• ik ben 15 jaar en zwanger van een meisje ik ben nu 21 weken zwanger en ik hou het kind maar ik ben erg bang voor de bevalling en ik weet niet wat ik precies moet doen na de bevalling kan iemand mij helpen of heeft het zelf meegemaakt?

    Alvast bedankt

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Jongens, ontopic blijven.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik moet even zeggen, we zijn zo lief tegen elkaar. :'D

    Maar ja, ik zou toch naar de dokter gaan en dat ze het kindje anders ter adoptie afstaat? Ik weet niet tot hoelang je abortus kan plegen, dus ja.
    En die geheimhoudingsplicht ga ik maar niet over beginnen. Aangezien ik er 0 vertrouwen in heb. :'D


    wat was dit ookalweer

    Avandra schreef:
    Je leest de positieve reacties niet, maar enkel de negatieve. En ik vind het toch maar vervelend dat jij hier heel het privéleven van je vriendin zit te vertellen en alles in haar naam aanvraagt eigenlijk.


    ze geeft me anders wel toestemming hoor, ik zei misschien

    Ik ga er maar even gewoon vanuit dat dit verhaal echt is. Het beste is echt om naar je huisarts te gaan, als je dat wilt zegt hij niks tegen je ouders en hij of zij heeft meer informatie. Ikzelf en waarschijnlijk de rest van Q hebben hier geen ervaring mee, zeker niet op zo'n jonge leeftijd. Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen ermee.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Avandra schreef:
    Je leest de positieve reacties niet, maar enkel de negatieve. En ik vind het toch maar vervelend dat jij hier heel het privéleven van je vriendin zit te vertellen en alles in haar naam aanvraagt eigenlijk.

    precies, het is geloofwaardiger als de topicstarter ook eens reageert.

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    ze geeft me anders wel toestemming hoor, ik zei misschien


    Ik zou het zelf geloofwaardiger vinden als ze zelf reageert. Ze kan het namelijk wel, dat hebben we gezien.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zou het zelf geloofwaardiger vinden als ze zelf reageert. Ze kan het namelijk wel, dat hebben we gezien.


    ze heeft geen zin in dat gezeik van jullie

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    ze heeft geen zin in dat gezeik van jullie


    Well, zo lok je het wel gewoon uit. Kan je niet normaal reageren?


    Your make-up is terrible

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    ze geeft me anders wel toestemming hoor, ik zei misschien
    Zelf als je het niet zeker weet, smijt je zo'n dingen niet op het internet. Dat is eigenlijk ook een klein beetje onrespectvol en niet echt fijn voor je vriendin volgens mij. Nuja ik denk dat de opties wel duidelijk zijn. Ik weet niet of jullie van België of Nederland zijn, maar je hebt ook altijd een vondelingenschuif in België, waar je cru gezegd je kind kan achterlaten en je 6 maanden bedenkingstijd hebt om het terug op te halen. Als de zwangerschap haar instabiel maakt, is dat misschien ook een optie om even haar leven weer op een rijtje te zetten en de nodige oplossingen te zoeken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    (...)

    Well, zo lok je het wel gewoon uit. Kan je niet normaal reageren?

    inderdaad, stop eens met uitlokkeb en dan krijg je waarschijnlijk ook betere reacties.

    I call bullshit on this.

    Assassin schreef:
    (...)

    Well, zo lok je het wel gewoon uit. Kan je niet normaal reageren?



    Oh ja ik lok het uit, geef mij lekker de schuld. Ik ben hardstikke pissed dat mensen haar niet geloven, ruzie gaan maken etc, ze vraagt alleen om hulp. Nu is het opeens mijn schuld he?

    Dullahan schreef:
    (...)
    inderdaad, stop eens met uitlokkeb en dan krijg je waarschijnlijk ook betere reacties.

    I call bullshit on this.


    Ik zou je mond maar houden, jij bent diegene die zo nodig je mening moest uiten over hoe slecht het was en je geeft mij de schuld.

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)


    Oh ja ik lok het uit, geef mij lekker de schuld. Ik ben hardstikke pissed dat mensen haar niet geloven, ruzie gaan maken etc, ze vraagt alleen om hulp. Nu is het opeens mijn schuld he?

    ja dat doe je zeker, als je geen normale reacties kan plaatsen..

    WolfieBlackfire schreef:
    (...)

    ze heeft geen zin in dat gezeik van jullie

    En gelijk heeft ze! Ik ben zo erg uit 't veld geslagen door hoe makkelijk sommige mensen over abortus denken. Baby's zijn geen wegwerpartikelen. Ik weet niet hoe 't met de rest zit, maar ik ben hartstikke blij en dankbaar dat ik leef en gezond ben.
    Anyhow! Dit is het topic van de user die ik bedoelde: http://www.quizlet.nl/users/floresa
    Een site, oudersvannu geloof ik kan ook uitkomst bieden!


    No growth of the heart is ever a waste

    Even offtopic, maar mods kunnen toch heel makkelijk zien of iemand dezelfde persoon is, in verband met ip-adres? Je zou zeggen dat we het nu wel gehoord zouden hebben als dit een dubbelaccount was.


    i put the fun in funeral