• Ik loop nu zo'n 10 weken stage en morgen is mijn laatste dag. Ik weet nu al dat ik een onvoldoende ga krijgen (is mij dinsdag vertelt) en dus de stage een keer overnieuw moet doen.
    Morgen wordt het dus definitief dat ik een onvoldoende krijg en ik zou graag wat goede films hebben om te kijken als ik terugkom als afleiding.
    -Liefst geen Disneyfilms, vriendlief houdt helaas niet van Disneyfilms. Wel zijn we beiden gek op fantasy films! (Edit: Maar andere genres zijn ook welkom!)

    Dus... weet iemand goede films om te kijken?

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 19:14 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hugo is een prachtige film, maar geen fantasy. The Book Thief is mooi, maar geen fantasy. Titanic en Inception zijn geweldig, maar geen fantasy. Ik ken genoeg films, maar ze zijn allemaal geen fantasy haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Hugo is een prachtige film, maar geen fantasy. The Book Thief is mooi, maar geen fantasy. Titanic en Inception zijn geweldig, maar geen fantasy. Ik ken genoeg films, maar ze zijn allemaal geen fantasy haha


    The Book Thief en Inception ken ik, die ik vind ik ook echt heel goed! :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Narnia, LotR, Harry Potter


    26 - 02 - '16

    Dragonheart 3!
    Ik moet hem nog af zien maar hij is echt goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    seventh son is een goeie!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Star Trek? De reboot met Chris Pine en Zachary Quinto dan, tenzij je van oude films houdt. Sci-fi komt in de buurt van fantasy. :'D
    Inkheart is ook leuk, al houdt dat zich niet bepaald aan het boek. Verder kan ik nu stom genoeg totaal geen andere fantasy films meer verzinnen, pff. Marvel films, misschien? Ook niet echt fantasy, maar vooral Thor zou je haast wel zo kunnen noemen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    The Hobbit, Lord of the Rings, Harry Potter, The Maze Runner, Divergent, Eragon, euhm... Ik ken niet zoveel fantasy eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 22:23 ]


    16 - 09 - '17

    Winter's Tale, Hansel & Gretel: Witch Hunters.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus