• Trivia Crack is op dit moment erg populair, dus er zullen vast wel mensen zijn die het al kennen. Het is een app waarbij je tegen iemand speelt (of op een iets andere manier tegen een hele groep) en een soort quizvragen moet beantwoorden. Als je Nederlands tijdelijk zat bent, kun je ook een spelletje beginnen in bijvoorbeeld Engels, Frans of Russisch. :'D

    Hoe dan ook, tegen willekeurige mensen spelen is leuk, maar het leek me ook wel grappig om het eens tegen wat Q'ers op te nemen. Ik heet @thesupersquarethingy (omdat mijn mailaccount voor spam zo heet, niet omdat dat mijn ware naam is die op Facebook gebruikt wordt). Dus, wie durft? (krul)

    Square - thesupersquarethingy
    IrishNialler - IrishNialler
    Avgeropoulos - Saartjeswiebertje
    Saxa - Julepuul
    Whatsapp - Gruntruck
    Deadshot - tazz_ikke
    Debbaut - Debbautvo
    Blackthorn - saritaeatsyou
    Shuuya - Yugishi
    Beckendorf - Mortefiscera
    Meganmindyy - megan.177
    Madrugada - maovesa
    Flashing - DerpDerp2
    Markey - Pecadores
    Mulleroni - annemarije10
    Royce - esther.vivie
    Tartle - dealwithitgurl
    Chelina - ev_va
    Vedere - Jellanie
    Sloth - NynkSnow
    Killua - Fromosouomou
    Elros - linda13p
    Arianne - lottew123
    Blodsvept - bellevr
    Poisoning - Malafide
    Abundance - gabadook
    Assassin - Niksel
    Tsundoku - Lypophreniaa
    Cafune - stzs_

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 19:21 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nvm, doe toch maar @Debbautvo.(bloos)

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 19:20 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik wil ook wel. Ik heet @saritaeatsyou als het goed is. Ik ben nu alleen wel Door mijn levens heen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    @saritaeatsyou ik heb je uitgedaagd. Verder iedereen toegevoegd. Veel reclame kijken voor levens hahaha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb alles geaccepteerd. *O*

    Als je geen levens meer hebt, moet je even zien of je een filmpje kunt kijken om er nog eentje te verdienen. Dat gaat een stuk sneller dan een uur wachten, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Abundance schreef:
    Oeeh, dit speel ik al best een tijdje op de tablet. Mijn usernaam is Gabadook.
    Don't ask why.

    Vanwege The Babadook? Het doet me althans aan die film denken.

    | Mijn geheugen is redelijk vol, dus dan zou ik dingen moeten gaan verwijderen. Vandaar even een Mijn topics - berichtje.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Undine schreef:

    Vanwege The Babadook? Het doet me althans aan die film denken.

    | Mijn geheugen is redelijk vol, dus dan zou ik dingen moeten gaan verwijderen. Vandaar even een Mijn topics - berichtje.


    Jup. Mijn lievelingshorror van het moment. :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hehe.. dat was k dus al de hele weeg vergeten om te doen... Dit...
    Mja heb het nu dus maar aangemaakt en ga dus heel hard falen.. Mja, ik ben als goed is @Yugishi


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Undine schreef:
    (...)
    Vanwege The Babadook? Het doet me althans aan die film denken.

    | Mijn geheugen is redelijk vol, dus dan zou ik dingen moeten gaan verwijderen. Vandaar even een Mijn topics - berichtje.


    Haha, mijn geheugen zit ook steeds vol. Gelukkig is dit op zich niet een heel erg groot spel, geloof ik.

    --

    Soms zitten er van die rare antwoorden tussen. Hoe wordt Sneeuwwitje vergiftigd? Door pauw te eten die al vervallen was, natuurlijk. ? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ondertussen ben ik nu iedereen aan het volgen ;o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn gebruikersnaam is Mortefiscera.


    Abundance schreef:
    (...)

    Jup. Mijn lievelingshorror van het moment. :')


    Verschrikkelijke film D:


    Beckendorf schreef:

    Verschrikkelijke film D:


    Stel je niet aan. De horrors gebaseerd op waargebeurde verhalen: dié zijn eng.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Abundance schreef:
    (...)
    Jup. Mijn lievelingshorror van het moment. :')

    Ja, is het aan te raden? Het staat op mijn lijstje, maar anderen gaan nu voor.

    Square schreef:
    (...)
    Haha, mijn geheugen zit ook steeds vol. Gelukkig is dit op zich niet een heel erg groot spel, geloof ik.

    Het is heel vervelend zo'n icoontje telkens boven te zien. :'D 35MB, dat is veel. . . Althans, wel voor mijn mobiel, het geheugen raakt snel vol.
    Anyway, ik heb er één aangemaakt: Mortuaria. Lang zal ik het echter niet houden, want ik wil mijn andere apps terug. Jammer genoeg, het is namelijk wel een leuk spel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Abundance schreef:
    (...)

    Stel je niet aan. De horrors gebaseerd op waargebeurde verhalen: dié zijn eng.


    Die kan ik handelen. Die film. . . Nee.


    Ik speel het al niet meer XD


    ©1998