• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sweeney Todd zal nooit meer hetzelfde aanvoelen. Wauw, zij zong gewoon tien keer zo goed als Helena Bonham Carter. :9~


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oooh, how I missed talking to you! (K)


    -

    wtf waarom ben ik nog wakker het is zelfs te laat voor hoofdletters of interpunctie


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ongelooflijk, nog geen seconde wakker en denk nu alweer aan hem.
    Ga. Uit. Mijn. hoofd. (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Oh my god, hoofdpijn +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat trekken anderen zich toch veel aan van de reacties hier op Q.. Mag niemand meer zijn mening geven tegenwoordig?
    Voordat mensen dit ook al verkeerd opvatten, ik praat in het algemeen.

    Mensen mogen het ook gewoon tegen me zeggen als ze me niet mogen, in plaats van zo te doen (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    Mensen mogen het ook gewoon tegen me zeggen als ze me niet mogen, in plaats van zo te doen (cat)


    En dan mag je dat ook tegen die mensen zelf zeggen in plaats van het in het LJH-topic te posten.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    En dan mag je dat ook tegen die mensen zelf zeggen in plaats van het in het LJH-topic te posten.

    Ik mag posten wat ik wil. En dan zit je zelf eerst te zeggen in een ander topic dat ik dingen niet persoonlijk op moet vatten, maar dan doe je het zelf wel, terwijl dit nou juist over twitter ging. Er zijn dingen als toeval.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)
    Ik mag posten wat ik wil. En dan zit je zelf eerst te zeggen in een ander topic dat ik dingen niet persoonlijk op moet vatten, maar dan doe je het zelf wel, terwijl dit nou juist over twitter ging. Er zijn dingen als toeval.


    mja toeval 's cool.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    mja toeval 's cool.

    Hoe bedoel je die dan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je die dan.


    Ik geloof er eerlijk gezegd niet zo heel veel van, maar weet je, het doet er ook niet echt toe. Het is zondagochtend, lekker weer, laten we deze mooie lentedag besteden aan nuttigere dingen en de rest van het forum niet verder lastig vallen met deze bs.


    i put the fun in funeral

    Ja, hoor. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Overkill schreef:
    (...)

    Ik geloof er eerlijk gezegd niet zo heel veel van, maar weet je, het doet er ook niet echt toe. Het is zondagochtend, lekker weer, laten we deze mooie lentedag besteden aan nuttigere dingen en de rest van het forum niet verder lastig vallen met deze bs.


    Het is al 1 uur 's middags! Holy fuck.


    Your make-up is terrible

    Overkill schreef:
    (...)

    Ik geloof er eerlijk gezegd niet zo heel veel van, maar weet je, het doet er ook niet echt toe. Het is zondagochtend, lekker weer, laten we deze mooie lentedag besteden aan nuttigere dingen en de rest van het forum niet verder lastig vallen met deze bs.


    Nou ja dan geloof je het niet, ik weet zelf wanneer ik de waarheid spreek (;

    Maar goed. Geniet lekker van het warme weer daar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.