• ik ben 15 jaar en zwanger van een meisje ik ben nu 21 weken zwanger en ik hou het kind maar ik ben erg bang voor de bevalling en ik weet niet wat ik precies moet doen na de bevalling kan iemand mij helpen of heeft het zelf meegemaakt?

    Alvast bedankt

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    Geloof het lekker niet dan, ga gewoon weg als je geen hulp aan te bieden hebt

    ik heb in een eerdere reactie al laten weten dat ze het best naar haar moeder kan gaan.
    en ik laat me niet de les lezen. (':
    ze had kunnen weten dat ze ook meningen te horen zou krijgen.
    nogmaals, hulp komt anders wel een beetje laat.

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 19:45 ]

    Wel oké iedereen zijn mening hierover.
    Of je nu vindt dat ze te jong is of niet en zo voort. Het doet er niet toe, want ze is nu zwanger en kan nu het kind niet meer laten weghalen, dus in plaats van haar schuldig te laten voelen over wat er is gebeurd kan iedereen misschien beter een beetje sympathieker zijn en dat meisje de raad geven die ze nodig heeft.
    Dus ik zou het inderdaad aan je moeder vragen (maar aangezien je dat al gedaan hebt),misschien heb je hier iets aan: Klik


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Kunnen we ontopic blijven?

    OT: Ik denk dat je het beste advies kunt vragen aan een verloskundige. Zij zijn hier speciaal voor opgeleid en zullen je wel gerust kunnen stellen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dullahan schreef:
    (...)
    als dit zo is, hoe heeft ze dan ooit zwanger kunnen raken?

    Hulp is anders wel een beetje te laat, denk je niet?
    Dat had ze beter een paar weken eerder gedaan zodat ze nog abortus kon regelen.


    Voor abortus heb je toestemming nodig van je ouders, dus dat zit er niet echt in, zo te zien.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Dullahan schreef:
    (...)
    ik heb in een eerdere reactie al laten weten dat ze het best naar haar moeder kan gaan.
    en ik laat me niet de les lezen. (':
    ze had kunnen weten dat ze ook meningen te horeb zou krijgen.



    Dus je zegt nu dat dit een wedstrijdje is die je wilt winnen?

    Dullahan schreef:
    (...)
    en dat mag dan ineens wel? Dacht dat haar vader streng was

    Dat haar vader streng is zegt nog niet dat haar vriendje in het huis mag komen.

    Deze persoon vraagt om hulp, niet om een mening. Als zij het kind wilt houden, dan is het haar verantwoordelijkheid.


    Seasons will change, but I shall remain

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)


    Omdat ze bijna nooit van haar vader het huis uit mag. Je weet niet wat daar gaande is, dus oordeel niet als je haar niet kent. Ze vraagt hier om hulp, niet om een discussie. Dus zouden mensen alsjeblieft hun mond willen houden als ze geen hulp willen aanbieden?
    Dus omdat je het huis niet veel uit mag, weet je niet dat een gescheurde condoom niet veilig is. Wow ik heb iets nieuws bijgeleerd vandaag.
    Nee effe serieus, dat ze nu zwanger is, is niet bepaald haar vader zijn schuld. Het is het bewijs van onverstandigheid. Als je aan seks begint, welke leeftijd dan ook moet je ook aan de consequenties kunnen denken.
    Ze heeft tijd om seks te hebben, maar niet om even naar de apotheek te kunnen gaan. En als ze het huis amper uit mag, waarom vraagt ze het dan niet aan een vriendin of misschien aan jou?
    Het is een beetje roekeloos gedrag waarvan ze nu de gevolgen moet dragen. En ik weet eigenlijk niet wat je precies van iedereen verwacht op dit moment. Quizlet is geen 'help ik ben zwanger site, wat nu?'. Mensen hebben al enkele sites aangeboden, dus daar moet ze maar een oplossing zoeken, hier zal die jammer genoeg niet vinden.

    Ik vind het eigenlijk echt wel belachelijk dat ze het kind van haar vader moet houden, maar er wel niet met haar ouders over kan praten? Beetje hypocriet lijkt me. Wie zal dat kind dan gaan opvoeden en onderhouden? Sorry, maar ze zal toch buitenshuis moeten gaan en er met mensen over praten die er wel verstand van hebben en niet een stel tieners op een fanfictionsite. Of haar vader dat nu wilt of niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)


    Dus je zegt nu dat dit een wedstrijdje is die je wilt winnen?

    Joh laat het en wees de wijste. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dullahan schreef:
    (...)
    ik heb in een eerdere reactie al laten weten dat ze het best naar haar moeder kan gaan.
    en ik laat me niet de les lezen. (':
    ze had kunnen weten dat ze ook meningen te horen zou krijgen.
    nogmaals, hulp komt anders wel een beetje laat.


