• Een vriendin van mij zou straks nog eens effe willen gaan wandellen met het goedde weer.
    Nu heeft er een vriend gevraagt om naar haar te komen die verliefd is op haar.
    En ja hij wilt samen zijn met die vriendin natuurlijk.
    Maar ze is te weten gekomen dat hij wiet en drugs gebruikt.
    En nu is ze er niet zeker over om wel te gaan.
    Zei is 21 en hij 33.

    Helpt er iemand haar uit de nood?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ocelot schreef:
    (...)

    Maar dat is toch zijn probleem? ;x
    Als hij dat wil gebruiken dan moet hij dat toch zelf weten. Ze kan proberen hem over te halen te stoppen, als het echt een probleem vormt. Het blijft echter de keus van die persoon zelf om door te gaan of niet.


    Ja dat is inderdaad zijn probleem. Tja ze kan het nog eens proberen natuurlijk.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SarahXDavid schreef:
    (...)


    Hmm kan bij hem natuurlijk nog anders zijn als ze bij hem is.


    Idk. Van wiet wordt je in ieder geval juist niet gewelddadig, als ik mijn ex die gebruikte moest geloven. Die werd er juist super relaxt van, zei 'ie.


    26 - 02 - '16

    Dus ze durft niet met hem te gaan wandelen omdat hij wiet gebruikt? Of heb je het er nu echt over dat ze geen relatie met hem wil aangaan vanwege dat?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ocelot schreef:
    (...)

    Idk. Van wiet wordt je in ieder geval juist niet gewelddadig, als ik mijn ex die gebruikte moest geloven. Die werd er juist super relaxt van, zei 'ie.



    Hmm dan moet ze hem gewoon wat leren vertrouwen. Want ze dacht aan afzeggen en daarmee dat ik het jullie vraag.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Neighbourhood schreef:
    Dus ze durft niet met hem te gaan wandelen omdat hij wiet gebruikt? Of heb je het er nu echt over dat ze geen relatie met hem wil aangaan vanwege dat?


    Ja daar is ze wat schrik voor en dat hij dan geweldadig zou zijn.
    En van wegen dat zou ze met hem geen relatie willen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SarahXDavid schreef:
    (...)

    Ja daar is ze wat schrik voor en dat hij dan geweldadig zou zijn.
    En van wegen dat zou ze met hem geen relatie willen.

    No offence, maar even gezellig met iemand gaan wandelen is toch wel iets heel anders dan een relatie met iemand hebben? Ik ken ook vaag iemand die regelmatig wiet gebruikt en die kwam vroeger ook weleens op m'n zusje passen of me een lift geven naar huis, not a big deal. Van wiet word je meestal juist behoorlijk loom en zolang-ie niet zo stoned als een papegaai is op 't moment dat hij met je vriendin heeft afgesproken, snap ik eigenlijk niet wat er mis kan gaan als hij over het algemeen een rustig iemand is. Maar het is natuurlijk haar keuze, als zij 'm niet vertrouwt, dan moet ze niet met hem afspreken. Een relatie krijgen is natuurlijk iets heel anders, maar het lijkt me wel logisch dat ze hem ook zal proberen te overhalen om te stoppen met z'n cannabisgebruik als ze op lange termijn iets met hem wil krijgen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 17:46 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kan die vriendin hem niet gewoon vragen om te stoppen? Mijn vriend stopte ook uiteindelijk, omdat ik niet wou dat hij bleef gebruiken. Maar mijn vriend begon soms stiekem weer en vertelde me dat niet. Dan moet je vriendin dreigen het uit te maken en als hij dan niet weer wil stoppen is hij haar niet waard. Als die jongen haar echt leuk vindt, wil hij echt wel stoppen voor haar. En anders moet ze heb meteen laten liggen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 17:59 ]

