• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    Je hebt geluk als ze snel groeien! Die van mij doen er letterlijk al 5 jaar over...


    Bij mij zit er nu een rechtsboven en die zit er nu een week en hij is al op een derde van de hele kies of zo o.o

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 17:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Make the first move, tell people how you feel, stop being so scared of rejection, stop feeling so engulfed with thoughts that aren’t even yours, and stop wasting your fucking time.

    Er zijn vandaag wel heel veel mensen op het lijstje komen te staan van personen die ik wil wurgen (cat). Een iemand met wie ik een bio verslag moet maken, omdat hij verder nog niks gedaan heeft, terwijl hij zo graag aan het einde van het weekend het grootste deel af wilde hebben. En dan nog zon'n jongen die gewoon niks van zich laat horen, terwijl morgen onze pws inleiding in moet. En dan nog de familie van mn andere groepsgenoot voor pws die haar dwingt gezellig te doen op een verjaardag, terwijl zij ook nog een hoop moet doen, oa ons pws. (cat)


    Stenenlikker

    I lost so much, I wish I wasn't naive.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik wil weg hier. . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hè, shit. (no_chears)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Een username voor Instagram bedenken. Ik heb werkelijk geen flauw idee. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja, maar in plaats van telkens van die vage zou-op-mij-kunnen-slaan-posts te delen op Facebook zou je me ook gewoon kunnen sms'en of zo. Sms me, verdomme! D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ga weg uit mijn leven.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Luz schreef:
    Ga weg uit mijn leven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Flashing schreef:
    Ik wil weg hier. . .

    Ineens ben ik echt heel moe...


    Your make-up is terrible

    BR'en! Oh gosh, vintage Quizlet. Aw. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou ik weet al waar ik mijn zondagavond mee bezig ga zijn: pws inleiding schrijven :C


    Stenenlikker

    Dat wordt echt een slechte scriptiebijeenkomst morgen.


    •