    Als je had kunnen zien, heeft ze nog maar vier forumposts, dus ze had niet echt kunnen weten dat mensen af en toe heel erg vervelend kunnen reageren op het forum. Ik durf te wedden dat als ze dat wel had geweten, ze dit topic niet had gepost. :')


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)


    Dus je zegt nu dat dit een wedstrijdje is die je wilt winnen?

    Nee, ik zeg dat ik me niet laat commanderen.

    Avandra schreef:
    (...)Dus omdat je het huis niet veel uit mag, weet je niet dat een gescheurde condoom niet veilig is. Wow ik heb iets nieuws bijgeleerd vandaag.
    Nee effe serieus, dat ze nu zwanger is, is niet bepaald haar vader zijn schuld. Het is het bewijs van onverstandigheid. Als je aan seks begint, welke leeftijd dan ook moet je ook aan de consequenties kunnen denken.
    Ze heeft tijd om seks te hebben, maar niet om even naar de apotheek te kunnen gaan. En als ze het huis amper uit mag, waarom vraagt ze het dan niet aan een vriendin of misschien aan jou?
    Het is een beetje roekeloos gedrag waarvan ze nu de gevolgen moet dragen. En ik weet eigenlijk niet wat je precies van iedereen verwacht op dit moment. Quizlet is geen 'help ik ben zwanger site, wat nu?'. Mensen hebben al enkele sites aangeboden, dus daar moet ze maar een oplossing zoeken, hier zal die jammer genoeg niet vinden.

    Ik vind het eigenlijk echt wel belachelijk dat ze het kind van haar vader moet houden, maar er wel niet met haar ouders over kan praten? Beetje hypocriet lijkt me. Wie zal dat kind dan gaan opvoeden en onderhouden? Sorry, maar ze zal toch buitenshuis moeten gaan en er met mensen over praten die er wel verstand van hebben en niet een stel tieners op een fanfictionsite. Of haar vader dat nu wilt of niet.

    dit somt alles wel een beetje op.

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 19:49 ]

    Dullahan schreef:
    (...)
    Nee, ik zeg dat ik me niet laat commanderen.


    Als ik nu even heel cru mag zijn - en dat mag ik, je hoeft je niet te laten commanderen, maar misschien zou je wel eens mogen leren wat inlevingsvermogen is. Dit meisje vraagt om hulp en niet om wat jij vind van seks op je vijftiende. Anders had ze wel een poll geopend.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Avandra schreef:
    (...)Dus omdat je het huis niet veel uit mag, weet je niet dat een gescheurde condoom niet veilig is. Wow ik heb iets nieuws bijgeleerd vandaag.
    Nee effe serieus, dat ze nu zwanger is, is niet bepaald haar vader zijn schuld. Het is het bewijs van onverstandigheid. Als je aan seks begint, welke leeftijd dan ook moet je ook aan de consequenties kunnen denken.
    Ze heeft tijd om seks te hebben, maar niet om even naar de apotheek te kunnen gaan. En als ze het huis amper uit mag, waarom vraagt ze het dan niet aan een vriendin of misschien aan jou?
    Het is een beetje roekeloos gedrag waarvan ze nu de gevolgen moet dragen. En ik weet eigenlijk niet wat je precies van iedereen verwacht op dit moment. Quizlet is geen 'help ik ben zwanger site, wat nu?'. Mensen hebben al enkele sites aangeboden, dus daar moet ze maar een oplossing zoeken, hier zal die jammer genoeg niet vinden.

    Ik vind het eigenlijk echt wel belachelijk dat ze het kind van haar vader moet houden, maar er wel niet met haar ouders over kan praten? Beetje hypocriet lijkt me. Wie zal dat kind dan gaan opvoeden en onderhouden? Sorry, maar ze zal toch buitenshuis moeten gaan en er met mensen over praten die er wel verstand van hebben en niet een stel tieners op een fanfictionsite. Of haar vader dat nu wilt of niet.


    Ik vind het anders heel vreemd dat er een ''Lifestyle'' subcategorie is, dat gaat over je leven, je kleding, je whatever. Ze is niet goed door de vader opgevoed, vader heeft haar al mishandeld. Ik ga hier niet op verder in, want dat gaat niemand hier aan, zonder haar toestemming. Whatever, ze weet heus wel wat een gescheurde condoom is, en ze is ook niet dom. En ja, het is een domme fout van die morning afterpil, maar het is nu wel een beetje laat he om daar nog over te beginnen. Tijd heeft hier niks mee te maken

    Je ouders, misschien? Heb je dat al eens overwogen?


    Your make-up is terrible

    Ik ga hier hier een slotje op vragen als toch niemand wilt helpen. Meningen interesseren ons niet.