    Neighbourhood schreef:
    (...)
    No offence, maar even gezellig met iemand gaan wandelen is toch wel iets heel anders dan een relatie met iemand hebben? Ik ken ook vaag iemand die regelmatig wiet gebruikt en die kwam vroeger ook weleens op m'n zusje passen of me een lift geven naar huis, not a big deal. Van wiet word je meestal juist behoorlijk loom en zolang-ie niet zo stoned als een papegaai is op 't moment dat hij met je vriendin heeft afgesproken, snap ik eigenlijk niet wat er mis kan gaan als hij over het algemeen een rustig iemand is. Maar het is natuurlijk haar keuze, als zij 'm niet vertrouwt, dan moet ze niet met hem afspreken. Een relatie krijgen is natuurlijk iets heel anders, maar het lijkt me wel logisch dat ze hem ook zal proberen te overhalen om te stoppen met z'n cannabisgebruik als ze op lange termijn iets met hem wil krijgen.


    Hmm das waar. Ze stuurd mij hier juist das ze hem al een uur niet gehoord heeft.
    En het is bijna 18:00. Ze heeft hem wel al gesmst wat hij aan het doen is.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Dullahan schreef:
    Kan die vriendin hem niet gewoon vragen om te stoppen? Mijn vriend stopte ook uiteindelijk, omdat ik niet wou dat hij bleef gebruiken. Maar mijn vriend begon soms stiekem weer en vertelde me dat niet. Dan moet je vriendin dreigen het uit te maken en als hij dan niet weer wil stoppen is hij haar niet waard. Als die jongen haar echt leuk vindt, wil hij echt wel stoppen voor haar. En anders moet ze heb meteen laten liggen.


    Hmm dar heb je een punt ja. Ik hoop voor mijn vriendin dat hij stopt voor haar.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SarahXDavid schreef:
    (...)

    Hmm dar heb je een punt ja. Ik hoop voor mijn vriendin dat hij stopt voor haar.

    Bij mijn vriend heb ik wel gemerkt dat hij het heel lastig vond om van de een op de andere dag te stoppen. Maar dat was ook omdat hij een dealer als collega had en het super goedkoop kon krijgen.
    Je vriendin moet dan wel veel met die jongen over praten, en zeggen dat ze hem wil helpen als hij het lastig vindt te stoppen. Als ze dat natuurlijk wil. Anders heeft het geen zin.
    Hij kan het natuurlijk ook langzaam afbouwen. Ik weet niet hoeveel hij per dag rookt.. Maar misschien elke week één minder, of wat hem beter ligt.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 18:06 ]

    Dullahan schreef:
    (...)
    Bij mijn vriend heb ik wel gemerkt dat hij het heel lastig vond om van de een op de andere dag te stoppen. Maar dat was ook omdat hij een dealer als collega had en het super goedkoop kon krijgen.
    Je vriendin moet dan wel veel met die jongen over praten, en zeggen dat ze hem wil helpen als hij het lastig vindt te stoppen. Als ze dat natuurlijk wil. Anders heeft het geen zin.


    A ja zo. Maar die vriend van mijn vriendin gebruikt dat altijd.
    En ik weet niet of hij zo rustig is met al dat wiet.
    Hmm ja dat moet ze inderdaad doen.

    En nu krijgt ze ineens te horen dat het niet meer door gaat.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Mij opa en oma schelen/scheelden ook tien jaar. ^^
    Ik zou je er niet mee bemoeien. Ze ziet vanzelf wel of hij "goed" of "slecht" is.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Fereale schreef:
    Mij opa en oma schelen/scheelden ook tien jaar. ^^
    Ik zou je er niet mee bemoeien. Ze ziet vanzelf wel of hij "goed" of "slecht" is.


    Ja maar hij en zij schelen wel 13 jaar he.
    Das toch veel te veel verschil?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    SarahXDavid schreef:
    (...)

    Ja maar hij en zij schelen wel 13 jaar he.
    Das toch veel te veel verschil?


    Een stel waarmee mijn ouders goed bevriend waren, scheelden over de 25 jaar. Het verschil hoeft niet belemmerend te zijn.


    26 - 02 - '16