• Trivia Crack is op dit moment erg populair, dus er zullen vast wel mensen zijn die het al kennen. Het is een app waarbij je tegen iemand speelt (of op een iets andere manier tegen een hele groep) en een soort quizvragen moet beantwoorden. Als je Nederlands tijdelijk zat bent, kun je ook een spelletje beginnen in bijvoorbeeld Engels, Frans of Russisch. :'D

    Hoe dan ook, tegen willekeurige mensen spelen is leuk, maar het leek me ook wel grappig om het eens tegen wat Q'ers op te nemen. Ik heet @thesupersquarethingy (omdat mijn mailaccount voor spam zo heet, niet omdat dat mijn ware naam is die op Facebook gebruikt wordt). Dus, wie durft? (krul)

    Square - thesupersquarethingy
    IrishNialler - IrishNialler
    Avgeropoulos - Saartjeswiebertje
    Saxa - Julepuul
    Whatsapp - Gruntruck
    Deadshot - tazz_ikke
    Debbaut - Debbautvo
    Blackthorn - saritaeatsyou
    Shuuya - Yugishi
    Beckendorf - Mortefiscera
    Meganmindyy - megan.177
    Madrugada - maovesa
    Flashing - DerpDerp2
    Markey - Pecadores
    Mulleroni - annemarije10
    Royce - esther.vivie
    Tartle - dealwithitgurl
    Chelina - ev_va
    Vedere - Jellanie
    Sloth - NynkSnow
    Killua - Fromosouomou
    Elros - linda13p
    Arianne - lottew123
    Blodsvept - bellevr
    Poisoning - Malafide
    Abundance - gabadook
    Assassin - Niksel
    Tsundoku - Lypophreniaa
    Cafune - stzs_

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 19:21 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Madrugada schreef:
    Ik ben level 53 :Y)

    Oeh, je daagde me uit! Succes. >;]


    Pretty is just a pretty word.

    Hoe heb ik gewonnen, IrishNialler? ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Flashing schreef:
    Hoe heb ik gewonnen, IrishNialler? ;')
    Ik zie jou naam nergens staan in mijn lijstjes van hun zet of beindigd 0_0 hahah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb ook een account aangemaakt! Ik ben @lottew123. Amusement is by far mijn beste onderdeel haha. Wetenschap mijn slechtste.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh, ik ben juist het slechtst in Historie en Sport. Die twee kronen doe ik altijd als laatste. Mijn vaste volgorde die ik aanhoud: Amusement, Wetenschap, Geografie, Kunst, Historie, Sport. Man, wat blijf ik vaak vasthaken bij Sport.. :Y)

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 20:42 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Oh, ik ben juist het slechtst in Historie of Sport Die twee kronen doe ik altijd als laatste. Mijn vaste volgorde die ik aanhoud: Amusement, Wetenschap, Geografie, Kunst, Historie, Sport. Man, wat blijf ik vaak vasthaken bij Sport.. :Y)
    the same. sport gaat goed maar historie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sport hangt er echt maar net vanaf, dat is ook geen goede van mij. Ik weet nog een beetje van voetbal, maar nu vroegen ze laatst naar iets van jeu de boules. Ja hallo. (cat)
    Wat bedoelen ze trouwens met 'je tegenstander uitdagen'? Ik heb de instructies geskipt.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    IrishNialler schreef:
    (...) Ik zie jou naam nergens staan in mijn lijstjes van hun zet of beindigd 0_0 hahah


    Ik sta dan in het rode gedeelte, want ik heb gewonnen van jou ;p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kingslayers schreef:
    Sport hangt er echt maar net vanaf, dat is ook geen goede van mij. Ik weet nog een beetje van voetbal, maar nu vroegen ze laatst naar iets van jeu de boules. Ja hallo. (cat)
    Wat bedoelen ze trouwens met 'je tegenstander uitdagen'? Ik heb de instructies geskipt.

    Als jij bijvoorbeeld achter staat met 2-5. dan kun je er ook voor kiezen om de ander uit te dagen. Dus dan zet je een eigen kroon in en dan ga je diegene uitdagen om te proberen om die kroon te winnen van de ander. Dus je krijgt een vragen battle, wie de meeste vragen goed heeft wint. Als je die dan verliest, verlies je je kroon. Anders krijg je de kroon van de ander. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Flashing schreef:
    (...)

    Ik sta dan in het rode gedeelte, want ik heb gewonnen van jou ;p
    Jou naam is derpderp toch . die staat er echt niet tussen ahah al zes keer gekeken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Als jij bijvoorbeeld achter staat met 2-5. dan kun je er ook voor kiezen om de ander uit te dagen. Dus dan zet je een eigen kroon in en dan ga je diegene uitdagen om te proberen om die kroon te winnen van de ander. Dus je krijgt een vragen battle, wie de meeste vragen goed heeft wint. Als je die dan verliest, verlies je je kroon. Anders krijg je de kroon van de ander. (:

    Ah ok, dank je voor je uitleg. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kingslayers schreef:
    (...)
    Ah ok, dank je voor je uitleg. ^^

    No problemo. :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Mensen reageer, het is zo stil! :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom kan je niet eindeloos games beginnen, nu moet ik wachten. :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    annemarije10 meldt je :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.