en ik vind het gewoon niet fijn dat mijn vriendin hulp vraagt en jij het niet gelooft, of je niet de baas wilt laten spelen. Fijn voor jou, maar ik zou gewoon niet meer dit topic in gaan

    Derde waarschuwing -> Slotje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."