• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TOMLlNSON schreef:
    Dat je het ook gewoon goed vind dat ik mezelf vandaag uithonger, verbaast me.


    Waarom vind je dat zelf goed?


    Your make-up is terrible

    Zo cute dat hij net zei dat hij mijn zus ziet zitten. Ik vind hem toffer dan die racist waar ze nu verliefd op is, hoor (cat)


    kindness is never a burden.

    Assassin schreef:
    (...)

    Waarom vind je dat zelf goed?

    Nou. Ik ben altijd heel kinderachtig met sommige dingen, als ik het ergens niet mee eens ben ga ik op de flauwste manieren protesteren. En vandaag is dat gewoon niet eten. En zelf vind ik het goed omdat ik de laatste dagen echt veel te veel ongezonde dingen heb gegeten.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Okay, now I feel bad


    kindness is never a burden.

    Wanneer beslis je wanneer het goed is om je hond in te laten slapen.... het is zo moeilijk!!
    Vooral om niet aan jezelf te denken maar aan de hond.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Natuurlijk krijgt zij wél verontschuldigingen.


    I'm tired :/


    I appreciate the masterpiece that is you, because your existence alone is art

    Zo lekker om even met de voeten in warm water te zitten, als ze pijn doen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Nee nee nee, nou moet ik niet weer misselijk worden. Ik wil morgen weer iets kunnen doen. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vanavond maar vroeg op bed. Dan kan ik tenminste één keer deze week lang slapen.

    Alsjeblieft kom er bovenop :l


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meh, ik voel een eetbui opkomen... Mag ik al naar bed?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Meh, ik voel een eetbui opkomen... Mag ik al naar bed?


    Eet een stuk fruit. Dat helpt mij meestal een beetje als ik een eetbui voel opkomen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eindelijk is de ellende voorbij. Thank you, TOP, for making my life a little brighter. <3


    Caution first, always.

    Blackthorn schreef:
    (...)

    Eet een stuk fruit. Dat helpt mij meestal een beetje als ik een eetbui voel opkomen.


    Ik ben ziek en elke keer als ik eet, krijg ik buikpijn, word ik misselijk en krijg ik hoofdpijn. ;c Dus het is sowieso geen goed idee om te eten, maar het is zo lastig. D:


    Your make-up is terrible