• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ofcourse, ga er maar vandoor. Net nu ik zo blij was, ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha wauw, dat bewijst nog maar eens hoe wanhopig je bent, sukkel!


    16 - 09 - '17

    *mega overdreven oogrol*
    Jullie zouden eens moeten weten dat ik alleen maar aan het trollen ben met mijn reacties. (':
    Denken jullie echt dat een verhaal niet goed is omdat er een O ipv 0 in zit?

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 14:31 ]

    Val dood.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Haha, hij heeft zijn haar zwart geverfd en het staat hem ook nog vet goed! ;o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat het centrum autovrij is, betekent niet dat het ook fietsvrij is en jullie als een stel kippen.zonder kop over de straat kunnen gaan lopen. Stel.idioten


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jezus.

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 15:10 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Takeru schreef:
    *mega overdreven oogrol*
    Jullie zouden eens moeten weten dat ik alleen maar aan het trollen ben met mijn reacties. (':
    Denken jullie echt dat een verhaal niet goed is omdat er een O ipv 0 in zit?


    maar waarom


    i put the fun in funeral

    Takeru schreef:
    *mega overdreven oogrol*
    Jullie zouden eens moeten weten dat ik alleen maar aan het trollen ben met mijn reacties. (':
    Denken jullie echt dat een verhaal niet goed is omdat er een O ipv 0 in zit?


    Kinderachtig.


    Het is ook zo moeilijk om reacties over een topic niet in het topic zelf te zetten. -.-'
    Ik hou me hier buiten. Het is niet eens de moeite waard om me er in te mengen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Overkill schreef:
    (...)

    maar waarom

    Omdat haast niemand hier tegen een andere mening dan die van de menigte kan.
    Miyano schreef:
    Het is ook zo moeilijk om reacties over een topic niet in het topic zelf te zetten. -.-'
    Ik hou me hier buiten. Het is niet eens de moeite waard om me er in te mengen.

    Hihi (':

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 15:15 ]

    Takeru schreef:
    *mega overdreven oogrol*
    Jullie zouden eens moeten weten dat ik alleen maar aan het trollen ben met mijn reacties. (':
    Denken jullie echt dat een verhaal niet goed is omdat er een O ipv 0 in zit?


    Eerlijk gezegd ben jij het type waarvan ik verwacht dat je het meent.


    Your make-up is terrible

    Dit is gratis amusement.

    VIER AFLEVERINGEN GAME OF THRONES. Whoop whoop. En het is niet eens mijn verjaardag,


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Fuck.
    *Ga niet naar mijn kamer* *ga niet naar mijn kamer* *ga niet naar mijn kamer*!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Abundance schreef:
    Dit is gratis amusement.

    VIER AFLEVERINGEN GAME OF THRONES. Whoop whoop. En het is niet eens mijn verjaardag,

    Huh? Staan de nieuwe afleveringen al online ofzo?


    -