• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou echt willen dat ik mij van ongeveer twee jaar geleden een klap had kunnen geven. Domme keuze!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik wil al mijn oude vrienden terug. Ook al waren ze bij lange na niet de beste, ik mis ze wel. Of nieuwe vrienden, al ben ik alles behalve goed in relaties onderhouden.

    I really need some friends, I feel terrible..:(

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 22:01 ]

    Niet zo slim om dit uit te stellen naar zondagavond. . . Wel, dat wordt nachtwerk, Gaby.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat deuntje zit in mijn hoofd :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Flashing schreef:
    :'D



    Oh, die is prachtig. :'D

    // Ik wil schrijven, maar niet aan alle verhalen die ik nog af zou moeten schrijven. Nee, in plaats daarvan wil ik nóg een suffe SA fanfic. Af en toe walg ik van mijn eigen kinderachtige simpliciteit.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zandzeepsodemineraalwatersteenstraal, Wolfstar feels. Ik zou vandaag vroeg gaan slapen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Missing you. I'm so sorry.


    Ik wil een tuin vol egels

    I. hate. you.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Square schreef:
    Zandzeepsodemineraalwatersteenstraal, Wolfstar feels. Ik zou vandaag vroeg gaan slapen. (cat)


    Ah, welkom terug uit mijn diep, diep, diep begraven herinneringen van 2010, zandzeepsodemineraalwatersteenstraal. Ik was vergeten dat jij ook nog een echt woord was. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bij nader inzien wil ik helemaal geen contact meer met jullie en wil ik nieuwe mensen leren kennen. Dat neemt niet weg dat ik jullie wel mis.

    Ik weet het gewoon even niet meer..

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 22:48 ]

    Aan de ene kant kijk ik zo ontzettend uit om voor zoveel mensen te moeten koken en zo toch mijn bijdrage aan een gezellige avond te doen maar nu ik me voorgenomen heb alles een keer goed te plannen en niet te improviseren word ik een beetje bang van mijn boodschappenlijstje en alles dat moet gebeuren.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Drie dagen. Oké, nu komt het wel heeeel dichtbij. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ah, welkom terug uit mijn diep, diep, diep begraven herinneringen van 2010, zandzeepsodemineraalwatersteenstraal. Ik was vergeten dat jij ook nog een echt woord was. :'D


    Je kunt het mooiste en meest overbodige woord uit onze taal niet zomaar vergeten!

    Ik ben echt heel erg benieuwd wat het verhaal achter dat woord is, eigenlijk. Het kan niet zijn ontstaan uit drang naar efficiëntie.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lekker dan. Mijn lichaam kan me niet warm houden en een deken helpt ook niets. . . moet ik serieus nog een deken pakken om onder te slapen? Ik haat dit. Ik wil gewoon weer even happy zijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.