• Pff, hebben jullie soms ook zoveel frustraties dat het er gewoon even uit moet?

    Ik zit nu in mijn eindexamenjaar. Hartstikke leuk allemaal, maar volgende week is de examenstunt. Toen ik jonger was, dacht ik altijd dat dit een gezellig gebeuren was waar iedere laatstejaars aan mee deed. Niet dus. Aan het begin van het jaar hebben ze gevraagd wie deze graag zou mee willen organiseren. Twee mensen per klas, een jongen en een meisje. Prima. Echter, een meisje waar ik veel mee om ging, wilde er ook bij en sloot zich erbij aan (ook omdat de leraar erbij zit waar zij gek op is (ooit al een topic over aangemaakt)). Nu zijn er nog meer mensen bijgekomen omdat die leraar geen 'nee' wilde zeggen tegen al die mensen. Dus nu, de examenstuntorganisatie bestaat uit zo'n 30 mensen.

    Nu is het zo dat die leraar, het meisje waar ik dus veel mee omging (S) en nog een meisje (N,) (die er trouwens wel vanaf het begin bij zat) de leiding nemen in de groep. Met z'n drieën bedachten ze een plan en ze vonden dat helemaal geweldig. Zo zijn ze ook wel: zij zijn geweldig en de rest is niet belangrijk. Nu blijkt dus dat ze graag ergens willen slapen dichtbij school (het mag niet in de school) omdat dat handiger is met versieren enzo, maar dat willen ze dan maar met een paar mensen uit die organisatie. (Lees: S, N, de leraar en nog een meisje want zij zijn cool). Die leraar heeft een groepsapp aangemaakt met hun vieren. Ze sluiten de rest dus enorm buiten. Hij is de leraar en hij heeft toch gezegd dat iedereen erbij mag? Wat een **** vent. En het is ook nog eens mijn mentor. Urghh.

    Gelukkig gaat hij veel te ver en als er iemand is die durft zijn of haar mond open te trekken tegen de teamleider, dat hij binnenkort ontslagen is. Hij vroeg net aan S of ze wilde kijken naar zijn voetbalwedstrijd morgen. Gaat dat niet iets te ver? En ook dingen zoals 'ja wij vullen elkaar echt aan' enzo. Maar ook S gaat enorm ver hierin hoor. Ze fietst expres om als ze naar de stad gaat zodat ze langs zijn huis komt en dan 'toevallig' valt ze voor zijn huis van haar fiets.

    Ja, echt een zeiktopic omdat ik er gewoon gek van word. S is een soort van vriendin van mij en praat de hele tijd over die leraar en over de examenstunt en wat ze allemaal wel niet van plan zijn om de rest van de examenstuntorganisatie buiten te sluiten. Dat is toch ontzettend kinderachtig? Wat voor leraar ben je dat je dit toestaan en ook nog een groepsapp aanmaakt voor de mensen die je mag en die bij het eliteclubje horen die mogen overnachten. Pff sorry hoor maar dit moest ik echt even kwijt.

    [ bericht aangepast op 11 april 2015 - 19:32 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Wow, ik snap dat je zo geirriteerd bent. Die leraar gaat echt waaaaay to far.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    je mag alleen een groep aanmaken met de leraar met de HELE klas of organisatie, dat is de regel bij ons. Die leraar laat wel enorm blijken waarvoor hij partij trekt zeg


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wauw... je mag daar op school een melding van maken. Hij heeft ongepast gedrag ook al vinden die meiden het waarschijnlijk niet erg.

    Een aantal jaar terug toen ik nog op vmbo zat is er ook een leraar ontslagen. Omdat hij 1 x een meisje aanraakte.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik vond het in principe al te ver gaan toen ik las dat ze met zijn vieren ergens wilde gaan slapen, maar dat zou wel aan mij liggen. Ik snap heel goed dat je zwaar geïrriteerd bent. Wauw.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Ik vond het in principe al te ver gaan toen ik las dat ze met zijn vieren ergens wilde gaan slapen, maar dat zou wel aan mij liggen. Ik snap heel goed dat je zwaar geïrriteerd bent. Wauw.


    Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, maar dat gaat inderdaad ook echt veel te ver...


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    HalfBloodPrince schreef:
    je mag alleen een groep aanmaken met de leraar met de HELE klas of organisatie, dat is de regel bij ons. Die leraar laat wel enorm blijken waarvoor hij partij trekt zeg


    Maar gaat dat dan goed? Want wij hebben ook een klassenapp waar de mentoren in zitten, maar ondertussen praat vooral mijn mentor met veel mensen ook in privé.

    Ja, dat voelt ook echt fijn dat die leraar moet gaan beslissen of ik al dan niet naar vwo mag of niet (wat ik graag zou willen naar de havo). Maar ja, het is niet anders.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Blackthorn schreef:
    Ik vond het in principe al te ver gaan toen ik las dat ze met zijn vieren ergens wilde gaan slapen, maar dat zou wel aan mij liggen. Ik snap heel goed dat je zwaar geïrriteerd bent. Wauw.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ehm... een groepsapp met je leraar? Wtf. Dat is best wel apart.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ehm... een groepsapp met je leraar? Wtf. Dat is best wel apart.


    Wij hebben dat ook met onze coach/mentor (bij ons heet het een coach) omdat er op de mail nooit snel gereageerd wordt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Holy cow, die leraar gaat echt veel te ver.


    -

    Blackthorn schreef:
    Ik vond het in principe al te ver gaan toen ik las dat ze met zijn vieren ergens wilde gaan slapen, maar dat zou wel aan mij liggen. Ik snap heel goed dat je zwaar geïrriteerd bent. Wauw.