• ik ben 15 jaar en zwanger van een meisje ik ben nu 21 weken zwanger en ik hou het kind maar ik ben erg bang voor de bevalling en ik weet niet wat ik precies moet doen na de bevalling kan iemand mij helpen of heeft het zelf meegemaakt?

    Alvast bedankt

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Patholoog schreef:
    (...)

    What the hell? Een vriendin van mij is achttien en heeft een jongen van drie jaar en is net begonnen aan de opleiding voor lerares. Hoe heeft zij geen goede toekomst?

    Nou, het is niet bepaald een goede start ofzo? En niet iedereen wil met een kind nog naar school?

    Uuuh, lezen mensen mijn bericht nog? Ze is NIET Verkracht, NIET Bewust gedaan en NIET WETENDE dat het onveillig was

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 19:30 ]

    Ok, ze is in Real life mijn vriendin, zo is het echt gegaan : Ze had een vriendje, waar ze het veillig mee deed. Het probleem is dat de condoom scheurde. Ze kwam er te laat pas achter dat ze zwanger was, maar ze mag geen abortus plegen van haar vader. (vader is trouwens heel streng etc etc etc) Ze koos er niet bewust voor en ze heeft het ook niet expres gedaan


    voor de tweede keer -_-

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 19:30 ]

    WolfieBlackfire schreef:
    Uuuh, lezen mensen mijn bericht nog. Ze is NIET Verkracht, NIET Bewust gedaan en NIET WETENDE dat het onveillig was

    Dus wss veel te jong om te weten wat ze aan het doen was.
    een gescheurd condoom is niet dat ze het niet onveilig deed, ps.

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 19:32 ]

    Dullahan schreef:
    (...)
    Nou, het is niet bepaald een goede start ofzo? En niet iedereen wil met een kind nog naar school?


    Niet iedereen misschien, maar het is niet per se zo dat een baby een slechte toekomst betekend. Ik vind dat jullie te snel oordelen over haar.

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 19:31 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dullahan schreef:
    (...)
    Dus wss veel te jong om te weten wat ze aan het doen was.

    Er zijn ook genoeg volwassenen die niet weten wat te aan het doen zijn.


    Seasons will change, but I shall remain

    Dullahan schreef:
    (...)
    Dus wss veel te jong om te weten wat ze aan het doen was.


    uuh lol ze is 15? Dat vind ik een normale leeftijd. HET GING PERONGELUK, dat las je toch? DE CONDOOM SCHEURDE, jezus....

    Dullahan schreef:
    Geen idee in hoevere ik dit kan geloven. Ik zou zeggen "wie zich brandt moet op de blaren zitten".
    Je moeder is de beste persoon die je kan vragen.

    Waarom staat dit trouwens in het meetings forum?
    Omdat we allemaal zijn uitgenodigd voor de babyborrel! Geen idee, wss misklikt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omg mensen gaan echt off-topic

    ze vraagt hulp -_-

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 19:33 ]

    Serenata schreef:
    (...)
    Er zijn ook genoeg volwassenen die niet weten wat te aan het doen zijn.

    waar. Maar als ze oud genoeg was, had ze misschien geweten dat er iets is als geheimhouding van een huisarts en ook in het ziekenhuis. Abortus is gratis.

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    uuh lol ze is 15? Dat vind ik een normale leeftijd. HET GING PERONGELUK, dat las je toch? DE CONDOOM SCHEURDE, jezus....

    een normale leeftijd? Maak dat aub de kat wijs.

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 19:35 ]

    Dullahan schreef:
    (...)
    waar. Maar als ze oud genoeg was, had ze misschien geweten dat er iets is als geheimhouding van een huisarts en ook in het ziekenhuis. Abortus is gratis.




    haha dat weet ze wel hoor, maar mag niet van de vader? -_-

    Dullahan schreef:
    (...)
    oud genoeg? Maak dat aub de kat wijs.



    Wat vind jij dan een normale leeftijd? 45? -_-

    WolfieBlackfire schreef:
    Omg mensen gaan echt off-topic

    ze vraagt hulp -_-


    Inderdaad, geen commentaar van iemand die zich niet in haar situatie kan verplaatsen en alleen maar slecht praat. Ik vind dit een beetje respectloos tegenover haar.

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 19:36 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)



    haha dat weet ze wel hoor, maar mag niet van de vader? -_-

    so? Geheimhoudingsplicht (':